Gå til innhold

Rask vekt tap..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

På bare noen få dager maks 1 uke så har jeg gått ned hvertfall 4 kg. Jeg er nå høygravid, og kjenner at dette bekymrer meg litt. Jeg skal ringe JM på mandag. Jeg lurer på om noen har opplevd det samme? Jeg har ikke endret spisevaner.Og har gått regelmessig opp hele veien. Til nå før vektap 16 kg.

Jeg er jo overvektig fra før, så personlig synes jeg jo at det er bra at vekten stoppet opp. Men jeg blir jo bekymret for bebyn.

I går var jeg hos lege. Og der fikk jeg beskjed om at alt var bra. Blodtrykk var litt lavt, neg urin og 12 i blodprosent. Hjertelyd på bebyn var 148 (nå skal det sies at min lege må blåse støv av alt som har med graviditet å gjøre, så jeg snakker alltid med JM om det er no. Han sier selv at han har lite erfaring med gravide)

Alt ser jo egentlig ut til å være bra. Det kan vel ikke være morkakesvikt eller noe sånn? Jeg kjenner daglig liv.

Takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan være vann som forsvinner? har vært ei uke med varmt vær her, for så å bli kaldt igjen, så jeg hadde ikke gått opp noe siden sist kontroll, legen mente det kunne være vann som var forsvunnet, og jeg tror også det,siden "geleputene" oppå føttene og monsteranklene mine er blitt betydelig mindre :) men absolutt hør med jordmor, det skal jeg også gjøre til uken :)

Skrevet

Så lenge du spiser og får i deg mat og drikke mener eg babyen får det den trenger..

Skrevet

Ja jeg har også tenkt at det kan være vann. Takk for svar ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...