AkPa Skrevet 2. juni 2012 #1 Skrevet 2. juni 2012 Nå har jeg fått helt skrekken. Kan eggene mine løsne selv om jeg ikke tar eggløsningssprøyta? Nå som jeg må få lengre på medisin? Hadde mareritt om dette inatt, å fikk litt panikk idag...
En to og tre Skrevet 2. juni 2012 #4 Skrevet 2. juni 2012 Vil bare ønske deg masse lykke til AkPa!! ønsker av hele mitt hjerte at det går deres vei denne gangen!
AkPa Skrevet 3. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 3. juni 2012 Tusen takk <3 Kjenner nervene er på plass for morgendagen:) Føles som en stor dommedag
AkPa Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #8 Skrevet 4. juni 2012 Føler denne runden aldri tar en slutt jeg... Sist var de 8, nå var de 14. Men alikevell må jeg videre på medisin, 450 ie puregon og tilbake på onsdag for ny ul...
Gjest Trulte med to små Skrevet 4. juni 2012 #9 Skrevet 4. juni 2012 Masse lykke til! Jeg måtte også til kontroll 3-4 ganger før folikklene var utvilket nok og ble da satt på høyere dose menopur. Det var en liten fare for at forsøket måtte avbrytes forstod jeg, men det gikk greit på siste sjekk og jeg fikk ut 12 egg. 11 ble befruktet og 10 overlevde natten. Fikk satt inn 2 og 8 på frys, men negativt. Så ble 6 tatt opp for å få 2 gode,4 gikk da til grunne,negativt igjen. Men så overlevde de 2 siste og de ble satt inn i dag,så alt kan se mørkt ut men alikevel gå bra! Håper det lykkes for deg! :-)
AkPa Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #10 Skrevet 4. juni 2012 Lykke lykke til håper virkelig det klaffer for deg nå, det fortjener du <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå