Gå til innhold

Symptomer/bivirkninger fra lutinus

Anbefalte innlegg

- når begynte dere å merke noe til det? Som ømme pupper, stikninger, murringer og det som er? Er på RD 8 og det stikker og murrer voldsomt nedi der, begynte også å kjenne tendensen til ømme bryst i kveld, men alt dette kan vel like så godt være virkningen av lutinus? Startet på lutinus 3 dager før innsett, og begynte vel så smått med disse sympt på RD 2.

Mye grublerier og mye en lurer på, ja!:-P kanskje mest ment til de som har vært så uheldige og hatt negative frys...?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143942303-symptomerbivirkninger-fra-lutinus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er kanskje ikke helt målgruppen her, for jeg brukte lutinus når jeg hadde negativt ferskforsøk, men for meg slo bivirkningene inn veeldig tidlig, rd 2 eller noe. Jeg teste på rd 8 og fikk supersvaaak strek, så mista jeg alle symptomene på rd 9, selv om jeg fortsatt gikk på lutinus, og da kjente jeg ingenting og teste negativt fra da ut. Nå kjenner vi jo alt forskjellig, men om jeg skulle sammenligna deg med min erfaring ville jeg sagt at d å få symptomene rundt dag 8 er et godt tegn, jeg begynte å kjenne bittelitt på dan dagen denne gangen, og nå sitter den enda! ;) Jeg gikk på Utrogestan denne gangen da, men det skulle jo ikle bety så mye. :)

Det er jo helt fantastisk!!!:-D jeg testa rd 7. Negativ, så på testen etter noen timer, da var det en strek der, men den kan jo ikke regnes med:-) så nå har jeg bestemt meg for å teste tiidligest tirsdag, dagen før fastsatt testdato:-)

Endret av En to og tre

Jeg har gått mye på Lutinus. Helt siden september faktisk! Da utenom forsøk selvfølgelig.

Får alltid super ømme pupper! Er så dårlig på å huske akkurat når jeg har hva, men etter ca. 5-7 dager kanskje...

Så har jeg heller ikke hatt en eneste antydning til pos. GT heller..

Nærmer seg testdato for deg nå!!! ;D

Venter i spenning, og krysser fingrene for deg!

Annonse

Satser på at gravid symptomene gjemmer seg innimellom alle disse lutinus symptomene! ;)

Når begynte du med lutinusen?? Ingen som sa noe om når jeg skulle starte, og kom ikke på det fra sist, så jeg startet ikke før innsett dagen!! Hjeeeelp! Håper ikke det er avgjørende!

Kunne jo tenkt litt selv, men er jo helt på tuppa med alle disse tankene rundt det hele ;D

Hvordan har det gått med testinga di, Poteta? Satser på det blir gradvis positiv hos oss alle!!! Heia oss!!!!:-P

Startet på lutinus 3 dg før innsett, to uker siden oppstart på tirsdag. Satser på det ikke gjør noe Miola, at du startet innsettdagen:-) de hadde vel sagt noe om du skulle tatt det før. Sikkert bare ulik praksis rundt om:-) når er testdato? Synes denne rugetiden er i overkant spennende..!

Du er flink om du klarer å vente til onsdag, men er nok fornuftig:-) spennende:-) har du noen symptomer nå som kan tyde på noe? Vanskelig å si da med alle hormonene vi har innabords i denne rugetiden:-)

Håper så inderlig at dette ikke er en kjemisk graviditet. For tre år siden tok jeg en positiv test for å være en positiv test, men slapper ikke av enda. Har lest aalt for mye her inne skjønner jeg!:-P

Nærmer seg testing for noen ;)

Selv skal jeg ikke teste før torsdag 14 juni!! Kjennes så uendelig lenge ut!

Ang. Lutinusen så skulle jeg nok ha begynt når EL testen var positiv kanskje, men tenkte ikke på det i og med at jeg ved "hjemmeforsøk" ikke starter før 2 dager etter pos. EL. Men, men ;D Gjort er gjort! Sykepleieren trodde ikke jeg skulle ha noe i det hele tatt siden jeg ikke har brukt medisiner (progynova?) i forkant ;)

LYKKE TIL!! Tenker dere kjenner på spenningen som snart, skal teste!! :)

Annonse

Jeg klaarte ikke la være i dag, Miola...:P Tenkte jeg måtte ha kontroll på evt kjemiske tester og skal teste hver dag fra og med i dag til onsdag tenkte jeg. Klart positiv i dag.... Iiiiik!!! Håper den bare blir sterkere nå i løpet av de nærmeste dagene....!!! :)

14. juni ja, jaija, bare litt over en uke igjen nå! ;) men rugetiden føles som en evighet, skjønner det!! Måtte uken gå fort!! :)

Wiiiiiii!!! Såå utrolig kjekt :D Så sent så er den vel helt klart POSITIV på orntlig!! Gratulerer!!!!!!!!!! :)

Krysser fingrene videre for deg, men det trengs nok ikke ;D

Håper jeg snart følger etter! Lurer på hvor lenge jeg klarer å holde meg ;)

Endret av Miola
  • 2 år senere...

Jeg går må lutinus for første gang denne perioden og har aldri hatt så sterke PMS-ålager tidligere.
Herregud, er jo helt vill.
Er bare på dag 3 da og tenker at allt eventuelle gravidsymptomer kommer nok til å skule seg godt hvis dette fortsetter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...