tussemor5 Skrevet 16. oktober 2014 #10226 Del Skrevet 16. oktober 2014 Gratulerer så mye fruMille gleder meg til å følge med 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruMille Skrevet 16. oktober 2014 #10227 Del Skrevet 16. oktober 2014 Tusen takk dere, tror ikke helt på det enda, selv om testen er sterkere j dag,haha http://tinypic.com/view.php?pic=2v92g4h&s=8#.VD9yK2IayK0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonanza Skrevet 16. oktober 2014 #10228 Del Skrevet 16. oktober 2014 Hurra for fruMille!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siri83 Skrevet 16. oktober 2014 #10229 Del Skrevet 16. oktober 2014 Tusen takk dere, tror ikke helt på det enda, selv om testen er sterkere j dag,haha http://tinypic.com/view.php?pic=2v92g4h&s=8#.VD9yK2IayK0 Dette ser veldig lovende ut, FruMille!! Heia heia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 16. oktober 2014 #10230 Del Skrevet 16. oktober 2014 FruMille, jeg er 16 uker og sliter med å forstå 😜 Lille trille slo sterke hjerteslag i dag og jm kunne betrygge mor med at alt er bra 😊 smertene er nok kynnere, så nå skal det hviles 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 16. oktober 2014 #10231 Del Skrevet 16. oktober 2014 Så herlig Tussemor! Nå må du puste ut, for dette går bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs-impatient Skrevet 16. oktober 2014 #10232 Del Skrevet 16. oktober 2014 Tusen takk skjønne damer vi får håpe at streken blir sterkere Ila noen dager GRATULERER så mye!!! Følger med mye her inne, men er skikkelig rævva på å skrive selv for tiden... Etter alle de mislykkede forsøkene våre på å få barn ser det ut som om vi endelig skal lykkes Er 18+4 idag og har vært på OUL hvor alt så kjempefint ut Det blir en liten gutt som forhåpentligvis kommer rundt den 18.mars Ønsker alle masse masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apex Skrevet 16. oktober 2014 #10233 Del Skrevet 16. oktober 2014 Tussemor: Hurra for deilige hjertebank!! MrsImpatient: Gratulerer med guttebarn ombord!! Godt å høre at det står bra til med dere, det er en kjærkommen opptur etter en trist periode her for litt siden. Ha en flott dag videre dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siri83 Skrevet 16. oktober 2014 #10234 Del Skrevet 16. oktober 2014 Så koselig at det endelig er en positiv bølge her inne! Håper alle får slengt seg på den! Så koselig å høre fra deg og, Mrs-impatient! Og så stas å endelig få vite kjønnet! Vi var jo i samme ikm-gruppe og terminklubb, vi! Og nå ser det ut til at jeg kommer etter med en liten spire som jeg håper klorer seg fast til begynnelsen av juni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvinne83 Skrevet 16. oktober 2014 #10235 Del Skrevet 16. oktober 2014 Tussemor, MrsImpatient og FruMille: Så gode nyheter fra dere alle sammen!! Minnimusa: Mannfolk altså.. Altfor stolte.. Og litt redde sikkert :S Her er jeg i full forvirring for igår hadde jeg noe jeg er veldig sikker på var EL-slim (sånne tråder og alt det der ekle). Og det har jeg aldri sett før (har sjekket bare et par ganger rundt EL-tider da). Men jeg er godt over halvveis i syklusen, så skjønner nada. Jaja, fikk nå lagt inn aksjer i går kveld da, - koselig det Så får vi se om det bærer frukter <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvinne83 Skrevet 16. oktober 2014 #10236 Del Skrevet 16. oktober 2014 Nå har jeg lest gjennom bloggen din Ulvinne, veldig bra! Mye å kjenne seg igjen i! Blir gøy å lese videre. Peppa pig, for en flott mann du har som tar hensyn til alt det rare vi går gjennom som gravide. Min mann er også veldig forståelsesfull og gjør så godt han kan for at jeg skal ha det bra. Tusen takk, Unilon! Ser på statistikken at antall faste lesere øker for hver dag, så er veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utålmodigemeg Skrevet 16. oktober 2014 #10237 Del Skrevet 16. oktober 2014 Så bra med eggløsningsslim da Ulvinne Lykke til med aksjene Jeg er nå på dpo 5.....Trege dager å kjenner så klart en haug med symptomer....er ikke bare i dpoland, men også i innbilningsland Tror de må være naboland de to der Jeg hadde sikkert greid å innbille meg selv at jeg var så kvalm at jeg kunne spydd....psyken er lett å lure Vente....vente....vente...vente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prøver1984 Skrevet 16. oktober 2014 #10238 Del Skrevet 16. oktober 2014 Så bra med eggløsningsslim da Ulvinne Lykke til med aksjene Jeg er nå på dpo 5.....Trege dager å kjenner så klart en haug med symptomer....er ikke bare i dpoland, men også i innbilningsland Tror de må være naboland de to der Jeg hadde sikkert greid å innbille meg selv at jeg var så kvalm at jeg kunne spydd....psyken er lett å lure Vente....vente....vente...vente... Haha to gode naboer det der Men 5 dager inn i dpo land er halvveis for snart å kunne teste jo Lucky u Fikk selv min aller første positive el test idag så her skal det koses ikveld og frem til søndag 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 16. oktober 2014 #10239 Del Skrevet 16. oktober 2014 Minnimusa - synd han er så treig. Men dette er nok eit ømt tema for mange menn når det kjem til stykket. Så ver litt tålmodig med han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 16. oktober 2014 #10240 Del Skrevet 16. oktober 2014 Enig med grøne Minnimusa, gi han litt rom... kanskje det føles overveldende å vite at han kanskje ikke kan gi deg hva du ønsker? -og hva han ønsker. . Det ordner seg Apex, heier på deg og satser på at du får det som du vil Søndag el mandag skal det el-testes, blir spennende hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruMille Skrevet 17. oktober 2014 #10241 Del Skrevet 17. oktober 2014 Tusen takk for alle gratulasjoner, nå tror jeg omsider at jeg kan la det gå innover meg da strekene har blitt tydligere for hver dag så da gikk det akkurat 4 mnd mnd etter MA og utskraping, før en ny spire ville slå seg ned, noe som er helt innafor synes jeg, vi er heldige <3 Minimusa: du vet, mannfolk er ikke bestandig de enkleste vesene har jeg funnet ut, men tror ikke vi er noe bedre vi kvinnfolk heller da,haha men som de andre sier her, han trenger nok mest mulig bare litt rom! Det er tross alt ikke bare bare for dem heller disse mannfolka, selv om vi kanskje ønsker å tro det! Det ordner seg nok skal du se Mrs impatient: gratulerer så masse med guttebebis i magen, tenk at du allerede har vært på oul, synes nettopp du testet positivt,tiden flyr,hehe Tussemor: ja man må bare finne roen når man trenger det, skal ikke ha dårlig samvittighet for det, man ruger jo tross alt på verdens dyrebare skatt Til dere andre i dpo land, masse masse lykke til, jeg heier på dere hele veien og tipper at dere ikke er så langt bak:) Ellers så var jaggu helgen her nok en gang, og for min del så blir det alenehjemme helg da gubben skal på jakt! Da skal jeg ligge på sofaen og bestemme ene og alene over fjernkontrollen,hihihi håper at dere får en fin fin dag og en strålende helg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjøttmeis Skrevet 17. oktober 2014 #10242 Del Skrevet 17. oktober 2014 Grattis, FruMille! Og så moro å høre fra deg, Mrs-impatient! Tror vi var i samme IKM-gruppe en gang i tiden. Fantastisk at det endelig ser ut til å gå veien for dere også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 17. oktober 2014 #10243 Del Skrevet 17. oktober 2014 Tar meg i å vera litt spent på testing over helga, eller kanskje eg prøver på søndag? Litt usikker på kor tid det er, sidan siste tantebesøk var så rart i forhold til vanleg og begynte liksom ikkje heilt skikkeleg. Tenkjer det heng saman med SA i august. Har kjent litt etter PMS- men ingenting der å kjenna. Men er heime med ein slags influensa vi har fått i hus, så snuppa er og heime og har lagt oppunder 40 i feber. Mannen er i dag litt oppegåande...så det kan jo ha forsvunne inni tåka der? Blir i allefall spennande, og om der ikkje er noko, så få vi tru det er meir kontroll på syklusen til neste PP Ha ei strålande helg damer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs-impatient Skrevet 17. oktober 2014 #10244 Del Skrevet 17. oktober 2014 Tusen takk til alle dere fantastisk snille damene her inne Mange her jeg har vært i IKM-gruppe sammen med og noen jeg har vært i termin-klubb med, og jeg sitter her og krysser fingrene for at alt går bra med alle!! Jeg har ikke turt å glede meg over den lille i magen enda, jeg har vært livredd for at noe skulle gå galt denne gangen også. Men det ser faktisk veldig bra ut, så nå kan jeg senke skuldrene og begynne å kose meg Tror faktisk jeg har kjent den lille viltre krabaten sparke litt også!! Wii! FruMille og Siri: Gratulerer igjen og jeg krysser fingre, tær, hår, kroppshår, legger, lår, armer og alt annet som kan krysses for dere!! Kjøttmeis: Vi var i samme IKM-gruppe (om det ikke var flere?). Hvordan går det med deg?? Apex: Tusen takk :) Krysser fingre og alt annet for deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 17. oktober 2014 #10245 Del Skrevet 17. oktober 2014 Hipp hurra for FruMille og MrsImpatient♡ Gratulerer med spire i magehuset!!! Er så herlig at den triste bølgen har snudd til det positive Håper flere av dere følger etter Tussemor♡ nå kan du senke skuldra dine♡ Spent på din OUL hva skjuler du tro.. Ulvinne så spennende tid du har foran deg!! Xxxxx for dette må da være gullegget Til alle dere andre som ikke er nevnt er absolutt ikke glemt♡ Herved sendes en varm klem og mange gode ønsker for at deres drøm snart oppfylles Sitter og nyter lillegull som henger i puppen blir så rørt, denne karen har jeg venta veeeeeldig lenge på♡ Gooooood helg søtinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruMille Skrevet 18. oktober 2014 #10246 Del Skrevet 18. oktober 2014 Jeg MÅ bare dele det, (men har jo delvis nevnt det tidligere men da har det vært strimmeltester) men jeg er faktisk GRAVID, fått det bekreftet med digital i dag, TJOHEI jeg er så glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 18. oktober 2014 #10247 Del Skrevet 18. oktober 2014 Hurra Gratulerer igjen!! Eg vinglar fram og tilbake om eg skal testa i morgon eller ikkje. Bør kanskje venta til måndag, men då er det så stress sidan eg skal på jobb. Og så kan det jo vera at eg har feilberekna litt sidan det har vore litt ustabilt etter SA. Men så er eg så nysgjerrig!! No er det jo ei sånn positiv bølgje på gang att her, så...haha. Blir sprø av meg sjølv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeppaPig Skrevet 18. oktober 2014 #10248 Del Skrevet 18. oktober 2014 Jeg husker ikke om jeg har gratulert deg før eller ikke Dossa, men uansett så gratulerer jeg igjen!! Gleder meg til det blir min tur å kose med en liten en igjen FruMille: Da har du termin i juni da, samme som meg!! Juni babyer er herlige da :D Grøne: Jeg krysser fingrene for deg og håper at du får blitt med på den positive bølgen som er her. Kan det være høsten og mørket som gjør at flere babyer blir unnfanget rundt denne tiden. Hmmm, jeg mener at jeg har sett noen statistikker på det før, eller var det kanskje rundt julebordtider. Jeg tror jeg må se om jeg finner disse tallene igjen Jeg har bare 2 dager igjen til min første legetime og ultralyd! Jeg grugleder meg, håper at det er liv der inne, og at mine bølger av kvalme kan unnskyldes med at jeg har baby ombord. Halloween starter tidlig her borte og idag skal vi carve noen gresskar før vi drar på Halloweenfest på kvelden. I år skal jeg skaffe barnevakt og dra på et av spøkelseshusene i byen. Vi snakker ren kvalitet av skremmende gørr, skuespillere som har øvd siden sist oktober på å skremme livet av folk; Jeg tror jeg kommer til å dø av skrekk: Happy helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruMille Skrevet 18. oktober 2014 #10249 Del Skrevet 18. oktober 2014 Ja, etter menstermin er det 29 juni pappapig,på selveste bursdagen min ul er spennende altså, jeg kommer til å drøye an lengst mulig denne gangen tror jeg, minnene sitter friskt fra ul tidligere i våres! Ønsker deg masse masse lykke til,det går nok strålende kos dere med Halloween feiring, høres kjempe kjekt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 18. oktober 2014 #10250 Del Skrevet 18. oktober 2014 Gratulerer så mye fruMille! håper du får et herlig svangerskap Håper jeg blir med på trenden denne høsten !!! ønsker alle en god lørdag ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå