Alvepia *happy mum* Skrevet 2. juni 2012 #1 Skrevet 2. juni 2012 Heia. Dukker inn fra 3.tri en tur for å se hvordan det går med dere jenter.... Nå har jeg litt i underkant av 6 uker igjen til termin, men tror nok jenta her kommer tidligere så jeg venter hverdag i spenning nå. Vi hadde innsett 22 oktober 2011, uttaket var 20 oktober - å det virker som en evighet siden samtidig som tiden har gått ufatteligfort etter vi kom oss forbi de første 12 ukene. Svangerskapet har ikke gått så smertefritt som ønsket, var forberedt på en del plager som følger med, å de nøt jeg godt til å starte med - men når man ble sjuk annen hver uke, nyrebekken betennelse, uvi gjentatte ganger, influensa, lungebetennelse , yes you name it - så kjenner jeg nå at jeg er litt lei. (men har allikavell vært positiv på det, folk tror jeg er sprø til tider ) ønsket om å kjenne plager tilhørende svangerskapet har vært etterlengtet men det tar på når det blir mer enn bare bare. Bekkenløsning, rygg problemer ja her har vi hatt alt... hehe Jenta har vokst fint, men når det plutselig ble stilt i magen bar det avgårde på føden - alt fint heldigvis. Men vekst avvik på 10 % gjorde en lege bekymret, å 2 dager siden var avviket større samt lite fostervann å dermed skulle modnings sprøyta settes (noe de heldigvis ikke gjorde den kveldn jeg ble innlagt). Dagen derpå ble nye mål tatt å jenta vår var så stor som gjenomsnittet og det var MER en nok fostervann - så det å ta henne ut var ingenvist. (var i uke 30 da). Men nå ser jeg ikke så skummelt på det lenger - hun er turbo dagen lang å gå gravid har vært fantastisk opplevelse til tross for mye rart i tillegg ;-) Nå er alt klart til hun kommer, senga på plass, stellebordet på badet ferdig fylt opp, vogna står i gangen sammen med sete, fødebaggen pakket å vi gleder oss MASSE til tuppa kommer - å når hun er kommer skal dere får høre det ;-) Etter 1 tidligere ferskforsøk som endte med MA - livmorbetennelse å feber over 40, innleggelse på sykehus - 1 fryseforsøk som endte i SA og 2 frys som endte i sa gikk det endelig på fersforsøk nr 2 hos Riksen (de tidligere var i Tromsø) Så muligheten er der - vi har ventet i 9 år å nå skjer det endelig Lykke til til dere alle, selv om veien er UFATTELIG lang til tider så skjer det, å når det først skjer går tiden nesten for fort igjen Klem fra meg.
En to og tre Skrevet 2. juni 2012 #2 Skrevet 2. juni 2012 Herlig historie!! Og så bra du klarer å holde positiviteten oppe og ta vare på de gode tinga, til tross for alt du har gått gjennom i svangerskapet! Masse lykke til videre!
RTprøver Skrevet 2. juni 2012 #3 Skrevet 2. juni 2012 Så fantastisk! Etter 9 år, og alle de prøvelsene, så får dere mirakeljenten deres Kjenner at det klumper seg til i halsen, for det er jo bare så vakkert Håper at vi alle sammen her inne får oppleve det samme, om det så også er inkludert alt av svangerskapsplager
Tante_Esel Skrevet 2. juni 2012 #4 Skrevet 2. juni 2012 hei snupp! Her er kroppen fortsatt normal, og ikke noe baby i magen Vi har nådd siste forsøk i det offentlige... en stund tenkte jeg kun privat,privat,privat!!!! Men nå.... nå har jeg plutselig fått en helt ny ro over å tenke at vi tar en laaaang pause.... et halvt år, eller et år.... Det feiler oss jo tross alt ikke noe [bortsett fra at jeg er minus en eggleder.... ) så hvorfor ikke drite i å fokusere på denne babyen litt... leve livet, få jobb nærmere hjemme og fikse sånne ting, og ikke minst la kroppen komme tilbake til sin naturlige gode selv før vi setter i gang igjen... Godt å høre at alt går bra med lille jenta di i magen, selv om jeg selvfølgelig er supermisunnelig på at du fikk beholde, og ikke jeg... men det er en liten trøst å se at det går bra med deg Nå får du ha masse lykke til med fødsel når den tid kommer!!! stooooooooor klem!
Ele Skrevet 2. juni 2012 #5 Skrevet 2. juni 2012 Jeg husker deg fra første runden min her inne, så herlig å se at du er så nære så nære!! <3 <3 Selv har jeg aaaaakkurat rukket å bli gravid, så de neste to månedene blir spennende, håper så desperat at denne klorer seg fast nå!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå