Gå til innhold

Veeldig tidlig positiv test, hva betyr det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk positiv test midt på lyse dagen 4 dager før forventet mens (og, JA - jeg vet akkurat på dagen når eggløsning, unnfangelse og forventet mens var)

Hva kan det bety?? Trodde ikke det gikk an jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist jeg var gravid testet jeg også sterkt positiv fire dager før ventet mens. Men denne gangen testet jeg ikke positivt før 1 dag før ikm. Tror det kan være litt forskjellig.

Skrevet

Jeg fikk positiv test 5 dager før forventet mens, altså 9 dager etter eggløsning, og vet akkurat når den var fordi vi hadde bare sex 1 dag denne måneden da mannen har litt reisejobb;) så det er fult mulig! Med clearblue kan man jo teste 4 dager før mens står det på pakken:)

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Betyr vell at du er gravid? :) hehe

Skrevet

Jeg testet og pos 5 dager før.... Og det betydde visst at jeg var gravid;-) Kan vel tyde på at de er det du er.....

Skrevet

Dette forstår jeg veldig godt ettersom dette er 3. gangen min ;)

Tenkte mer i form av om kroppen produserer kjappere hcg ved f.eks tvillinger..?

Skrevet

Jeg tok min første test nå på onsdag midt på ettermiddagen, en time etter sist jeg var på do og hadde drukket i mellomtiden.

Den slo likevel ut med strek:) Tok ny morgenen etter og den slo ut også. Så da kjøpte jeg CB digital og begge slo ut på gravid:) Så prøv du også.

Kjøpte faktisk en billigtest idag for å se siden jeg ikke føler meg gravid i det hele tatt. Den ble sterkere enn sist:)

Skrevet

Jeg testet positivt 9 dpo, hadde høy hcg ved blodprøver, men kun én i magen viste det seg.

Skrevet

Kanskje du er lengre på vei en du tror? Ta en digital å se hva den sier!

Skrevet

Min digitale gikk fra 1-2 uker til 3+ på 5 dager! Men tror det bare er en her:)

Skrevet

om du tror det er tvillinger...er det ikke bare å vente å finne det ut da??

Skrevet

Nå kom jeg akkurat på hvorfor jeg sluttet å være her så mye mine to andre svangerskap.........

JO-selvfølgelig kan man vente, men en del av poenget med dette forumet er vel å dele erfaringer med hverandre? Syntes ikke det er nødvendig å komme med slike "nesevise" kommentarer..

Skrevet

Nå kom jeg akkurat på hvorfor jeg sluttet å være her så mye mine to andre svangerskap.........

JO-selvfølgelig kan man vente, men en del av poenget med dette forumet er vel å dele erfaringer med hverandre? Syntes ikke det er nødvendig å komme med slike "nesevise" kommentarer..

helt enig

Gjest Østfold-80
Skrevet

Jeg testet oxo tidlig pga jeg følte meg uvel og kvalm,så jeg testet 1uke før forventet mens. Hadde bare så vidt duppa testen i koppen før det kom opp 2sterke røde streker med engang!:)

Kunne ikke tru det selv jeg såååå tidlig.

Forventet mens er i dag,ikke kommet så jeg er nok gravid.:) Du og:)

Skal teste en gang til jeg tenkte jeg...

Skrevet

Herregud så mange duster som var på denne tråden... Er det ikke moro å spekulere og fantasere når man er gravid da? Jeg har hørt tidlig test betyr jente (stemte med min første, vet ikke med nr 2) eller tvillinger da - gulp! Hvis jeg venter tvillinger blir det 3 på to år - hoi :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...