Gå til innhold

Sambo ikke interessert...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..i å kjenne på magen etter spark. Har spør bare om det er so veldig viktig at han ska kjenne de, når jeg kjenner de... Andre som har en like uinteressert mann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er du ikke alene. Min er også helt uinteressert når det kommer til å kjenne spark. Min syns det er ekkelt på en måte. Kaldte det en aliens følelse, ikke akkurat det en hormonel dame vil høre :P

Men han er da interessert i å prate om lille gutt så jeg er fornøyd med det :)

Flere av venninnene mine som hadde sånne menn også, så er nok mange av dem der ute....

Skrevet

Det er ikke like lett for de å knytte seg til barnet så tidlig. Mange trenger nok å se barnet før det går opp for de. Gi de litt tid.

Skrevet

Med førstemann hos oss var mannen min kjempe ivrig i å kjenne på magen min.. Han begynte i uke 13... Leg deg på magen så sku han kjenne me hånda under.. Nå stikk motsatt... Er uke 21+3 å har dorklart han såpass at han kan faktisk kjenne noe liv han også nå.. Mene fremdeles 0.interesse... Blir litt såra å lei for virker plutselig som han ikke vill dette like mye som meg.. Så går liksom runt å føler me feit enn gravid liksom.. Er det gale? ... Føler det :-/

Skrevet

Min er ikke intr. Er førstegangs. han har egentlig gledet seg mere enn meg, men han synes det er ekkelt. ekkelt att magen er hard å ekkelt å kjenne att han sparker. men sex det skal han ha:P Rare dem er

Skrevet

Maser lite på sambo at han skal kjenne på magen. Tar det litt som det kommer. Har ikke kjent liv utenpå magen enda når han har vært hjemme da. Tror mannfolka må få ta det i sitt tempo.. Sex. Bor med en som er lysten på det ihvertfall, men særlig behagelig er det ikke for min del for øyeblikket ihvertfall...

Skrevet

Hmm... e vell ikke alle mannfolk som e like interessert næi. Venter nå mitt tredje barn me samme barnefar. Med den første tok det lang tid før han egentlig skjønte at han skulle bli pappa å var egentlig mer opptatt av alt han måtte nå å gjøre før lille kom. Med nr 2 tre år etterpå var han bare helt fantastisk. Nesten så man kan si at han va mer gira enn mæ sjøl på familieforøkelsen. å nu når vi vente nr tre så va han så fantastisk i begynnelsen. Men det ende opp me at han går fra mæ i uke nån å 20. Visste litt interesse med d samme å ville ta på magen å kjenne å prate, men siste mnd ikke visst interesse for d at han ska bli tredjegangspappa i d hele tatt.

E svært skuffanes men trur at d går mer opp for dæm mot slutten å etter at babyen e kommen t verden. Vi får bare sjøl nyte de magiske øyeblikkan når d bevege sæ inni magen. D e jo bare helt fantastisk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...