MammaKos Skrevet 2. juni 2012 #1 Skrevet 2. juni 2012 Fikk positiv test midt på lyse dagen 4 dager før forventet mens (og, JA - jeg vet akkurat på dagen når eggløsning, unnfangelse og forventet mens var) Hva kan det bety?? Trodde ikke det gikk an jeg....
Julestrømpa Skrevet 2. juni 2012 #2 Skrevet 2. juni 2012 Sist jeg var gravid testet jeg også sterkt positiv fire dager før ventet mens. Men denne gangen testet jeg ikke positivt før 1 dag før ikm. Tror det kan være litt forskjellig.
1h11h1 Skrevet 2. juni 2012 #3 Skrevet 2. juni 2012 Jeg fikk positiv test 5 dager før forventet mens, altså 9 dager etter eggløsning, og vet akkurat når den var fordi vi hadde bare sex 1 dag denne måneden da mannen har litt reisejobb;) så det er fult mulig! Med clearblue kan man jo teste 4 dager før mens står det på pakken:)
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 2. juni 2012 #4 Skrevet 2. juni 2012 Betyr vell at du er gravid? hehe
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 2. juni 2012 #5 Skrevet 2. juni 2012 Jeg testet og pos 5 dager før.... Og det betydde visst at jeg var gravid;-) Kan vel tyde på at de er det du er.....
MammaKos Skrevet 2. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2012 Dette forstår jeg veldig godt ettersom dette er 3. gangen min Tenkte mer i form av om kroppen produserer kjappere hcg ved f.eks tvillinger..?
Prøvekanin86 Skrevet 2. juni 2012 #7 Skrevet 2. juni 2012 Jeg tok min første test nå på onsdag midt på ettermiddagen, en time etter sist jeg var på do og hadde drukket i mellomtiden. Den slo likevel ut med strek:) Tok ny morgenen etter og den slo ut også. Så da kjøpte jeg CB digital og begge slo ut på gravid:) Så prøv du også. Kjøpte faktisk en billigtest idag for å se siden jeg ikke føler meg gravid i det hele tatt. Den ble sterkere enn sist:)
utålmodig-11 Skrevet 2. juni 2012 #8 Skrevet 2. juni 2012 Jeg testet positivt 9 dpo, hadde høy hcg ved blodprøver, men kun én i magen viste det seg.
Symbio Skrevet 2. juni 2012 #9 Skrevet 2. juni 2012 Kanskje du er lengre på vei en du tror? Ta en digital å se hva den sier!
1h11h1 Skrevet 2. juni 2012 #10 Skrevet 2. juni 2012 Min digitale gikk fra 1-2 uker til 3+ på 5 dager! Men tror det bare er en her:)
samu Skrevet 3. juni 2012 #11 Skrevet 3. juni 2012 om du tror det er tvillinger...er det ikke bare å vente å finne det ut da??
MammaKos Skrevet 3. juni 2012 Forfatter #12 Skrevet 3. juni 2012 om du tror det er tvillinger...er det ikke bare å vente å finne det ut da?? Nå kom jeg akkurat på hvorfor jeg sluttet å være her så mye mine to andre svangerskap......... JO-selvfølgelig kan man vente, men en del av poenget med dette forumet er vel å dele erfaringer med hverandre? Syntes ikke det er nødvendig å komme med slike "nesevise" kommentarer..
samu Skrevet 3. juni 2012 #13 Skrevet 3. juni 2012 om du tror det er tvillinger...er det ikke bare å vente å finne det ut da?? Nå kom jeg akkurat på hvorfor jeg sluttet å være her så mye mine to andre svangerskap......... JO-selvfølgelig kan man vente, men en del av poenget med dette forumet er vel å dele erfaringer med hverandre? Syntes ikke det er nødvendig å komme med slike "nesevise" kommentarer.. helt enig
Gjest Østfold-80 Skrevet 4. juni 2012 #14 Skrevet 4. juni 2012 Jeg testet oxo tidlig pga jeg følte meg uvel og kvalm,så jeg testet 1uke før forventet mens. Hadde bare så vidt duppa testen i koppen før det kom opp 2sterke røde streker med engang! Kunne ikke tru det selv jeg såååå tidlig. Forventet mens er i dag,ikke kommet så jeg er nok gravid. Du og:) Skal teste en gang til jeg tenkte jeg...
Et lite nurk Skrevet 4. juni 2012 #15 Skrevet 4. juni 2012 Herregud så mange duster som var på denne tråden... Er det ikke moro å spekulere og fantasere når man er gravid da? Jeg har hørt tidlig test betyr jente (stemte med min første, vet ikke med nr 2) eller tvillinger da - gulp! Hvis jeg venter tvillinger blir det 3 på to år - hoi :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå