**Cayenne** Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Får jeg flere barn? Når blir jeg i så fall gravid? Hadde vært supert om du kunne se! 10.04.72
Stjerne_skudd Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 du blir gravid på høsten. Jeg tror det er neste høst 2013.
**Cayenne** Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2012 Ikke tull, da er jeg jo 41 Takk for svar uansett, virker som du er flink
**Cayenne** Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2012 Tusen takk! Du har ikke noen gode råd til meg også? Hva gjør jeg galt? Har prøvd et år nå, litt lei kan man si..
Stjerne_skudd Skrevet 1. juni 2012 #7 Skrevet 1. juni 2012 Tusen takk! Du har ikke noen gode råd til meg også? Hva gjør jeg galt? Har prøvd et år nå, litt lei kan man si.. føler det er alderen din som gjør at det tar til Cayenne. Men du kan jo alltids slutte med melk/melkeprodukter, ta sink og e-vitamin får ikke inn noe spesifikt!
**Cayenne** Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #8 Skrevet 1. juni 2012 Mistenkte alder ja, he he. Tusen takk, du er en knupp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå