Gå til innhold

Lykkerus!:)

Anbefalte innlegg

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Jeg har ikke sovet så mye i natt, har liksom vert lys våken. Så plutselig i natt kl.02:24 kjente jeg to helt herlige "kraftige" spark fra baby i magen!!:) det var Sååå fantastisk at jeg måtte vekke sambo, de føltes liksom så sterke at han kunne kjent dem.

Det er under to år siden jeg var gravid, men har liksom glemt den fantastiske følelsen av å kjenne at det er liv<3 nå gleder keg meg til de blir sterkere og kjennes hver dag:) er 14+2:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så herlig med spark:)) når jeg ble vekt av sønnen min i dag da han kom opp i senga vår, våknet samtidig lille i magen og turnere rundt:)) jeg er 16+5 :)

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Det er så herlig med spark:)) når jeg ble vekt av sønnen min i dag da han kom opp i senga vår, våknet samtidig lille i magen og turnere rundt:)) jeg er 16+5 :)

Ååå, vi er så heldige:) gleder meg til å kjenne spark hver dag nå<3

Skrevet

Jeg er også 16+5 i dag :) Sitter å kjenner på en livlig krabat inni der. Det er bobler som kiler under huden......... sitter å ler litt for meg selv innimellom ;) Det er så gøy

Skrevet

Ja det er fantastisk ;) jeg kjenner kun på ene siden langt nede foreløpig, har morkaken foran så den demper litt spark !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...