Svimmla Skrevet 27. mai 2014 #8951 Del Skrevet 27. mai 2014 Ser ut som det er her inne jeg hører hjemme. Har lusket i kulissene i noen dager, men tenkte jeg skulle slutte med det, så her er jeg. 37 år, prøver på vår første. Er ikke kommet lenger enn at jeg sitter å venter på første mens etter å ha sluttet på ppillen 17.mai. Allerde så innser jeg jo at jeg ikke har tolmodighet , mener hvor er tanta? Hun kan få dette ene besøket , så får hun dra sin kos. Uansett, tenkte jeg skulle presentere meg, og bli litt "aktivt prøvende" her inne Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/359/#findComment-146399914 Del på andre sider Flere delingsvalg…
utålmodig82 Skrevet 27. mai 2014 #8952 Del Skrevet 27. mai 2014 Ser ut som det er her inne jeg hører hjemme. Har lusket i kulissene i noen dager, men tenkte jeg skulle slutte med det, så her er jeg. 37 år, prøver på vår første. Er ikke kommet lenger enn at jeg sitter å venter på første mens etter å ha sluttet på ppillen 17.mai. Allerde så innser jeg jo at jeg ikke har tolmodighet , mener hvor er tanta? Hun kan få dette ene besøket , så får hun dra sin kos. Uansett, tenkte jeg skulle presentere meg, og bli litt "aktivt prøvende" her inne Velkommen! Hyggelig med flere nye Kjenner igjen den utålmodigheten ja!! Har fortsatt et minihåp om at vi klarte å skremme tanta fra å komme på besøk på enda en god stund etter at jeg tok siste pille 4.mai. Tror jeg hadde EL ca en uke etter. Har du merket noe til EL da? Vi passet på å legge inn noen aksjer i tilfelle det stemte. Ingen tante å spore her enda, selv om det stadig føles som om hun er like rundt hjørnet. På søndag er det 4 uker etter pilleslutt og ca 3 uker etter antall EL, får jeg ikke tr innen da vurderer jeg faktisk å ta en test. Da blir jeg i alle fall mistenksom, selv om det kan være syklustull. Har ikke pleid å drøye så lenge før tr er på plass etter pilleslutt. Får se hva uka bringer. Håper tanta di kommer snart så dere kan komme igang med prøving Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/359/#findComment-146400019 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svimmla Skrevet 27. mai 2014 #8953 Del Skrevet 27. mai 2014 Takk Tror ikke jeg har hatt EL nei, men el-testet fredag og mandag som var, tenkte å i hvert fall holde litt utkikk . Murrer med jevne mellomrom i rygg og mage med de sedvanlige strålingene nedi føttene, men så gir det seg. TR har som regel vært kjapp på døra tidligere ved pilleslutt, så nå synes jeg bare hun er ekkel.Får håpe dere får avkastning på aksjene deres og at Tanta må feriere ett annet sted Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/359/#findComment-146400050 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unilon Skrevet 27. mai 2014 #8954 Del Skrevet 27. mai 2014 Hei og velkommen til Svimmla Her finner du hyggelige likesinnede. Lykke til med prøvingen! Jeg har hatt feber og sår hals i noen dager, og håper det ikke bare er derfor jeg føler meg kvalm og uvel. Mannen min er også syk. Så slitsomt når begge er syke samtidig. Heldigvis er snuppa ganske flink til å leke selv, og i dag har hun fått lov til å leke og søle med vann i kjøkkenvasken, fått mye mer pupp enn vanlig og slikt så hun har hatt en fin dag uansett tror jeg. (hun er 21 mnd men fortsatt puppegal) Utålmodig 82, høres ut som du allerede kunne tatt en test hvis det er såpass lenge siden el? Spennende! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/359/#findComment-146400075 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svimmla Skrevet 27. mai 2014 #8955 Del Skrevet 27. mai 2014 Hei og velkommen til Svimmla Her finner du hyggelige likesinnede. Lykke til med prøvingen! Jeg har hatt feber og sår hals i noen dager, og håper det ikke bare er derfor jeg føler meg kvalm og uvel. Mannen min er også syk. Så slitsomt når begge er syke samtidig. Heldigvis er snuppa ganske flink til å leke selv, og i dag har hun fått lov til å leke og søle med vann i kjøkkenvasken, fått mye mer pupp enn vanlig og slikt så hun har hatt en fin dag uansett tror jeg. (hun er 21 mnd men fortsatt puppegal) Utålmodig 82, høres ut som du allerede kunne tatt en test hvis det er såpass lenge siden el? Spennende! Takktakk Ser ut til at jeg skal passe inn her sammen med alle andre utolmodige og barnelystne:) Får håpe kvalmen skyldes noe triveligere enn bare halsonden da Her murrer det veldig, men mangler liksom det siste stikket i murringen til at jeg tror TR er på tur. God bedring til deg og mannen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/359/#findComment-146400148 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #8956 Del Skrevet 27. mai 2014 Anonymous poster hash: 02282...556 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/359/#findComment-146400210 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #8957 Del Skrevet 27. mai 2014 Anonymous poster hash: 02282...556 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/359/#findComment-146400211 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duangdaw Skrevet 27. mai 2014 #8958 Del Skrevet 27. mai 2014 Hører vel kanskje til her jeg også!! Er av de "gamle", er singel og prøver med donor! Var gravid, men fikk tidlig vannavgang i uke 15, men med et fortsatt levende foster!! I uke 16+2 ble svangerskapet avbrutt, og jeg fødte en bitteliten baby! :'-( Det er nå 4 uker siden! Prøver å komme i "normaltilstand" igjen, både fysisk og psykisk, og venter på første mens! Har nettopp sluttet å blø etter svangerskapsavbruddet, og for en gangs skyld kan liksom ikke mensen komme fort nok! Jeg vil jo igang med prøving igjen så fort som mulig! Bare håper alt er ok med meg i og med det ikke gikk bra forrige gang... Vet jo ikke hvorfor vannet forsvant så tidlig. Kommer til å være livredd for at det skal gå galt en gang til, men vet jeg kommer til å angre hvis jeg ikke prøver igjen! Er utålmodig og venter og venter... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/359/#findComment-146400320 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 27. mai 2014 #8959 Del Skrevet 27. mai 2014 Velkommen alle nye Unilon: Kjenner litt på trøytthet og kvalme eg og, men trur det er litt for tidleg til at det kan vera tilknytt evt graviditet? Produserer meir mjølk til snuppa enn eg pleier. I går kom det litt kviser rundt munnen min, og håret vert fort fett. Alt dette er teikn eg kjenner att frå tidlegare - men: eg har noko halsvonde og tett nase som kan vera skuld i det heile. Så vi få ei spennande helg begge to Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/359/#findComment-146400518 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 27. mai 2014 #8960 Del Skrevet 27. mai 2014 Velkommen til dere nye Er så herlig å fylle opp dette fantastiske nabolaget♥ Duang, så utrolig vondt å lese at du mistet den lille skatten din Er full av hormoner så klarte ikke å holde tårene tilbake da jeg leste om din opplevelse *snufs* Jeg håper du snart kan juble over en positiv test♡ Unilon, huff det er slitsomt når begge blir dårlige *blåse på* Fint at snuppa er tålmodig med dere og flink til å leke sjøl! God bedring!! Grøne, speeeeeeende å følge deg Når svir du av en test? XXXX Utålmodig, whop lurer meg på om du ikke bør ta en test Tenk om noe er på gang XXX Idag har det vært sommeravslutning på skolen for snuppa. Flott underholdning av ungrne, og stolte foreldre som klappet ivrig Neste uke er det avslutning i bhg og uka etter for eldstegutten Fri imorra og på torsdag *yey* Kjenner det skal bli godt å slenge beina på bordet og gjøre minst mulig Imorra kveld skal jeg ut med noen kusiner og spise Jentene skal ha med seg venninne hjem imorra, noe de gleder seg masse til! Lillegutt er skikkelig ivrig i magen, var så ivrig tidligere idag at jeg måtte legge meg nedpå litt og hvile ♥ Strøk hånda over magen og prata med gullet *smelt* han roa seg litt da slik at jeg sovna *zzzzz* Love you ladies♥ Ha en fin fin kveld!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/359/#findComment-146400935 Del på andre sider Flere delingsvalg…
utålmodig82 Skrevet 27. mai 2014 #8961 Del Skrevet 27. mai 2014 Utålmodig 82, høres ut som du allerede kunne tatt en test hvis det er såpass lenge siden el? Spennende! Det kunne jeg sikkert, men blir sikkert litt skuffet om den er negativ. Selv om jeg ikke skulle tenke så mye på det så har det vært vanskelig å la være. Drøyer den litt til, i tilfelle tr. Til helga er fint å teste tenker jeg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/359/#findComment-146401046 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 27. mai 2014 #8962 Del Skrevet 27. mai 2014 Velkommen til dere nye!! Kjempe koselig at det kommer til flere Legg dere gjerne inn på lista våres så vi som har permanent ammetåke faktisk klarer å holde styr på folk Lista finnes vel et par sider bakover tror jeg, kopier, lim inn og fyll inn egne opplysninger. Duang: huff så trist. Jeg har ei lita donorjente på 4 mnd og fant drømmemannen mens jeg gikk gravid, prøver nå på nr to på den naturlige måten Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/359/#findComment-146401184 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duangdaw Skrevet 27. mai 2014 #8963 Del Skrevet 27. mai 2014 Velkommen til dere nye Er så herlig å fylle opp dette fantastiske nabolaget♥ Duang, så utrolig vondt å lese at du mistet den lille skatten din Er full av hormoner så klarte ikke å holde tårene tilbake da jeg leste om din opplevelse *snufs* Jeg håper du snart kan juble over en positiv test♡ Unilon, huff det er slitsomt når begge blir dårlige *blåse på* Fint at snuppa er tålmodig med dere og flink til å leke sjøl! God bedring!! Grøne, speeeeeeende å følge deg Når svir du av en test? XXXX Utålmodig, whop lurer meg på om du ikke bør ta en test Tenk om noe er på gang XXX Idag har det vært sommeravslutning på skolen for snuppa. Flott underholdning av ungrne, og stolte foreldre som klappet ivrig Neste uke er det avslutning i bhg og uka etter for eldstegutten Fri imorra og på torsdag *yey* Kjenner det skal bli godt å slenge beina på bordet og gjøre minst mulig Imorra kveld skal jeg ut med noen kusiner og spise Jentene skal ha med seg venninne hjem imorra, noe de gleder seg masse til! Lillegutt er skikkelig ivrig i magen, var så ivrig tidligere idag at jeg måtte legge meg nedpå litt og hvile ♥ Strøk hånda over magen og prata med gullet *smelt* han roa seg litt da slik at jeg sovna *zzzzz* Love you ladies♥ Ha en fin fin kveld!!! Takk! Så godt med støtte! <3 Tårene renner her også...av takknemlighet for omtanken, og sorg over en liten engel... :'-( Ser jo at mange lykkes etter aborter, og det er positiv lesing, samtidig er det skremmende å høre at noen mister flere ganger... Uff, hvordan orker man det igjen og igjen da? Det gjør jo så vondt å miste, så hvor mange ganger orker man å ha det sånn?? Veksler mellom ivrig optimisme og total motløshet, men jeg har så altfor dårlig tid... :-( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/359/#findComment-146401337 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duangdaw Skrevet 27. mai 2014 #8964 Del Skrevet 27. mai 2014 Velkommen til dere nye!! Kjempe koselig at det kommer til flere Legg dere gjerne inn på lista våres så vi som har permanent ammetåke faktisk klarer å holde styr på folk Lista finnes vel et par sider bakover tror jeg, kopier, lim inn og fyll inn egne opplysninger. Duang: huff så trist. Jeg har ei lita donorjente på 4 mnd og fant drømmemannen mens jeg gikk gravid, prøver nå på nr to på den naturlige måten Åå, så koselig! :-) Er jo liksom den veien jeg ønsker det skal gå også! Har hvertfall hittil ikke funnet en mann jeg ønsker å ha som far til ungen min, så da får det bli donor! En prosess å ta det valget, men så i mellomtida har jo årene gått, dessverre... Sukk, hva skal vi liksom med den biologiske klokka... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/359/#findComment-146401343 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corneliuss Skrevet 28. mai 2014 #8965 Del Skrevet 28. mai 2014 Velkommen til dere nye Er så herlig å fylle opp dette fantastiske nabolaget♥ Duang, så utrolig vondt å lese at du mistet den lille skatten din Er full av hormoner så klarte ikke å holde tårene tilbake da jeg leste om din opplevelse *snufs* Jeg håper du snart kan juble over en positiv test♡ Unilon, huff det er slitsomt når begge blir dårlige *blåse på* Fint at snuppa er tålmodig med dere og flink til å leke sjøl! God bedring!! Grøne, speeeeeeende å følge deg Når svir du av en test? XXXX Utålmodig, whop lurer meg på om du ikke bør ta en test Tenk om noe er på gang XXX Idag har det vært sommeravslutning på skolen for snuppa. Flott underholdning av ungrne, og stolte foreldre som klappet ivrig Neste uke er det avslutning i bhg og uka etter for eldstegutten Fri imorra og på torsdag *yey* Kjenner det skal bli godt å slenge beina på bordet og gjøre minst mulig Imorra kveld skal jeg ut med noen kusiner og spise Jentene skal ha med seg venninne hjem imorra, noe de gleder seg masse til! Lillegutt er skikkelig ivrig i magen, var så ivrig tidligere idag at jeg måtte legge meg nedpå litt og hvile ♥ Strøk hånda over magen og prata med gullet *smelt* han roa seg litt da slik at jeg sovna *zzzzz* Love you ladies♥ Ha en fin fin kveld!!! Takk! Så godt med støtte! <3 Tårene renner her også...av takknemlighet for omtanken, og sorg over en liten engel... :'-( Ser jo at mange lykkes etter aborter, og det er positiv lesing, samtidig er det skremmende å høre at noen mister flere ganger... Uff, hvordan orker man det igjen og igjen da? Det gjør jo så vondt å miste, så hvor mange ganger orker man å ha det sånn?? Veksler mellom ivrig optimisme og total motløshet, men jeg har så altfor dårlig tid... :-( Så trist å hør at du måtte oppleve dette! 😢 Jeg tror at man må prøve å Leve i situasjonen man er og la tankene spinne helt ut av kontroll. Tenk bare på dette svangerskapet og denne uken eller måneden.jeg vet godt hvor sprø man kan bli av å prøve å se det hele bildet med kataTrofetanker i hodet. Sannsynligheten for at det skal hå bra neste gang er jo heldigvis mye større enn at det ikke skal gå bra. Regner med at legene følgt deg veldig godt opp etter at fu har opplevd noe slik. Heng på de og ta imot all hjelpen du får. Sender deg en varm klem ❤️ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/359/#findComment-146401552 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fisken2012 Skrevet 28. mai 2014 #8966 Del Skrevet 28. mai 2014 Snart gravide: Sensitiv har en etterlengtet sønn. Ønsker inderlig et barn til. Cayenne: 42 år, har to herlige, ganske store troll, og håper det siste kommer i 2015. Mama foodie: 32 år, har en gullgutt, ønsker seg veldig minst et søsken til han. PP 10, IKM ca 11.01.14 Vinterblomst 43 år har ett barn, ønsker oss fler :-) Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før. Grøne, 38 år, har vesla f. mai 2013, SA april 2014 Klarforbarn75 38 år, ingen barn, exu feb-14. Great 41 år har en gullgutt på 4 år,ma juli 13 pp 31 håper 2014 blir mitt år Unilon 34 år, gift og har en datter født aug 2012. Ikm 31. Mai. Minnimusa: 32 år, har ei Tullehøne født jan 14,IKM midten av juni. Utålmodig 82: 32 år, ingen barn enda. Kastet pillene 4.mai og er spent på de neste månedene. 1.trimester Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk. Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3 Apex, 38 år, gutt født i forrige århundre fra før, mistet i MA i uke 13 i sept.13. Nå nygravert og termin blir ca begynnelsen av desember... Sidney - 33 år fra Sandnes. Gravid med første. Termin ca 10 januar. 2.trimester: Linda1976 (37 år, ingen barn fra før, venter jente, termin 15 juli) ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14 ) Jmar (termin ca 26 august. 3 gutter på 4,9 og 15 fra før ;-) Bor i østfold Sharmi81(termin 8.9) Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14. Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin 28.09.14) Kjøttmeis (30 år, ingen barn fra før, UL-termin 6. oktober, sannsynlig jente?) Da fører jeg meg opp på lista Snart gravide: Sensitiv har en etterlengtet sønn. Ønsker inderlig et barn til. Cayenne: 42 år, har to herlige, ganske store troll, og håper det siste kommer i 2015. Mama foodie: 32 år, har en gullgutt, ønsker seg veldig minst et søsken til han. PP 10, IKM ca 11.01.14 Vinterblomst 43 år har ett barn, ønsker oss fler :-) Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før. Grøne, 38 år, har vesla f. mai 2013, SA april 2014 Klarforbarn75 38 år, ingen barn, exu feb-14. Great 41 år har en gullgutt på 4 år,ma juli 13 pp 31 håper 2014 blir mitt år Unilon 34 år, gift og har en datter født aug 2012. Ikm 31. Mai. Minnimusa: 32 år, har ei Tullehøne født jan 14,IKM midten av juni. Utålmodig 82: 32 år, ingen barn enda. Kastet pillene 4.mai og er spent på de neste månedene. Fisken 2012: 38 år, to barn fra før, har hatt 1 SA og 2 MA, prøver igjen i slutten av juni 1.trimester Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk. Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3 Apex, 38 år, gutt født i forrige århundre fra før, mistet i MA i uke 13 i sept.13. Nå nygravert og termin blir ca begynnelsen av desember... Sidney - 33 år fra Sandnes. Gravid med første. Termin ca 10 januar. 2.trimester: Linda1976 (37 år, ingen barn fra før, venter jente, termin 15 juli) ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14 ) Jmar (termin ca 26 august. 3 gutter på 4,9 og 15 fra før ;-) Bor i østfold Sharmi81(termin 8.9) Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14. Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin 28.09.14) Kjøttmeis (30 år, ingen barn fra før, UL-termin 6. oktober, sannsynlig jente?) 3 trimester: Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai) Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai) Katta82 (31år, ingen barn. Venter en gutt 1. juni 2014) SpirenMin (33 år, Oslo, ingen barn, MA mars '12, termin 1. juli 2014) Kjærepære (34 år, Hønefoss, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, småpærene kommer nok før termin 4. juli -14) Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på plass! Termin ca 29. juli 2014 Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14) Født: Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar 79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars. Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. april Bokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.mai Tussemor5 (termin 16 mai )Født en gutt Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jente Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jente Hønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06 Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8 Junimage (termin slutten av juni) Rime fikk to jenter 30. juni <3 Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille Sebastian Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland. (Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.) 81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4 GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.september nerdybirdy (termin 23 oktober), fødte en nydelig liten jente Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år. m1980 (termin 29. Aug) ? Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august) Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10 Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs) Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs) Supersnusken (termin 25.des), født 1/1-14 HH80 (termin 4.januar) Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar) Fødte ei jente 17.1 med KS. En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).bittelille vakre Signe som ble født på tampen av uke 32 12 januar MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?)) Mrs Rose(30 år, ingen barn, termin 18. mars). Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/359/#findComment-146401587 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fisken2012 Skrevet 28. mai 2014 #8967 Del Skrevet 28. mai 2014 Hehe....ble litt mye surr på den lista...men bruker iPad, og var ikke så lett å kopiere Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/359/#findComment-146401591 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svimmla Skrevet 28. mai 2014 #8968 Del Skrevet 28. mai 2014 Tusen takk for velkomsten skjønne mennesker! Ser at jeg har en berg og dalbane foran meg (og det viste jeg jo), men jammen er det ikke berg og dalbane her inne også. Sterkt å få høre alle historiene her inne til tider, på godt og vondt. Ett par nybegynnerspørsmål: For å slenge meg på lista over her, så kopierer jeg, fører inn mitt navn og poster? Ser disse listene går igjen i forumene, men mange som ber andre om å slenge dem på, så usikker på praksis Er det tull å elteste før bortfallsblødning etter ppilleslutt? Sluttet på pillen 17.mai, og har tatt to tester. Tenkte å kanskje teste hver tredje/fjerde dag for å se om det snart skjer noe.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/359/#findComment-146401769 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unilon Skrevet 28. mai 2014 #8969 Del Skrevet 28. mai 2014 Hei og velkommen til nye medlemmer. Her er vi alle søstre og støttekontakter Duangdaw, så utrolig trist å lese om det du har opplevd. Sender deg en stor trøsteklem og oppmuntring til å stå på videre! :) Svimmla, det er bare å kopiere lista og skrive seg inn Pass på å finne den siste lista så ingen detter ut. Det at noen spør om å bli skrevet inn er at noen mobiler ikke får det til. Jeg får det til med min mobil, men det er jo mange forskjellige typer og merker. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/359/#findComment-146401795 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svimmla Skrevet 28. mai 2014 #8970 Del Skrevet 28. mai 2014 Hei og velkommen til nye medlemmer. Her er vi alle søstre og støttekontakter Duangdaw, så utrolig trist å lese om det du har opplevd. Sender deg en stor trøsteklem og oppmuntring til å stå på videre! :) Svimmla, det er bare å kopiere lista og skrive seg inn Pass på å finne den siste lista så ingen detter ut. Det at noen spør om å bli skrevet inn er at noen mobiler ikke får det til. Jeg får det til med min mobil, men det er jo mange forskjellige typer og merker. Tusen takk for kjapt svar Da skal jeg få meg selv på. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/359/#findComment-146401809 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svimmla Skrevet 28. mai 2014 #8971 Del Skrevet 28. mai 2014 Snart gravide:Sensitiv har en etterlengtet sønn. Ønsker inderlig et barn til.Cayenne: 42 år, har to herlige, ganske store troll, og håper det siste kommer i 2015.Mama foodie: 32 år, har en gullgutt, ønsker seg veldig minst et søsken til han. PP 10, IKM ca 11.01.14Vinterblomst 43 år har ett barn, ønsker oss fler :-)Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før.Grøne, 38 år, har vesla f. mai 2013, SA april 2014Klarforbarn75 38 år, ingen barn, exu feb-14.Great 41 år har en gullgutt på 4 år,ma juli 13 pp 31 håper 2014 blir mitt årUnilon 34 år, gift og har en datter født aug 2012. Ikm 31. Mai.Minnimusa: 32 år, har ei Tullehøne født jan 14,IKM midten av juni.Utålmodig 82: 32 år, ingen barn enda. Kastet pillene 4.mai og er spent på de neste månedene.Svimmla: 37 år, tok siste pille 17.mai og håper systemet er raskt oppe igjen så man kan prøve på en spire. 1.trimesterCorneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk.Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3Apex, 38 år, gutt født i forrige århundre fra før, mistet i MA i uke 13 i sept.13. Nå nygravert og termin blir ca begynnelsen av desember...Sidney - 33 år fra Sandnes. Gravid med første. Termin ca 10 januar.2.trimester:Linda1976 (37 år, ingen barn fra før, venter jente, termin 15 juli)ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14 )Jmar (termin ca 26 august. 3 gutter på 4,9 og 15 fra før ;-) Bor i østfoldSharmi81(termin 8.9)Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14.Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin 28.09.14)Kjøttmeis (30 år, ingen barn fra før, UL-termin 6. oktober, sannsynlig jente?)Da fører jeg meg opp på listaSnart gravide:Sensitiv har en etterlengtet sønn. Ønsker inderlig et barn til.Cayenne: 42 år, har to herlige, ganske store troll, og håper det siste kommer i 2015.Mama foodie: 32 år, har en gullgutt, ønsker seg veldig minst et søsken til han. PP 10, IKM ca 11.01.14Vinterblomst 43 år har ett barn, ønsker oss fler :-)Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før.Grøne, 38 år, har vesla f. mai 2013, SA april 2014Klarforbarn75 38 år, ingen barn, exu feb-14.Great 41 år har en gullgutt på 4 år,ma juli 13 pp 31 håper 2014 blir mitt årUnilon 34 år, gift og har en datter født aug 2012. Ikm 31. Mai.Minnimusa: 32 år, har ei Tullehøne født jan 14,IKM midten av juni.Utålmodig 82: 32 år, ingen barn enda. Kastet pillene 4.mai og er spent på de neste månedene.Fisken 2012: 38 år, to barn fra før, har hatt 1 SA og 2 MA, prøver igjen i slutten av juni1.trimesterCorneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk.Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3Apex, 38 år, gutt født i forrige århundre fra før, mistet i MA i uke 13 i sept.13. Nå nygravert og termin blir ca begynnelsen av desember...Sidney - 33 år fra Sandnes. Gravid med første. Termin ca 10 januar.2.trimester:Linda1976 (37 år, ingen barn fra før, venter jente, termin 15 juli)ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14 )Jmar (termin ca 26 august. 3 gutter på 4,9 og 15 fra før ;-) Bor i østfoldSharmi81(termin 8.9)Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14.Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin 28.09.14)Kjøttmeis (30 år, ingen barn fra før, UL-termin 6. oktober, sannsynlig jente?)3 trimester:Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)Katta82 (31år, ingen barn. Venter en gutt 1. juni 2014)SpirenMin (33 år, Oslo, ingen barn, MA mars '12, termin 1. juli 2014)Kjærepære (34 år, Hønefoss, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, småpærene kommer nok før termin 4. juli -14)Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på plass! Termin ca 29. juli 2014Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14)Født:Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. aprilBokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.maiTussemor5 (termin 16 mai )Født en guttGrøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jenteØnsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jenteHønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8Junimage (termin slutten av juni)Rime fikk to jenter 30. juni <3Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille SebastianLykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.septembernerdybirdy (termin 23 oktober), fødte en nydelig liten jenteSymbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.m1980 (termin 29. Aug) ?Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august)Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs)Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)Supersnusken (termin 25.des), født 1/1-14HH80 (termin 4.januar)Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar) Fødte ei jente 17.1 med KS.En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).bittelille vakre Signe som ble født på tampen av uke 32 12 januarMissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))Mrs Rose(30 år, ingen barn, termin 18. mars). Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/359/#findComment-146401836 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unilon Skrevet 28. mai 2014 #8972 Del Skrevet 28. mai 2014 Snart gravide: Sensitiv har en etterlengtet sønn. Ønsker inderlig et barn til. Cayenne: 42 år, har to herlige, ganske store troll, og håper det siste kommer i 2015. Mama foodie: 32 år, har en gullgutt, ønsker seg veldig minst et søsken til han. PP 10, IKM ca 11.01.14 Vinterblomst 43 år har ett barn, ønsker oss fler :-) Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før. Grøne, 38 år, har vesla f. mai 2013, SA april 2014 Klarforbarn75 38 år, ingen barn, exu feb-14. Great 41 år har en gullgutt på 4 år,ma juli 13 pp 31 håper 2014 blir mitt år Unilon 34 år, gift og har en datter født aug 2012. Ikm 31. Mai. Minnimusa: 32 år, har ei Tullehøne født jan 14,IKM midten av juni. Utålmodig 82: 32 år, ingen barn enda. Kastet pillene 4.mai og er spent på de neste månedene. Svimmla: 37 år, tok siste pille 17.mai og håper systemet er raskt oppe igjen så man kan prøve på en spire. Fisken 2012: 38 år, to barn fra før, har hatt 1 SA og 2 MA, prøver igjen i slutten av juni. 1.trimester Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk. Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3 Apex, 38 år, gutt født i forrige århundre fra før, mistet i MA i uke 13 i sept.13. Nå nygravert og termin blir ca begynnelsen av desember... Sidney - 33 år fra Sandnes. Gravid med første. Termin ca 10 januar. 2.trimester: Linda1976 (37 år, ingen barn fra før, venter jente, termin 15 juli) ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14 ) Jmar (termin ca 26 august. 3 gutter på 4,9 og 15 fra før ;-) Bor i østfold Sharmi81(termin 8.9) Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14. Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin 28.09.14) Kjøttmeis (30 år, ingen barn fra før, UL-termin 6. oktober, sannsynlig jente?) 3 trimester: Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai) Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai) Katta82 (31år, ingen barn. Venter en gutt 1. juni 2014) SpirenMin (33 år, Oslo, ingen barn, MA mars '12, termin 1. juli 2014) Kjærepære (34 år, Hønefoss, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, småpærene kommer nok før termin 4. juli -14) Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på plass! Termin ca 29. juli 2014 Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14) Født: Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar 79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars. Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. april Bokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.mai Tussemor5 (termin 16 mai )Født en gutt Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jente Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jente Hønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06 Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8 Junimage (termin slutten av juni) Rime fikk to jenter 30. juni <3 Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille Sebastian Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland. (Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.) 81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4 GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.september nerdybirdy (termin 23 oktober), fødte en nydelig liten jente Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år. m1980 (termin 29. Aug) ? Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august) Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10 Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs) Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs) Supersnusken (termin 25.des), født 1/1-14 HH80 (termin 4.januar) Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar) Fødte ei jente 17.1 med KS. En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).bittelille vakre Signe som ble født på tampen av uke 32 12 januar MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?)) Mrs Rose(30 år, ingen barn, termin 18. mars). Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/359/#findComment-146403275 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unilon Skrevet 28. mai 2014 #8973 Del Skrevet 28. mai 2014 I takt med at febersyka gir seg litt etter litt, er jeg også mindre og sjeldnere kvalm. :# Har likevel en følelse av at det kanskje kan være noe så skal ta en test i morgen også Har alltid vært flink å vente til ikm, men ikke denne gangen. <.< Regner med at dere er ute i finværet siden det er så stille her ;D Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/359/#findComment-146403307 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fisken2012 Skrevet 28. mai 2014 #8974 Del Skrevet 28. mai 2014 Jeg ligger rett ut med feber....potte tett og hoster nesten til jeg kaster opp. Typisk å bli syk nå som det er langhelg, og meldt fint vær hver eneste dag! Men men, fått gjort litt mer planlegging ift bryllupet da, så aldr så galt, så er det godt for noe Håper dere andre koser dere i sommervarmen og så spennende for dere som kan teste nå!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/359/#findComment-146403382 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 28. mai 2014 #8975 Del Skrevet 28. mai 2014 (endret) Trur jammen eg gjer det samme Unilon, veit jo ikkhe heilt når tr skal komma eg då...men om eg har rett i at det var festeblødning på søndag, så bør det vel vera litt hcg der no? Tar ein ny på søndag uansett, med mindre tr gjer håp til skamme og ubedt dukkar opp i mellomtida!! Heia oss (Tar meg i å sniklesa på ferbruarforumet, for å sjå om det kjem opp nokon med dato som liknar den eg evt trur eg fåt..haha, eg er visst blitt heilt koko denne gongen!!) Endret 28. mai 2014 av Grøne Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/359/#findComment-146403445 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå