lilleluli Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 når jeg snudde meg rund i sengen i dag så kom det en merkelig knepp lyd fra ca rett under navlen et sted, det minte om den lyden som høres når man knekker en winerpølse i to... noen som har opplevd det eller vet hva det kan være??
Katta_ Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 Ja, når bekkenet mitt "knakk" opp tre cm kom det tre ganske tydelig knepp, men det ristet i hele sengen også da...
lilleluli Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2012 Ja, når bekkenet mitt "knakk" opp tre cm kom det tre ganske tydelig knepp, men det ristet i hele sengen også da... hm tror ikke det var det..dette var liksom inni magen..rett under navelen
lillebie på`n igjen Skrevet 1. juni 2012 #4 Skrevet 1. juni 2012 Når du sier det, kom jeg på at det hadde jeg hele tiden med første mann, når jeg var høygravid husker jeg spesielt mye av denne . Husker da at mange andre og hadde denne rare lyden
lilleluli Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2012 ja men jeg er da ikke høygravid enda da....off håper det ikke er noe skummelt...
lillebie på`n igjen Skrevet 1. juni 2012 #6 Skrevet 1. juni 2012 Google kneppelyd i magen gravid så blir du nok beroliget:))
lilleluli Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 1. juni 2012 ja men får inntrykk av at dette er på slutten av svangerskapet...
lillebie på`n igjen Skrevet 1. juni 2012 #8 Skrevet 1. juni 2012 det er nok inviduelt når det kan komme:) hvor langt er du på vei ? Er så mye som skjer i magen og ting flytter på seg for å gjøre plass til barnet at ville vært rart om magen ikke ga fra seg noe lyder i det hele tatt:) forrige gang så husker jeg at magen min "dirret" og jeg ble nervøs og spurte jordmor , som lo og sa det hadde hun aldri hørt om...så spurte jeg her inne og skjønte det skjedde med mange andre og uten å vite forklaringen på det! Når man nærmer seg termin kan noen høre et knepp i det vannet går(naturligvis, noe der inne må jo poppe:) ) men du er i 2. Trimester og vannet ditt gikk ikke så det er hvertfall ikke det he he:) jeg tror du kan ta det helt med ro, den kneppelyden du beskriver er helt lik lyden jeg hadde sist, og dem var HØY, husker kona første gang hun hørte det: HVA var det???? Og hun satt i den andre sofan
lilleluli Skrevet 2. juni 2012 Forfatter #9 Skrevet 2. juni 2012 Takk for svar:) jeg er 18 uker... Å den dirringeb du snakker om har jeg også.. Det er vell mye rart som skjer ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå