Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

å den var svaak positiv... Forventer ikke mensen før torsdag, men tenkte jeg skulle ta en test før jeg hentet ut medisiner til behandlingen...

Den var svaaak, men både jeg og min mann ser streken uten å "leite" etter den... (brukte a1 test)

Fikk ikke kjøpt ny test i dag da tiden plutselig rant fra meg:( Etter 3år med prøving og positive tester som ha vist seg å være kjemiske, klarer jeg ikke glede meg..

Får kjøpe ny test på mandag og se om den også blir positiv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å hjelpes meg sÅ spennende! :D

Prøverørsbehandling rett rundt hjørnet har jo gjort susen for flere, sÅ skal ikke se bortifra at dette gjelder dere ogsÅ :D

Og skulle (gud forby) TR dukke opp, kan du vente med Å hente ut medisiner til dess, siden du ikke trenger Å begynne pÅ sprøytene før 2-3 mensdag :)

Venter spent pÅ fortsettelsen her altsÅ!

Hadde jeg hatt graviditetstester liggende, hadde jeg personlig levert dem til deg ikveld, rett og slett :D

Skrevet

Er jo lov å håpe, men klarer ikke glede meg:/ om jeg skulle være så heldig at det skulle klaffe denne måneden blir super lykkelig :)

Får smøre meg med tålmodighet fram til tirsdags morgen, er jeg gravid vil den være sterkere..

Er så uendelig glad for dette forumet og at man kan dele alt her inne:))

Hvordan går det med deg RTprøver? Går det greit med sprøytene?

Skrevet

Ooooh!! Spennende!! Krysser fingrer og tær for at spira endelig sitter!! :) Lykke til!! :)

Skrevet

Åh, jeg håperåperhåper med dere!! Sake positive tester kan gjøre en gal, men den kan jo faktisk være supersterk på tirsdag, så absolutt verdt å håpe!! :D Jeg har jo sett såå mange svake positive som har forsvunnet, men denne gangn ble den faktisk supersterk, det trodde jeg aldri jeg skulle se, men så skjer det allikevel! :)

Så nå krysser jeg fingrene for deg og venter spent til tirsdag! :)

Skrevet

Forresten, håpefull-2012... Apoteket på bystasjonen er jo åpent på søndager, fra kl. 13 til 23 tror jeg det var :)

Skrevet

En to og tre og Ele - Gravid! Takk for det :))

Gratulerer så mye med gravidiet til deg Ele :))

RTprøver: Tenkte på det, men vet ikke om jeg orker den lange kjøre turen inn til byn... (Bor i ene nabo kommunen til Bergen)

Har sendt mannen på den søndagsåpne lokal butikken i tilfelle de skulle ha en test liggende :) Hvis ikke er jo det ikke lenge til tirsdag..

Skrevet

Så flink og tålmodig du er, håpefull! :)

Men ja, du her helt rett... Ikke lenge til tirsdag :)

Hjelpes meg så spennende altså :D

Skrevet

Jeg er ikke så opptimistisk, da jeg har hatt svake tester tidligere den dagen jeg har ventet mensen. Er enten testen som tuller seg eller kjemisk.. Så hvis jeg girer meg opp, er jeg redd jeg vil blir så skuffet igjen :)

Er litt rart også, for er nå så innstilt fysisk og psykisk på at vi skal gjennom assistert befruktning... Har brukt lang tid på akseptere at vi ikke klarte dette selv...

Skrevet

Mannen fikk tak i test på bensinstasjonen :))) jippi! i

Skrevet

Ah, ja da skjønner jeg godt hvorfor du er så rolig til dette :)

Ikke så rart, for man vil jo unngå skuffelser så godt man kan!

Men jeg håper virkelig på deres vegne at dette ikke er kjemisk eller en test som tuller seg :)

Skulle det være det (igjen, gud forby), så er det jo kanskje en trøst at dere da starter rett på første prøverørsbehandling? :)

Krysser fingrer og tær for dere!

Skrevet

Masse lykke til!! Må det bli en STERK strek på tirsdag! :)

Er dette siste forsøk på naturmetoden, og du venter på å skulle igang med IVF?

Jeg ble selv gravid mellom forsøk med jenta mi ;D

Ett fersk; neg. så et frys; neg, så VIPS var jeg gravid før jeg skulle ringe klinikken igjen ;D

Skrevet

Testen i dag var blendahvit :/ selvom forhåpningene ikke var så store, kjenner jeg skuffelsen på kroppen... Håpe mensen kommer på torsdag, er klar for sprøyte start fredag!

Miola så kjekt det er at det finnes slike historier :) gratulerer med en jente!:)

Skrevet

Uff da:( godt dere skal i gang nå da! Masse lykke til med forsøk, forhåpentligvis er det det som skal til:-)

Skrevet

Æsj, så trist!! :( Føler med deg! Blir kjempebra å komme i gang nå! :)

Skrevet

Ånei... SÅ utrolig frustrerende med disse svake/falske testene...!

NÅr testen skal tas etter prøverørsforsøket, skal det derimot bli andre boller, hÅpefull! :D

Det er ikke lenge til fredag, sÅ før du vet ordet av det er du i gang :D

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Huff...føler med deg ang disse dumme svake positive testene! Man kan ikke unngå å bli skuffet heller når de sier så mye forskjellig av og til.

Ønsker deg masse lykke til videre og håper det lykkes for dere! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...