Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 og hvilken farge er veggene? trenger litt inspirasjon. har hvite vegger og trenger noen freshe gardiner.
Fiemamma Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 Hehe, lite hjelp i meg tror jeg.. Har hvitt stående panel og hvit heklet kappe med silkesløyfer
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. juni 2012 #3 Skrevet 3. juni 2012 Har vel eggehvit tapet og hvitmale vinduskarmer. Har svarte veldig gjennomsiktige gardiner som går til gulvet.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 3. juni 2012 #4 Skrevet 3. juni 2012 Det varierer med årstid hvilken farge det er på kjøkkengardinene (i ett ord!) mine. Akkurt nå er det blå- og hvitrutete, tidlig på våren pleier jeg å ha irrgrønne, til jul er det røde. Har også noen beige med lysebrunt mønster, tett bomull, pleier å henge oppe på høsten. Har kjøkkeninnredning i bjørk og hvite vegger.
Isola&Lille+julegave Skrevet 3. juni 2012 #5 Skrevet 3. juni 2012 Har hvitt kjøkken med mørkebrune benkeplater. Gammeldags stil. Ingen gardin i det hele tatt er ikke plass med vindu over benkeplaten, helt inntil et høyskap. Deilig med mye lys! Ingen innsyn der heller.
2 hjertegull :) Skrevet 3. juni 2012 #6 Skrevet 3. juni 2012 Vi har lite kjøkken, og ikke så mye vegg som vises. Men det er i allefall limegrønn farge. Har liftgardin med blå, hvit, rosa og limegrønne striper. Liker det litt fresht og fargerikt
Hybelkanina Skrevet 3. juni 2012 #7 Skrevet 3. juni 2012 Vi har liftgardin på kjøkkenet i offwhite, tykt stoff. Kjøkkeninnredningen er hvit og veggene er malt i en gråbrun farge som heter Gren.
desemberbarn12 Skrevet 3. juni 2012 #8 Skrevet 3. juni 2012 vi har kvit kjøkkeninnredning, kaffe latte på veggane og lilla liftgardin i ett vindu og lilla gardiner på resten. (stove og kjøkken i åpen løsning)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå