Gå til innhold

hvilken farge har du på kjøkken gardinene dine??

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvilken farge er veggene?

trenger litt inspirasjon. har hvite vegger og trenger noen freshe gardiner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, lite hjelp i meg tror jeg.. Har hvitt stående panel og hvit heklet kappe med silkesløyfer :P

Skrevet

Har vel eggehvit tapet og hvitmale vinduskarmer. Har svarte veldig gjennomsiktige gardiner som går til gulvet.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Det varierer med årstid hvilken farge det er på kjøkkengardinene (i ett ord!) mine. Akkurt nå er det blå- og hvitrutete, tidlig på våren pleier jeg å ha irrgrønne, til jul er det røde. Har også noen beige med lysebrunt mønster, tett bomull, pleier å henge oppe på høsten.

Har kjøkkeninnredning i bjørk og hvite vegger.

Skrevet

Har hvitt kjøkken med mørkebrune benkeplater. Gammeldags stil. Ingen gardin i det hele tatt :) er ikke plass med vindu over benkeplaten, helt inntil et høyskap.

Deilig med mye lys! Ingen innsyn der heller.

Skrevet

Vi har lite kjøkken, og ikke så mye vegg som vises. Men det er i allefall limegrønn farge. Har liftgardin med blå, hvit, rosa og limegrønne striper. Liker det litt fresht og fargerikt :)

Skrevet

Vi har liftgardin på kjøkkenet i offwhite, tykt stoff. Kjøkkeninnredningen er hvit og veggene er malt i en gråbrun farge som heter Gren.

Skrevet

vi har kvit kjøkkeninnredning, kaffe latte på veggane og lilla liftgardin i ett vindu og lilla gardiner på resten. (stove og kjøkken i åpen løsning)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...