Gå til innhold

Begynte å blø 8 dager før forventet mens. Tester nå tydelig positivt 2 dager før, men blør fortsatt? Hva sjer a??

Anbefalte innlegg

Er jeg gravid?? Mister jeg? Har så vidt begynt å bli kvalm i dag å... Håper viiiiirkelig ikke at jeg er det.. Da sliter jeg nemmlig enormt... Jaja, vet jeg mp til lege for å få et riktig svar, men hva tror dere da jenter?? Og hvir lenge etter en sånn veldig tidlig abort kan en teste posiivt tror dere?

Tusen, tusen takk for svar :*

Fortsetter under...

Høres ut som meg!

Opplevde det samme for noen uker siden... Kraftig blødning ca 1 uke før forventet mens. Blødningen ga seg etter 4 dager, og etter en snau uke begynte jeg å spotte. Etter å ha spottet nesten en uke tok jeg en test som viste gravid 2-3. Har målt hcg-nivå hos lege og det stiger og tilsier nå at jeg er ca 6-7 uker gravid. Skal få svaret på den tredje blodprøven med hcg-målinger nå på mandag. Har fortsatt litt spotting innimellom.

Både pga. usikkerheten rundt dette og fordi jeg har en MA i uke 22 bak meg, blir det tidlig ultralyd, forhåpentligvis neste uke for å se hvordan dette går.

Har googlet veldig mye, uten å bli veldig mye klokere. Mange blør og det går fint. Andre blør og det går ikke så bra.

Det jeg fikk vite hos min lege var at så tidlig var det beste alternativet å måle hcg med blødprøve for å se om nivået steg slik det skulle. På ultralyd ser man veldig lite så tidlig, så det er bare å vente å se. Så vanskelig å gå slik å ikke vite...

Lykke til! :-)

• 5 år senere...

Hei, 

Ser dette er en gammel tråd, men det dere opplevde høres helt ut som meg, og jeg sliter med å finne andre relevante tråder. 

Hvordan gikk det med dere? 

All input hadde hjulpet veldig. Skjønner ikke hva som skjer med kroppen min. Den er alltid regelmessig, men nå plutselig en mens 1 uke før forventet. 

Anonymkode: ac428...338

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...