Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Er alle her inne gravide eller er det plass til en på 34 som er i pp 1? :)

Her er alle velkommen vettu, og velkommen skal du være :)

Masse lykke til med prøvingen framover, det er jo en så "herlig spennende nervøs og skremmende tid" :P

Tusen takk! Ja det var bra oppsummert :)

Holder nå på å "kartlegge" om jeg har EL eller ikke da.. har PCO og endelig hatt et år med mens hver måned om ikke samme syklus lengde hver måned :)

Men er gode på å legge inn aksjer (har lært meg det uttrykket ved å lese på forumet her hehe) trutt og ofte!

Masse lykke til med prøvingen framover, det er jo en så "herlig spennende nervøs og skremmende tid" :P

Holder nå på å "kartlegge" om jeg har EL eller ikke da.. har PCO og endelig hatt et år med mens hver måned om ikke samme syklus lengde hver måned :)

Men er gode på å legge inn aksjer (har lært meg det uttrykket ved å lese på forumet her hehe) trutt og ofte!

Ja, kartlegging er gull verdt for å være sikker på at man legger inn aksjene når du er på topp :P

Er det første dere prøver på?

Tja, kva skal ein seia. 

Tok test i dag tidleg, blendakvit. Så eg gjekk i dusjen, kikka på han då eg kom ut, og der var det jammen ein ekstra strek - svak men tydeleg. Står at ein ikkje skal sjekka etter fem minutt for då kan det vera feil. Dei andre eg har brukt har framleis vore blendakvite etter så lang tid..så eg får dobbeltsjekka i morgon. Men antar at det har flytta inn ei lita spire - som om alt går som det skal kjem rundt 10. april :)

Så takk for heiinga, trur det hjelpte!!

Velkommen Ancear.

Annonse

Tusen takk :) ja første

Vi prøver også på første, er inne i første pp etter at vi mistet i MA i mai, så jeg er veldig veldig spent på om det klaffer igjen denne mnd! Tok 3 mnd før spiren satt, så håper det ikke går lang tid denne gangen heller :) men jeg husker følelsen i første pp som du skal igjennom, man er jo såååå spent og forventningsfull :)

Lykke til Ancear! Har selv PCO og varierende lengde på syklus. Prøvde med EL tester to sykluser men fant ingen utslag på EL. Da hadde sykluser vært på mellom 28-45 dager, tenkte at dette kunne ta lang tid...MEN så klaffa det jammen i en av de lengste syklusene som ut i fra antatt unnfangelse må ha vært på cå 50 dager. Jeg var sikker på at EL var forbi men typen mente det var bare til å kjøre på, som sagt så gjort. Rett fikk han vertfall, er i 9 uke nå :)

Iiiiiiiiiiik Grøne! Gratulerer sååååååå mye!!! Da får vi følge hverandre denne gangen også åhhhhh så spennende!!!!

Fisken: Jeg måtte ringe legen i går pga stoffskiftet mitt og ett brev jeg fikk i forhold til medisinering. Han svarte meg så nedlatende at jeg kunne ha slått hadde han vært i nærheten, men han krevde at jeg kommer i midten av august. Så i dag måtte jeg bare ringe å bestille time, ellers koker det bort Jeg må innrømme at jeg liker dårlig å være i så god form blir så innmari redd for at testene bare kødder med meg og noe skal går galt

Ancear: Hjertelig velkommen og for en spennende tid du har foran deg! Her inne er alle velkomne og det har alltid vært førstesortering av bare gode damer her inne!!!!! Noen av oss har vært fast inventar nesten fra starten (som jeg tror var i 2006, det har vært startet mang en ny tråd hos oss, fordi vi skravler tråden full ) Håper du får klaff snart!

Fru Mille: Håper det klaffer skikkelig raskt for deg denne gangen!!!

Nei, nå har minste poden endelig slukket, så nå skal jeg ha meg lunsj i ro og fred, før fredagspizzaen skal fikses, mellomstemann hentes og helgevasken videreføres. Vanvittig hvor mye rot 5 personer klarer å skape....blir sikkert mindre når vi blir 6

Ha en strålende dag og helg damer!!! Klem

Oooooohhhhh så spennende Grøne :D :D

Måtte spiren klore seg godt fast!!! Gratulerer med en ny huleboer♡

Velkommen så masse til dere nye :D

Her er det hjerterom for alle som ønsker å joine oss :wub:

Måtte spiren sitte hos dere så dere unngår den lange ventetida! Krysser fingra, spennende tid dere har foran dere!

Nesten litt misunnelig på dere som er prøver ;) hehe...men samtidig er jeg kjempe lykkelig for at min siste spire ligger på fanget mitt nå og pupper♡

Tussemor♡ testene dine lyver ikke!

Er så glad på dine vegne snuppa :wub: tenk nå kommer den lille snuppa du har venta på ;) ;) Ha en super fin helg vennen!!

Jeg håper det er bra med deg En til og den vesle jenta di Signe♡ Savner deg vettu så kom snart innom og gi lyd fra deg :)

De to eldste har att 2 uker med ferie før skolen starter opp igjen. Snuppa er så klar for skolen og gleder seg såååååå masse til første skoledag, helt utrolig at hun skal opp i 3 klasse :

Og han eldste skal begynne i 5 klasse :

Hvor er det blitt av tiden *knis*

Minsten sovna på fanget, se om jeg klarer å legge han over i vogna uten at han våkner.

Det hadde vært fint for har litt husarbeid som skulle ha vært gjort....men så flaks har jeg vel ikke at han vil sove videre i vogna :P hahaha.

God helg alle dere nydelige ♡

Grøne: så koselig, gratulerer :) håper testene bare blir mer og mer positive :)

Ancear: velkommen :) håper det klaffer for dere fort :)

Tussemor: oi, så ufin fastlegen din høres ut! Kan du ikke gå til kontroll hos en annen lege? Privat, fødepol på sykehus eller jordmor? Jeg skal til fastlegen til uka for å få tatt første kontroll og alle blodprøvene. Følges med ekstra ultralyder hos privat gynekolog. Ellers blir alle kontroller videre på fødepoliklinikken hos både lege og jordmor. Første kontroll på sykehuset blir 18 august :)

Dossa: du er så heldig, og jeg unner deg all kos du har nå, det fortjener du virkelig vennen :)

Åh så mange fine gravidmager jeg ser rundt om kring, blir helt målløs nesten og klarer nesten ikke vente til jeg er så heldig å få kul på magen,forhåpentlig snart <3

Vil bare ønske dere en herlig helg, her startet den med en 2 1/2 timers fjelltur, så er helt skutt i kroppen, sofaen resten av kvelden, og den skal nytes med en liten øl, fortjener det ;)

God helg damer :)

Prøver30 har ca. samme syklusene jeg da :) utifra "kartlegginga" mi skal jeg ha ganske kort syklus denne gangen men det er jo ikke til å bli klok på heller. Men får bare legge inn aksjer sånn ca. annen hver dag og krysse fingre uansett hva testene sier :) gratulerer til deg! Solskinnshistorie i mine øyne! :)

Gratulerer til alle nygravide :)

God helg!!

Hmm - rart spørsmål. Når ein skal leggja inn på sida for å finna sånn ca termin, og når ein snakkar med legen for den del. Ein skal jo gå utifrå første dag i siste mens, er det den dagen eg begynner å spotta? Sist var det to dagar før det eigentleg bar laust..eller er det den dagen? Er ikkje veldig viktig, men når ein er redd for å gå overtid vert dei to dagane litt viktige likevel, om det viser seg at det faktisk er ein spire inni her..

Og takk det samme Tussemor, blir moro å følgja kvarandre igjen - satsar på at vi byttar kjønne på nurka denne gongen då?

Gratulerer med spire, Grøne! :D :D :D

Min erfaring er at det ikke blir strek etter fristen om det ikke er noe der. :D

Velkommen til oss Ancear, her finner du de beste godjentene som alltid har gode råd og fine ord på lur. :D

Her har vi også vært på to og en halv times fjelltur i dag - store som små. 8-åringen må lures til toppen med kjeks og sjokolade, men men ;) Tror det ble i minste laget med karbohydrater for mor, så nå ligger jeg også skutt på sofaen og har tenkt å bli her en god stund ;)

God helg, søtsnupper! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...