Gå til innhold

Stor bekkeninfeksjon i India. Noen andre som har fått tette eggledere etter noe liknende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var innlagt i fem døgn, og hadde en heftig e.coli-betennelse i livmoren (brukte mooncup på feil måte, vasket i springvann (ja, jeg vet!!), derfor jeg fikk det). 40 i feber det meste av tiden. Intramuskulære injeksjoner morgen og kveld i fem dager etter utskriving - det var det eneste antibiotikumet de fant som kunne knekke denne bakteriestammen. Bodde da i India, men flyttet rett hjem da legen sa at jeg ville kunne bli steril om dette kom tilbake.

Gyn i Norge sa alt så greit ut, og at 'dersom egglederne dine har blitt tette så fisker vi bare ut egg og planter dem i livmoren. Det går så fint så.'

...vel, når jeg ser her inne så ser jeg jo at det ikke er så enkelt. Så nå spør jeg (i og med at det å finne ut om egglederne er tette er veldig vondt og vanskelig): er det noen av dere som har fått tette eggledere etter en liknende infeksjon?

Mannen og jeg skal prøve nå, jeg er 26. Gruer meg veldig til å evnt ikke klare å bli gravid...

Takknemlig for alle innspill og svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, og huff du har verdt uheldig. Men kan si det at å teste om egglederne er tette er ikke noe verken vondt eller vanskelig inngrep. Ble bare bløtt på benken:-) Jeg har gjort det, og det eneste som var vondt var regningen etterpå;-)

Få fastelegen din til å henvise deg til en fertilitetslege, så får du sikkert det testet der. Medicus i Trondheim gjør det:-)

Masse lykke til:-)

( er mye dyrere å gjøre det privat)

Skrevet

Jeg tror jeg ville prøvn noen måneder, før jeg begynnte med slike undersøkelser. Det kan være at du ikke har problem likevell med å bli gravid.

Lykke til :)

Skrevet

Tro meg det er ikke bare bare å få behandling i India, vi prøvde med ivf i india som jeg angrer enda. De private der vil bare tjene penger, selvom jeg sa til dem at jeg hadde gjort alle undersøkelser og var helt frisk i Norge, fikk de meg til å ta laproskopi der nede, og jeg ble veldig dårlig etter det. Og etter det hver gang jeg ble gravid ble det i egglederene til de begge eggledrene ble borte, har ingen familie medlme som har hatt det før. Jeg tror det er på grunn av de ikke er så renslig som i Norge, derfor fikk jeg infeksjon i egglederne og egget har en tendens til å feste seg der det er infeksjon. Vi fikk barn etter 7 ivf behandlinger. men men ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...