sjoko10 Skrevet 2. juni 2012 #1 Skrevet 2. juni 2012 Hei er en jente som er gravid i 9 uke. gravid for første gang. men svangerskapet til no har ikke vært noe enkelt. er tynn og har spydd nå i 2 uker. har havner på kvinneklinikken pga for lite næring. noen andre som har opplevd noe lignende?
Tamy Skrevet 2. juni 2012 #2 Skrevet 2. juni 2012 nei, heldigvis så har jeg ikke opplevd noe sånt i mine 2 første svangerskapene, og det ser ikke ut til å gjøre det denne gangen heller. men har hørt om det fra andre at de har opplevd det. håper du føler deg bedre snart og kan nyte svangerskapet ditt sånn som det skal være:) gratulere forresten og lykke til videre:)
sjoko10 Skrevet 2. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2012 nei, heldigvis så har jeg ikke opplevd noe sånt i mine 2 første svangerskapene, og det ser ikke ut til å gjøre det denne gangen heller. men har hørt om det fra andre at de har opplevd det. håper du føler deg bedre snart og kan nyte svangerskapet ditt sånn som det skal være:) gratulere forresten og lykke til videre:) ja håper kvalmen gir seg snart for dette her er helt forferdelig. takk lykke til deg også
Julestrømpa Skrevet 2. juni 2012 #4 Skrevet 2. juni 2012 Min første graviditet var helt ekstrem med kvalme. Kastet opp hver time hele døgnet igjennom! Fikk ikke i meg vått eller tørt. Var ofte hos fastlegen og sykehuset for kontroller. Slik holdt jeg på i fem mnd. Håper virkelig du slipper unna å gå så lenge kvalm! Lykke til!
sjoko10 Skrevet 2. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2012 Min første graviditet var helt ekstrem med kvalme. Kastet opp hver time hele døgnet igjennom! Fikk ikke i meg vått eller tørt. Var ofte hos fastlegen og sykehuset for kontroller. Slik holdt jeg på i fem mnd. Håper virkelig du slipper unna å gå så lenge kvalm! Lykke til! huff håper eg slipper å gå sånn i 5 måneder. alle sier det gir seg rundt den 12 uke. så håper det gir seg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå