Agnethe123 Skrevet 1. juni 2012 #1 Del Skrevet 1. juni 2012 Har vært på ultralyd i dag.( 13 uker) Hun sa at et er en gutt. Men jeg klarer ikke helt og slå meg til ro med det. Uff.... skammer meg litt. Det spiller ingen rolle hva det er men, magefølelsen følte/føler at dette ikke stemmer. Har to gutter fra før og det føles så anderledes ut. ALT har vært andeledes Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941990-er-s%C3%A5-itvil-glad-og-mye-mye-mer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knerten's mamma <3 Skrevet 1. juni 2012 #2 Del Skrevet 1. juni 2012 Har vært på ultralyd i dag.( 13 uker) Hun sa at et er en gutt. Men jeg klarer ikke helt og slå meg til ro med det. Uff.... skammer meg litt. Det spiller ingen rolle hva det er men, magefølelsen følte/føler at dette ikke stemmer. Har to gutter fra før og det føles så anderledes ut. ALT har vært andeledes Du ønsker deg innerst inne en jente altså? Ikke noe å skamme seg over det..samfunns"idealet" er jo en av hver føler jeg :-/ Jeg har gutt nr 2 på vei, og var bombesikker på at det var jente. Magefølelse og sv.skap var helt ulikt fra første gangen. Denne gangen var jeg kjempedårlig fra starten, og egentlig til nå. Alt dette tilsa at det MÅTTE jo være motsatt kjønn. men istedet får vi en herlig liten gutt til. Gratulerer med gutt nr 3. La tankene få hvile litt, så kanskje du slår deg til ro med det hvis ikke, så ta en ny ultralyd for å være heeelt sikker. Du er jo "bare" 13 uker på vei, og de kan jo se feil. Lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941990-er-s%C3%A5-itvil-glad-og-mye-mye-mer/#findComment-144280427 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnethe123 Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 1. juni 2012 Har vært på ultralyd i dag.( 13 uker) Hun sa at et er en gutt. Men jeg klarer ikke helt og slå meg til ro med det. Uff.... skammer meg litt. Det spiller ingen rolle hva det er men, magefølelsen følte/føler at dette ikke stemmer. Har to gutter fra før og det føles så anderledes ut. ALT har vært andeledes Du ønsker deg innerst inne en jente altså? Ikke noe å skamme seg over det..samfunns"idealet" er jo en av hver føler jeg :-/ Jeg har gutt nr 2 på vei, og var bombesikker på at det var jente. Magefølelse og sv.skap var helt ulikt fra første gangen. Denne gangen var jeg kjempedårlig fra starten, og egentlig til nå. Alt dette tilsa at det MÅTTE jo være motsatt kjønn. men istedet får vi en herlig liten gutt til. Gratulerer med gutt nr 3. La tankene få hvile litt, så kanskje du slår deg til ro med det hvis ikke, så ta en ny ultralyd for å være heeelt sikker. Du er jo "bare" 13 uker på vei, og de kan jo se feil. Lykke til Tusen takk for svar. Klarer ikke og stoppe og gråte. Føler meg fryktelig. Er så redd for at den lille skal merke det. Han er jo min, er jo glad i han uansett. Alt så forøvrig helt topp ut ellers. Masse lykke til med gutten i magen din. To gutter er nydelig. Mine er beste venner. Det blir de nok alle tre Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941990-er-s%C3%A5-itvil-glad-og-mye-mye-mer/#findComment-144280479 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebie på`n igjen Skrevet 1. juni 2012 #4 Del Skrevet 1. juni 2012 Min beste venninne gikk i kjelleren når hun fant ut hun ventet gutt nr 2...hun hadde alltid trodd hun skulle få en gutt og en jente....hun følte seg som en dårlig mor, og klarte ikke glede seg over graviditeten. Og hun klarte ikke skjønne hvorfor hun hadde det slik! Hun begynte hos psykolog tilknyttet helsestasjonen og fikk det mye bedre! Når babyen kom ut ble hun "kurert" og aldri vært mer lykkelig over lillebror:)) så vær obs om du skulle tenke mye på dette , så kan det være greit å ta opp dette med lege/jordmor slik at du kan få pratet med noen:) men for din del så kan det være at når du begynner kjenne liv, at du tenker/føler annerledes Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941990-er-s%C3%A5-itvil-glad-og-mye-mye-mer/#findComment-144280580 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kattungen Skrevet 1. juni 2012 #5 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg