Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Amanda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sånn smått begynt å tenke på navn og min samboer vil kalle opp etter sin bestemor hvis det blir jente. Hun het Amanda, men problemet er at jeg ikke klarer å venne meg på det navnet..

Helt ærlig, hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ærlig- jeg har snust litt på det navnet selv og synes det er ganske pent, men på en måte litt harry... (sorry)

Skrevet

Jeg vurderer sterkt det navnet om det er en jente inni her. Det er på min topp5 liste! Så ikke bruk det, spar det til meg! :P

Skrevet

Amanda er et kjempefint navn synes jeg :)

Skrevet

synes det er fnt navn min oldemor het det , å ungen t ei venninde heter også det =) å navnet betyr jo den som er verdt å elske :-D

Skrevet

Jenta vår heter Amanda og et navn til, så vi synest det er fint :) Passer godt på vår nyelige, rampete, og lure jente :)

Skrevet

Vi valgte forresten navnet bla. fordi det kan uttales fint på engelsk, og fordi jeg ikke har møtt noen i de 4 siste arb stedene, (bhg, skole, bhg) som har hett det :)

Skrevet

Takk for svar:)

Skrevet

Det var på lista her også. Synes det er kult og fint,men det har mistet førsteplassen til fordel for et annet navn. så gjenstår det å se om det er en gutt eller jente som kommer om få dager :)

Skrevet

Jeg synes det er nydelig uten å bli for sukkersøtt. Tenkte på det selv til Storesøster.

Skrevet

Helt ok, synes det er litt kjedelig og høres litt barsnlig ut.

Skrevet

Vakkert, har det selv i navnlisten min:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...