Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Fort gjort - men takk for at du fant fram siste versjon! ;)

Tidlig våken i min lille hytte i skogen, hører på småfuglene som fremdeles synger ivrig.. Våren er flott her inne på hytta! :) Ser ut til at det er mer overskyet i dag, fint arbeidsvær for lette prosjekter alene. Har litt som skal males (tar det ute), blomster skal lukes og så får man ta resten av dagen som den kommer! :) Ser at blomsterløkene jeg fikk i gave av gumorjenta mi er begynt å komme opp, det er ekstra stas!!! ♥

Ha en finfin dag, min starter med tekopp og radio ganske så snart. :)

Var ikke riktig liste dette heller . Har redigert min info om meg da 2014 toget har gått . ;)

Får redigere igjen og per den da blir riktig . ;)

Fortsetter under...

Ops...Unnskyld! Pc'en hadde ikke oppdatert seg, så gikk visst glipp av det som ble skrevet i går.. Håper denne er riktig :)

Snart gravide:

Sensitiv har en etterlengtet sønn. Ønsker inderlig et barn til.

Cayenne: 42 år, har to herlige, ganske store troll, og håper det siste kommer i 2015.

Mama foodie: 32 år, har en gullgutt, ønsker seg veldig minst et søsken til han. PP 10, IKM ca 11.01.14

Vinterblomst 43 år har ett barn, ønsker oss fler :-)

Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før.

Grøne, 38 år, har vesla f. mai 2013, SA april 2014

Klarforbarn75 38 år, ingen barn, exu feb-14.

Great 41 år har en gullgutt på 4 år,ma juli 13. pp 35 håper jeg kan juble i 2015

Unilon 34 år, gift og har en datter født aug 2012. Ikm 31. Mai.

Minnimusa: 32 år, har ei Tullehøne født jan 14,IKM midten av juni.

Utålmodig 82: 32 år, ingen barn enda. Kastet pillene 4.mai og er spent på de neste månedene.

Svimmla: 37 år, tok siste pille 17.mai og håper systemet er raskt oppe igjen så man kan prøve på en spire.

Fisken 2012: 38 år, to barn fra før, har hatt 1 SA og 2 MA, prøver igjen i slutten av juni.

Duangdaw: 42 år og prøver med donor. 1 avbrudd svangerskap 30. april (uke 16+2) pga for tidlig vannavgang. Vil prøve igjen, men livredd! Venter fortsatt på mens!

Siri83: 30 år, gift, ingen barn fra før. Starter prøving aug/sept månedskiftet 2014 :)

1.trimester

Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk.

Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3

Sidney - 33 år fra Sandnes. Gravid med første. Termin ca 10 januar.

2.trimester:

Apex, 38 år, En voksen sønn. Menstermin 02.12

Linda1976 (37 år, ingen barn fra før, venter jente, termin 15 juli)

ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14 )

Jmar (termin ca 26 august. 3 gutter på 4,9 og 15 fra før ;-) Bor i østfold

Sharmi81(termin 8.9)

Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14.

Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin 28.09.14)

Kjøttmeis (30 år, ingen barn fra før, UL-termin 6. oktober, sannsynlig jente?)

3 trimester:

Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)

Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)

Katta82 (31år, ingen barn. Venter en gutt 1. juni 2014)

SpirenMin (33 år, Oslo, ingen barn, MA mars '12, termin 1. juli 2014)

Kjærepære (34 år, Hønefoss, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, småpærene kommer nok før termin 4. juli -14)

Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på plass! Termin ca 29. juli 2014

Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14)

Født:

Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar

79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.

Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. april

Bokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.mai

Tussemor5 (termin 16 mai )Født en gutt

Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jente

Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jente

Hønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06

Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8

Junimage (termin slutten av juni)

Rime fikk to jenter 30. juni <3

Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille Sebastian

Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.

(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)

81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4

GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.september

nerdybirdy (termin 23 oktober), fødte en nydelig liten jente

Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.

m1980 (termin 29. Aug) ?

Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august)

Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10

Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs)

Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)

Supersnusken (termin 25.des), født 1/1-14

HH80 (termin 4.januar)

Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar) Fødte ei jente 17.1 med KS.

En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).bittelille vakre Signe som ble født på tampen av uke 32 12 januar

MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))

Mrs Rose(30 år, ingen barn, termin 18. mars).

Hehe, det skulle ikke være lett å få riktig liste :fnise: 

I dag skal jeg kjøpe Folsyre for første gang i mitt liv! Føler jeg allerede da går inn i et nytt, spennende kapittel i livet! Da er vi liksom i gang!...selv om vi ikke prøver ordentig helt enda. Tenker å starte i mnd-skiftet aug/sept, men spørs om jeg klarer å vente helt til da :P

Er det forresten ulike typer Folsyre, og hvilken bør jeg i såfall ha?

Ha en fin dag, alle sammen! :D

Hei! Tror kanskje jeg er klar for å tre ut av snikeskapet jeg også, har fulgt denne tråden en god stund. Det virker som det er et skikkelig godt samhold her, og jeg vil gjerne slenge meg med! Jeg er vel bare så vidt gammel nok til å være her med mine 31 år ;-)

Det virker nå som mannen endelig er med på å prøve igjen, og jeg øyner håp om å få det siste tilskuddet til familien som gjør at den (for min del) vil føles komplett!

Vi har to skjønne jenter på snart 2 og 3,5, og vi har diskutert fram og tilbake om to barn er nok siden før første kom til verden. Nå ble P-staven tatt ut for 2 uker siden pga mye blødninger, og jeg har en resept på p-piller som jeg slipper å bruke!

Siden mannen (eller kanskje menn flest?) ikke er så interessert i alle detaljer rundt prøvinga, men helst bare vil nyte at det blir tettere mellom kosestundene, håper jeg at jeg kan bruke dere til å lufte meg litt?

Ops...Unnskyld! Pc'en hadde ikke oppdatert seg, så gikk visst glipp av det som ble skrevet i går.. Håper denne er riktig

Snart gravide:

Cayenne: 42 år, har to herlige, ganske store troll, og håper det siste kommer i 2015.

Mama foodie: 32 år, har en gullgutt, ønsker seg veldig minst et søsken til han. PP 10, IKM ca 11.01.14

Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før.

Great 41 år har en gullgutt på 4 år,ma juli 13. pp 35 håper jeg kan juble i 2015

Utålmodig 82: 32 år, ingen barn enda. Kastet pillene 4.mai og er spent på de neste månedene.

Svimmla: 37 år, tok siste pille 17.mai og håper systemet er raskt oppe igjen så man kan prøve på en spire.

Fisken 2012: 38 år, to barn fra før, har hatt 1 SA og 2 MA, prøver igjen i slutten av juni.

Duangdaw: 42 år og prøver med donor. 1 avbrudd svangerskap 30. april (uke 16+2) pga for tidlig vannavgang. Vil prøve igjen, men livredd! Venter fortsatt på mens!

Siri83: 30 år, gift, ingen barn fra før. Starter prøving aug/sept månedskiftet 2014

Cornetta: 31 år, gift, to jenter på 2 og 3,5 fra før. Tok ut p-stav 16.mai, håper å få stabil syklus på plass raskt, eller helst bli gravid med en gang :-)

1.trimester

Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3

2.trimester:

Sharmi81(termin 8.9)

3 trimester:

Kjærepære (34 år, Hønefoss, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, småpærene kommer nok før termin 4. juli -14)

Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på plass! Termin ca 29. juli 2014

Født:

Hønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06

GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.september

m1980 (termin 29. Aug) ?

HH80 (termin 4.januar)

Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar) Fødte ei jente 17.1 med KS.

En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).bittelille vakre Signe som ble født på tampen av uke 32 12 januar

Hei! Tror kanskje jeg er klar for å tre ut av snikeskapet jeg også, har fulgt denne tråden en god stund. Det virker som det er et skikkelig godt samhold her, og jeg vil gjerne slenge meg med! Jeg er vel bare så vidt gammel nok til å være her med mine 31 år ;-)

Det virker nå som mannen endelig er med på å prøve igjen, og jeg øyner håp om å få det siste tilskuddet til familien som gjør at den (for min del) vil føles komplett!

Vi har to skjønne jenter på snart 2 og 3,5, og vi har diskutert fram og tilbake om to barn er nok siden før første kom til verden. Nå ble P-staven tatt ut for 2 uker siden pga mye blødninger, og jeg har en resept på p-piller som jeg slipper å bruke!

Siden mannen (eller kanskje menn flest?) ikke er så interessert i alle detaljer rundt prøvinga, men helst bare vil nyte at det blir tettere mellom kosestundene, håper jeg at jeg kan bruke dere til å lufte meg litt?

Her er det bare og lufte . ;)

velkommen i gjengen . ;)

Annonse

Da har jeg også lagt meg til på lista..  :P

Snart gravide:
Siri83: 30 år, gift, ingen barn fra før. Starter prøving aug/sept månedskiftet 2014 
Cornetta: 31 år, gift, to jenter på 2 og 3,5 fra før. Tok ut p-stav 16.mai, håper å få stabil syklus på plass raskt, eller helst bli gravid med en gang :-)

Jodi: 38 år, samboer, ett barn på 11 år fra før, PP1, IKM 17. juni

1.trimester

2.trimester:
Sharmi81(termin 8.9)

3 trimester:

Født:
m1980 (termin 29. Aug) ?
HH80 (termin 4.januar)

Her er det El tider(tror jeg hvis jeg har ca samme sykluser som tidligere), så blitt både 2 og 3 ganger i døgnet hihi.. akkurat nå sitter jeg litt småpussa i sofaen da kjæresten lagde så gode drinker som forsvant farlig fort :P Sikkert noen som er litt i mot litt alkohol under prøving, men jeg ønsker å kose meg frem til jeg ser en positiv test. Er alt fra mye på fylla, men synes faktisk det er veldig godt å kose seg med 1-2 cider/vinglass/drinker nå i sommervarmen mens man jobber ute, eller slapper av på kvelden. Siden jeg da ikke har vært på fylla på ett år så skal det ikke så mye til før man føler seg litt småbrisen hehe.. Eller jeg og typen var ute på påskeaften, men selvom jeg drakk greit da så ble jeg liksom ikke sånn morsom brisen som jeg ble i kveld. Men nå roper senga og hører kjæresten løper gjennom dusjen så får vel skru av pc og tv'n og overfalle han hihi :P Endelig skal jeg få prøve å få bebis på den naturlige måten(btw mye mer morsomt enn å kjøre t/r København på en dag og få en liten lang "sprøyte" inni seg ;) )

Beklager et lite "bedugget" innlegg hvis noen skulle ta seg nær av det :)

Minnimusa: Happy humping! :duskedame:

Her har vi vel plass til oss alle uansett forfatning, kos deg mens du ennå kan, plutselig sitter spiren der og du er utnevnt som sjåfør i laaaang tid!

Kjente litt på den der, når mannen koser seg med arbeidspils for enhver anledning (ikkje sånn på vanlig jobb altså, men sånn handyman greie!) og tusler videre på grilling + alko og jeg blir sånn "haff".. Er dette bare mitt prosjekt og når jeg så er her full av hormoner, har lagt dykkinga på vent, bytta jobb, "ofrer" kropp og helse og så presterer han å si at "jeg takker nei til så mye så noe må jeg jo kunne være med på"...!?! Han har ingen høy stjerne her i gården akkurat pr nå. Han skal selvfølgelig få tid å hente seg inn men NÅ er grensen nådd for hva Apex gidder å finne seg i!

Dette blir gøy Minnimusa :D Lykke til og håper spira sitter kjapt!

Har du testet Grøne? Har troa på deg denne mnd! :D:duskedame:

Jeg hadde ikm i går og negativ test i dag, så her er det bare å vente på tanta og ny pp. Håper ikke syklusen tuller seg helt til igjen.

Ha en fortsatt fin helg alle sammen. :D

Aaaaah, hadde skrevet masse og så klikket mobilen.. Prøver på nytt.. :D

Apex, alt han må takke nei til?? Det hadde vært risikosport å komme med den setningen her i huset.. Det har nok mannen skjønt, for han har vært mye flinkere enn ellers til å unngå blemmer. Kanskje han ikke helt ser hvordan du tilpasser deg rundt situasjonen, og trenger å bli gjort oppmerksom på det? Såvidt jeg forstår er du jo en person som holder ting litt for seg selv og avventer, eller? Menn er jo generelt kjent for å trenge både en og to teskjeer, og vi er vel ikke alltid de letteste å forstå seg på selv når vi ikke er proppfulle av hormoner og bekymringer og planer og tanker.

Minnimusa, nyt beduggelsen og bedekkingen, jeg levde som ikke gravid helt fram til positiv test. Man vet jo ikke hvor lang tid det tar, og ventetiden blir ikke noe kortere hvis man hele tiden skal tenke som om man allerede er gravid. Alle må jo selvfølgelig velge selv, har full forståelse for at noen velger å avstå fra alkohol og annet.

Her er barnerommet endelig klart! Mangler ei lampe i taket og pynt og slikt, men møbler er på plass og jeg satt der i går kveld og smilte salig for meg selv :-D det nærmer seg :-)

Minnimusa: spennende med EL, masse lykke til! Jeg har bestemt meg som deg å ikke bekymre meg for alkoholen før etter positiv test. Leste om at fosteret uansett ikke får blod fra oss før etter noen uker, og for alle her inne er det velmsjelden vi holder ut så lenge uten å teste ;) Så i går var vi i Sverige og jeg har fylt opp med både vin og øl! Mannen drikker ikke, så vi har en kasse alkoholfritt øl også, også tar jo jeg kvoten hans ;) Kan jo håpe at det er det så skal til for at ting skal skje fort, at jeg har masse jeg da ikke får drukket ;) Er aldri på fylla da, vi snakker bare noen glass vin eller et par kalde i sola og sånn.

Sitter på verandaen med ipaden, nyter finværet! I dag er det 4 uker siden siste pille, og kroppen føles normal igjen etter å ha oppført seg rart noen uker. Puppene har vokst litt og fortsetter nok med det. De ble jo nesten borte pga ppillene *sinna*. Spent på når TR bestemmer seg for å innfinne seg igjen. Jeg er jo så klar, og da er det typisk at det tar tid. Om ikke spottingen i mai var en slags mini-mens da. Samtidig er jo 4 uker ingenting egentlig. Jeg tenker på det positive, at jeg antagelig kommer gjennom årets sommerfester i juni uten å måtte finne på rare unnskyldninger for ikke å drikke osv. Det synes jeg er kjekt! Er ikke helt klar for det der. Kan jo drømme om å ta stilling til det problemet til julebordet i alle fall :) lov å håpe er det ikke? Har begynt å tempe, grafen går i alle retninger, haha. Blir vel ikke lett å si noe om den før det har gått en god stund.

Vi skrives damer, dette er en fin tråd :)

Hei, og velkommen til dere nye:)

Minnimusa: Jeg tenker også ta en får leve som normalt fram til positiv test, såfremst man har en noenlunde normal livsstil. For min del vil det si at jeg tar meg et par øl i helgene, noen ganger blir det litt mer og. Er aldri snakk om fyll. Vi har prøvd siden august nå, og jeg synes det blir helt på trynet om man skal leve som gravid i mnd etter mnd uten at det klaffer. Da blir det jo bare enda verre at det tar lang tid! Sånn tenkte jeg da jeg ble gtavid med lillemann og. Hadde også en riktig kule før jeg fant det ut, for da var vi jo frie og barnløse. Men testa jo før IKM, og rørte selvsagt ingenting etter positiv test. Tror ikke det kan gjøre noen skade, med mindre man har en ekstrem livsstil med tanke på feks rus.

Apex, så ekkelt med blødning! Det er helt sikkert ikke noe, men synes du skulle får lov til å slappe av nå, og ikke bli skremt gang på gang. Eller skan jeg si at jeg kjenner meg igjen i fra mitt eget svangerskap i det du sier om mannen. Er det hans første? Husker det to et godt stykke inn i svangerskapet før min begynte å skjønne litt av det der. vi var begge vante til å være mye ute på den tida (jobbet begge i restaurantbransjen), og det var ikke få kvelder jeg satt og venta fordi han bare skulle ta en øl etter jobb... som ble to... som ble flere. Endte med en kraftig utblåsning husker jeg (fra min side). Men han skjerpa seg etterhvert, og er en super pappa. 

Ellers er jeg midt i hjemmeksamen, og har mange frustrerte øyeblikk. Er bare noe jeg må gjennom, men temaet interesserer meg ikke noe særlig, og da blir det tørt og tungt. Skal trekke et lettelsens sukk når den er levert. Hjelper ikke akkurat på motivasjonen at det er så nydelig ute som det er nå..Venter EL på tirsdag, så vi er i gang med aksjer. Har hatt en skikkelig prat mend samboer, og skjønt at han faktisk har like lyst på en til som jeg har (har vært litt usikker på om han var det), så det er bare å kjøre på! Synes det kan bli vår tur nå, er temmelig lei av all prøvingen og ventingen og skuffelsene...

Vel, pliktene kaller, ha en nydelig søndag alle dere vakre snupper:)

Annonse

Samma her Unilon, vart lang i maska då testen i dag og var blendakvit. Ingen tante då i allefall, og kvalmen er hjarteleg tilstades, så eg prøver igjen på onsdag om ingen tante stikk innom. Her kan det jo vera at amminga tullar med meg, og at hormonene er litt på tur. Men men, vi får sjå, var så sikker!

Men på den positive sida om det ikkje er nokon der inni, så vert familieturen til Malta om tre veker lettare å handtera...litt for tidleg å skulle fortelja det etter 6-7 veker, samstundes så det er vanskeleg å unngå når ein heng i lag heile tida, deler leilighet og måltid - vert veldig tydeleg då om eg aldri tar eit glas vin...er kanskje over snittet glad i bobler :)

Heiar på deg og minnimusa!!

Nææ Grøne, var så sikker på at du satt der med positiv test nå. Men håpet er ikke ute enda. Og du har jo så mye symptomer at. Ja ja, det blir spennende å se om noen dager da. Uansett så satser vi på spire i løpet av sommeren. :)

Krumelur, det er enkelte eksamener som er verre enn andre og særlig sånne tørre som du sier. Jeg sender en liten dose inspirasjon! :) Så koselig at du og mannen er på samme side når det gjelder å få en liten en til. Her er vi begge veldig klar for andremann, så måtte h*n bare flytte inn i magen snart!! Lykke til med eksamen og babylaging! :duskedame:

Utålmodig, lykke til du også! Sitter nok med stor mage neste julebord du skal du se :D

SpirenMin, så koselig å sitte på barnerommet og glede seg til baby! Tenk at den lille skatten din snart er i armene dine :hjerte:

Ønsker alle sammen en fin uke! :)

Og en stor heia heia til alle med-prøvere! !

Håpe alle har hatt ei flott helg!

Og at dåke to me blendakvite testar straks får litt farge på di :)

Her har termindatoen komt og e straks gått. Først i går kom tanken på at eg sku bli mamma, og at eg og kjæresten ska bli foreldre. Vi festa bilsetet i bilen.. meir sku da ikkje te. Låg bare å gliste ette vi va lagd :)

Katta82, så spennende, nå er det ikke lenge igjen! Når er det du har eksamenene dine?

Heldivis bare ein eksamen. Torsdag.. Så eg krysse fingra og bein ;) i håp om at eg ska klara gjennomføra. E ikkje bitten lei av å gå gravid te tross for mykje skavanka og vondtar! Men blir sikkert veldi fort lei ette eksamen e gjennomført :D

Øvetidskontroll te jordmor i måro, og ho vil visst røska litt der nere. Men da kan ho glømma! Ette eksamen kan ho få røska i vei, men ikkje før ;)

Nyt nok ein soldag jente!

Minnimusa, helt enig med de over her, man trenger ikke å leve som gravid før man faktisk vet at man er det. :) Jeg drakk et par øl på lønningspils den måneden det viste seg at jeg var gravid, jeg, men bare ca en uke etter befruktning så kan to stakkars små øl umulig gjøre noe fra eller til. Jeg tenkte som så at hvis jeg ga faen og drakk litt var jeg helt sikkert gravid - og det stemte. :ler:

Lykke til på nært forestående eksamener, jenter!

Endret av Kjøttmeis

Rapport fra siste sniktitt på lillingen før vi får møte han på utsiden: fortsatt gutt, fortsatt heeeelt gjennomsnittlig (midterste kurve på alle målinger), fortsatt i hodeleie. Flink gutt :-)

Mor var også flink og ba om full sykemelding, og fikk det. Så nå er jeg ferdig med jobbing for i år, full fokus på redebygging framover. :-)

Katta82, hvordan gikk det på overtidskontroll? :)

SpirenMin, nyt den siste innspurten, snart har du baby, hurra! :hjerte:

Grøne, fortsatt kvalm og tanteløs? Skal du teste igjen snart?

Krumelur, hvordan går det med hjemmeeksamen, el og aksjelegging? :)

Apex, hvordan går det med deg? Kommer det fortsatt blod, eller har det stoppet? Håper du og mannen finner ut av det.

Great, Fisken, Cayenne, Vinterblomst, Sensitiv og alle andre prøvere, hvordan går det? Hvor er dere hen i syklusen, aksjer eller dpo venting? Heia heia! :duskedame:

Stor klem til alle rugere også! Og hvordan

går det med de gifteklare?

:D :D

Her går dagene sakte, venter på tanta som ingen vet når kommer... Har ingen syklus enda og er litt sur på det i dag. Hvorfor foreslo jeg ikke å slutte på pillen med en gang etter bryllupet i januar?! (Fordi jeg fryktet enda en "ikke klar enda", så måtte kvinne meg opp til samtalen... Angrer nå siden mannen er positiv!)

Alvorlig sukkersug, minner fra periodene uten ppiller ja, kan håpe det betyr tantebesøk snart. Vil ha en ikm dato å vente på og snakke om! Legger jevnlig inn aksjer uansett, når mannens rygg mener det lar seg gjøre (noe som er overraskende ofte heldigvis). Må jo trene litt i hvertfall ;)

Lå en time i går og googlet når mens kommer tilbake etter å ha brukt cerazette, enda jeg vet supergodt at det er totalt varierende. Min tidl erfaring var at det gikk kjapt, men ikke denne gangen nei...alderen kanskje. Tilfeldig kanskje. Uansett kjipt å vente!

Hvordan går det med dere andre?

Hei jenter

Idag har jeg tatt et stort skritt. Etter å ha hatt helseangst til tider fra jeg var liten har det tatt helt av etter jeg fødte i januar, har vært konstant bekymret for et eller annet siden lillebror ble født. Det siste nå var at jeg klarte å klore av en utvekst / føflekk eller et ellers annet på kneet i vinter. Kunne ikke huske den hadd vært der før og syns vel den var litt rar. Så klorte jeg den av . Tenkte bare i starten at hvis det grodde og ikke kom ut noe nytt var det ok. Men så plutselig forrige uke begynte jeg å tenke på det. Og var sikker på at jeg hadde klort av den verste formen for føflekkreft og at det nå hadde spredd seg i hele meg! begynte å føle meg slapp, kvalm, og trøtt g tenker da seff det verste. Fikk skikkelig dødsangst og så for meg min egen begravelse..... For alle andre hørtes dette helt teit ut det med den utveksten jeg bekymret meg for så jeg ble tvunget avgårde til lege for å få hjelp med helseangsten min.

Så idag var jeg hos lege, han kunne fortelle at dersom det var noe ondartet i det jeg klorte vekk ville den kommet tilbake, han undersøkte huden der den hadde vært med sånn spes utstyr og undersøkte flere andre føflekker, han ville ikke henvise meg til hudlege en gang. Jeg får derimot henvisning til kognitiv terapi ig det er jeg glad for . Det var det jeg ville, føler meg mye bedre med en gang og trøtthet og kvalme er borte!! Rar denne psyken......

Deilig å være ferdig med den legetimen !!

Hvordan går det med dere damer ??

Katta82, hvordan gikk det på overtidskontroll? :)

SpirenMin, nyt den siste innspurten, snart har du baby, hurra! :hjerte:

Grøne, fortsatt kvalm og tanteløs? Skal du teste igjen snart?

Krumelur, hvordan går det med hjemmeeksamen, el og aksjelegging? :)

Apex, hvordan går det med deg? Kommer det fortsatt blod, eller har det stoppet? Håper du og mannen finner ut av det.

Great, Fisken, Cayenne, Vinterblomst, Sensitiv og alle andre prøvere, hvordan går det? Hvor er dere hen i syklusen, aksjer eller dpo venting? Heia heia! :duskedame:

Stor klem til alle rugere også! Og hvordan

går det med de gifteklare?

:D :D

Her blir det eksamen,tr,og bursdag på samme dag . jippi . ;)

Det positive er at jeg får nyte " boble vannet " jeg har gledet meg til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...