Gå til innhold

<3 støttestrømper <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er min første dag med støttestrømper og for første gang på lenge ligger jeg her på sofaen uten rastløse ben. Det er helt utrolig hvor mye bedre det føles :) er spent på kvelden, det pleier å være verst da, men hittil har det gjort dagen mye lysere :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du korte el lange?

Så flott at det hjelper deg!!!

Skrevet

hmmm...vet ikke om de er korte eller lange, de slutter iallefall rett under knærne.

Skrevet

Da et de korte, de lange går opp til lårene :-) så heldig du var at det hjelper . Jeg har nærmest bodd i støttestrømper hele svangerskapet på grunn av åreknuter , men det hjalp fint lite på rastløse bein . Heldig deg ;-)

Skrevet

Ja, denne kvelden har vært så mye bedre :) deilig å slippe den konstante sitringen. Man må verdsette dager og kvelder hvor kroppen samarbeider. Har du unngått åreknutene med støttestrømper? Eller hadde du det fra før?

Skrevet

Nei da, har baty det myye verre i dette svangerskapet . Forrige gang hadde jeg bare noen få og de dukket opp først på slutten , nå er dem kommet frem veldig tidlig og det er så alvorlig at jeg må få de operert når kroppen kommer seg etter graviditeten. Det rare er at det er hovedsakelig venstre bein, fra ankelen opp til låret , men det er absolutt utelukket for meg å gå i kort skjørt eller shorts :-( strømper lindrer av og til , men hjelper ikke noe særlig ellers , så målet var å forebygger at det blir verre , dessverre mislykket . Så i min case var det lite nytte av støttestrømper , men så er jeg litt genetisk belastet og, mamma og flere i familien sliter med det .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...