Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk supersnusken, det du skrev gjorde susen :)

Fotballfrue er en bløff. Ungen hennes er unormal hvis den aldri griner eller trenger mat bare 1 gang ei hel natt. Har hørt at den aldri gråter også nemlig, viktigste signalet en nyfødt har er gråt, og de har ulike typer gråt i tillegg.

Jeg ammer minst 13 ganger i døgnet, 4 ganger om natta, enda maser hs om vektkontroller her. Jeg skal slutte på h.stasjonen og heller dra hos legen vår. Hs har ødelagt barseltida mi. I går brøyt jeg sammen når jeg mata han med pumpa melk som han ikke ville ha, drittstressa pga hs! Han greide såvidt å få ned 40 ml, på ti minutt. Føltes som jeg tvangsfora han!

Ønsker dere alle et godt nyttår :D

Ja det er vi som henger her idag supersnusken ; )) skal føde i Skien jeg da... Du da??? Vi begynner med rier ikveld da... Så kommer nurka rett over midnatt ?? Bra plan ??

Ok, men kan godt vente til i morgen jeg altså! ;) Jeg skal på Ullevål, hvis ikke det er fullt da, det var det sist.. Har nesten lyst til å ringe å spørre, men denne fødingen blir så veldig virkelig hvis jeg ringer føden! Venter litt til jeg.. Akkurat bestemt meg for å unne meg epidural denne gangen og er fornøyd med den beslutningen egentlig! Lykke til!!

Noen timer på forskudd her, men godt nytt år, jenter  :kaklehone:  :hug:  :strix:  :dagens-rose:  Her feires kvelden med dundrende hodepine :P Litt lei etter halvannen uke...

Lykke til med nyttårsbabyene ;) Kos dere masse i kveld, alle sammen, og håper dere får et fantastisk 2014!  :babysmokk:  :babygutt:  :babyjente:  :babysmokk:  :babygutt:  :babyjente:

Å Fie, kutt ut den dumme hs-bitchen med det samme! Man må unngå slike personer som bare skaper negative vibber.

God bedring til deg, kjære Kjærepære! Kanskje få sjekket om du mangler noen vitaminer, e.l.?

Søte HH80 og Supersnusken; KNIP IGJEN! 5 timer klare dere! :lol:

2014 skal bli et fantastisk år, baby eller ikke! :D Godt nyttår, sweeties! :D

Annonse

Jeg ammer minst 13 ganger i døgnet, 4 ganger om natta, enda maser hs om vektkontroller her. Jeg skal slutte på h.stasjonen og heller dra hos legen vår. Hs har ødelagt barseltida mi. I går brøyt jeg sammen når jeg mata han med pumpa melk som han ikke ville ha, drittstressa pga hs! Han greide såvidt å få ned 40 ml, på ti minutt. Føltes som jeg tvangsfora han!

Ønsker dere alle et godt nyttår :D

Hm, hadde mykje styr i starten med det eg og - følte meg heilt udugeleg ei stund, men det og kom seg heldigvis! Dei styrer det i grunn godt sjølv så lenge dei blir tilbydd ofte nok. Sender deg ein god klem og felles antipati til før hs. Eg fekk heldigvis bytta til ei anna som er mykje rolegare og ikkje minst oppdatert :) Greitt med god oppfølging, men alt med måte. Dei diagramma kan dei putte ein viss plass, for det er levande ungar vi har og dei følgjer seg sjølv og ikkje diagramma, så lenge dei ikkje er underernærte eller sjuke er det vel normalt. Som med oss vaksne, i alle ulike fasongar.

Og godt nyttår alle ja :)

Tror jeg slår deg på målstreken HH80, hatt rier fra 4.30, nå drar jeg inn på sykehuset! Neste gang jeg logger meg på har jeg forhåpentligvis verdens skjønneste nurk i armene! Send meg noen gode tanker, gruer meg en hel del!! Rier var intet hyggelig "gjensyn" må jeg si....

Godt nyttår!

Tror jeg slår deg på målstreken HH80, hatt rier fra 4.30, nå drar jeg inn på sykehuset! Neste gang jeg logger meg på har jeg forhåpentligvis verdens skjønneste nurk i armene! Send meg noen gode tanker, gruer meg en hel del!! Rier var intet hyggelig "gjensyn" må jeg si....

Godt nyttår!

Et riktig Godt nyttår, og massevis av lykke til kjære deg :hug:

Annonse

Pokker asså supersnusken ; )) jeg hater å tape haha

Neida... Masse lykke til !! Vi vinner jo begge to verdens fineste premie <3

Kom akkurat hjem nå etter nyttårsfeiring Igår... Så nå skal baggen pakkes til imorgen !!

Helt uvirkelig og rart å tenke på at han er her om kanskje et døgn eller 2!!!!!

nå venter jeg spent på supersnusken sin oppdatering her!!!!

selv er jeg nå en smule rastløs og stresset med tanke på morgendagen. Føles så rart å pakke babtytøy og vite at han inni magen skal bruke de strax !! lurer på om jeg får sove i natt !!

er helt kvalm her jeg nå : ))))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...