Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 Hvor kjøpe gardiner? Er på utkikk etter noen beige/ lys brune/ kremhvite ,gjerne litt tykke i stoffet ,- til soverommet (litt herskapelig klassisk stil) ikke kid, princess, h&d, jysk, sparkjøp- for der har jeg alt vært.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 Er nettbutikk da, men ellos.no har ganske mye fine gardiner
Hybelkanina Skrevet 3. juni 2012 #5 Skrevet 3. juni 2012 Jeg har kjøpt masse på Stoff og Stil. Spesialsydd både liftgardiner og andre gardiner og det er egentlig ikke så dyrt å få dem sydd heller. De har nettbutikk også hvis du ikke bor i nærheten av en av butikkene deres.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #7 Skrevet 3. juni 2012 Alfa tekstil i Brumunddal om du bor i østlandsområdet. Litt dyrt, men veldig god service, fantastisk god kvalitet og godt utvalg.
Mamma til to guttegull Skrevet 3. juni 2012 #9 Skrevet 3. juni 2012 Jeg har kjøpt lekre gardiner hos Maxbo faktisk. Vet ikke om de har det du søker, men ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå