Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 Ja, syns jeg ser det overalt jeg! Butikker, kiosker, kinoer
Sjokoladebanan Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 Åh det fikk jeg lyst pÅ.. Elsket de brune og svartprikkede, mens de hvite alltid ble liggene igjen hehe. Er en stund siden jeg har sett disse nÅ sÅ kan desverre ikke hjelpe deg
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. juni 2012 #6 Skrevet 1. juni 2012 Ja, det gjør det! Spiser alltid de hvite først, så de mørke/brune, så de grålige- sparer det beste til slutt!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. juni 2012 #7 Skrevet 1. juni 2012 Kjøpte en pose av det på Rema1000 i dag nom nom
thricane Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #8 Skrevet 1. juni 2012 Jippi. Tusen takk for svar. Jeg har kjempedårlig tid i morgen og skal handle de til en gave som minner om noe tidligere (akkurat dette med hvite og brune fordi vi byttet alltid) Du vet sånn gjettegave i utdrikking. Hadde glemt den midt i alt stresset. Igjen, tuuuuusen takk.
Fiemamma Skrevet 1. juni 2012 #9 Skrevet 1. juni 2012 Jeg pleide å bli med mamma på jobb når de lagde Knott. De hadde ei maskin som blander alle fargene, og de 3 fargene kom ned i hver sin renne for så å bli blandet i en felles før de ble tømt i poser. Når de var ferske var de lunkne og smuldrer i munnen bare jeg trykte litt hardt med tunga. Foldet hendene under de brune og de grå og heiv innpå, hehe.. HEAVEN
det er berre mordi Skrevet 1. juni 2012 #10 Skrevet 1. juni 2012 Jeg pleide å bli med mamma på jobb når de lagde Knott. De hadde ei maskin som blander alle fargene, og de 3 fargene kom ned i hver sin renne for så å bli blandet i en felles før de ble tømt i poser. Når de var ferske var de lunkne og smuldrer i munnen bare jeg trykte litt hardt med tunga. Foldet hendene under de brune og de grå og heiv innpå, hehe.. HEAVEN Derfor det alltid var så mange hvite i posen altså..
skinnfilla Skrevet 1. juni 2012 #12 Skrevet 1. juni 2012 Jeg pleide å bli med mamma på jobb når de lagde Knott. De hadde ei maskin som blander alle fargene, og de 3 fargene kom ned i hver sin renne for så å bli blandet i en felles før de ble tømt i poser. Når de var ferske var de lunkne og smuldrer i munnen bare jeg trykte litt hardt med tunga. Foldet hendene under de brune og de grå og heiv innpå, hehe.. HEAVEN Nå er det nesten bare brune og grå i posen:). Hadde kick på knott sist svangerskap:/ Derfor det alltid var så mange hvite i posen altså..
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #13 Skrevet 1. juni 2012 Kanskje vi skal i samme utdrikningslag? Det hadde vært vittig!
Von Hertelhofen Skrevet 1. juni 2012 #14 Skrevet 1. juni 2012 Fins det i det hele tatt noen som liker de hvite?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå