**Cayenne** Skrevet 26. januar 2014 #7876 Del Skrevet 26. januar 2014 Nerdybirdy, klart du skal ta ped! Du kommer til å bli en fantastisk lærer! Og lukke til med prosjekt sommer 2014 - det er bare å bestemme seg, og ikke være alt for Steen med seg selv - da går det ikke. Lag noen regler. I dag får vi besøk av søsken med barn, og skal bare koooose oss med masse god mat. Ønsker alle en deilig søndag! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/316/#findComment-146061556 Del på andre sider Flere delingsvalg…
girasol Skrevet 26. januar 2014 #7877 Del Skrevet 26. januar 2014 God søndag fine damer! 6 uker gravid i dag Formen er fortsatt ganske bra her, bare litt kvalm av og til, trøtt og murringer i magen. Skulle bare ønske jeg kunne hoppe lett over februar og komme til de magiske 12 uker i mars! Tussemor: gratulerer med innlevert oppgave og lykke til med praksis! Så spennende å prøve nye ting Vinterblomst: Så godt å høre at du har en flink lege! For der kan en møte mye rart hvis en har uflaks. Håper du har hatt en avslappende helg, og at oppladningen til neste uke og el går så det suser! Corneliuss: høres ut som en veldig stressende jobb du har. Husk å ta noen time-outs så du får passet på deg selv litt også! Gratulerer med flott resultat på eksamen Hønny! Det er litt av en prestasjon Hei Viii Høres ut som det var litt tøft å begynne på jobb igjen! håper neste uke går bedre Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/316/#findComment-146061927 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 26. januar 2014 #7878 Del Skrevet 26. januar 2014 Weeeee skal bli gøy å møte deg Cayenne på tirsdag Bare to dager att!! Håper du får det til!! Tussemor og Kjærepære gleder meg til å se din herlige mage Kjærepære Har hatt nedtelling ei god stund nå *knis* Lykkelig ♥ en varm og god Dossa klem til fantastiske deg!!! Hønny du er råflink!!! Gratulerer med kjempe godt resultat Har vært en avslappende og herlig helg!! Unga reiste til mine foreldre på fredag og vi skal hente dem idag. Da blir det middag hos foreldra mine *nam nam* Var ute med noen kollegaer på fredag og spiste og igår var vi i 40 års lag. Nyyyyter virkelig de gangene vi er barnefrie :D En gooood klem til dere alle sammen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/316/#findComment-146061938 Del på andre sider Flere delingsvalg…
girasol Skrevet 26. januar 2014 #7879 Del Skrevet 26. januar 2014 Cayenne: skitur høres deilig ut! Selv om jeg nesten aldri får kommet meg ut selv.. Når jeg har måket føler jeg stort sett at jeg har fått nok for en stund. Men med barn blir det nok annerledes! Nerdybirdy: go for it! Tenker det er så viktig å følge magefølelse og drømmer og trives med den jobben man har! Vi er tross alt ganske mange timer av livet vårt på jobb. Og lykke til med operasjon Sommer2014 Gratulerer med flott karakter til deg også Tussemor Gode klemmer til alle som vil ha Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/316/#findComment-146061955 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katta82 Skrevet 26. januar 2014 #7880 Del Skrevet 26. januar 2014 Forresten jenter; er det noen som vet hvordan disse billig el testene funker? Prøvde meg på en her, og den var svakere enn kontrollstreken men allikevel tydelig. Betyr det at de blir sterkere helt opp til el? Dvs at jeg kanskje snart har el? Og den slår vel ikke ut på hcg nå? Er jo tross alt to uker siden sa og målte hcg i forrige uke til å være 37 så det bør jo være helt borte nå (1,5 uke siden). Falt fra 3000 uken før det igjen. Øver meg til neste mnd... He he. Har bare brukt cb eggløsningstest til nå. Er fremdeles i tvil om jeg skal vente eller bare begynne, men har vel sånn nesten falt ned på å vente til etter første mens siden både gyn og legen jeg kjenner på riksen anbefaler det. Selv om jeg ikke føler jeg får en skikkelig grunn. Blir så stressa for å få en ny sa. Men vingler enda litt... Igjen, natta! Klem Hei hei! Lenge si eg har skrive noko her. Men eg e inne å lese altså Har bare ikkje øveskudd til å skriva nett nå. Tenkte bare eg sku svara deg på detta si eg nett har vore der eg og.. Så lenge streken e svakere enn kontrollstreken betyr den ingenting, så du må ikkje legge noko meining i den. Den kan ikkje sammenlignast med graviditetstestar sånn. Det er først når streken er lik eller sterkare enn kontrollstreken du nærme deg eggløysing. Så det er ikkje mulig å trekka nåke slutning om du nærme deg eggløysing elle om du du har resterande Hcg i kroppen. Her gikk det første mnd vi prøvde med eggløysingstest Hadde ikkje kunna tippa at eggløysingo va der den va.. Masse lykke til!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/316/#findComment-146061983 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønny-bunny Skrevet 26. januar 2014 #7881 Del Skrevet 26. januar 2014 Viii,så fort tiden flyr,ikke lenge siden vi vagget rundt ;-) Nerdybirdy,JA til skolen,kast deg ut i det,jeg skal ta et 6mnds kurs etter sommeren så er jeg ferdig for denne gangen,men Mastergrad frister he-he Dossa,når skal dere treffes? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/316/#findComment-146062610 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 26. januar 2014 #7882 Del Skrevet 26. januar 2014 Hønny tirsdag 28 jan kl 16 da skal vi møtes Bli med? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/316/#findComment-146062689 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 26. januar 2014 #7883 Del Skrevet 26. januar 2014 Åh har jeg gått glipp av at det skal møtes??!! Jeg hadde jo tenkt å se om jeg kunne få blitt med.. hvem hva når? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/316/#findComment-146063013 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 26. januar 2014 #7884 Del Skrevet 26. januar 2014 Meg, Tussemor og Kjærepære skal møtes i Oslo på tirsdag :) Kan du Minnimusa? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/316/#findComment-146063065 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønny-bunny Skrevet 26. januar 2014 #7885 Del Skrevet 26. januar 2014 (endret) Hønny tirsdag 28 jan kl 16 da skal vi møtes Bli med? ÅÅÅ,skulle gjerne men jeg har spinningtime kl 18.30,dere kan jo komme dit ;-) he-he Endret 26. januar 2014 av hønny-bunny Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/316/#findComment-146063101 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 26. januar 2014 #7886 Del Skrevet 26. januar 2014 Hvis snuppa er samarbeidsvillig, noe hun har vært hittil, så ja veldig lyst til å komme innover Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/316/#findComment-146063115 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 26. januar 2014 #7887 Del Skrevet 26. januar 2014 Weeeee skal bli gøy å møte deg Cayenne på tirsdag Bare to dager att!! Håper du får det til!! Tussemor og Kjærepære gleder meg til å se din herlige mage Kjærepære Har hatt nedtelling ei god stund nå *knis* Lykkelig ♥ en varm og god Dossa klem til fantastiske deg!!! Hønny du er råflink!!! Gratulerer med kjempe godt resultat Har vært en avslappende og herlig helg!! Unga reiste til mine foreldre på fredag og vi skal hente dem idag. Da blir det middag hos foreldra mine *nam nam* Var ute med noen kollegaer på fredag og spiste og igår var vi i 40 års lag. Nyyyyter virkelig de gangene vi er barnefrie :biggrin: En gooood klem til dere alle sammen Tusen takk for god klem, herlige deg varm klem tilbake til deg og magen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/316/#findComment-146063299 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 26. januar 2014 #7888 Del Skrevet 26. januar 2014 Jeg må bestille bord og derfor vite hvor mange vi blir. Jeg bestiller bord i morgen tidlig ca 0800. Vi skal spise indisk er tanken ;-) koselig at så mange har lyst! Vi burde kanskje planlagt ett treff i litt bedre tid :-p uansett. Gi lyd fra dere i løpet av kvelden de som vil og kan bli med :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/316/#findComment-146063483 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 26. januar 2014 #7889 Del Skrevet 26. januar 2014 Jeg kan ikke spise indisk, men så lenge det ikke er spiseplikt så er jeg med Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/316/#findComment-146063668 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 26. januar 2014 #7890 Del Skrevet 26. januar 2014 Blir heller med neste gang, jeg Må følge minst ett barn på fotball eller piano på tirsdag. Kooos dere! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/316/#findComment-146064020 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 27. januar 2014 #7891 Del Skrevet 27. januar 2014 Kjære alle sammen. Tusen takk til alle som har tenkt på meg og spurt hvordan det går. Er fremdeles innlagt, men det går veldig bra. Sitter nå ved pumpene og har endelig en fristund til å gi livstegn fra meg.Hun er såg god! Jeg har ikke rukket å lese alt, og beklager at det blir lite kommentarer fra telefonen. Er så knotete. Men kan starte med å spørre om noen bil være snill å flytte meg til fødtlisten? Med bittelille vakre Signe som ble født på tampen av uke 32 12 januar. Kommer sterkere tilbake. Min. Varmeste klem :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/316/#findComment-146066469 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 27. januar 2014 #7892 Del Skrevet 27. januar 2014 Kjære En til Tror helt jeg har glemt å spørre hvordan det går! Det går i hundreognitti her, og har liksom følt på meg at det går veldig bra med dere... Vet du når dere får reise hjem? Og hvordan er lille Signe, har du fått noe inntrykk av personligheten, eller er det for tidlig? Stor klem til deg og alle som vil ha Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/316/#findComment-146066670 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersnusken Skrevet 28. januar 2014 #7893 Del Skrevet 28. januar 2014 Ørliten rapport fra kolikkland her... Skulle gjerne vært med på treff, jeg bor også i Oslo, men snuppa setter nok en stopper for det, vanskelig tidspunkt på døgnet for oss det der.. Kommer til å tenke på dere, hadde vært hyggelig (og litt skummelt) og treffes! Kanskje jeg kan klare et treff litt senere på året? Jeg leser alt her inne, men oftest med en baby på armen så vanskelig å få gjort noe annet enn å "like"! Stakkars minisnusken sliter voldsomt m magen fremdeles tror jeg, presser og krøker seg som bare det. På toppen av det hele har jeg hatt brystbetennelse siste uke, så stemningen her hjemme har vært litt laber for å si det mildt Så kjedelig å ligge skjelvende med feber, dvs det dumme er jo at man ikke kan ligge, men må hoppe rundt og bysse+++ uansett. Ja,ja, nok selvmedlidenhet for dette innlegget! Ser at mange her inne anbefaler kiropraktor, fortsetter det sånn tar vi oss helt sikkert en tur! Alt er verdt å prøve! Orket ikke melkefri diettoppstart akkurat da jeg ble dårlig selv, så må prøve det ut først tenker jeg. Vet jo at dette blir bedre, så prøver å se fremover og ikke bli for deppa og klagete mens det står på.. Og i går hadde jeg endelig et gulløyeblikk med Minisniusken, er helt sikker på at jeg fikk et sosialt smil, et helt fortryllende nydelig smil selvsagt, og med skikkelig smilehull på ene siden i alle fall! Da er det lett å glemme alt som heter kolikk heldigvis!! Gleder meg til å høre mer om deg og Signe En til! Uke 32 er jo ganske tidlig, men dere blir jo tatt godt vare på tenker jeg! Vet du noe om når dere får reise hjem? Uææææ (fra stuen)...må løpe.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/316/#findComment-146067951 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nerdybirdy Skrevet 28. januar 2014 #7894 Del Skrevet 28. januar 2014 Ånei så kjipt supersnusken, som å lese om meg selv (-kolikken da), fikk også brystbetennelse og 40 i feber, akkurat da helsesøster kom på hjemmebesøk :/ Men det er verdt det, når man får smilet, min samboer pleier å si det om vår lille snuppe, hun overlever på å være så gjennomsøt som hun er...Han truer ofte med at hun må sove i boden om hun ikke slutter å sutre/skrike Hold ut, det pleier å gi seg ved 3 mnd, gjør det ikke??? Nå knirkes det fra overetasjen her, hennes kongelige høyhet er våken Kos dere med treff i dag jenter!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/316/#findComment-146068013 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apex Skrevet 28. januar 2014 #7895 Del Skrevet 28. januar 2014 Good morning skravlekjerringer! Himmel og hav her har jeg flere sider med skravlings å gå igjennom, har skumlest fra mobil og da blir det lite med kommentarer, som kjent.. Her har det vært rolige dager, nyter siste rest av turnusfri før jeg begynner på'an igjen med mange netter som perler på en snor fra og med i morgen. Dagene går til korte og lengre turer med hunden, og i helga koste vi oss på hytta. Deilig med god plass å tumle på for lillingen, uten at vi tobeinte trenger å bekymre oss for "sinte menn i tights med ski" som vi ellers vokter oss for når vi er i lysløypene i nærheten av heimen vår.. Har faktisk også vært flink og klarte mitt treningsmål for forrige uke - tre turer innom gym'en er bra for rutinen selv om badevekta fortsatt bare ler av meg. HH80: Skjønner at det er bedre tider i vente når rutinene sitter, men samtidig er det også godt med sånne "impulsturer" ut med vogna. Deilig med frisk luft og bevegelse, så lenge vær og føre tillater det uten at det er med helsa som innsats. Hold ut - hverdagsrutinene er nok snart på plass!! Mama Foodie: Que sera, sera... Var ikke min tur nå - fikk skitkjerringa på besøk for et par dager siden, og nå ser det ut som at hun er på vei videre. Måtte hun bare la vær å komme hit igjen!! Snart er det min tur - men nå tenker jeg at egentlig kan gullegget vente til det blir 2015-baby for det er kanskje litt trasig å ha bursdag så sent på året? Valpen er suveren selskapsgutt mens vi venter på vår tur, han gjør dagene lysere og gladere og er fin til å ta bort litt av tankene som ellers har en tendens til å gå på repeat.. Hvordan har du det? Får du orden på døgnrytmen din? Huff, jeg har så vondt av dere som har slike bører å bære.. Tenker at det er i kategorien "Heavy shit", så slikt må en jo bare håndtere som best en kan, kjenne på det som er av følelser og bruke tida godt. God klem til deg! Dossa: Tenk, nå er det på tide med en ny sniktitt på superspiren!! Åh, som jeg gleder meg med deg for det - her heies det intenst på deg altså.. Nyt de magiske øyeblikkene, og ikke minst - kos deg masse sammen med de andre bertene når dere møtes! Hadde kjempelyst å ta meg en tur, men så blir det hotell, fly og alt det der så da fikk fornuften seire i denne omgang.. Er med dere i tankene! Håper du har hatt ei fin helg, ren kjærestetid er supert.. Tok dere en "Damli" og lot mannen drikke for to på festen, eller lurte du deg unna på annet vis?? Vinterblomst: Beklager så mye om jeg skaper stress med mine kommentarer - er vel et utslag av litt dårlig samvittighet for at jeg kommenterer i skippertak og ikke så regelmessig som jeg egentlig skulle likt.. Hadde dere bodd nærmere hadde jeg sikkert bakt noe til hver og en av dere!! Håper du har gode dager nå, og at du ikke blir så veldig stresset over å være litt sånn emosjonell ved middagsbordet.. Det kan skje oss alle innimellom, men jeg klarer fint å forstå angsten for å bli dårlig igjen for slikt hører jeg er utmattende og tar tid å komme igjennom. God klem til deg også. Takk for lykkeønskninger, Girasol.. Jeg samler alle dere i heiegjengen min i hjertet mitt og tenker på dere når jeg har tunge tanker. Det hjelper, faktisk - godt å vite at det er fremmede venner der ute som har trua og bare ønsker meg/oss gode ting. Det er så flott!! Tussemor: Håper du har hatt ei nydelig helg med La Familia!! Takk for omtanken, du er god du! Og siden du spør; humøret svinger fortsatt, men det er mest av de gode dagene selv om det bare skulle vært sjarmøretappen igjen frem til termin nå. Gruer meg til den, men kommer meg nok gjennom den også ved hjelp av gode lange turer og dere kjerringer her inne. Har et par gode venninner som fortsatt spør hvordan det går, og det er godt at ikke alle tror den er glemt. Vondt å enda ikke ha blitt gravid igjen, men alt til sin tid. Gråter mine tårer i dusjen når det blir for ille, og så er valpen som du antok vår lille solstråle som får frem smilet uansett hvordan dagen er. Håper dere får en flott stund sammen over et godt måltid i dag - og kanskje det passer for meg å bli med neste gang! Nyt studenttilværelsen, det er noe for seg selv å bruke tid til input gjennom praksis - luksus å ha med egen au pair. Kjærepære: Hvordan står det til med deg?? Her etterlyses formkurve!! Cayenne: haha, så det var valp som skulle til for å få baby - jeg trodde det var humping!! Her er det klart for baby, vi har Volvo stasjonsvogn og så det er jo bare den som mangler.. Sier uansett JA TAKK til alt av babystøv og ønsker meg igjen kvalm, øm og alt det der! Er vel på tide å slutte å stå pent i kø og vente på tur, så om litt skal jeg overtale mannen til en runde eller tre, selv om vi ikke regner oss frem til EL denne mnd. Syklusen er jo helt ute å kjøre, fra 29 dager til 34 som det ble denne gang. Blæh, det er rene skjære "Joker Nord" å finne gullegget og legge aksjene til riktig tid her. Null stress, liksom! Viiii: Godt jobba, å ha lest deg frempå altså! Jobbstart etter permisjon høres ut som en tøff overgang - selv uten å bli syk!! Håper du føler deg bedre nå, sånn slapphet henger ofte i noen dager etter en sånn økt!! Hvordan går det med mannen som steller hjemme? Klarer du å få gjort det du skal på jobb uten å bekymre deg for den lille? Jeg sitter på jobb om natta og lurer på om hunden sover når "far" er alene hjemme med han, kan bare tenke meg katastrofegenene som vil aktiveres av en baby!! Nerdybirdy: Henger meg med på "Operasjon Sommer 2014" - har 10 nødvendige kilo som har sklidd på kalori for kalori etter at jeg traff kjæresten min.. De ønskes bort så jeg nærmer meg trivselsvekta, men med håp og ønske om svangerskap er det mer livsstilsendring som skal til her. All aktivitet er god aktivitet, men innimellom er dørstokkmila høy og lang og nå er det på tide å være litt kritisk på hva som handles i vår husholdning i alle fall! For min del blir det nå kun i helgene at det blir snop og desserter, ukedagene klarer jeg fint uten det.. Hvis du kjenner at du har en formidler inni deg, er det bare å kaste deg ut i det - studer ped og bli en av de engasjerte foreleserne/lærerene som både kan og liker faget! Katta82: Heihei - hyggelig å se at du fortsatt er her, små livstegn er bedre enn ingen og jeg håper du har det bra!! EnTil,Please: Signerer Cayenne, og lurer også på hvordan det går med den lille damen.. og deg også selvfølgelig!! God klem til deg, husk å slappe godt av og ta livet med ro.. Vil du være innlagt like lenge som Signe? Supersnusken: Så deilig å høre om magisk øyeblikk med mammahjertesmeltende smil midt oppi de strevsomme ukene deres!!! Hold ut, snart kommer tiden for å nyte skjønningen din. Puh, nå er det på tide å lufte lillemann her. Han er virkelig som en fullvoksen kar når det kommer til og da er det nesten så jeg ikke skjønner at noe så vakkert klarer å lage så mye lukt! Ha en fin dag, damer - god klem fra meg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/316/#findComment-146068144 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apex Skrevet 28. januar 2014 #7896 Del Skrevet 28. januar 2014 Redigerer denne også når jeg alt har dugnad her.. Snart gravide: Apex: 1 sønn, MA i september. PP7- siste TR 26.01Sensitiv har en etterlengtet sønn. Ønsker inderlig et barn til. Cayenne har to herlige, halvstore troll, og håper det siste kommer i 2014.. PP 30. IKM 26.11..13Mama foodie: 32 år, har en gullgutt, ønsker seg veldig minst et søsken til han. PP 10, IKM ca 11.01.14Vinterblomst 43 år har ett barn, ønsker oss fler :-)Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk. Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3 1.trimester: ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14 ) Jmar (termin ca 26 august. 3 gutter på 4,9 og 15 fra før ;-) Bor i østfold Sharmi81(termin 8.9) Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14. Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin ca 25.09.14) Kjøttmeis (29 en liten stund til, ingen barn fra før, termin ca 29.09.14) 2.trimester: Katta82 (31år, ingen barn. Termin i begynnelsen av juni 2014)SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, termin 24. juni 2014)Kjærepære (34 år, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, småpærene kommer nok før termin 3. juli -14) Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)Sidney (32 år, termin ca 7.7-14)Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på plass! Termin ca 29. juli 2014Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14)3 trimester:MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).Mrs Rose(30 år, ingen barn, termin 18. mars).Født: Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. aprilBokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.maiTussemor5 (termin 16 mai )Født en guttGrøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jenteØnsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jenteHønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8Junimage (termin slutten av juni)Rime fikk to jenter 30. juni <3Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille SebastianLykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.septembernerdybirdy (termin 23 oktober), fødte en nydelig liten jenteSymbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.m1980 (termin 29. Aug) ?Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august)Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10 Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs)Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)Supersnusken (termin 25.des), født 1/1-14HH80 (termin 4.januar) Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar) Fødte ei jente 17.1 med KS. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/316/#findComment-146068204 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønny-bunny Skrevet 28. januar 2014 #7897 Del Skrevet 28. januar 2014 Snart gravide: Apex: 1 sønn, MA i september. PP7- siste TR 26.01Sensitiv har en etterlengtet sønn. Ønsker inderlig et barn til. Cayenne har to herlige, halvstore troll, og håper det siste kommer i 2014.. PP 30. IKM 26.11..13Mama foodie: 32 år, har en gullgutt, ønsker seg veldig minst et søsken til han. PP 10, IKM ca 11.01.14Vinterblomst 43 år har ett barn, ønsker oss fler :-)Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk. Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3 1.trimester: ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14 ) Jmar (termin ca 26 august. 3 gutter på 4,9 og 15 fra før ;-) Bor i østfold Sharmi81(termin 8.9) Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14. Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin ca 25.09.14) Kjøttmeis (29 en liten stund til, ingen barn fra før, termin ca 29.09.14) 2.trimester: Katta82 (31år, ingen barn. Termin i begynnelsen av juni 2014)SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, termin 24. juni 2014)Kjærepære (34 år, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, småpærene kommer nok før termin 3. juli -14) Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)Sidney (32 år, termin ca 7.7-14)Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på plass! Termin ca 29. juli 2014Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14)3 trimester:MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))Mrs Rose(30 år, ingen barn, termin 18. mars).Født: Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. aprilBokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.maiTussemor5 (termin 16 mai )Født en guttGrøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jenteØnsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jenteHønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8Junimage (termin slutten av juni)Rime fikk to jenter 30. juni <3Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille SebastianLykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.septembernerdybirdy (termin 23 oktober), fødte en nydelig liten jenteSymbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.m1980 (termin 29. Aug) ?Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august)Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10 Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs)Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)Supersnusken (termin 25.des), født 1/1-14HH80 (termin 4.januar) Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar) Fødte ei jente 17.1 med KS. En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).bittelille vakre Signe som ble født på tampen av uke 32 12 januar Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/316/#findComment-146068758 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønny-bunny Skrevet 28. januar 2014 #7898 Del Skrevet 28. januar 2014 En til please: jeg flyttet deg som du ba om ;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/316/#findComment-146068762 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 28. januar 2014 #7899 Del Skrevet 28. januar 2014 Takk som spør Apex, her går det fint! den dårlige følelsen og "emosjonen" forsvant like fort som det kom. Håper det fortsetter sånn Håper du også blir bedre for hver dag, all lykke ønskes deg! Snart din tur igjen Nå går det mot el-tid, og er alltid like spennende Dere med baby: ønsker dere gode tider fremover, håper kolikkproblemer ikke tar overhånd! Gleder meg å høre hvordan treffet har vært idag tenker dere har kost dere! Ønsker alle en riktig god kveld Gleder meg til Grey`s!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/316/#findComment-146069410 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 28. januar 2014 #7900 Del Skrevet 28. januar 2014 Ååååå for en herlig dag Har møtt Minnimusa og den utrolig nyyyydelige jenta hennes Har både kost og lukta på henne *smelt* baby lukter helt himmelsk!!! Utrolig herlig å møte vår gode og skjønne Kjærepære som har den flotte magen Er så spent når du skal på OUL vennen Og sist men ikke minst kjæreste Tussemor det var kjempe godt å se deg og lille gutten din igjen!!! Du er ei herlig jente ♥ Fyller år imorra og fikk gave av Kjærepære og Tussemor gleder meg til å åpne gaven imorra Tuuuuusen takk gulljenter♥ Digger dere!!!! Nå sitter jeg på toget hjemover, sliten så kjenner det skal bli godt å finne senga *gjesp* Svigermor har passa unga idag og lagt dem *snille damen* Mannen er på jobbreise så blir ei natt alene. Liker ikke å være alene *hehe* Sender ei mega Dossa klem til dere alle sammen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/316/#findComment-146069552 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå