Gå til innhold

BABYLAND.. Vil annbefale å ALDRI kjøpe noe der. Bare les her. OG DEL VIDERE!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

De holder til i Bergen og Stadion parken i Rogaland. Sletten senter.. De hadde butikk på savanna i Sandnes. Jeg og samboer har hatt så mye problemer med utstyret. førstegangs og uvitende kjøpte vi alt barneutstyret der.. Noen ting var ikke inne på lager, og vi kjøpte alt 4 mnd før termin.. Noen av tingene fikk vi ikke før to mnd etter termin. Leken til vippestolen kom aldri. Den første vognen var hjulene ødelagt på etter få trilleturer. regntrekket var elendig. Vognposen røk og vi fikk beskjed om å "brenne fast med lighter neste gang det skjedde".

Var så mange feil.. Så fikk vi ny vogn.. Glidelåsen ble ødelagt etter en måned. Vognen knirket og bråket og vi hadde behandlet den pent. Alt dette etter en måned.. Bremsen funket ikke. Fikk komme inn å reparere ting men de nektet oss å heve kjøpet. Dråpen rant over når lille gutten vår ramlet ut av barnevognen fordi bremsen ikke fungerte og vi kjørte til legevakten. Hørte et brak ute og sprant ut og der lå vognen på hau og gutten min på 4 mnd ute å hylskreik i saltostilling. Det gikk heldivgis bra, men ble så sint at jeg tok vognen over hodet og kastet den LANGT av gårdet. neste dagg ikk jeg tilbake å satte fra meg vognen. Butikkdama ba oss beskjed om at jeg burde skjemmes som kom inn med ås mange "småfeil"... Jeg foventer at tingene skal fungere, men det var visst for mye forlangt. Og SMåfeil at ungen detter ut av vogna fordi bremsen sviktet???!

Det er samme mannen som driver alle butikkene. Han importerer varer fra Polen. Bare løgn, lureri og trøbbel..

Vil ut med dette fordi det har kostet oss tid, energi, og gutten vår kom utfor dette grusome uhellet. Som kunne vært ungått. Vil ikke at andre barn skal utsettes for farlige varer, eller at dere skal kjøpe ting der og få problemer slik vi fikk.

Nå har vi en fin simo 2010 modell, og veldig fornøyd..

Skrevet

Hvilken vogn var dette?

Skrevet

ja, hvilken vogn var dette. (mer interessant enn forhandleren egentlig)

Skrevet

jeg har kjøpt vogn fra samme forhandler. kjøpte den i 2008 og har aldri hatt problemer med den.

har kolestra.

vi kjøpte bagvogn/sportsogn når barnet ble større.

vi fikk stellebag, vognpose, regntrekk x2 med til vogna.

husker ikke hva vi betalte.men vogna er lett og legge sammen, lett å styre, stabil.

dere har nok vert uheldige.

Skrevet

Importerer fra polen. Hvorfor kjøper du vogner med så dårlig kvalitet? (Ser du kanskje ikke den dårlige kvaliteten)?

Kast vogna og handl aldri der igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...