Junigutt 2010 <3 Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Heisann dere Lurer på om noen har efaring med lange barn og bakovervendte stoler. Min gutt fyller to nå i juni og han har allerede rukket å bli 102cm. Noen som har erfaring med barnestoler som passe bedre til lange barn? Nå sitter han med føtten bøyd og festet på selene til stolen(BeSafe x3) er bak på ryggen og går ikke å ta lengre opp! tar i mot tips til stoler eller andre ting fra dere som har erfaring... -S
Hanna30 Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 Vi har Britax two way elite. Gutten er ikke like lang som din, men nesten. Og det er fortsatt veldig god plass i ryggen. Han må sitte med knærne bøyd nå da, men det må de vel uansett etter hvert.
Gjest JuniGull10 Skrevet 10. juni 2012 #4 Skrevet 10. juni 2012 Oi! En gutt som er lengre enn min? :-) Gutten vår sitter i et BeSafe sete. Han veier 16 kg og er ca 96 cm. Gutten vår er lang i ryggen, så innstillingene er på max. Vi har kjøpt Britax MultiTech og er fornøyd med det så langt, men drøyer med å ta det i bruk før på sensommeren. Han sitter jo ikke like høyt som i Besafe setet, så ønsker å vente til sommerens bilturer er over! :-) Det viktigste for oss med lange barn er ikke bare å ha et stort sete, men også et du kan bruke opp til 25 kg. Det er mange av setene jeg fikk anbefalt her inne som bare kan brukes bakovervendt frem til 18 kg, men forovervendt frem til 25. Derfor valgte vi Britax MultiTech. Tantebarnet mitt på straks 4 år sitter i et slikt sete og han sitter fremdeles bakovervendt. Han er høyere enn sønnen min, men er gjennomsnittlig så våre barn vil nok få det trangere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå