Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :) Jeg er ny her (eller jeg var her for et par år siden da.. Har ei datter på snart 2) Jeg føler tiden renner litt ut for å gi henne et søsken, siden jeg fyller 40 i disse dager :-/ Men får vel ikke gi opp det helt ennå. Vi er i 3. PP nå. Skulle faktisk hatt TR igår eller de to dagene før det, så lurer jo litt nå da.. Men er vel for godt til å være sant om noe har skjedd. Skal kjøpe test imorgen om ikke TR kommer inatt

Cayenne! Fantastisk lesning! Er så glad på dine vegne., endelig!!

Er på vei i senga, snubla innom her, 200 uleste innlegg og måtte jo lese fort gjennom for å få med meg alt, men lå er det visst bare cayennespiren jeg husker. Fantastisk :D

Gode klemmer til dere det ikke har gått bra med, og Apex, de tankene høres vonde ut. Snakk med noen, så skal du se det letter. Her var det også friksjon de første ukene, men det gikk seg til, pappaen følte seg visst litt hjelpeløs og usikker, og ble dermed passiv og fjern. Men så gikk det bedre. Og du er ikke mislykket i det hele tatt. Stikk fingeren i jorda og ta en vurdering på hvor viktig ammingen er for deg, ikke for noen andre, men for deg. du har lov å prioritere ditt humør og mentale velvære foran amming, det fins jo fullgodt alternativ. God klem!

Godt nytt år alle sammen!

Jeg var jo på ultralyd på tirsdag, og da så ikke gynekologen noe fosteranlegg. Så hun mente at enten var jeg 1-2 uker kortere på vei, ellers var det snakk om såkalt blighted ovum. Skal tilbake for ny ultralyd neste onsdag. Men jeg er overbevist om at løpet er kjørt. Begynt å blø bittelitt i går, men har ikke kommet noe mer etter det. Men jeg syns alle gravidsymptomene er borte nå, og i og med jeg egentlig skal være 7+4 i dag, så bør jo symptomene bli sterkere (har vært skikkelig plaget med kvalme tidligere svangerskap).

Så nå håper jeg kroppen rydder opp selv, slik at jeg slipper innleggelse på sykehus igjen. Psykisk er jeg innstilt på å få det ut, og klar for å gjøre et forsøk til :)

Annonse

NEGATIV test idag og,  på dag 33!! :(  hva skjer?? får bare vente på ny mens da.. regner med kroppen har hoppet over en el kanskje.. eller ? 

Fisken, så dumt å oppleve det du gjør nå.. ønsker deg alt godt, og holder litt på håpet så lenge du ikke blør noe mer :)

cayenne, ønsker deg en fin helg med lille spiren i magen.. det må føles fantastisk smelt-smelt :)

og selvfølgelig god helg til alle dere andre ladies, med spirer, kul på magen,  prøvere og humpere :) 

Ikke gi opp enda, Fisken! Jeg har bestilt tidlig ul på onsdag (6+6) og damen på Volvat advarte meg mot at det ikke var sikkert de kunne se noe så tidlig. Så kanskje du er bittelitt kortere på vei enn du trodde? :hjerte:

Ikke gi opp du heller, Vinterblomst! El kom nok litt forsinket, og da kan du jo godt få en positiv test senere :)

Jo takk, det føles bra - i den grad jeg har tatt innover meg at jeg er gravid. Og det gjør jeg ikke før ev. på onsdag. :D Da skal jeg juble littegrann, og så slipper vi all jubelen løs etter at duotesten er tatt med godt resultat. ;)

Takk for oppmuntring Cayenne :) men jeg tror nok løpet er kjørt ja...føler meg ikke gravid lenger....tok en CB med ukesindikator i dag, og den viste gravid 2-3 uker....men det viste den for 2 uker siden også...den burde jo uansett vist 3+ nå! i og med jeg begynte å få svake positive tester 5 desember...

Ønsker deg masse lykke til på ultralyd til uka :) :) krysser fingrene for deg, og heier på lille spira :)

Da var testen tatt, og det kom faktisk opp to streker 😁 Kan nesten ikke tro det.. Men er jo tidlig, så er jo fortsatt skeptisk. :/ Men krysser fingre og håper på det beste.

Litt av en start på det nye året får man si.. Satser på at 2015 blir et bra og fruktbart år for alle oss her inne :) Gratulerer til andre med spirer på plass, og hell og lykke til i de neste prøveperiodene til alle, så sitter den nok snart både her og der.

Endret av Nektarina

Da var testen tatt, og det kom faktisk opp to streker 😁 Kan nesten ikke tro det.. Men er jo tidlig, så er jo fortsatt skeptisk. :/ Men krysser fingre og håper på det beste.

Litt av en start på det nye året får man si.. Satser på at 2015 blir et bra og fruktbart år for alle oss her inne :) Gratulerer til andre med spirer på plass, og hell og lykke til i de neste prøveperiodene til alle, så sitter den nok snart både her og der.

Gratulerer så mye!

Takk :-) Føler jeg ikke kan juble helt før jeg har vært på UL og sett et bankende hjerte om noen uker, Det er jo så mye som må gå rette veien på en gang liksom.. og har jo ikke så mye symptomer ennå, annet enn litt små-øm nederst i magen og må tisse litt oftere.

Spent på om kvalmen blir like plagsom fra 5,5 uke slik som sist og.

Endret av Nektarina

Annonse

Sender deg en stor klem, Fisken! Så leit å høre.

Gratulerer til dere andre som har testet positivt siden sist.

Håper resten av prøverne følger etter veldig snart!

Har oul til onsdag og håper alt står bra til med lille. Har kjent litt liv denne uka så det er jo gøy :)

Snart tilbake til hverdagen, skulle ønske jula virkelig varte til påske ;)

Gjest prøver1984

Dette er et litt flaut og sikkert dumt spm, men må spørre..

Når jeg tisset isted, så var det sånn hvit utflod i trusa, men når jeg tørket meg så la det seg slim oppå papiret, og ja jeg måtte jo da kjenne inni og da var det sånn kremaktig..

Er på cd11, men hva i alle dager skal jeg registrere mtp el slim??

#graver meg ned i flauhet#

Flytter meg over på 2 trimester jeg :) brukte siste liste i tråden så den skal vel stemme!!

Snart gravide:

Peiskos: 31 år, gift og har en sønn på 10 mnd. Prøver oss nå på et søsken til lillegutt :)

LykkeLi1978: 36 år, gift og har to gutter på 8 og 13 år, prøver på en attpåkladd.

Utålmodigemeg: 36 år. Fjernet spiral 25 sept. Har 2 barn fra før på 18 og 20 år.

Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før.

Klarforbarn75 39 år, ingen barn, exu feb-14

Svimmla: 37 år, tok siste pille 17.mai og håper systemet er raskt oppe igjen så man kan prøve på en spire.

Fisken 2012: 38 år, to barn fra før, har hatt 1 SA og 2 MA, prøver igjen i slutten av juni.

Duangdaw: 42 år og prøver med donor. 1 avbrutt svangerskap 30. april (uke 16+2) pga for tidlig vannavgang.

Jodi: 38 år, samboer, ett barn på 11 år fra før, begynte prøving i juni.

Love my kidz: gift, 1sønn på snart 7 år, pp1 etter MA i påsken, IKM 27.juni

Ovidia håper på førstefødte i 2015.

Aussiemama: 36 år, samboer, ett barn fra før, sluttet med p-sprøyte for 2 år siden, venter i spenning

Prøver1984: 30år, samboer, 2 barn på 9 og 6 år fra tidligere forhold. Sluttet på p-pillen aug-14

Ancear: 34 år, samboer, prøver på Nr1, prøvd siden juli 2014

prøver30: 30 år, samboer, ingen barn. MA 14.08.2014.

Vinterblomst - 43, har ei lita snelle ♡ ønsker en til ☆

Adenomyose: 36 år, bor i Oslo. Samboer. Ingen barn, 5 stebarn. Prøver i ca 10 år. 1 MA mars 2012.

IVF-innsatt 1 egg 19/10-14.

Susa84: 30 år. Sønn fra før 2003. 1.ivf okt 2014, fryseforsøk jan 2015

Grøne, 38 år, har vesla f. mai 2013, SA april 2014, MA august 2014, SA desember 14.

1.trimester

ØYNE: 33 år, samboer, prinsesse født januar 2014, termin med nr. 2, ca 7. juli

Utålmodig 82: 32 år, gravid med første. Termin ca 13. juli

Krumelur: har en gutt fra før. Endelig gravid med nr to, termin 19/7

Leirha: 35år, samboer, har 3 gutter, 17år, 6år og 2 år, Startet prøving i september, termin ca 1 august 2015

Lykke -alle gode ting er tre: 32 år, har gutt og jente, termin i månedsskiftet juli/august

Ulvinne83: 31 år, gift, ingen barn fra før, prøvere siden september 2014, termin ca 29. august 2015

Cayenne: 42 år, har to herlige, ganske store troll, og håper det siste kommer i 2015. termin 31.8.15

Minnimusa: 33 år, har ei Tullehøne født jan 14. Foreløpig termin 4.9

2.trimester:

Mama foodie: 33 år, har en gullgutt, er nå gravid med nummer 2 <3 Termin ca 17 februar.

Cornetta: 31 år, gift, to jenter på 2 og 3,5 fra før. Termin ca. 30.mars -15.

Chloe30: 35, gift, jente og gutt, 8 og 5 år, termin ca 5. eller 7. April 2015

Tussemor5: 36 år, gift, tre gutter, 7,5 og 1 år...Termin, tja, den som vet, mars/april en gang :-P

Bonanza: 36 år, 3 barn, termin 13 mai 2015

Great 42 samboer og en sønn på 5. Endelig gravid etter 3.5 prøving. Termin 17 mai 2015

Unilon, 35 år, gift, datter 2 år, termin 24. mai, venter en gutt!

Siri83: 30 år, gift, ingen barn fra før, MA 13.08.14, gravid igjen - foreløpig termin 27.mai 2015

PeppaPig: 36år, gift, datter på 5år. Termien 8.juni 2015

FruMille:30 år,gift, ingen barn fra før, MA mai 14, termin ca 28 juni

3 trimester:

Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3

Sidney - 33 år fra Sandnes. Gravid med første. Termin ca 10 januar.

Født:

Supersnusken (termin 25.des), født 1/1-14

HH80 (termin 4.januar)

En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).bittelille vakre Signe som ble født på tampen av uke 32 12 januar

MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))

Mrs Rose(30 år, ingen barn, termin 18. mars).

Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)

Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)

Katta82 (31år, ingen barn. Venter en gutt 1. juni 2014)

Kjærepære (35 år, Hønefoss, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, termin 4. juli -14, småpærene kom 28.juni)

Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på plass! Termin ca 29. juli 2014

SpirenMin (33 år, Oslo, ingen barn, MA mars '12, termin 1. juli 2014, fødte en gutt 2.juli)

Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14) Fødte en velskapt gutt 15

Linda1976 (37 år, ingen barn fra før, venter jente, termin 15 juli)

ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14 )

Jmar (termin ca 26 august. 3 gutter på 4,9 og 15 fra før ;-) Bor i østfold

Sharmi81(termin 8.9)

Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin 28.09.14) Fødte en liten jente 21.09

Kjøttmeis (30 år, fikk en perfekt liten jente 21.09.14)

Apex 39år, 1 voksen sønn, Lille fine Aurora kom 27.11.14

Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14.

Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk. Termin 5.des

Dette er et litt flaut og sikkert dumt spm, men må spørre..

Når jeg tisset isted, så var det sånn hvit utflod i trusa, men når jeg tørket meg så la det seg slim oppå papiret, og ja jeg måtte jo da kjenne inni og da var det sånn kremaktig..

Er på cd11, men hva i alle dager skal jeg registrere mtp el slim??

#graver meg ned i flauhet#

Hvis det kunne tøyes noen cm er det el-slim ;) Det skal være blankt, men kan også være hvitaktig. Ville uansett fått lagt inn aksjer! :)

Her er formen sjaber. Er vant til å rese rundt i helga og vaske klær og rydde til den store gullmedalje, men nå går det i snegletempo. Er skikkelig uggen, og har NULL energi! Jaja, skal ikke klage da - lille spiren er jo etterlengtet. Men skal bli deilig å få energien tilbake.

Har bestilt tidlig ul på onsdag - forestiller meg ma, bo og det som verre er, men det er vel vanlige tanker...

Håper alle har en fin søndag! :D

Flytter snart over på 3.trimester :P rart å tenke på. Iløpet av neste uke er jeg 28 uker :) Her sparker twinsa hele tiden, og noen ganger kan man kjenne en hånd/fot eller skulder? Vet ikke helt hva som "stikker" ut, men jenta mi på 9 år syns det er utrolig morsomt å kjenne på det og se på, hehe. Veldig aktive om natten også, så hvis jeg må på do da, er det litt vanskelig å sovne selvom jeg er stuptrøtt :P

Skjønner godt at du er engstelig, Cayenne, det blir sånn når graviditeten er så etterlengtet tror jeg. Skal på ul selv på tirsdag, og selv om alt har vært bra på ul tre ganger allerede så er jeg likevel litt redd for at det skal være noe denne gangen... Det at formen din er ræva er iallfall et godt tegn! Krysser fingrene for deg :)

Flytter snart over på 3.trimester :P rart å tenke på. Iløpet av neste uke er jeg 28 uker :) Her sparker twinsa hele tiden, og noen ganger kan man kjenne en hånd/fot eller skulder? Vet ikke helt hva som "stikker" ut, men jenta mi på 9 år syns det er utrolig morsomt å kjenne på det og se på, hehe. Veldig aktive om natten også, så hvis jeg må på do da, er det litt vanskelig å sovne selvom jeg er stuptrøtt :P

Så koselig med masse spark og interessert storesøster! :):wub:

Håper du får sovet litt bedre fremover før det braker løs med to sultne bebiser nattestid! ;)

Hei flotte damer :)

Her var det mye som har skjedd du gitt!! Trist for de som har fått TR/dårlige nyheter på UL og glad for de som har fått gode nyheter! Jeg er 30 uker på vei nå, herreguuuud som tiden flyr..! Så jeg har oppdatert lista som FruMille la ut i dag :)

Snart gravide:
Peiskos: 31 år, gift og har en sønn på 10 mnd. Prøver oss nå på et søsken til lillegutt  :) 
LykkeLi1978: 36 år, gift og har to gutter på 8 og 13 år, prøver på en attpåkladd.
Utålmodigemeg: 36 år. Fjernet spiral 25 sept. Har 2 barn fra før på 18 og 20 år.
Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før.
Klarforbarn75 39 år, ingen barn, exu feb-14
Svimmla: 37 år, tok siste pille 17.mai og håper systemet er raskt oppe igjen så man kan prøve på en spire.
Fisken 2012: 38 år, to barn fra før, har hatt 1 SA og 2 MA, prøver igjen i slutten av juni.
Duangdaw: 42 år og prøver med donor. 1 avbrutt svangerskap 30. april (uke 16+2) pga for tidlig vannavgang.
Jodi: 38 år, samboer, ett barn på 11 år fra før, begynte prøving i juni.
Love my kidz: gift, 1sønn på snart 7 år, pp1 etter MA i påsken, IKM 27.juni
Ovidia håper på førstefødte i 2015.
Aussiemama: 36 år, samboer, ett barn fra før, sluttet med p-sprøyte for 2 år siden, venter i spenning
Prøver1984: 30år, samboer, 2 barn på 9 og 6 år fra tidligere forhold. Sluttet på p-pillen aug-14
Ancear: 34 år, samboer, prøver på Nr1, prøvd siden juli 2014
prøver30: 30 år, samboer, ingen barn. MA 14.08.2014.
Vinterblomst - 43, har ei lita snelle ♡ ønsker en til ☆
Adenomyose: 36 år, bor i Oslo. Samboer. Ingen barn, 5 stebarn. Prøver i ca 10 år. 1 MA mars 2012.
IVF-innsatt 1 egg 19/10-14.
Susa84: 30 år. Sønn fra før 2003. 1.ivf okt 2014, fryseforsøk jan 2015
Grøne, 38 år, har vesla f. mai 2013, SA april 2014, MA august 2014, SA desember 14.

1.trimester
ØYNE: 33 år, samboer, prinsesse født januar 2014, termin med nr. 2, ca 7. juli
Utålmodig 82: 32 år, gravid med første. Termin ca 13. juli
Krumelur: har en gutt fra før. Endelig gravid med nr to, termin 19/7
Leirha: 35år, samboer, har 3 gutter, 17år, 6år og 2 år, Startet prøving i september, termin ca 1 august 2015
Lykke -alle gode ting er tre: 32 år, har gutt og jente, termin i månedsskiftet juli/august
Ulvinne83: 31 år, gift, ingen barn fra før, prøvere siden september 2014, termin ca 29. august 2015
Cayenne: 42 år, har to herlige, ganske store troll, og håper det siste kommer i 2015. termin 31.8.15
Minnimusa: 33 år, har ei Tullehøne født jan 14. Foreløpig termin 4.9

2.trimester:
Mama foodie: 33 år, har en gullgutt, er nå gravid med nummer 2 <3 Termin ca 17 februar.
Cornetta: 31 år, gift, to jenter på 2 og 3,5 fra før. Termin ca. 30.mars -15.
Chloe30: 35, gift, jente og gutt, 8 og 5 år, termin ca 5. eller 7. April 2015
Tussemor5: 36 år, gift, tre gutter, 7,5 og 1 år...Termin, tja, den som vet, mars/april en gang :-P
Bonanza: 36 år, 3 barn, termin 13 mai 2015
Great 42 samboer og en sønn på 5. Endelig gravid etter 3.5 prøving. Termin 17 mai 2015
Unilon, 35 år, gift, datter 2 år, termin 24. mai, venter en gutt!
Siri83: 30 år, gift, ingen barn fra før, MA 13.08.14, gravid igjen - foreløpig termin 27.mai 2015
PeppaPig: 36år, gift, datter på 5år. Termien 8.juni 2015
FruMille:30 år,gift, ingen barn fra før, MA mai 14, termin ca 28 juni

3 trimester:
Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3
Sidney - 33 år fra Sandnes. Gravid med første. Termin ca 10 januar.

Mrs-Impatient: 31 år fra Trondheim. Første barn. Termin 18.mars. 

Født:
Supersnusken (termin 25.des), født 1/1-14
HH80 (termin 4.januar)
En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).bittelille vakre Signe som ble født på tampen av uke 32 12 januar
MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))
Mrs Rose(30 år, ingen barn, termin 18. mars).
Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)
Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)
Katta82 (31år, ingen barn. Venter en gutt 1. juni 2014)
Kjærepære (35 år, Hønefoss, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, termin 4. juli -14, småpærene kom 28.juni)
Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på plass! Termin ca 29. juli 2014
SpirenMin (33 år, Oslo, ingen barn, MA mars '12, termin 1. juli 2014, fødte en gutt 2.juli)
Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14) Fødte en velskapt gutt 15
Linda1976 (37 år, ingen barn fra før, venter jente, termin 15 juli)
ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14 )
Jmar (termin ca 26 august. 3 gutter på 4,9 og 15 fra før ;-) Bor i østfold
Sharmi81(termin 8.9)
Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin 28.09.14) Fødte en liten jente 21.09
Kjøttmeis (30 år, fikk en perfekt liten jente 21.09.14)
Apex 39år, 1 voksen sønn, Lille fine Aurora kom 27.11.14 
Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14.
Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk. Termin 5.des 

Her tar vi tak i løpet av hausten har ca ti kilo snike seg på, det er ikkje bra for babylaging- så dei skal av. Det er og handla inn alskens vitaminer som skal vera bra, så då får vi berre stå i det i tida som kjem og håpa at ein liten spire er på plass før sommaren

Lukke til på ul krumelur og cayenne det går så fint!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...