Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På nettet og butikker? jeg må virkelig shoppe litt snart.

Videoannonse
Annonse
Gjest Shanti ♥
Skrevet

Handlet bukser på hm.com/no... Og har bestilt litt fra nelly.com som ikke har ankommet ennå :)

Skrevet

Herregud son jeg har Shoppet. Brukt flere tusen på klær tror jeg.

Jeg elsker klær og shopping, og tror jeg har kjøpt for mye.

Men men..

Kjøpt alt i butikk. HM, Kappahl (MYE fint til nyfødt), Barnashus,

Skrevet

La redoute , Ellos og H&M ;)

Skrevet

På nettet og butikker? jeg må virkelig shoppe litt snart.

Til deg eller mini?

Skrevet

Har også funnet mest på H&M, Ellos og laredoute.

Jeg var innom Svangerskapet på Majorstua i går, men fant ikke noe som virkelig fenget. Jeg kom for mamalicious, ok priser men ikke for meg.

Jeg var så utrolig fornøyd med meg selv da jeg kjøpte bukseutvidere tidligere.. Sånn strikk med ekstra knapp. Det har funket i noen uker, men nå sliter jeg plutselig med å få på meg buksa over lårene og baken.... :P

Jeg er så heldig å ha søster og svigersøster som føder i juli/august, de tipser stadig om topper, singleter og annet snacks. Mange tunikaer er jo veldig kjekke selv om de ikke er i mammaavdeling :)

Skrevet

Det aller beste er jo å prøve plagg i butikk, men det er jo litt ork da. ;)

Skrevet

På jakt etter klær til meg selv. Tror jeg har prøvd alt av gravideklær på H&M. Har kjøpt bukse og shorts der, men det er så mye som ser så "billig" ut. Har frem til nå trålet vanlige butikker i jakt etter kjoler, tunikaer og topper som funker med mage, men det tar laaaaaang tid:-(

Skrevet

Bestseller.com, der kjøper jeg Mamalicious klær. Mye større utvalg enn i butikken og mye fint.

Skrevet

Name it har nyyydelig banytøy

Skrevet

Jeg har ikke så stor mage enda,så foreløpig kan jeg bruke alt av tunikaer og kjoler ol som er til ikke-gravide + mammabukse og shorts fra HM. Lykke til med shoppingen! :-)

Skrevet

Takk for alle tips. Nå har jeg lagt inn bestilling hos bestseller og Nelly. Så nå er det bare å glede seg og håpe at det meste passer:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...