har også to gutter og venter nr 3, men vet ikke kjønn enda. Dette svangerskapet er også annerledes enn de 2 andre, men jeg tenker at det likevel er gutt- sånn statisktisk sett. Har for lenge siden slått meg til ro med at jeg forblir guttemamma, og tenkte før jeg ble gravid at jeg ville ha et barn til. Nå er jeg mest opptatt av at fosteret skal være friskt. Med nr 1 ønsket jeg meg veldig jente, men når han var gutt har jeg tenkt at her blir det bare gutter. Har kanskje tatt den sorgen med at jeg aldri får en jente da jeg fikk nr 1. Du får tenke at når den lille kommer ut, er det ingen annen baby du vil ha- bare den, og da er alt riktig. Du har lov å være lei deg. Lykke til med guttegjengen din! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941990-er-s%C3%A5-itvil-glad-og-mye-mye-mer/#findComment-144280582 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnethe123 Skrevet 2. juni 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 2. juni 2012 Takk for støttende og nydelige svar. Det er morgning og jeg gråter. Vet ikke hvorfor! Han er frisk, han er nok kjempe nydelig. Drømmene mine sa at jeg skulle få jenta. Elsker guttene mine, det var tydelig og klart med magefølelse før ultralyd med de to at det var gutter. Tanken og følelsene spilte meg et kjempe puss denne gang. For moro før ultralyd denne gang tok jeg tre gender tests fra USA. Alle viste jente! Er glad vi var på ultralyd i går uke 13! Tenk og gått med jentefølelsen enda lengre. Da hadde jeg havnet enda lengre ned en hva jeg er nå. Vil ikke gråte! Det er barnet mitt! Jeg er glad i han, vil alltid det. Men når vil jeg glede meg? Når slutter jeg og skamme meg over meg selv? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941990-er-s%C3%A5-itvil-glad-og-mye-mye-mer/#findComment-144281079 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebie på`n igjen Skrevet 2. juni 2012 #7 Del Skrevet 2. juni 2012 Men uke 13 er langt fra sikkert med tanke på kjønn, hvertfall i følge fosterspesialisten jeg var hos rett før uke 13....han sa"det luktet jente" til meg , men at det var stor sjangs for at det kunne være en gutt likevel....blir spennende å se om 2 uker....men du er hvertfall ikke første mor i verden som har det slik, og babyen din blir uansett verdens herligste, gutt eller jente ) ønsker deg lykke til og håper det snur seg for deg snart , og at babylykken kommer tilbake Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941990-er-s%C3%A5-itvil-glad-og-mye-mye-mer/#findComment-144281111 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnethe123 Skrevet 2. juni 2012 Forfatter #8 Del Skrevet 2. juni 2012 Men uke 13 er langt fra sikkert med tanke på kjønn, hvertfall i følge fosterspesialisten jeg var hos rett før uke 13....han sa"det luktet jente" til meg , men at det var stor sjangs for at det kunne være en gutt likevel....blir spennende å se om 2 uker....men du er hvertfall ikke første mor i verden som har det slik, og babyen din blir uansett verdens herligste, gutt eller jente ) ønsker deg lykke til og håper det snur seg for deg snart , og at babylykken kommer tilbake Takk:) dette var også en spesialist! Hun var veldig sikker på at der var tuten og der pungen hihihi.... Jeg klarte ikke og si noe for følte bare at hun tok feil. Selv om jeg tror jeg så den selv. Den viser ikke på de få bildene jeg fikk med meg. Er så glad jeg kan støtte meg til dere. Min mann sier ikke noe. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941990-er-s%C3%A5-itvil-glad-og-mye-mye-mer/#findComment-144281125 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaklemor Skrevet 2. juni 2012 #9 Del Skrevet 2. juni 2012 Jeg venter gutt nr 2, og jeg kunne ikke vært mer glad Jeg har visst hele veien at det var en gutt, og har kalt knøttet; han- lillebror -sjefen osv.. Men... Føler familien ikke gleder seg på samme måte, for dem venter på ei jente. Vi har alle bare fått gutter så de ville ha ei prinsesse også. Jeg syns at så lenge babyen er friskt så er kjønnet ubetydelig i forhold.. Har kun fått gratulerer med gutt av en i familien, og de andre har bare kommentert; Da må vi vente på ei jente da, en gutt ja? Ja ja.. Jenta kommer vel til slutt.. Så føler familien er skuffet, og er nesten så jeg tror dem tror jeg har bestemt på forhånd hvilket kjønn det blir! Uansett, kom litt av sporet her Gutt eller jente, det spiller ingen rolle så lenge det er friskt! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941990-er-s%C3%A5-itvil-glad-og-mye-mye-mer/#findComment-144281192 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnethe123 Skrevet 2. juni 2012 Forfatter #10 Del Skrevet 2. juni 2012 Jeg venter gutt nr 2, og jeg kunne ikke vært mer glad Jeg har visst hele veien at det var en gutt, og har kalt knøttet; han- lillebror -sjefen osv.. Men... Føler familien ikke gleder seg på samme måte, for dem venter på ei jente. Vi har alle bare fått gutter så de ville ha ei prinsesse også. Jeg syns at så lenge babyen er friskt så er kjønnet ubetydelig i forhold.. Har kun fått gratulerer med gutt av en i familien, og de andre har bare kommentert; Da må vi vente på ei jente da, en gutt ja? Ja ja.. Jenta kommer vel til slutt.. Så føler familien er skuffet, og er nesten så jeg tror dem tror jeg har bestemt på forhånd hvilket kjønn det blir! Uansett, kom litt av sporet her Gutt eller jente, det spiller ingen rolle så lenge det er friskt! Hei. Det er nok derfor jeg også tar litt sånn på vei. Spiller ingen rolle hvilket kjønn det er. Det har jeg alltid sakt. Men familien vår er vell de som har antydet at vi burde få ei jente, at denne gang er det ei jente. Tårene kommer av fortvilelse og følelsen av å ha skuffet. Det er et friskt og er en nydelig liten gutt. Som er hjertelig velkommen. Er redd han føler anderledes nede i magen pga tårene mine. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941990-er-s%C3%A5-itvil-glad-og-mye-mye-mer/#findComment-144281206 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnethe123 Skrevet 2. juni 2012 Forfatter #11 Del Skrevet 2. juni 2012 Jeg venter gutt nr 2, og jeg kunne ikke vært mer glad Jeg har visst hele veien at det var en gutt, og har kalt knøttet; han- lillebror -sjefen osv.. Men... Føler familien ikke gleder seg på samme måte, for dem venter på ei jente. Vi har alle bare fått gutter så de ville ha ei prinsesse også. Jeg syns at så lenge babyen er friskt så er kjønnet ubetydelig i forhold.. Har kun fått gratulerer med gutt av en i familien, og de andre har bare kommentert; Da må vi vente på ei jente da, en gutt ja? Ja ja.. Jenta kommer vel til slutt.. Så føler familien er skuffet, og er nesten så jeg tror dem tror jeg har bestemt på forhånd hvilket kjønn det blir! Uansett, kom litt av sporet her Gutt eller jente, det spiller ingen rolle så lenge det er friskt! Gratulere så mye med prinsen din. Mine gutter er verdens beste venner, nydelig og se på dem. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941990-er-s%C3%A5-itvil-glad-og-mye-mye-mer/#findComment-144281217 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaklemor Skrevet 2. juni 2012 #12 Del Skrevet 2. juni 2012 Ja, skjønner hva du mener! Er ikke like lett når familien i tillegg maser om ei jente. Jeg følte at med en gang de fikk vite det var gutt så brydde dem seg ikke lenger om babyen.. :/ Men jeg har funnet ut at denne tankegangen hjelper på meg; Dette er min familie, vi har startet en ny familie og så lenge alle er friske så er det det viktigste Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941990-er-s%C3%A5-itvil-glad-og-mye-mye-mer/#findComment-144281219 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnnaMathea Skrevet 2. juni 2012 #13 Del Skrevet 2. juni 2012 Jeg venter gutt nr 2, og jeg kunne ikke vært mer glad Jeg har visst hele veien at det var en gutt, og har kalt knøttet; han- lillebror -sjefen osv.. Men... Føler familien ikke gleder seg på samme måte, for dem venter på ei jente. Vi har alle bare fått gutter så de ville ha ei prinsesse også. Jeg syns at så lenge babyen er friskt så er kjønnet ubetydelig i forhold.. Har kun fått gratulerer med gutt av en i familien, og de andre har bare kommentert; Da må vi vente på ei jente da, en gutt ja? Ja ja.. Jenta kommer vel til slutt.. Så føler familien er skuffet, og er nesten så jeg tror dem tror jeg har bestemt på forhånd hvilket kjønn det blir! Uansett, kom litt av sporet her Gutt eller jente, det spiller ingen rolle så lenge det er friskt! Hei. Det er nok derfor jeg også tar litt sånn på vei. Spiller ingen rolle hvilket kjønn det er. Det har jeg alltid sakt. Men familien vår er vell de som har antydet at vi burde få ei jente, at denne gang er det ei jente. Tårene kommer av fortvilelse og følelsen av å ha skuffet. Det er et friskt og er en nydelig liten gutt. Som er hjertelig velkommen. Er redd han føler anderledes nede i magen pga tårene mine. Har dere fortalt familien at det blir en gutt da? Vi har også bare gutter i familien og fått kommentarer som enda en gutt. Denne gangen vet vi ikke kjønn enda, men faktisk fått kommentarer som det spiller ingen rolle:) Vi har ikke bestemt oss om vi vil vite kjønn, og vil vi vite det kommer vi nok ikke til å dele det med andre. Så kan de bare lure til babyen er ute:) Kanskje det er noe for dere også, at det bare er dere som vet? Jeg var forresten på ul 12+3 og spesialisen sa det var usikkert å se så tidlig og hun kikket ikke etter det. Med første fikk vi vite gutt 12+4 av samme dame:) Jeg hadde samme følelser som du med nr. 1 og vet godt hva du snakker om at du føler du skammer deg over følelsene. Men vet du, det går over og når gutten er her er det en drøm:) Lykke til videre!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941990-er-s%C3%A5-itvil-glad-og-mye-mye-mer/#findComment-144281281 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaklemor Skrevet 2. juni 2012 #14 Del Skrevet 2. juni 2012 Jeg venter gutt nr 2, og jeg kunne ikke vært mer glad Jeg har visst hele veien at det var en gutt, og har kalt knøttet; han- lillebror -sjefen osv.. Men... Føler familien ikke gleder seg på samme måte, for dem venter på ei jente. Vi har alle bare fått gutter så de ville ha ei prinsesse også. Jeg syns at så lenge babyen er friskt så er kjønnet ubetydelig i forhold.. Har kun fått gratulerer med gutt av en i familien, og de andre har bare kommentert; Da må vi vente på ei jente da, en gutt ja? Ja ja.. Jenta kommer vel til slutt.. Så føler familien er skuffet, og er nesten så jeg tror dem tror jeg har bestemt på forhånd hvilket kjønn det blir! Uansett, kom litt av sporet her Gutt eller jente, det spiller ingen rolle så lenge det er friskt! Gratulere så mye med prinsen din. Mine gutter er verdens beste venner, nydelig og se på dem. Takk :-):-):-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941990-er-s%C3%A5-itvil-glad-og-mye-mye-mer/#findComment-144281367 Del på andre sider Flere delingsvalg…
prins2010+lilleprins2012 Skrevet 2. juni 2012 #15 Del Skrevet 2. juni 2012 Jeg venter gutt nr 2, og jeg kunne ikke vært mer glad Jeg har visst hele veien at det var en gutt, og har kalt knøttet; han- lillebror -sjefen osv.. Men... Føler familien ikke gleder seg på samme måte, for dem venter på ei jente. Vi har alle bare fått gutter så de ville ha ei prinsesse også. Jeg syns at så lenge babyen er friskt så er kjønnet ubetydelig i forhold.. Har kun fått gratulerer med gutt av en i familien, og de andre har bare kommentert; Da må vi vente på ei jente da, en gutt ja? Ja ja.. Jenta kommer vel til slutt.. Så føler familien er skuffet, og er nesten så jeg tror dem tror jeg har bestemt på forhånd hvilket kjønn det blir! Uansett, kom litt av sporet her Gutt eller jente, det spiller ingen rolle så lenge det er friskt! vi venter også gutt nr 2, og jeg har alltid ønsket meg 2gutter, så jeg ble så glad <3 selvom jeg vet jeg hadde blitt like glad for, og i, en lita jente også, har jeg alltid sett meg selv som guttemamma men reaksjonene er liksom litt sånn; "åja, men da kan de jo arve klær." "da vet du jo hva du går til". "du blir like glad i han å da" "da må dere få en til da, så det blir jente?" jeg blir litt satt ut jeg, og føler nesten att det er forventet att jeg er skuffa.. og til HI, ta det opp med helsestasjon, så du kan ha noen å prate med:) du får nok høre att dette er en gangske vanlig reaksjon, og kansje det hjelper å få det ut til noen face to face:) jeg hadde problemer med å glede meg over babyn i magen fordi jeg følte att jeg sviktet storebror, byttet han ut på en måte. men nå som jeg kjenner lillebror turner rundt, har alt endret seg <3 merker att jeg har plass til 2i hjertet mitt! kansje det blir bedre for deg også når du begynner å kjenne liv!? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941990-er-s%C3%A5-itvil-glad-og-mye-mye-mer/#findComment-144281402 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kattungen Skrevet 2. juni 2012 #16 Del Skrevet 2. juni 2012 HI, kjenner meg igjen i det du sier om å skuffe de rundt deg. Min mor er helt oppsatt på at jeg skal få jente, veldig ubehagelig. Jeg har sagt til henne at jeg ønsker et barn til, uansett kjønn. Likevel kommer kommentarene. Jeg sier til alle at det er gutt i magen, litt for at de ikke skal få forhåpninger. Dumt at man lar det gå innpå seg. Det er jo mitt barn, ikke deres! Håper du kommer deg og at du klarer å glede deg. Noen ganger hjelper det bare å ha sagt det høyt til noen. Synes du skal snakke med helsesøster (hvis hun er grei og forståelsesfull). Kanskje du vil få lettet på trykket i hjertet ditt? Jeg tror ikke babyen tar noen skade av at du har en trist periode. Når han kommer ut vil du ikke bytte han mot noe i verden! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941990-er-s%C3%A5-itvil-glad-og-mye-mye-mer/#findComment-144281633 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bamby Skrevet 2. juni 2012 #17 Del Skrevet 2. juni 2012 Har ei jente, venter mest sannsynlig ei jente, selvom jeg ikke tør stole på UL-kontroll i uke 12. Jordmor sa og det ikke var så sikkert så får se ann til ordinær UL. Jeg håper vel mest på ei jente til, for blir litt enklere med div., men blir glad uansett såklart! må ikke ha en av hver iallfall Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941990-er-s%C3%A5-itvil-glad-og-mye-mye-mer/#findComment-144281786 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til snart 4 Skrevet 2. juni 2012 #18 Del Skrevet 2. juni 2012 Er det helt sikkert?? Jeg var på ul i uke 15 da ville de ikke si før ordinær ul pga det er kjempe vanskelig å si, det kan være navlesnor like mye som en tissefant hehe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941990-er-s%C3%A5-itvil-glad-og-mye-mye-mer/#findComment-144281818 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnethe123 Skrevet 2. juni 2012 Forfatter #19 Del Skrevet 2. juni 2012 Er det helt sikkert?? Jeg var på ul i uke 15 da ville de ikke si før ordinær ul pga det er kjempe vanskelig å si, det kan være navlesnor like mye som en tissefant hehe Hun virket så skrå sikker i sin sak. (uke 13+3,) mener selv jeg kunne se tuten og ikke en navlestreng. Dette var en som kaller seg spesialist, men skal på sykehus ultraly om fire uker. Så vi får se. Har slått meg litt mer til ro nå, gleder meg. Brødrene gleder seg nå masse masse. :) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941990-er-s%C3%A5-itvil-glad-og-mye-mye-mer/#findComment-144281870 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tira Skrevet 2. juni 2012 #20 Del Skrevet 2. juni 2012 Fikk en svært så usikker beskjed fra ulteknikker om at hun trodde kanskje muligens at det er en gutt, men at vi ikke skulle ta det for god fisk. Magefølelsen min har hele veien sakt jente selv om samboer mener gutt. Det er vanskelig å forandre tankegangen for følelsen er så sterk, men heldigvis for meg er begge deler velkomment. Det viktigste er at det er friskt. Må nok bare vente å se her gitt:) Spennende tider ja. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941990-er-s%C3%A5-itvil-glad-og-mye-mye-mer/#findComment-144281990 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnethe123 Skrevet 2. juni 2012 Forfatter #21 Del Skrevet 2. juni 2012 Fikk en svært så usikker beskjed fra ulteknikker om at hun trodde kanskje muligens at det er en gutt, men at vi ikke skulle ta det for god fisk. Magefølelsen min har hele veien sakt jente selv om samboer mener gutt. Det er vanskelig å forandre tankegangen for følelsen er så sterk, men heldigvis for meg er begge deler velkomment. Det viktigste er at det er friskt. Må nok bare vente å se her gitt:) Spennende tider ja. helt enig at det viktigste er at det er friskt. og tre av samme sort er like stort som to av en. Men har alltid kunne stole på magefølelsen min. Min mann var like sikker som meg. UL spes. sa bare se der ja her er det en gutt, det sa hun i det hun tok staven på geleen. og jeg mente jeg så det samme i det lille øyeblikket. etter det lå jeg egentlig bare der. Gleden over tre barn er stor! har alltid ønsket meg tre stk. og fotball mor er kos det :) må innrømme at det er vanskelig og slå seg helt til ro. Noe sier at hun kan ha tatt feil. Har googlet litt og sett på hva ande ha fått som resultat i 13+3. litt sånn blandet drops der :) Ha en strålende lørdag alle sammen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941990-er-s%C3%A5-itvil-glad-og-mye-mye-mer/#findComment-144282096 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnethe123 Skrevet 2. juni 2012 Forfatter #22 Del Skrevet 2. juni 2012 Er så takknemlig for alle tanker og gode ord fra dere. Det har virkelig vært med på og gjør dagen mye lettere. Klarer dere og se tuten???? på disse bildene ( hihihih) ha en kjempe fin lørdags kveld Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941990-er-s%C3%A5-itvil-glad-og-mye-mye-mer/#findComment-144282367 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til snart 4 Skrevet 2. juni 2012 #23 Del Skrevet 2. juni 2012 På min ordinær ul var jeg sikker på det ble gutt, såg jo alt der nede:) men nei det var en jente, kun tok bilder mellom lårene, kunne ikke se at det va jente helle, men prikker uansett så vil guttene hos deg få det kjempe kjekt ilag, kunne selv tenkt mg samme kjønn etter hverandre, men her har jeg jente på 5, gutt på 3 og jente igjen snart lykke til, spennede om hva de sier om 4 uker Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941990-er-s%C3%A5-itvil-glad-og-mye-mye-mer/#findComment-144282464 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnethe123 Skrevet 2. juni 2012 Forfatter #24 Del Skrevet 2. juni 2012 På min ordinær ul var jeg sikker på det ble gutt, såg jo alt der nede:) men nei det var en jente, kun tok bilder mellom lårene, kunne ikke se at det va jente helle, men prikker uansett så vil guttene hos deg få det kjempe kjekt ilag, kunne selv tenkt mg samme kjønn etter hverandre, men her har jeg jente på 5, gutt på 3 og jente igjen snart lykke til, spennede om hva de sier om 4 uker dette er ikke et ordinært UL. ( 13+3) De to bildene så ligger ved er de vi fikk. Fikk ikke noen som viser noe klart masse lykke til :)Spennende er det. Gleder meg til jul Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941990-er-s%C3%A5-itvil-glad-og-mye-mye-mer/#findComment-144282481 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullunutu Skrevet 2. juni 2012 #25 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Heisann :-) Var på tidlig ul i uke 11, fikk ikke vite noe ang kjønn da. Men følte hele veien det var gutt, selv om ønsket om jente var stoooor! Alt var annerledes, men nektet liksom tro at det kanskje kunne være jente fordi jeg ikke ville bli skuffet over å aldri få oppleve det å få jente.. Har selv 2 gutter fra før, og hadde vært så spennende å få ei lillesøster. Men, på ordinær ul fikk vi vite at det var enda en gutt, begynte å flire og gledet meg masse umiddelbart, samtidig som jeg i ettertid har hatt litt tanker ang det å aldri få bli jentemamma. Får tre tette barn og ser hvor enorm glede de guttene vi har, har av hverandre, og ser fram til å følge den flotte trekløveren i årene framover. Fra jeg var liten har jeg alltid trodd at jeg skulle bli mamma til ihvertfall ei jente, har aldri streifet meg at det kunne bli gutt egentlig, men nå kunne jeg ikke vært mamma til noen andre enn guttene mine og ser virkelig fram til det å få enda en gutt :-) Håper jeg får verdens beste svigerdøtre som kanskje gir meg ei jente som barnebarn ;-) Endret 2. juni 2012 av Lullunutu Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941990-er-s%C3%A5-itvil-glad-og-mye-mye-mer/#findComment-144283079 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå