Grøne Skrevet 10. september 2014 #9826 Del Skrevet 10. september 2014 Klem til det vinterblomst. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/394/#findComment-146655892 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonanza Skrevet 11. september 2014 #9827 Del Skrevet 11. september 2014 Da har kaffen begynt å smake som gift, det er et svangerskapstegn jeg har hatt med de andre også, men ikke de to gangene hvor jeg fikk SA. Så,det ser jeg som et positivt tegn . Pass på D vitamin nivået deres jenter, ta tilskudd nå i disse r-månedene. D vitamin er meget viktig bl.a for fertiliteten! Gleder meg til å høre om flere som får spirer nå fremover! Jeg heier på Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/394/#findComment-146657448 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 11. september 2014 #9828 Del Skrevet 11. september 2014 Kjære vinterblomst, det gjør bare så uendelig vondt å lese om tapet deres. Det er godt at du blir tatt godt vare på i denne tiden! Jeg krysser alt jeg har for at det så snart du er klar flytter inn en kraftplugg av en spire som borer seg fast i 9 måneder ❤ Bonanza, gratulerer så mye med spire og giftsmaken på kaffen håper spira klorer seg fast Duangdaw, en god og varm klem sendes til deg også ❤ Håper virkelig at alt ordner seg til det beste for deg snart! Grøne, hvordan går det med deg? Varm klem til deg også ❤ Til alle dere som har mistet og som er i gang med prøvingen/ vurderer å prøve igjen. Mange varme gode tanker til dere alle for ikke å snakke om klemmer ❤ (Er så dårlig på å huske nick, tilgi meg). Apex, superrugern, hvordan går det med deg? Imponeres over alt handarbeid du greier å få i stand! Her sliter jeg meg gjennom første voksejakke til ene tvillingen og blir bare kvalm med tanke på at jeg skal strikke enda en Cayenne, håper så inderlig på spire hos deg nå snart! Nei, nå skal det leses og synges til sistemann som skal i seng før jeg skal grave meg dypt ned i sofaen med den nevnte jakken Ha en strålende kveld damer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/394/#findComment-146658395 Del på andre sider Flere delingsvalg…
great Skrevet 11. september 2014 #9829 Del Skrevet 11. september 2014 Er kort innom bare for å si hei . Litt hektisk og være alenemor hele uka. Når alt er gjort for dagen , blir kvelden kort og senga god og lande på . Har lest litt på senga og fått med meg litt som skjer . Koselig med hyggelig nytt her igjen . Gratulerer med spire Bonanza . Sender deg mange varme tanker Duangdaw . Etter alt det vonde kommer alt det gode . Du virker så tapper Vinterblomst . Håper du har mange som tar vare på deg . Cayenne hvor er du i ikm ? Noe nytt om fosterbarn ? Skal komentere mere til uka. Ha en fin helg alle søte damer . Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/394/#findComment-146658653 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonanza Skrevet 12. september 2014 #9830 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Sender deg en stor god klem, Vinterblomst! <3 Det er så ubeskrivelig vondt å se den altfor lille, men så perfekte, babyen... Så vakkert, men så feil, for den skulle fortsatt vokse i magen i mange, mange uker... Det er så umenneskelig og så vanvittig smertefullt... Jeg gråter sammen med deg, Vinterblomst... :'-( Jeg savner min lille engel så det river i mammahjertet... <3 1 uke til jeg må begrave den altfor lille babyen min... 5 uker til termindatoen... :'-( Gratulerer med spire, Bonanza! Krysser fingre for at den vokser tiden ut! Måtte det smitte på alle oss andre... Hei! Jeg må innrømme at det er litt vanskelig å være helt oppdatert på denne tråden, det er jo så mye aktivitet og forskjellige historier. Satt akkurat å leste innlegget ditt fra 30 mai, og tårene renner her nå. Du beskriver så levende. Jeg så alt for meg, nesten som om jeg var tilstede og så den bittelille babyen ved siden av orkideen. Fikk så vondt i hjertet.... Det er mye et menneske må gå igjennom i et liv.. Tiden leger ikke alle sår, men man lærer seg å leve med dem.Når skal du til pers igjen? Var det Danmark? Ønsker og tror av hele mitt hjerte at du vil få en ny liten spire som blir der tiden ut! Sender store klemmer, og den babyen som får deg til mamma er en veldig heldig liten en Endret 12. september 2014 av Bonanza Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/394/#findComment-146659514 Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruMille Skrevet 12. september 2014 #9831 Del Skrevet 12. september 2014 Hei alle skjønne damer :-) Da var det jaggu fredagen igjen, hvor blir ukedagene av? Her blir det for en gang skyld en hjemmehelg på meg og mannen, tenker å gjøre hagen klar for høsten ved å tømme visne blomster fra krukkene og klippe busker og trær, ikke det kjekkeste jeg gjør så klapp for det I tillegg så er jeg i full gang på jakt etter 2 blå, ikm er på mandag, men jeg har jo allerede fyrt av en del tester enda jeg vet det er litt tidlig, klarer bare ikke dy meg Ville bare svippe innom og ønske dere en fantastisk god helg, 4 timer igjen på jobb nå! klem til alle som ønsker Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/394/#findComment-146659623 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leirha Skrevet 12. september 2014 #9832 Del Skrevet 12. september 2014 Gratulerer til alle som er blitt gravide her, og masse lykke til videre med prøving dere som har mistet.Det er mange triste historier her inne. Men det er nok lurt å ha et sted som dette hvor en kan dele sin sorg, og sin glede.Her inne kan en jo dele sorgen som den er.Og man kna dele gleder ved svangerskap tidlig, før en ville sagt det til noen andre nesten.Har lest ganske mye her inne, og tårene har trillet ganske fritt noen ganger, det er så mye urettferdig, ja jeg vil faktisk bruke det ordet.Men det er også mye fint å lese, derfor er dette en så fin tråd å følge, en får det som det er, kan følke mennesker i sorg og glede, støtte og en kan glede seg med.Vi er nå inne i vår første prøveperiode, EL var nå i uken.Jeg er ganske layed back i forhold til det (liker jeg å tro selv ihvertfall), men en får nå se når testetid nærmer seg.Akkurat nå holder jeg på å kvitte meg med noen kilo jeg har for mye, har mistet 5 allerede, men ville jo helst tatt av 10til før jeg ble gravid. Ihvertfall 5 til.Blir jeg gravid ganse fort, så er jo det bare fantastisk, men lar det vente på deg, ja da kan jeg jammen legge bort noen kilo til.Så egentlig er det vinnvinn?Sistemann ble til på 1pp, og det var ildt sagt litt forvirrende, for det var jo bare en "prøve" til prøvingen.Om noen forstår noe som helst av det da.Jeg begynne den måneden å bli kjent med eggløsningstester, for bli kjent med syklusen min.Så vi hadde såvidt begynt å tenke baby, før relatiteten var et faktum.Og jammen var det en positiv overraskelse!Hadde jo vært kjekt hadde det vært sånn denne gangen også, men av en eller annen grunn føler jeg jo at vi har brukt opp flaksen på forigemann. Jeg vet jo at det er teit å tenke det, men sitter med den følelsen.Så nå vil jo bare tiden vise.Det er ihvertfall en stor lettelse å bare være igang. Jeg har jo ønsket dette helt siden sistemann ble født sommeren 2012. Men aldri trodd at jeg sulle få mannen med på det. SÅ jeg har gått med en sorg i brystet. Men nå er den borte, for nå er vi ihvertfall prøvere.Jeg har en sterk følelse av å "vente" på noen, noe som har vært forvirrende, for det har vært en rart følelse.Men bitene falt på plass, og jeg forstod at jeg ønsker et barn til. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/394/#findComment-146659626 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 12. september 2014 #9833 Del Skrevet 12. september 2014 FruMille, gjett om jeg heier på to blå det fortjener du virkelig ❤ Åhhhhhh så spennende!!!!! Leihra, velkommen! Så spennende følelser du har blir spennende å følge med deg håper du vil trives her inne! Jeg har i dag vært å hilst på mini reka som i grunnen ikke er ei reke lenger, men ett yndig, lite perfekt menneske med armer, bein og hode på plass. Aktiviteten på mini var upåklagelig og etter all redselen jeg har bært på, kom tårene gitt....legen bare gliste er vi skikkelig heldige kommer mini rett før påskeferien slik at vi kan få være hjemme sammen alle 6 i starten det hadde vært så fint Jeg må bare innrømme at dette er helt uvirkelig og jeg er dypt takknemlig og svært ydmyk over at det foreløpig går så bra! Krysser alt jeg har for at det fortsetter slik til mini er ute Ønsker dere alle en god helg! Mange varme klemmer og babystøv til de som ønsker! ❤ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/394/#findComment-146659812 Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarforbarn75 Skrevet 12. september 2014 #9834 Del Skrevet 12. september 2014 Vinterblomst, en stor klem til deg Gratulerer så mye til Bonanza med en spire Håper at svømmerne finner veien fram til egget. Vi har gjort det vi kan i denne omgangen Håper det dukker opp to blå for de som skal teste Så koselig at du har fått hilst på mini Tussemor Ønsker dere alle en super helg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/394/#findComment-146660110 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apex Skrevet 12. september 2014 #9835 Del Skrevet 12. september 2014 Innom for å ønske dere vakkerberter ei god helg ♡ Reiser snart på hytta og så videre til hotellnatt med IKEA-besøk for å shoppe interiør til babyrommet. Blir copilot så jeg kan strikke mens "han sjøl" kjører, og så langt som det er bør jeg nærme meg ferdig med babypleddet i deilig lanolinull før jeg er hjemme igjen. Har mange prosjekter på gang, men når pleddet er ferdig skal jeg gjøre ferdig den andre votten før jeg kaster meg i strikking av julegaver til små venner, ullsokker og hals blir det til barnehageungene hvis jeg er flittig nok.. og så var det å brodere ferdig den julekalenderen da.. Men Tussemor - jeg tror jeg også ville slitt litt med motivasjonen om jeg måtte gjøre flere like prosjekter, her byttes det både farger og mønstre mellom mine aktiviteter! Godt jeg har litt ekstra fri om dagene og må holde meg i ro. Snakk om ekstra fri - skulle bare ringe legen som avtalt for å få forlenget sykemeldingen pga bekkenet.. Nei, man MÅ innom og vise seg frem for legen. "Hilsen nav". Så mandag må jeg kaste bort tid som egentlig skulle blitt brukt til beste for bedriften og pasientene for å reise til en lege som også har fulle lister og som heller ikke tror jeg er blitt spontanhelberedet for problemet.. Snakk om sløsing av produktiv tid! Sender en ekstra god klem til dere som har tunge dager for tida, tenker på dere og håper dere også snart får problemer med å nå skolissene! ♡ Er omtrent året siden vi mistet lillehjertet vårt og det var hjerteskjærende vondt mens det sto på.. Sorgen ble heldigvis til å leve med etter hvert og jeg er så glad for å ha hatt dere her, samt fantastiske venner og kollegaer rundt meg mens det var som tyngst. Det ble bedre, og til å leve med når jeg fikk snakket og satt ord på tankekjøret mitt. Håper på positive tester nå, det er god plass på 1. Trimester og selv er jeg nå i sjarmøren 3.trimester. Nesten ikke til å tro! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/394/#findComment-146660277 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 12. september 2014 #9836 Del Skrevet 12. september 2014 Spennande tider Fru Mille!! Diggar at reka di har vokst seg stor og fin Tussemor. Her går det fint, det er noko med å jobba seg inn i realiteten, og det har gått bra. Vert litt vemodig sjølvsagt når naboen no har to veker til termin og vi manglar ein som skulle koma i november, og du har termin nokre dagar etter den vi skulle fått i april. Men tenkjer at det er ei erfaring vi må ta med oss, vi held jo trass alt på med å laga liv her - og kan ikkje lukkast kvar gong. Er glad for at naturen ordnar opp så eg slepp stå med valet i veke 12-13 når ein test har vist at her er store avvik. Dessutan var det ei mykje meir sivilisert oppleving med MA kontra SA- for min del grua eg meg skikkeleg, men det var jo over på eit blunk i forhold. Blødninga har no stoppa opp og vi er i gang med ny prøving, og det er jo i grunn ganske koseleg å drikka prosecco og ha kjærestetid etterpå Så alt i alt går det bra. Og vi ser framover God tur på shopping Apex. Vi skal ein tur i morgon vi og. Skoringen har 2 for 1 tilbod som vi skal sjekka ut, og Princess har 2 for 3 på barneprodukt, så der tenkte vi å kjøpa juniordyne og pute og babypute i morgon. Vi kjøper Andungenmerket som Astma og allergiforbunet anbefalar. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/394/#findComment-146661053 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 12. september 2014 #9837 Del Skrevet 12. september 2014 Barnehageforeldre og andre som har ei meining. Eg treng råd og innspel. Vesla begynte i barnehage no første august, og har det fint der. Ho har lyst å gå om morgonen, men har no begynt å bli veldig ivrig på å komma heimatt på ettermiddag. Er der ca 8 -15. Det er fem ungar i heile barnehagen og tre vaksne. Ei jente kom ikkje i haust for dei fekk plass ein annan stad, og to gutar slutta rett etterpå fordi dei flytta tilbake til Estland. Så no er der fem jenter. Ei som er ei veke yngre enn mi, men ho er baby enno (nesten 16 mnd), mi er ei sånn som er for seg, tar initiativ og er svært aktiv. To eldre jenter blir tre no i desember og ei blir tre i mars. Eg føler på at ho mi mister det sosiale, ho har ingen på sitt nivå. Ho får jo vera med dei eldre, men det vert ikkje på like vilkår, dei passar meir på ho og ordnar for ho, medan ho får lite igjen får ho som er så mykje seinare utvikla. Nokre dagar er og dei store på tur medan mi er att aleine med ho andre eller berre vaksne. Eg er redd for at mi ikkje lærer seg å bygga relasjonar med andre, og å leika på sitt nivå og ha ei naturleg utvikling der. I tillegg tenkjer eg jo på det med å få vener som ho skal ha i skuletida og å allereie no bygga relasjonar der. Ho leiker fint med nabojenta her heime som er tre mnd eldre, men ho går jo i den andre barnehagen og dei får ikkje sett kvarandre kvar dag. Så eg er redd det ikkje er nok. Eg syns dette er litt vanskeleg, og tenkjer mykje på kva som er det rette. Dei vaksne i barnehagen er flinke, og har god tid til alle sjølvsagt. Og til jul kjem det to-tre nye, men dei blir eitt år omlag på den tida. Eg lurar på to ting: Er det pedagogen i meg som overreagerer? Ville de og ha prøvd å få ho inn i ein barnehage med større forhold som og soknar til samme skulen? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/394/#findComment-146661080 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykke - mamma til 3 Skrevet 12. september 2014 #9838 Del Skrevet 12. september 2014 Barnehageforeldre og andre som har ei meining. Eg treng råd og innspel. Vesla begynte i barnehage no første august, og har det fint der. Ho har lyst å gå om morgonen, men har no begynt å bli veldig ivrig på å komma heimatt på ettermiddag. Er der ca 8 -15. Det er fem ungar i heile barnehagen og tre vaksne. Ei jente kom ikkje i haust for dei fekk plass ein annan stad, og to gutar slutta rett etterpå fordi dei flytta tilbake til Estland. Så no er der fem jenter. Ei som er ei veke yngre enn mi, men ho er baby enno (nesten 16 mnd), mi er ei sånn som er for seg, tar initiativ og er svært aktiv. To eldre jenter blir tre no i desember og ei blir tre i mars. Eg føler på at ho mi mister det sosiale, ho har ingen på sitt nivå. Ho får jo vera med dei eldre, men det vert ikkje på like vilkår, dei passar meir på ho og ordnar for ho, medan ho får lite igjen får ho som er så mykje seinare utvikla. Nokre dagar er og dei store på tur medan mi er att aleine med ho andre eller berre vaksne. Eg er redd for at mi ikkje lærer seg å bygga relasjonar med andre, og å leika på sitt nivå og ha ei naturleg utvikling der. I tillegg tenkjer eg jo på det med å få vener som ho skal ha i skuletida og å allereie no bygga relasjonar der. Ho leiker fint med nabojenta her heime som er tre mnd eldre, men ho går jo i den andre barnehagen og dei får ikkje sett kvarandre kvar dag. Så eg er redd det ikkje er nok. Eg syns dette er litt vanskeleg, og tenkjer mykje på kva som er det rette. Dei vaksne i barnehagen er flinke, og har god tid til alle sjølvsagt. Og til jul kjem det to-tre nye, men dei blir eitt år omlag på den tida. Eg lurar på to ting: Er det pedagogen i meg som overreagerer? Ville de og ha prøvd å få ho inn i ein barnehage med større forhold som og soknar til samme skulen? Pedagogen i meg reagerer også... Ikke så mye de voksne kan gjøre med dette, bortsett fra å aktivt være med i leken mellom jenta di, og den andre som er ca like gammel... Jeg hadde nok søkt mitt barn over i en annen og litt større bhg, fordi jeg syns det sosiale er så viktig! Men når det er sagt, så kan det jo hende at det ordner seg etter hvert, og at den andre jenta utvikler seg plutselig, og blir mer "lik" din jente. Rotete svar dette her, håper du skjønte litt av det i alle fall Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/394/#findComment-146661120 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 12. september 2014 #9839 Del Skrevet 12. september 2014 Takk Lykke, då tenkjer vi det samme trur eg. Det er berre det sosiale eg tenkjer på, alt det andre er fint i barnehagen ho er i. Og det har seg slik at eg jobbar på nærskulen og veit kven søskena til denne andre er derifrå sidan eg er spesialpedagogisk kontakt på skulen vår...så eg trur kanskje ikkje ho tar igjen mi med det første..æsj, ikkje så lett dette her som eg hadde tenkt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/394/#findComment-146661215 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 13. september 2014 #9840 Del Skrevet 13. september 2014 Åhhhhh, fine, gode Grøne...tusen takk! Du er virkelig raus! Jeg er utrolig glad for at mini vinket med både armer og bein men samtidig er det vanskelig å la gleden flomme over å dele den her, når jeg vet hvor mange av dere som har mistet og har det så inderlig vondt. Jeg tenker på dere hver bidige dag og det er ingen som kommer til å juble verre den dagen dere sitter med positiv test og tilslutt den etterlengtede babyen For den kommer, det er jeg brennsikker på Apex, håper du har deilige dager på hytta Nå skal det soves. Jeg er helt knust....slitsomt å være så trøtt hele tiden. Ett dagsprosjekt er å tømme oppvaskmaskina. Etter det trenger jeg en time på øye Natti natt fineste damer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/394/#findComment-146663519 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonanza Skrevet 14. september 2014 #9841 Del Skrevet 14. september 2014 Åhhhhh, fine, gode Grøne...tusen takk! Du er virkelig raus! Jeg er utrolig glad for at mini vinket med både armer og bein men samtidig er det vanskelig å la gleden flomme over å dele den her, når jeg vet hvor mange av dere som har mistet og har det så inderlig vondt. Jeg tenker på dere hver bidige dag og det er ingen som kommer til å juble verre den dagen dere sitter med positiv test og tilslutt den etterlengtede babyen For den kommer, det er jeg brennsikker på Apex, håper du har deilige dager på hytta Nå skal det soves. Jeg er helt knust....slitsomt å være så trøtt hele tiden. Ett dagsprosjekt er å tømme oppvaskmaskina. Etter det trenger jeg en time på øye Natti natt fineste damer Jeg signerer Tussemors tanker om gleder versus sorger, kontrastene er store. Jeg logger inn hver dag med stort håp om gode nyheter fra dere jenter. Satser på at det kommer mange nå fremover :) det fortjener dere alle så masse!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/394/#findComment-146663915 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 14. september 2014 #9842 Del Skrevet 14. september 2014 Alle dere som lykkelig bærer; jeg gleder meg stort ved lykkelige meldinger ♡ dere fortjener gode dager med smil og undring over den lille. Jeg er ikke av den sjalu typen som ikke vil lese om andres glede. Blir det for mye kan jeg la vær å logge inn Nå blir det uker med logging av blødninger som kan indikere start på ny prøveperiode regner med vi kan starte om etpar måneder. God søndag søte dere og igjen, nyt gleden! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/394/#findComment-146664118 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvinne83 Skrevet 14. september 2014 #9843 Del Skrevet 14. september 2014 Jøye meg så mye som har skjedd her inne i det siste..! Vinterblomst, så utrolig trist å høre om hva som skjedde. Sender deg en varm klem <3 Grøne: Stakkars deg, - sender deg en varm klem også! Til alle dere nye: VELKOMMEN! Her er det veldig koselig Jeg ligger for øyeblikket på hotellrommet vårt på Zanzibar hvor vi tilbringer vår andre del av bryllupsreisen vår Reiste rundt i Kenya i forrige uke på safari og nå skal vi bare slappe av og kose oss og ENDELIG legge inn aksjer for fullt har allerede lagt inn 2 ganger idag, tihi.. Har EL på fredag hvis syklusen er som "vanlig". Den har vært på 29 dager de siste 3 gangene (sluttet på pilla for 4 sykluser siden). Så dette blir spennende!!! Skal legge meg på lista når jeg kommer hjem og kan bruke mac. Klemmer og babystøv fra Afrika Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/394/#findComment-146664618 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 14. september 2014 #9844 Del Skrevet 14. september 2014 Du må ikkje tenkja slik Tussemor!! Eg, i allefall, gler meg over at andre lukkast og at det går bra, noko anna syns eg er for trist. Og eg meiner det heilt oppriktig - så der er eg på linje med Vinterblomst. Våre små spirer kjem ikkje tilbake sjølv om du ikkje nemner din, så eg syns jammen det er kjekt å kunna gle seg over at det ofte går bra og. Å grava seg ned i tristesser hjelper fint lite. Nyt spiren din både du og de andre, så kjem vi snart etter som perler på ei snor Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/394/#findComment-146665257 Del på andre sider Flere delingsvalg…
girasol Skrevet 14. september 2014 #9845 Del Skrevet 14. september 2014 Perler på en snor høres bra ut Grøne - håper det skjer veldig snart, for det er det mange her inne som fortjener! Nyt bryllupsreisen din Ulvinne; det høres ut som en fantastisk opplevelse! Og krysser fingrene for at dere får med dere en ekstra suvenir hjem Jeg prøver å nyte permisjonstiden før lillemor kommer. 2 uker igjen til termin her nå, og det er helt ufattelig å tenke at i løpet av den neste mnd har jeg blitt mamma! Utålmodigheten sniker seg innpå Klemmer til alle sammen som er innom tråden her Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/394/#findComment-146665348 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 14. september 2014 #9846 Del Skrevet 14. september 2014 Wii Girasol, syns du nettopp var prøvar!! Skal seia tida flyg Naboen her har termin om to veker, spennande med innspurt og når noko kan skje kor tid som helst. Fantastisk å få helsa på eit heilt nytt menneske. Som mannen seier: tenk at vi har laga ho her, og ha skal utvikla seg til ein heilt eigen person!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/394/#findComment-146665561 Del på andre sider Flere delingsvalg…
great Skrevet 14. september 2014 #9847 Del Skrevet 14. september 2014 Her har jeg ventet og vært sikker på at tr skulle komme. Men etter å ha ventet i 4 lange dager ,kjøpte jeg en test for sikkerhetskyld. Var så sikker på at det skulle være bort kastede penger. Tror det ikke helt enda , men den var positiv. Så nå kjenner jeg etter alle symptomer og krysser alt for at det skal gå bra denne gangen. Hadde faktisk gitt opp håpet om og bli gravid, og begynt nedtellingen til jul. Så det kjennes fremdeles litt uvirkelig . Skulle vel ha jublet over positiv test , men ma spøkelset er der fra i fjor. Skal til legen i slutten av uken , så håper jeg kan komme å ta hcg prøver jevnlig . For å se at den ihvertfall ikke synker . Strør litt babystøv til alle . Nå skal 1.trim fylles opp . Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/394/#findComment-146665828 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 14. september 2014 #9848 Del Skrevet 14. september 2014 Åhhhh så fantastisk Great, nå ble jeg skikkelig glad! Dette bare MÅ gå vegen. Sender deg masse "gro-seg-fast babystøv". Stor varm klem. Vinterfôret og Grøne, dere har virkelig hjerter av gull! Jeg prøver fremdeles å ta inn over meg fakta og nyte at magen vokser, og deler gladelig 😛 Jeg håper perlene kommer trillende fremover 😍 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/394/#findComment-146665916 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonanza Skrevet 15. september 2014 #9849 Del Skrevet 15. september 2014 Jaaaa Great!! Gratulerer med spire !! Nå er vi i det positive siget igjen her! Da venter vi på flere Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/394/#findComment-146666268 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvinne83 Skrevet 15. september 2014 #9850 Del Skrevet 15. september 2014 GRATULERER, Great!! Håper jeg kan joine deg neste måned Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/394/#findComment-146666272 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå