Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Gleder meg til å høre deg juble Fisken :wub:

Tenk så artig det hadde vært om spiren satt på sjølveste bryllupsnatten ;)

Du var en vakker brud!!!!!

Håper du koser deg masse i Paris :D

Vi er nå på vei til Lillehammer, en langhelg med familien. Blir koselig!!

Unga gleder seg til Hunderfossen og Lilleputthammer ♡

Lykkelig du skulle vært hjemme denne helga, så hadde jeg svippa innom deg vettu ;)

Ha en flotters fredag jenter :wub:

Fortsetter under...

Takk jenter :)

Så koselig med langhelg Dossa :) tror jeg kan juble om 1 ukes tid...har faktisk allerede symptomer...men har hatt tidlige symptomer alle gangene jeg har vært gravid! Konstant sulten, tisser hele tiden og vondt i lyskene og bak i bekkenet...men kan være en urinveisinfeksjon også ;)

Om testen er positiv, så klarer jeg nok ikke helt å juble før etter ordinær ultralyd...i og med jeg har mistet seint to ganger før...

Vi koser oss i Paris!! Vært i Louvre i dag, helt fantastisk flott! Men mye gåing....og vondt i korsryggen ;)

Har hatt en utrolig hyggelig dag med en veninde i dag . Så nå er humøret og opptimismen på topp igjen . ;)

Lenge siden jeg har hatt tid til veninder i all lesingen.

En jente prat og lønsj gjør alltid susen . ;)

Fikk tr en uke for tidlig . Det passer fint denne perioden , da det mest sansynlig blir el før vi starter ferie med venner og fam .

Har time på spa og Frøya klinikken til uken , så da bør jo det være et godt utgangspunkt . ;)

Har planer om og ta ny eksamen med kul på magen til jul . ;)

Gratulerer som ny gift Fisken 2012

Hadde vært morsomt om den satt på selveste bryllups natta . ;)

Krysser fingrene for deg .

Dossa kos deg på Hunderfossen . Håper bare dere får en fin tur uten for mye regn.

Har du fått fylt opp fryseren . ;)

Du nærmer deg jo snart termin.

Vips så har du gullklumpen din i dine armer . ;)

Vinterblomst , skal skåle for deg i sommer . ;)

Du gir meg håp , Alt er mulig

Jeg hadde en stork som landet forran bena mine i Spania i våres,

men han sa ingen ting om når han hadde tenkt og komme innom tihi . ;)

Cayenne , hvor er du i ikm land . ;)

Satser på at oppskriften er god og lang ferie

Skylt ned med god drikke og krydret med litt akkupunktur . ;)

God sommer til alle søte damer . ;)

Så bra at humøret er på vei opp, Great! :D

Her er det vel omtrent akkurat en uke til el, så da er det bare å sette i gang jobbingen! :D hehe, neida - i sommer skal vi bare kose oss - er rimelig lei hele pliktsexgreia! Startet ferie i dag, og storgleder meg til masse fjellgåing, sykling, bading, lesing, soving... Vi lader opp med en uke ved Middelhavet fra torsdag. :D

Endret av **Cayenne**

Det får bli en kort en denne gangen:

Gratulerer så mye som fru, Fisken!

Så dritt med eksamen, Great, men du klarer det neste gang! Godt å høre at humøret er på vei oppover igjen. :)

Cornetta, jeg skal ikke skryte på meg å ha veldig lang erfaring med temping, men vil absolutt anbefale å ta tempen i senga med én gang du våkner. Jeg gjorde som deg i starten, visste ikke at temperaturen kunne endre seg så mye bare av den lille turen ut på badet, men så fort jeg begynte å tempe i senga i stedet så jeg jo at kurven ble mye tydeligere og lettere å tolke. En natt med litt dårlig søvn vil også kunne gi store utslag (jeg så det tydelig når det nærmet seg IKM og nervene var i høyspenn!), eller om du bare måler en time tidligere eller senere enn ellers. Men uansett er det en artig måte å bli kjent med kroppen på! Og det var vel det som holdt meg unna det aller verste testehysteriet også, hehe.

Annonse

Gratulerer med dagen Apex, og så deilig å kjenne  bevegelser fra lillehjertet ditt :) smelt!

gratulerer til Fisken!!! så spennende! :) Da er vi etpar uker fra hverandre :) Jeg er ca 5 uker nå. 

God helg ladies! Ikveld skal jeg treffe venninner, å det gledes! :)

Håper alle har en fin helg <3

Annonse

Takk :)

Hadde TR sist 7 juni, og har ca 28 dagers syklus....kan vel ikke bli så feil da?

Nei, ok ;) Men man kan f.eks. ha 16-17 dagers lutealfase, det er ikke uvanlig. Isåfall kunne du vært 9-10 dpo. Aldri hørt om noen som har testet positivt 7 dpo, men er sikkert mulig! Uansett - viktigste er at du har en spire i magen! :D

Hihi..ja, det er jo det viktigste ;) lutealfasen min vet jeg egentlig ingenting om, men det er godt mulig jeg hadde el tidligere enn antatt altså. Jeg får tidlig ul pga to ma i 2 trimester tidligere, så det blir spennende å se hvordan dette blir. Foreløpig termin er ca 16 mars hvertfall ;)

Oi, så mange nygraverte!! Kjempestas!! Gratulera til alle sammen!!! Blir veldig glad for alle som fortelle om drømmen som går i oppfyllelse, men når eg leste om testen til Vinterblomst kom tårene.. Deili! <3

E bare kjapt innom. E plutselig ekstremt lite tid til egne behov.. Har visst hatt meg ein junipause frå forumet. Gutten e komt, og han e så forb!!! nydelig!!!! <3 E ubegripelig at eg har vore med på å laga han! Hadde da ikkje vore for at eg såg han kom ut av meg, hadde eg alder trudd da!

Her gikk heldigvis eksamen og veien, så alt gikk som planlagt. Eg e såååå heldig!!! <3

Gratulerer med dagen og liv i magen, Apex! (Huhu, så poetisk, da!) Artig, jeg kjente også de første små tegn til liv akkurat rundt bursdagen min.

Og enda en grunn til å gratulere Fisken, altså! Wow! Så innmari gøy! Håper inderlig det går hele veien denne gangen, men hvis småen virkelig er laget på bryllupsnatten så må det vel bety lykke. :D

Også Katta, da! Hurra, hurra, hurra! Håper alt er bra, og at dere koser dere masse med lillegutt!

Nå er jeg snart, snart i tredje trimester. Æææh! :hoppe: Helt utrolig at det er en (nesten) fiks ferdig baby inni der nå. Gleder meg sånn til å møte henne, og det tror jeg mannen begynner å gjøre også. Han snakker stadig om ting vi skal gjøre sammen med henne, og sånn skal hun bli, og sånn skal hun ikke bli, hehe. :hjerte:

Da har jeg lyst å hive meg inn her, da jeg i dag passerer de 30 :-)

Som sagt, 30 år, gift og førstegangs! Ble gravid i april, men mistet dessverre i MA uke tidligere denne mnd! Er akkurat ferdig med blødninger etter en grusom mislykket medisinsk abort som endte med utskraping!

Men, nå ser vi framover og tenker å starte prøvingen på nytt igjen :-)

Måtte spiren sitte fort som fy ;-)

Anonymous poster hash: bfaf2...a07

Blir så glad for positive tester! :D Måtte de feste seg godt og komme ut om noen mnd fiks ferdige som verdens søteste babyer :) 

Gratulerer med dagen til Apex! For en koselig bursdagsgave fra den lille i magen :) 

Og gratulerer til Katta som endelig har fått møte sin lille mageboer! Her gledes til vi får oppleve det samme om ca 3mnd :) 

Velkommen til anonym og gratulerer med dagen :) Håper du får ønsket ditt om en spire oppfylt veldig snart :) 

Sommerklemmer til alle flotte damer her i tråden!

Gratulerer med nydelig baby Katta!! :D og med eksamen, det er jo lettelse å ha det av skuldrene. . :)

Anonym :), ønsker deg velkommen når du har skaffet deg et nick ;)

Jeg så etterpå at jeg hadde skrevet anonymt, var jo ikke meningen det her,hehe :-)

Er jeg velkommen nå? ;-)

Gratulerer med nydelig baby Katta!! :D og med eksamen, det er jo lettelse å ha det av skuldrene. . :)

Anonym :), ønsker deg velkommen når du har skaffet deg et nick ;)

Jeg så etterpå at jeg hadde skrevet anonymt, var jo ikke meningen det her,hehe :-)

Er jeg velkommen nå? ;-)

Jepp :) velkommen skal du være!! lykke til med prøving! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...