Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne bli med i denne tråden. Har lest den endel, og dere virker seg flotte damer :)

Jeg ble nettopp 31 år, og har to jenter på 1 & 3 år. Nå er vi akkurat begynt på 1 pp på nr 3.

Jeg har en mastergrad i sosialtarbeid, men er sykemeldt pga bekkenet. Fikk bekkenløsning de siste to ukene med nr 2, og det har aldri gitt seg :( Hemmer meg mye i hverdagen. Er nok litt galskap å få en til nå, men jeg vil ha tre barn. Kunne egentlig tenkt meg fler, - men ikke med dette bekkenet! Så vi har bestemt at vi kjører på nå, så er det fult fokus på å bli frisk etter nr 3!

Siden jeg er sykemeldt, og kjeder meg litt, er jeg jo blitt aldeles avhengig av Bim og dib :)

Fortsetter under...

Velkommen 81-mamma! Så kjedelig å slite med bekkenet i ettertid. Men det er håp om å bli helt god igjen eller? Hva sier legen ang ny graviditet? Lykke til, håper du vil trives her hos oss :)

Mamma-til-Emma: hva slags menneske er det som har kjøpt leiligheten din? Vedkommende høres jo helt forrykt ut. Kan du ikke leie et byrå til å vaske, da får du jo garanti for at jobben blir grundig gjort. Ikke at jeg ikke tror at du er grundig, hehe, men bruker du byrå er det vel de som må vaske om igjen hvis kunden ikke er fornøyd? Vi brukte byrå forrige gang, nettopp for å slippe å bekymre oss. Håper det ordner seg!

Her er mannen enda på jobb. Ungene er i seng og pinnekjøttet står på plata. Mmm. Blir trolig altfor seint for meg å spise det i dag, men da venter iallfall noe godt til middag i morgen. Skal forresten på tidlig ul i morgen ettermiddag, 7+2, kjenner jeg er nervøs for om alt er som det skal. Gleder meg til jeg kan prøve doppleren min.

Velkommen 81 mamma...da er vi kanskje innenfor samme yrke vi to da :) Høres ikke greit ut med vrangt bekken, så håper babyen flytter fort inn. Har selv vært sykemeldt de tre siste ukene, og dermed også vært litt av en forumstalker i den tiden, he he. Men der er jo en super gjeng her på denne tråden :)

Huff Hønny-Bunny..urk, for en opplevelse ved middagsbordet. Håper mandler og farris etc gjør susen.Gi med ihvertfall beskjed - så kan jeg kopiere det når jeg selv blir gravid neste gang og bikker de magiske seks ukene når symptomene setter inn for fullt.

Håper det ordner seg med leilighetstrøbbel for deg også, mamma-til-emma...det må være pyton å måtte bruke tid på slikt.

Og lykke til på UL i morgen Bumblebeee! Juhu, det er alltid så spennende :)

Her nyyyyytes peisen, og jeg tror mannen min kommer med kakao snart...uuummm

Lykke til på ul Bumblebeee, blir nok kjempekos å se den lille bønna! :) Håper det går bedre med hjertet Bokormamma, ikke noe gøy når slikt skjer. Hadde en periode jeg var veldig stressa for et par år siden.hvor jeg hadde mange episoder med voldsom hjerteklapp hver dag - kjempeskummelt syntes jeg. De fant ikke noe galt da, og det gav seg da jeg fikk stressa litt ned og sluttet å drikke flere kopper kaffe hver dag.

Så bra at du er i full fres igjen En til please! :D Jeg måtte gi meg med syklingen og trekke innendørs nå - trente styrke i går for første gang på et halvt år - og gjett om jeg er støl... :P

Da tenker jeg at jeg tar kvelden, er utslitt av unger som er sørdeles grinete for tiden.. Har vel glemt å kommentere de fleste, ikke vondt ment :)

Jeg er så inderlig, sykt, voldsomt i killer humør....Nå har jeg sittet ganske så mange dager med denne h....forbannede eksamen som jeg egentlig har gledet meg litt til å skrive, fordi jeg synes temaet er litt viktig. Så kommer jeg meg over til databasene for å finne disse h....forbannede forskningsartikklene og INGEN av mine nøkkelord passer sammen, å skulle de passe sammen så passer de f.... meg ikke sammen med målgruppen. Var så kjepphøy på første veiledning å ba om å få litt medfart siden jeg kunne tenke meg å ta master, MEN jeg trekker alt tilbake å håper jeg får bestått!!!!!!!!!! Jeg vet seriøst ikke hva jeg skal gjøre for å finn relevant forskning...det BURDE da finnes en eller annen plass...sukk...Sorry, men måtte bare blåse ut litt. Jeg vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre, men får avvente svar fra læreren min. Var mye enklere å studere da jeg tok bachleren min, var ingen som snakket om forskning da, ikke på dette nivået værtfall....

Godt å høre at det går bra for de fleste, at symptomer er på plass hvor de skal og at fokus er på riktig sted for de aller fleste ;) Jeg har fint liten forståelse for at det vokser noe annet enn flesk under skinnet på meg. Jeg er 100% sikker på at dette kommer til å gå galt likevel, så da er det bare å forberede seg. SMiler så fint når jeg treffer på folk og lyver dem rett i trynet...huff...ikke noe godt...sukk...Den der leilighets tvisten hørtes lite kjekk ut altså!!!!! Blir så sint på slike folk som ikke bare kan holde kjeft å oppføre seg som sivile altså....argh, grumf...håper du vinner!!!!!!!!!

Velkommen til deg som er ny, er alltid så kjekt å se hvordan tråden vokser. Koselig om du hiver deg på lista vår, den ligger baki her en plass ;)

Nei, det var kanskje nok utblåsing for i kveld.

Får få opp blodsukkeret å se om det kan hjelpe, sove får jeg værtfall ikke :( 

Bumblebee: tja, den legen jeg har nå sa at "barn er en bonus i livet", så han mener vell at jeg bør la det være.. Men for meg så er meningen med livet å få barn! Vet at jeg ikke kommer til å slå meg til ro med "bare" to.

Man vet jo aldri hvordan et nytt svangerskap påvirker bekkenet. Det kan bli bedre, men mest sannsynlig verre. I allefall i svangerskapet. Men de aller aller fleste blir bra på sikt! Men det kan ta år!

En til please: jeg var ferdig med mastergraden rett før jeg fikk nr 2. Siden jeg er sykemeldt har jeg faktisk aldri vært i arbeid etter endt utdanning. Planen var jo å søke jobb og begynne i høst... Men ser ut som det tar en stund før jeg skal jobbe noe ;) men jeg har jobbet litt innenfor det meste innenfor sosial-sektoren mens jeg har studert, så kan godt være vi har erfaring med litt av det samme :)

Nå er siste dagen med mensen, og jeg koser meg Max et par dager til med et glass vin og div oster om kvelden, og ubegrenset med kaffe på dagtid. Jeg elsker igrunnen alt det der, men det er kaffen som er værst å begrense når jeg er gravid. Jeg er så trøtt om morgenen, så trenger egentlig koppevis med kruttsterk kaffe for å fungere skikkelig :)

Annonse

PRØVERE:

elibjo: 31 år, gift. Bor i Vestfold. prøver på første barnet. ikm ca 27. august.

lykkelig_3♥♥♥ 38 år, gift, 3 barn (5år, 4år,9mnd)Bor på østlandet. ikm 28 juli

Rime 37 år, forlovet (gifter meg i juli 2012 ), bor i nord norge, men kommer fra sunnmøre. Prøver på første barnet, har prøvd siden oktober 2009, en ma og en sa siden da, men oppdaget lavt stoffskifte og har brukt levaxin siden april 2012

Rosalie78: 33år, samboer, prøver på første barnet (prøvd ca 1/2år), Troms

Mammatilto: 32 år gml, 2 barn (3 og 5), er ikke aktive prøvere ennå, for er midt i flytting opp til finnmark

Sidney: 31 år, gift, bor i Stavanger, prøvd på første siden juni, IKM ca 02.11.

Hadde en SA i august.

G&G: 43 år, trønder, samboer, ei jente på 19 mnd straks, en MA 23. Juni, IKM rundt 1. september....om kroppen er i gjenge igjen, å det satser vi på. Skal prøve aktivt ut året her, om det ikke blir iløpet av den tiden gir vi oss:-)

Lythia: 32 år, samboer. Prøver på første barnet. Akkurat sluttet på pillen, så aner ikke når neste IKM er.

Polarq: 31 år, samboer, ingen barn fra før (men en hund!). Ikm i løpet av uke 41, mulig onsdag/torsdag (EL som flytter seg i hytt og gevær), men foreløpig små sjanser da samboer reiser mye og sist var det kun en "aksjelegging" to dager etter pos. EL test. 2. PP så langt, men regner nok med noen flere, da det er dårlig timing på reisene hans utover høsten!

øYENønskerLITEN: 31 år, samboer og bonusbarn. Prøver på nr. 1 - og er endelig i første pp

m1980

31 år, gift, tvillinger 3 år, prøver på en (2?) til

Cayenne: 40 (oops, hva skjedde??) år, gift og to barn på 6 og 8. Still going strong, og prøver på sistemann. 17. og forhåpentlig siste pp!

En til, please: 37 år, gifter meg i august 2014. Sønn på 18, datter på 5 og sønn på tre. Mistet i uke 14 så venter på neste mens før prøvingen kan starte.

Mamma-til-Emma: 30 år, forlovet, jente på 3 år fra tidligere forhold. Bor i Vestfold. Hvis spiren sitter så er terminen 9 juli 2013 (skal gifte meg 10. August 2013)

81-mamma<3<3: 31 år. Bor i Rogaland. Samboer, mamma til to jenter på 1&3 år. Prøver på nr 3 :)

GRAVID:

79kvinne: 33 år , har en gutt på 9 fra før. forlovet.samboerens første. Termin 1 april <3

Tøffe tøfflus:

Tigerlise&Anton prøver igjen: 35 år (blir 36 like før termin), gift i 9 år, en gutt fra før (nov. 2009). Trønder og kontorrotte Ser ut som vi omsider får vårt etterlengtede 2. (og siste) barn med foreløpig termin 14. februar

Najaden: 39 innen babyen kommer. Tre barn fra før i alderen 2-12. Termin til nummer fire ser ut til å bli 23 april.

Tussemor5: 34 år, gift, 2 gull på 5 og 3 år, en sikker SA i mars, bor i møre og romsdalen. TERMIN 17 mai

Bokormamma: 34 år, gift, jente på 6 år og gutter på 3 og 1 fra før. Bor i Møre og Romsdal. Foreløpig termin 21. mai

Hønny-bønny:35 år 3 barn,1 SA i 2011,ikke prøvd siden det da vi giftet oss i sommer og ville ikke ha mage da;-) EL nå så da får vi se hvordan mnd går;-) Og det gikk termin 28 juni -13:-)

ønsker3gull:39 år fra Akershus, gift, 2 jenter fra før. to bonusbarn, svært tidlig SA/kjemisk i juli. Termin med 3.gull 13.juni:)

Bumblebeee: 34 år fra Rogaland, gift, jente på 4 og gutt på 2,5. Foreløpig termin med nr 3 3.juli 2013

Tempon: 33 (34 ved termin) Vestfold, samboer. Venter vårt første barn.

HAR FØDT:

Bomsa: Fikk ei jenteEr 36år med en sønn på 3år og samboer. Bor i Oslo, men er opprinnelig fra Troms.

Rettelse: stikkingen i høyresiden av magen var ikke EL, men TR... Så da går jeg inn i min 2 pp etter en syklus på 48 dager og ringer legen og avlyser timen jeg har på torsdag.. :'(

Endret av Mamma-til-Emma

Heisann Tussemor!!!

Vet alt om frustrasjoner og søking av forskningsresultater... Tok en mastergrad i International Environmental Health i England for noen år siden. Søker du på engelsk også? Er vel ikke noe galt i å bruke internasjonal forskning? Bare et pluss det! Hva slags område studerer du på? Husker jeg fant en hel del relevante forskningsresultater på BMJ (British Medical Journal) Den er ihvertfall anerkjent... Nå vet jeg ikke hva slags problemstilling du har heller da :) Min forskningsoppgave på slutten av studiet var om kvinner og hiv i sub-saharan Africa... Plenty av research å ta fatt på der! Jeg elsker å skrive oppgaver! (Nerd, I know!) Bruk forumet for alt det er verdt, og kast ut problemstillingen din her da vel? Bare man kommer over kneika, så blir det jo kjempemoro!!! Stå på :)

Egentlig burde jeg var lei meg i dag! IKM igjen, men murringene er der, lunta er kort så vet hva som er i vente... Vel, en pp igjen før det kuttes! Det blir en travel førjulstid!!!

Ha en glad dag!!!

Rettelse: stikkingen i høyresiden av magen var ikke EL, men TR... Så da går jeg inn i min 2 pp etter en syklus på 48 dager og ringer legen og avlyser timen jeg har på torsdag.. :'(

l

Huff da... Hva slags lege var det du hadde time hos? Gynekolog? Hadde helt klart fått time så fort som mulig for å rydde litt i syklusen! Her er jeg helt på dagen, alltid! Men det hjelper hvis ikke det heller! 7 pp er over nå!

Håper du får hjelp snart! Det positive er, når trollungene sover i kveld, kan vi tenne stearin lys, ta litt mørk sjokolade, og fylle det største vinglasset i kjøkkenskapet med litt rødt :) Stå på!!!

Jeg er så inderlig, sykt, voldsomt i killer humør....Nå har jeg sittet ganske så mange dager med denne h....forbannede eksamen som jeg egentlig har gledet meg litt til å skrive, fordi jeg synes temaet er litt viktig. Så kommer jeg meg over til databasene for å finne disse h....forbannede forskningsartikklene og INGEN av mine nøkkelord passer sammen, å skulle de passe sammen så passer de f.... meg ikke sammen med målgruppen. Var så kjepphøy på første veiledning å ba om å få litt medfart siden jeg kunne tenke meg å ta master, MEN jeg trekker alt tilbake å håper jeg får bestått!!!!!!!!!! Jeg vet seriøst ikke hva jeg skal gjøre for å finn relevant forskning...det BURDE da finnes en eller annen plass...sukk...Sorry, men måtte bare blåse ut litt. Jeg vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre, men får avvente svar fra læreren min. Var mye enklere å studere da jeg tok bachleren min, var ingen som snakket om forskning da, ikke på dette nivået værtfall....

Godt å høre at det går bra for de fleste, at symptomer er på plass hvor de skal og at fokus er på riktig sted for de aller fleste ;) Jeg har fint liten forståelse for at det vokser noe annet enn flesk under skinnet på meg. Jeg er 100% sikker på at dette kommer til å gå galt likevel, så da er det bare å forberede seg. SMiler så fint når jeg treffer på folk og lyver dem rett i trynet...huff...ikke noe godt...sukk...Den der leilighets tvisten hørtes lite kjekk ut altså!!!!! Blir så sint på slike folk som ikke bare kan holde kjeft å oppføre seg som sivile altså....argh, grumf...håper du vinner!!!!!!!!!

Velkommen til deg som er ny, er alltid så kjekt å se hvordan tråden vokser. Koselig om du hiver deg på lista vår, den ligger baki her en plass ;)

Nei, det var kanskje nok utblåsing for i kveld.

Får få opp blodsukkeret å se om det kan hjelpe, sove får jeg værtfall ikke :( 

hva skriver du om?

l Huff da... Hva slags lege var det du hadde time hos? Gynekolog? Hadde helt klart fått time så fort som mulig for å rydde litt i syklusen! Her er jeg helt på dagen, alltid! Men det hjelper hvis ikke det heller! 7 pp er over nå! Håper du får hjelp snart! Det positive er, når trollungene sover i kveld, kan vi tenne stearin lys, ta litt mørk sjokolade, og fylle det største vinglasset i kjøkkenskapet med litt rødt :) Stå på!!!

Var vanlig fastlege, men han er typen til å gi meg alt jeg ber om på en måte. Aldri vært noen problemer der tidligere. Jeg regner med at det er siden jeg tok ut spiralen i slutten av september at TR var så forsinket. Tar sikkert en stund før alt er tilbake til det normale. Blir sex her annenhver dag og hver dag rundt der jeg tror eggløsningen er helt frem til neste IKM i allefall! NÅ skal spiren sitte! :)

O-hoi,oppdatering på kvalmesirkuset,farris,eplejuice,5 mandler og 2 lovehearts kom opp så det suste da jeg skulle bevege meg fra sofaen til senga,stakkars gubben,brakk seg så han var blå,tåler jo ikke spy,-) Men la meg med sjøsykebåndene på og er litt bedre i dag,har akkurat tyggd i meg en tørr skive og litt eplejuice så får jeg se hvor lenge det blir nede;-)

Annonse

Hønny Bunny:

Herre, du har det verre enn meg i allefall. Var mest på kveldene rett før jeg skulle legge meg jeg måtte drikke en liter vann og stikke fingrene i halsen før jeg klarte å sove. Følte meg med ett mye bedre da. :)

Poteter med brun saus var det eneste jeg fikk ned uten å brekke meg mens jeg spiste. :)

Krysser fingrene for at du føler deg bedre snart! :)

Hunny-bunny har du prøvd ingefær? D smaker helt pjuk, men fungerer faktisk...gjorde værtfall det da jeg gikk med nr 1 ;)

Jeg skal skrive om grunnlagstenkning i etikk og omsorg...og skriver om hvordan vi som sykepleiere kan skape trygghet og tillit hos pasienter som får sin livsverden snudd på hodet. Tar utgangspunkt i ett case med en pasient som blir totalt lam fra en dag til den andre....og som ikke kan prate, men er klar og orientert....dette ble mye fag gitt :P skal stå opp nå. Ungene er hjemme i dag å har latt meg sove helt til nå. Utrolig deilig!!

Hunny-bunny har du prøvd ingefær? D smaker helt pjuk, men fungerer faktisk...gjorde værtfall det da jeg gikk med nr 1 ;)

Jeg skal skrive om grunnlagstenkning i etikk og omsorg...og skriver om hvordan vi som sykepleiere kan skape trygghet og tillit hos pasienter som får sin livsverden snudd på hodet. Tar utgangspunkt i ett case med en pasient som blir totalt lam fra en dag til den andre....og som ikke kan prate, men er klar og orientert....dette ble mye fag gitt :P skal stå opp nå. Ungene er hjemme i dag å har latt meg sove helt til nå. Utrolig deilig!!

Vernepleiere lærer endel om det. De har mer fokus på "helhet", mens sykepleiere har mer fokus på sykdom. Du kan jo se i litteraturlistene til Vernepleiere, om du kan finne noe aktuell litteratur. Bibliotekene pleier å være hjelpsomme på søking. De er gode til å finne frem i databaser!

Når jeg skrev masteroppgave søkte jeg mye i amerikanske tidsskrift. Det var ganske tidkrevende å finne undersøkelser som passet min oppgave, så spørs jo hvor mye tid du har. Å finne undersøkelser fra ulike land pleier imidlertid å telle veldig positivt!

Litt vanskelig å gi deg mer konkrete tips, for vet jo ikke helt hva du egentlig er ute etter.. Men du får ha lykke til :)

Det var ikke bare bare gitt! :) Kommunikasjon og utfordringer der, og kjenne pasienten, lite utskiftning av personale... samarbeide med familie... Har du snakket med rehab sykehus som Sunnås for å få noen tips? Mange er jo glad i å dele sin erfaring! Kanskje noen av legene der kjenner til fersk forskning på området! Hadde en ung mor som pasient i hjemmetjenesten for mange år siden. Blodpropp... Selv om jeg ser meg selv som en engasjert og flink (Faktisk! :)) sykepleier, så var det utrolig hardt å gå der. Kommuniserte med pinne i munn og tavle med bokstaver. Hun ble så sint, og jeg forstod så godt... En veldig spennende om utfordrende problemstilling! Well done you! Lykke til med skrivingen! Kjenner nesten at jeg blir litt misunnelig jeg!

Godt du har sovet ut! Da er det bare å kaste seg rundt og skrive videre!!!

Tussemor: Har ikke prøvd ingefær kjenner jeg dør litt bare jeg tenker på det,men kan vel hende at jeg må bare krype i det.

Ligger å ser på fødselhistorirer på tv,ingen ting å se på dagtid..er jo aldri hjemme på denne tiden. men dette er jo amerikansk tv så her ligger alle med epidural,blir litt rart. Jeg har født 3 stk kun med lystgass og synes det har gått helt greit,men så kan jeg ikke få epidural heller så det så. Lykke til med oppgaveskriving til de som driver med det,jeg prøver og mellom mandler og juice skal levere oppgave i helserett om 3 timer,aaaa!!!

Oj, oj, oj hønny-bunny...men du, hvis du lager te av ingefær, kanskje d kan hjelpe litt???? Gubben kjøpte noen tyggetabletter til meg, å de var helt grusomme, men jeg presset det inn også etter en liten stund fikk jeg i meg mat for første gang på mange uker ;)

Takk for tanker og tips til oppgaven. Det er strengt tatt ikke en veldig stor oppgave, men forskningsartiklene SKAL inn og JEG må finne dem :( Fikk noen tips i går kveld, så når ungene er i seng og jeg forhåpentligvis ikke helt utslitt, skal jeg sette meg ned å søke videre. Jeg er ikke den som er mest stødig i engelsk, så det gjør det bare enda værre...Fokuset er på sårbarhet og avhengighet, trygghet og tillit i en slik situasjon!!!!!!!!!

Ja, det er rå vanskelig å stå i slike situasjoner med både pasienter og pårørende, uansett hvor dyktige man er. Jeg har dog troen på at, selv om det er tøfft, så gjør man en god jobb hvis man er seg selv og har empatien på plass ;) Jeg anser meg selv som ganske flink med pasientene mine, men jeg skal innrømme at i den situasjonen jeg skriver om ble jeg utfordret ikke bare en gang...men så fikk jeg mye positiv tilbakemelding ;) Litt skryt på ettermiddagen :P 

Åååhhh.. Var så "lur" at jeg gikk inn på 2.trimester siden og leste der inne, og merker nå hvor inderlig jeg ønsker å være gravid! Bevegelser, spark, slite med å ligge på rygg/mage å sove ++ **Savn**

Føler meg helt tussete her..

Ja, TR har jo da kommet for fulle mugger, kanskje litt for fulle. Har byttet tampis 4 ganger og bind 2 ganger i dag.. Gleder meg til å ikke slite med dette i ni mnd fremover *krysser fingrene for augustspire* :)

Spennende oppgave tussemor! Har i grunnen ikke så mye å bidra med. De gangene jeg har klart å være meg selv, vise at jeg bryr meg og at jeg føler med pasienten i den grad jeg kan sette meg inn i situasjonen, så har vi fått veldig fin kontakt. Det er godt (og vondt samtidig) å få delta i sorgen og håpet....å, kjenner jeg savner sykehuslivet!

Godt at tanta kom til slutt mamma-til-emma. Da er det bare å lade kanonene til neste pp.

Hunny-bønny: god bedring får man vel si. Jeg ser jeg har sluppet billug unna :) Men vet jeg får min dose utfordringer senere i svangerskapet. Risikosvangerskap blir det vel betegnet som dette.

I dag var jeg på ul, og spira lå der og var akkurat så stor som h*n skal være, med en puls på 156. Smelt!

Hønny-bunny: Håper du snart føler deg bedre!!

Tussemor: Lykke til med oppgaven! Engelske fagartikler kan være litt vriene å oversette. Men jg brukte oversettelsesverktøy på de værste delene, og det hjalp. Det blir nok ikke helt optimalt oversatt, men kan likevel være til hjelp :-)

Mamma-til-Emma: kjenner meg igjen. Har bekjente rundt meg som er gravide, og her om dagen fikk jg kjenne på spark av en liten aktiv krabat. Åh som jg gleder meg til å kjenne det selv!

Bumblebee: åh så bra :-) må ha vært fantastisk!

Her kom tante grusom idag! Litt lengre syklus enn jeg pleier å ha.

Da går vi inn i 2 pp med ikm 12 desember. Håper vi får en spire i julepresang!!

Å Tussemor...gjett om jeg kjenner igjen den rødglødende frustrasjonen i søken etter forskninsgartikler. Starter så freidig og får opp en trilliiard treff, så er det alltid ett eller annet som ikke passer inn med søkeordene osv osv...trøsten er at den møkkafølelsen kjenner "alle" på i den fasen. Måtte bare flire for jeg følte sånn med deg, og kjente meg så godt igjen. Det verste syns jeg er at hver gang startes prosessen så opptimistisk og jeg skal skrive en avhandling som vil revolusjonere hele fagfeltet...og ender opp med å levere fra meg produktet med avsky og skammer meg over makkverket jeg har produsert, he he...(og blir igjen litt høy på pæra når sensuren blir bra, huff litt flau egenskap ja...)

Spennende oppgave ihvertfall :)

Aaaww...gratulerer med perfekt spire, bumblebeee. Tenk at man knytter seg så fort til den lille man har i magen. Selv ble jeg aldeles tussete av forelskelse når jeg så min lille ved 12 uker...fra å være helt sindig når jeg gikk inn til UL til å komme ut svevende og lykkelig bablende, he he... Lykke til videre, og hva er grunnen til at det betegnes som et risikosvangerskap?

Jeg også cajenne hadde første økt med styrke inne...herregud, jeg følte meg aldeles pateisk.

Så en dokumentar forresten om norges beste klatrer og tenkte kanskje jeg kunne plukke opp noen tips histen og pisten om hvordan han trente styrke. Det viste seg at han tar opptrekk av hele kroppen etter bare EN finger...finns det noe mer demotiverende,aaaargh!!Men så har han ikke barn da og kan trene hele døgnet...alltid et uslåelig argument jeg bruker mot alle som er bedre enn meg når jeg er i det rette(og ja..feige) lune, mohahaaa..

Sender hver og en av dere en god høstklem :) 

Åhhh....en til, please....kjenner meg bare så syyyykt godt igjen i hele den beskrivelsen din :P siste nytt er at jeg trolig har funnet ett par artikler, men jeg får de f...meg ikke opp, så med andre ord, jeg får ikke lest dem og da er jeg like langt...sukk...det er ikke sunt at jeg skal jobbe i helgen, men det er jaggu meg ikke sunt å være hjemme heller...for her går ei udetonert, gravid bombe og ulmer.....ha ei riktig god natt alle sammen

Åhhh....en til, please....kjenner meg bare så syyyykt godt igjen i hele den beskrivelsen din :P siste nytt er at jeg trolig har funnet ett par artikler, men jeg får de f...meg ikke opp, så med andre ord, jeg får ikke lest dem og da er jeg like langt...sukk...det er ikke sunt at jeg skal jobbe i helgen, men det er jaggu meg ikke sunt å være hjemme heller...for her går ei udetonert, gravid bombe og ulmer.....ha ei riktig god natt alle sammen

Ikke la frustrasjonene ta overhånd! Er enormt imponert over at du klarer å ta en master MED barn! Det hadde ikke jeg klart! Var heltids-student og bodde på studenthjem i England da jeg slet meg gjennom :) Happy days! Ikke glem "ekspertuttalelser" dersom du står fast på å underbygge en av dine teorier. Send mail, eller ring til, noen som jobber med problematikken (ex.rehab) og få deres mening. Så kan du diskutere i vei! Beklager at jeg blander meg... men synes det høres så veldig spennende ut! :)

Her skulle tanta ha kommet i går! Men ikke dukket opp så langt... Selv om jeg har alle tegnene på det, så håper man jo litt allikevel. Oh well!!! En fin dag ønskes alle som studerer, ruger, prøver etc. Snart er det jul!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...