Gå til innhold

Aarg, jeg bare takler IKKE smatting!!

Anbefalte innlegg

Gjest Miryks
Skrevet

Mener ikke å kverulere, men smatting trodde jeg var slik en gjorde på hestene? Sånn for å få oppmerksomheten deres, evt øke farten :P Hvertfall det jeg har kalt det i alle år ;)

Men er enig. Smatting og slafsing er en fantastisk ekkel lyd. Dèt, og tenner som skjæres! Jenta her smatter OG skjærer tenner av og til når hun spiser.

GAH!

Skrevet

hehehe.. Jeg skrev nettopp et innlegg om skrivefeil, og det bør jeg tåle, sier alle som svarer. Stakkars dyslektikerne, liksom. Jeg har selv barn med dysleksi, men til og med de med dysleksi kan lære, og bør lære om de kun har småfeil. Mitt barn har alvorlig grad, og jeg retter da ikke på det, for jeg vet hva det er.

Men her...... OK..... smatting er liksom helt forbudt? Er det fordi dere har oppheng i lyden, eller er bare irriterte som personer hele gjengen? Hva søren er dette å kave seg opp for? At det kommer lyder når man spiser, er da helt normalt. Jeg smatter ikke, men ser ikke hva problemet til dere andre her er.

Hi her. Neida, jeg blir ikke irritert på personen, det er ikke slik at jeg tror de smatter for å plage meg. Men LYDEN - den er bare helt uutholdelig. Som at noen hater lyden av negler som dras nedover ei vindusrute, du det - det bare gir grøsninger.

Og dere som så veslevoksent påpeker at dere er så flinke og modne og hever dere over det: Good for you.

Skrevet

Pappan til mine barn kommer fra en smattende familie, og smatting sliter jeg veldig med å høre på. Har mista matlysta mer enn en gang for å si det slik. Så han fikk fort beskjed om at vi måtte spise hver for oss om han ikke sluttet å smatte. Og det tok ikke lang tid før han skjønte hvorfor jeg ikke klarte å høre det, for da la han merke til hvordan resten av slekta hans smatta. Han var så vant med det så for han var det helt vanlig, men nå smatter ikke de heller lenger (og det er det ikke jeg som har fått gjort noe med.hehe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...