Alvepia *happy mum* Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 Først har lagt seg med hode langt ned i bekkenet? Legen var usikker på sist kontroll om hun hadde festet seg men hun lå langt ned i bekkenet med hode sa han. Er det enda mulighet for at hun fortsatt kan snu seg da? Mistenker at hun har snudd seg nå da det virker som det hode som er opp nå i stede for rumpa. Er 34+3 i dag.
MammaElisabeth Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 Jeg var inne til ekstra kontroll på føde-gyn i kveld. Der var det full sjekk, hodet lå ned, langt nede faktisk. Hun skrev festet på helsekortet, og trodde neppe han snudde seg igjen nå. Jeg trodde også jeg kjente hodet øverst , for jeg kjenner lite spark oppover, det kjenner jeg nede rundt navlen. Så da skjønner jeg hvor stor han må være nå jeg er 33+4.
toband Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 har fått beskjed hele tiden om at hodet er ned. Men dagens legetime ble litt rar.. plutselig var legen usikker på åssen han ligger.... og henviser meg til ul og gyn. så nå får jeg vente på time i posten..... og det er 10 dager til termin........ Ble litt stressa!!!
MammaElisabeth Skrevet 4. juni 2012 #4 Skrevet 4. juni 2012 Kanskje du kan forsøke å ringe direkte til føden? Det gjorde jeg når jeg plutselig ble dårlig i går, og fikk komme rett inn på sjekk. Jeg vil si det haster litt å avklare leie 10 dager før termin. På Ullevål var de iallfall helt supre i går
toband Skrevet 4. juni 2012 #5 Skrevet 4. juni 2012 jeg gir det et par dager. har jeg ikke hørt noe da så får jeg finne på noe lurt. Men de har vel ul apparat på sykehuset også? hvis det skulle sette i gang, så kan de vel få sjekket det rimelig tidlig i fødselen evt?
MammaElisabeth Skrevet 4. juni 2012 #6 Skrevet 4. juni 2012 Ul-apparat har de sikkert mange av de jordmødrene der er også så flinke og vant til å kjenne leie at det merker de med en gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå