simsim Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 har vert plaget med treg mage, men ikke nå lenger, men hemoridene er der fortsatt å eg holder på å bli gal. har prøvt alcos anal, men ingen effekt... please hjelp meg snufs...
Leirha Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 Dette skulle jeg også gjerne visst! Er sykt plaget med hemorider.. Og nå er det veldig sårt og bare vondt, og fødsel er ikkleså mange dager unna uansett hvordan jeg enn vrir og vender pådet nå.
TPK Skrevet 3. juni 2012 #3 Skrevet 3. juni 2012 AC3 comfort funker på meg en stund, men de kommer tilbake når jeg slutter å bruke den. Hvis det bare er snakk om en stund kan du jo prøve den.
jan78 Skrevet 3. juni 2012 #4 Skrevet 3. juni 2012 Helt ny her inne, men jeg har brukt og bruker akupunktur og homeopat. Holder det i sjakk sånn mer eller mindre. Hadde ikke klart meg uten! Også vært ekstremt plaget med at de sprekker og får dype rifter som er enormt smertefulle. Ikke så ille nå, takket være det, men sliter istedet med ekstremt treg mage og forstoppelse. Enormt press baki der, og kjennes jo ut som jeg må på do konstant, uten at det kommer noe. så har dere noen råd der, tas de imot med STOR takk! (32+4)
live09 Skrevet 3. juni 2012 #5 Skrevet 3. juni 2012 To t-skjeer linfrø i et halvt glass biola tre ganger om dagen, det gjør susen jan78!
lillepunky Skrevet 4. juni 2012 #6 Skrevet 4. juni 2012 akupunktur, støttestrømper, ligge med beina oppover veggen 1/2 time hver dag. stå rett opp og ned så lite som mulig. unngå treg mage. Legen sier hemoridene ikke forsvinner før etter fødselen, men man kan holde det i sjakk og redusere symtomene og plagene.
Trilletrill Skrevet 4. juni 2012 #7 Skrevet 4. juni 2012 Rectal salve og bruke fingeren til å "dytte" det inn. Det lærte jeg fra sist...nå sleit jeg ikke sånn kjempe veldig men denne gangen har jeg rett og slett vært flink til å dytte ting på plass og bruke rectalsalven. Det er verdt et forsøk, det er jo skikkelig ubehagelig med hemorider..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå