Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Mamma til emma: det blir jo stas vi giftet oss i sommer og det var en fantastisk dag vi lever på enda:-D

Her er formen så opp og ned at det er til å bli sprø av,dessuten fryser jeg meg blå i kulden,så jeg foreslo for min kjære at i stedet for julegaver til hverandre som vi sikkert ikke trenger,bestilte vi oss criuse i Karibien i slutten av januar,bare han og meg en siste gang før vi blir 6 stk i fam:-D Satser på at formen er litt bedre og uannsett trenger vi 9 dager med sol,søvn og god mat,gleder meg....

 

Pass på å høre ang graviditet før dere bestiller, i så fall! Vet at noen cruiseselskaper har en grense for hvor mange uker på vei du kan vlre. Leste her på bim i sommer om noen som ikke fikk refundert billettene sine. De hadde gått glipp av den opplysningen....

For fly er det uke 36 som gjelder,men noen forlanger legeerklæring etter uke 28. men jeg er da bare ca uke 16-17 og ingen kan se at jeg er gravid da. Så det er ikke noe problem,dessuten var det mange synlige gravid forrige gang vi var på criuse;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brrrrr. jeg fryser meg blå!! Synes jeg ikke gjør annet enn å fyre...

Mamman til Emma: Kjør på!!! Høre ut som en herlig plan. Vi giftet oss i vår egen hage i Skottland, med bare vitnene og datteren min tilstede og hadde en kjempedag:-) Måtte selvsagt ha en feiring med venner og familie her i Norge året etter, men da ble det mer som en fest, og det var ikke i nærheten av så kjekt som selve dagen vår;-) Gjør noe med lav stressfaktor og deres egen nytelse i høysetet! Anbefales!

Når det gjelder julebordsesongen, må jeg si meg enig med Tussemor: Rødvin har en god og avslappende effekt. Jeg har ikke tenkt over mitt forhold til alkohol før testen er blitt positiv, men så drikker jeg med ikke full heller, og holder meg unna sprit. Med dårlig hjerte er liksom rødvin og kos min greie, og det tror jeg bare virker avslappende og deilig.... kos dere, dere som kan!

Idag er det begravelse på programmet, og noen timer etter det: premiere på nyskrevet musikal om kreft! Kjenner jeg allerede er nummen innvendig og egentlig bare ser fram til hele dagen er over. Heldigvis kommer guttene mine hjem igjen i morra, så da skal det tvangskoses over en lav sko!

Ha en fin dag, damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokormmamma,kjenner meg igjen i BLÅ,jeg fyrer så katta svetter i sofan;-)

Ang rødvin,så lenge testen ikke står positiv så er det lov å kose seg,må nevne at nr 3 er lagd i herlig rødvins sus etter en fantastisk middag på en ferie. Så det var veldig vellykket:-D Da var vi aktivt prøvere og bare slappet av og koste oss:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle lykkeønskninger! :) Jeg sitter å gjør research som en gal. Mest sannsynlig blir det i Pattaya og da presten i sjømannskirken som vier oss! Da må vi fikse alt av blomster, transport, +++ selv. Men kikker også på andre muligheter. Er ei dame som blir kalt dronningen av krabi som har stelt istand over 400 bryllup der nede, hun er norsk og fikser alt! :) Vi forlovet oss på kvinnedagen og det hadde vært kos å gifte oss på kvinnedagen også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammaen til Emma: gratulere!!! Det høres kjempe romantisk ut!!! Fikk lyst å gifte meg jeg også nå ;) men vi er igrunnen enige om å vente litt...

 

Bokormamma: håper dagen går fint! :)

 

Velkommen til ønsker spire :)

 

Nå- husker jeg ikke mer... (Skriver fra Mob)

 

Takk for gratulasjoner. 4+1 i dag og jeg kjenner godt jeg er gravid! Er veldig øm i livmoren! Tror ikke jeg har kjent det så raskt før, men det er sikkert fordi dette er 3 svangerskap på 4 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da anser jeg meg ferdig med første eksamen og skal nyyyyyte helgen. Har ei venninde til å lese gjennom den, så får vi se om der skal gjøres noen finjusteringer eller ei. Uansett, helgen skal nytes! Klem til dere alle og en ekstra til deg i dag Bokormmamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da anser jeg meg ferdig med første eksamen og skal nyyyyyte helgen. Har ei venninde til å lese gjennom den, så får vi se om der skal gjøres noen finjusteringer eller ei. Uansett, helgen skal nytes! Klem til dere alle og en ekstra til deg i dag Bokormmamma.

Tenker det føltes godt ja! :)

God helg og klem tilbake!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja..istedet for EL, kom tante rød. Ikke helt på stell denne syklusen. Men jeg kjører på som vanlig, og har da beregnet IKM til 30 desember...men litt muggen over besøker kjenner jeg. Får kopiere oppskriften din hønny-bunny på hvordan man lager spirer. Hørtes utrolig romantisk og sorgløst ut.

 

Velkommen tilbake, lykkelig. Håper du har fått opp varmen nå, hehe...hørtes koselig ut med stearinlys og kakao da. Hjelper mot mye det :)

 

Gratulerer med godt arbeid, Tussemor! Velfortjent helg til deg..

 

 

God helg til dere alle her inne, og en god klem til deg Bokormamma. Godt du får dine tilbake nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Mamma til Emma! :D Det er så romantisk å gifte seg, lurer på om jeg skal foreslå for mannen å gifte seg en gang til, i kirka denne gang? Gjorde det også i utlandet, skal ikke si hvor da jeg ikke ønsker å være helt gjenkjennelig.

Og bra jobba Tussemor! Lenge siden jeg har tatt eksamen, så det høres ut som en hel liten bragd, spør du meg :)

 

Nei, så kjipt med tanta igjen da, En til! Får håpe syklusen stabiliserer seg fra nå av iallfall! Her mistenker jeg at tanta kommer til uka - negativ test i dag (10 eller 11 dpo, men var ikke morgenurin da) og plutselig heftige mensmurringer.

 

Håper du kom deg noenlunde helskinnet gjennom den vonde dagen, Bokormamma!

 

Ha en herlig helg alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En til please; vi har fått opp varmen etterhvert. "Gammelt romantisk tømmerhus, med historie" = dritkaldt om vinteren!!! Blir nok siste jula her. Er ikke plass til liten i magen! :)

Ville bare dele en liten ting med deg *rødmer litt* det var vår 7 pp vi klarte det på. Den mnd passet jeg på å få orgasme etter mannen... det skal visstnok hjelpe svømmerne på vei... Vet ikke om det var utslagsgivende! Men det var en kvalitets-pp, og vi kom da i mål! Verdt å prøve?

Her sover minsten og mannetrollet enda, de to eldste har raidet gavekalderen og nyter førjulskos. Jeg tenker desperat på alt jeg skulle ha gjort, men som jeg ikke klarer... Kastet opp 04.30 i natt. Gråt jammen en liten skvett. Sliten og full av hormoner og førjulsstress, så blir det kanskje litt mye. Skal på tidlig ultralyd den 19, så kanskje det hjelper på humøret! Er mye kvalmere en siste svangerskap.... kanskje det kommer en prinsesse til da? Hadde vært perfekt med to av hver! MEN... er lykkelig bare vi kommer friske og glade igjennom prosessen alle 6 :) Med kvalmen i halsen og en intens trang til å krype under dyna igjen... ønsker jeg happy day!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer,

Har lest her en stund nå, så tenkte det var på tide å presenter meg selv (aktiv leser, men skriver ikke så mye....). Dere er virkelig en flott gjeng her! Så støttende og oppmuntrende, det vil jeg gjerne være en del av. ;)

Litt om meg: Både mannen og jeg er i begynnelsen av 30åra. Ønsket meg barn "hele livet" og begynte prøvinga i 2010. Ble gravid etter noen mnd og i 2011 fikk vi verdens vakreste prinsesse, men hun døde i magen min til termin. Rart hvordan man går fra den største lykke til den dypeste sorg på bare et øyeblikk.. Etter noen mnd begynte vi prøvinga på en lillebror eller søster, men har enda ikke lykkes. Er nå i utredning hos gyn, mye venting... Det er tøft, men har håpet på at en dag skal jeg bli gravid igjen. :)

Ønsker dere alle sammen en fin fin helg!

 

Fortsatt i PP:

Mamma-til-Emma (2.pp, IKM 18 des) 30 år, mamma til ei, Vestfold.

**Cayenne** (18.pp, IKM 12.des)

En til, please. (7 pp, SA i oktober, IKM 21 des).

Ønske-spire (4.pp. ikm 20.des.)

GeekGirl81 (6.pp, IKM 30.des) 31 år, prøver på nr 1, Storbritannia.

Lykketroll*morTil2? (2.pp, ikm 12.des) 31 år, mamma til ei jente

ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 3.jan)

 

1.tri:

81-mamma❤❤ (termin 17 aug). 31 år, mamma til to på 1&3. Rogaland

Hønny-bønny(termin juni)

Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 27 juli)

Bumblebeee (termin 3.juli) mamma til to på 2,5 & 4. Bor i Rogaland.

Junimage (termin slutten av juni)

Asparges (termin 17 juni)

 

2.tri:

79kvinne <3 ( termin 7 april )

Bokormamma (termin 21.mai)

Tussemor5 (termin 17 mai )

Ønsker3gull(termin 13.juni)

Viiii (termin 27.april)

 

3.tri:

Tigerlise&Anton prøver igjen (termin 17.februar)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker*et*mirakel - det var virkelig en sterk historie, kan ikke forestille meg hvor smertefullt det må være å oppleve noe slikt.

Får inderlig håpe dere lykkes snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååh, da er en forferdelig tøff dag gått inn i historiebøkene og jeg har kommet meg på beina igjen. Trodde på et tidspunkt jeg ikke skulle komme meg gjennom dagen i går. Etter begravelsen var jeg fullstendig utladet, sliten, tom og kvalm. Men det er utrolig hva som går når man bare tar seg i nakken og stabler seg opp på beina.

Så nå er kreftforestillingen anmeldt, min venn er kommet i graven sin og en ny fase begynner liksom... Kjenner litt panikk nå som gutta mine er på vei hjem, for jeg har vært så opptatt med alle følelsene mine den siste uka, at huset ser ut som...... Så nå bør jeg vel ta meg i nakken og lynshine før jeg skal hente dem på toget. HATER husarbeid, og støtter meg egentlig veldig på at jordmor sier jeg ikke har lov til noe slik, men akkurat idag er det vel ingen vei utenom....

Alle prøvere: Sats på en salig rødvinsorgasme, det pleier å funke;-) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker*et*mirakel; det var en sterk historie å lese. Jeg føler meg utrolig privilegert, og bør virkelig ikke klage over tilværelsen! :) velkommen til en fantastisk gruppe støttekontakter, som deler alt! Jeg håper virkelig det nye året vil gi deg og mannen din det dere ønsker dere mest!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til deg "ønsker et mirakel". Så trist historie :(

Det må være grusomt å oppleve! Jeg håper veldig sterkt at du skal få en bror eller søster til jenta di snart!!! Klem til deg ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Ny her jeg. 31 år og har to gutter på 2 og 6. Og nå håper vi å ønske nr 3 velkommen etterhvert. Førstemann to to år, to operasjoner på meg, div hormonkurer og to uker unna IVF. Nr to kom på første forsøk med CB fertilitetsmonitor. Så vi er spente på denne runden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaaaaaaa! E e gravid!!!! Hyyyyyyl, herregud, sitter å strigråter og skjelver! Har tre positive tester. Er så utrolig glad no, glad også for at jeg slipper prøverør. :) så utrolig glad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rime!!!!!! Å kjære vene, nå ble jeg også helt skjelven. Gratulerer så mye! Snakk om velfortjent :D : D Jeg SA jo at det ble baby i løpet av sommeren! Jippi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Ønsker et mirakel,velkommen inn til oss. Fikk et sug i hjertet av tapet av babyen din, så fryktelig. Kan forsikre deg om at vi er mange her som vil støtte og krysse fingre og tær for deg.

 

Velkommen så mye til deg også, mamma til 2smågutter! Utrolig gøy det du fortalte med CB fertilitetsmonitor, det må jo være gode odds for spire da :)

 

 

"Salig rødvinsorgasme"...wow for et fabelaktig feelgood-ord! Hehe, rødmer og gledes på samme tid. Ja takk :)

 

Er egentlig glad for tantebesøk om dagen, første skikkelige siden SA. Kraftige saker(undskyld) så her renskes det opp og gjøres klart for neste spire. Da vil i så fall terminen til sistemann være nesten på samme dag som min førstefødte, og da blir jo ringen sluttet.

 

Dagen i dag har vært fyllt av akekonkurranse med blandet klasse voksne og barn, fylt av skitne knep og vondt i lattermusklene. Bål, pølser, røde barnekinn og kakaobarter. Så, som alltid, lørdagspizza, lauging og lørdagskveld. Livet smiler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og velkommen til dere nye! Forferdelig trist og skremmende å høre om babyen du mistet. Kondolerer!

 

Straks tom for strøm her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaaaaaaa! E e gravid!!!! Hyyyyyyl, herregud, sitter å strigråter og skjelver! Har tre positive tester. Er så utrolig glad no, glad også for at jeg slipper prøverør. :) så utrolig glad

 

Hviiiiiiin!!!! Juuuuuble!!!! Herregud for en super nyhet, Rime! Endelig ble det din tur, og jeg gratulerer så mye. Hehe...sitter bare her og gliser :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra hurra hurra!!!!! Så utrolig kjekt Rime :):):) Du fortjente litt medgang nå :) Kjempe glad på dine vegne :)

Vi får vell termin ganske likt vi da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...