Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Ny uke, nye muligheter & jeg må satse på enda en runde med aksjelegging. 2014 bør bli et godt år!! Helsikens blodtante som kommer slamrende med smerter og skuffelse rett oppi jula. Jaja, så får jeg surve fra meg mens jeg er på jobb nå, og være ferdig med det til jeg skal hjem til mann og hund..

Er vel over i pp6 nå? Må finne lista fram og oppdatere så jeg klarer å holde styr på dette selv. Haff.

Ha en fin dag dere søtsnupper. Kommer sterkere tilbake og håper jeg har bruk for test snart - send over babystøv!!! ;)

Klem

Fortsetter under...

God morgen!
Kjære alle nydelige dere... stikker innom en altfor tidlig morgenstund, for å ønske dere en GOD JUL :tree: å si at alt er klart til den store dagen, ville være en grov løgn! Regner med at det blir natt før jeg er i mål, men jeg skal nok klare det! I fjor startet jeg pynting av juletreet kl.01.00 og falt sammen i gråt da jeg oppdaget at lysene ikke virket :) skal sies at Fie-baby da var på rekestadiet, og at hormonene var ute av kontroll! I dag er hun fem måneder, og det er som om hun alltid har vært her! Hun er stort sett strålende blid og fornøyd. 

Hva kan man si om året som har gått? Vel, det har vært både solskinn og tøffe tak. Men slik er vel livet? Satser alt på at de nydelige barna mine skal ha en fantastisk jul. Mamma har lovet å gjøre INGENTING, og det gleder de seg skikkelig til!

Tusen takk for alt dere har stilt opp for meg. Dere har støttet og oppmuntret når det har vært hardt, og når jeg har opplevd min største lykke :hug:

Må vel innse at jeg ikke klarer å gjøre alle glade. Meldt avbud til 23 middag hos min far, og det falt ikke i god jord. Jeg klarer ikke julepynte fire små, mann og meg, og enda bli ferdig til jul :handle:  :tre:  :husarbeid:

En herlig høytid ønskes dere alle sammen! Med eller uten mager! Dere som ikke fikk ønsket oppfylt i år, har nå et helt nytt år med muligheter for bollemage!

:klem:

SpirenMin: om det med ekstra folat var så sinnsykt viktig, så regner jeg med at klinikken min hadde sagt tydelig fra om høydose med en gang. Siden de ikke har gjort det, så tenker jeg at det er nok med vanlig mat + en tablett folat :) De blir nok helt perfekte, disse små, skal du se ;) 

Nå er formen såpass at jeg faktisk har vært i svømmehallen i dag!! Herlig... var selvfølgelig sinnsykt sulten da jeg var ferdig, hehe, men var godt å bevege seg litt når det er så glatt ellers. Nå, derimot, skal jeg snart slenge meg på sofaen ;) 

Syns å huske at noen spurte meg om noe her for noen dager siden, men det forsvant helt for meg! Er i alle fall 12+4 nå, og er såpass sta at jeg ikke skal skrive meg over på 2. tri før på torsdag :P Har ikke fått tak i jordmor enda, men satser på en samtale og kjapp kontroll i løpet av januar. Syns det er greit siden jeg skal ha to, er jo kjekt å feks få høre hjertene med doppler eller noe :) OUL er ikke før 5. februar....da er jeg 18+6 og ser nok ut som en middels traktor. 

Håper dere alle får en fantastisk jul, damer!! Her blir vi aleine i morgen, noe som jeg tror blir veldig koselig, og så kommer noen venner førstedag. Da har kona bursdag, og jeg har planlagt å lage Oreokake :D 

Kos dere med barn og gubber ( satser på de er litt mindre kronidiotiske og slabbedaskete i jula), husk å ta godt vare på hverandre! Drit i å få det så reint og pent og fokuser på å ha det koselig sammen :) Til dere andre impregnerte: nyyyt magene :D Og til dere som er møkkalei av magen, så håper jeg dere får oppvartning deluxe og at dere eventuelt popper før nyttår ;) Og om det ikke ble mage i år, så VET jeg at den SKAL komme neste år!! Basta!!! 

Massemasse klemmer til alle sammen!!

Titter innom og sier GOD JUL til alle supre jenter i ***oss over 30***. Min "bortskjemte" lille jente vil stort sett ligge oppå noen og da helst meg....så det blir lite skriving, men mye lesing om dagene. Nå er hun 2 mnd allerede!

Håper dere alle får en super feiring med god mat og godt selskap. 

Bamsejuleklem!

Får ikke skrevet så mye her for tiden - er vel installert hos svigers, men det går i ett med juletrehenting, skiturer, handling, spilling og leking med ungene, etc. etc.

Så da håper jeg alle klarer å senke skuldrene i jula og bare koooose seg!

God jul, alle godjenter over 30 og 40! :D

GOD JUL til dere alle sammen :wub:

Jeg håper at dere får en fredfull og fin julefeiring :D

Dere er spesielle så husk å ta godt vare på deg sjøl og dine nære!

Apex :) så trist at blodheksa er på vei *grrr*

Skulle så gjerne ønske at du fikk drømmen om en spire i julegave ♡

Husk nå å kose deg med familien og mannen for jeg veit at gullegget ditt ligger klart ;) Varm klem til deg!!!

Lykkelig og Tussemor ♡ måtte dere få en fin fin julefeiring med gulla deres :wub: dere er herlige!!!

HH80 :) snart kommer premien din ;) klem!!

Kjærepære :) gode deg som jeg håper du og kona får en helt herlig julefeiring imorra ♡

Cayenne :) kos deg hos svigers! Drikk rødvin og ta mannen ;) *knis*

En til, Sensitiv, Sjøgress, Kumelur, Vinterblomst, Spirenmin, Katta og selvfølgelig alle dere andre♡ fra mitt hjerte ønsker jeg dere alt godt :wub:

Lillejulaften og gjett hva som kom kasta over meg idag......kvalmen :P

Joho har jo savna den så klager ikke.....overlever så lenge jeg ikke spyr *hahahahaha*

Er jo bare lille venn som gir meg tegn på at alt er bra med han ;)

Er 9+2 idag :D

Et lite spr.....er jeg nå i min 9 eller 10 uke?

Blir forvirra for appene sier at jeg er i uke 10 :o

Nå er det straks "Grevinnen og hovmesteren"

Kos dere jenter!!

Varm kle fra Dossa ♡

Annonse

Hihi Dossa, der kom ønsketilstanden  :fnise:  kos deg med den... forhåpentligvis er det bare morgen og ikke hele dagen på deg! :-) 

Her kom frøken rød idag :huh:  igår begynte jeg å tro det kunne være noe på gang haha... sånn er det! 

må visst teste el en dag å to før fra neste gang jeg - gidder å teste ;-) 

Vi skal jo bli gravide i 2014?! Ikke sant damer?  :skravle:    :babygutt:

Gledelig jul til alle flotte skravledamer!  :wub:

Vinterblomst ♡ dritt med tanta *grrr* men et steg nærmere drømmen vennen :wub:

Skulle ønske kvalmen bare var på morran :P

Men den kommer ikke før på formiddagen og holder det gående helt til kvelden *blææ* men regner med at den etterhvert vil gå over så frem til da sier kvalmen meg at alt er bra med spiren min :wub:

Ønsker deg en riktig god jul snuppa♡

Varm juleklem!!

GOD JUL til dere alle sammen :wub:

Jeg håper at dere får en fredfull og fin julefeiring :D

Dere er spesielle så husk å ta godt vare på deg sjøl og dine nære!

Apex :) så trist at blodheksa er på vei *grrr*

Skulle så gjerne ønske at du fikk drømmen om en spire i julegave ♡

Husk nå å kose deg med familien og mannen for jeg veit at gullegget ditt ligger klart ;) Varm klem til deg!!!

Lykkelig og Tussemor ♡ måtte dere få en fin fin julefeiring med gulla deres :wub: dere er herlige!!!

HH80 :) snart kommer premien din ;) klem!!

Kjærepære :) gode deg som jeg håper du og kona får en helt herlig julefeiring imorra ♡

Cayenne :) kos deg hos svigers! Drikk rødvin og ta mannen ;) *knis*

En til, Sensitiv, Sjøgress, Kumelur, Vinterblomst, Spirenmin, Katta og selvfølgelig alle dere andre♡ fra mitt hjerte ønsker jeg dere alt godt :wub:

Lillejulaften og gjett hva som kom kasta over meg idag......kvalmen :P

Joho har jo savna den så klager ikke.....overlever så lenge jeg ikke spyr *hahahahaha*

Er jo bare lille venn som gir meg tegn på at alt er bra med han ;)

Er 9+2 idag :D

Et lite spr.....er jeg nå i min 9 eller 10 uke?

Blir forvirra for appene sier at jeg er i uke 10 :o

Nå er det straks "Grevinnen og hovmesteren"

Kos dere jenter!!

Varm kle fra Dossa ♡

Du har gått 9 hele uker pluss litt til, så da er du jo inne i din tiende :) Jeg er i min 13. siden jeg er 12+4. 

"Kos" deg med kvalmen ;) Satser på at den er litt av og på, og at den forsvinner om noen uker. Er ikke forsvunnet her da, men :P 

Nok en gang: God jul :D 

God jul alle sammen. Her har freden senket seg,spist de hjemmelagde kjøttkakene mine og sett Grevinnen og hovmesteren. Imorgen er det julegrøt,kirken og ribbe med hjemmelagde medisterkaker :gullengel: 2 dag gleder jeg med til Dowton abby julespesial og 3 dag drar vi på hytta i 1 uke,jippy.

Til alle sammen uansett tilstander eller ønskede tilstander,god jul og godt nytt 2014 år :mrgreen:  :nissekonekyss:

Annonse

Ønsker dere alle en riktig god jul :wub: kos dere masse med familien og hverandre.

Dere som er poppeklare, nygraverte og våre kjære prøvere og selvfølgelig dere med småbarn ♡ måtte dagen bli minnerik med mange gode opplevelser for det fortjener dere alle sammen!!

Kvalmen kommer snikende og gir seg ikke før jeg legger meg :P

Spise lite, sakte og litt så skal jeg klare å nyte dagen :D

GOD JUL MINE GODE VENNER :wub:

God jul til alle dere flotte damer!

Her har vi en nydelig og rolig julemorgen, men utenfor tar vinden seg opp, skal visst bli en luftig julaften! Det gjør at vi ikke tar turen på kirkegården i dag for å tenne lys. Det er jo egentlig den koseligste delen av julaften, men vi tar turen i morgen når vinden gir seg. Tusen millioner tente lys ved gravene, det er ingenting som er så fredelig og stemningsskapende.

Ønsker dere alle sammen en fredelig julekveld, med dem dere helst vil feire sammen med, og at dere får det dere ønsker dere aller mest. <3

I følge BIM så er du i andre tri da, jeg følger i alle fall deres oppdeling av trimestre. I følge terminkalkulator så går man over i andre tri ved 12+0, men det virker som det er så mange som opererer med lengre 1. tri, så jeg tenker slik at jeg er i andre tri på torsdag.

Masse god jul til alle i verdens beste "nabolag"!!  :nisselue:   :hug:  :nissekonekyss:  :nissegutt:  :nissevink:

Her startet gårsdagen med magevirus så har da vært da sengeliggende mesteparten av ettermiddagen, kvelden, natta før det da roa seg på morgenkvisten. Nå har da min kjære fått det så han har ligget siden grytidlig i dag med div løpeturer. Men fikk kastet meg inn på apoteket før det stengte å kjøpt litt magemedisin så det har roa seg litt, men stakkar'n er fortsatt helt slått ut. Håper nå da at de andre i huset slipper unna!! Har vært veldig påpasselig med antibac når vi har vært utafor soverommet i håp om at det hjelper.  Og må si at å være kvalm og magesyk OG gravid med en turbodemon ikke er å anbefale!!  :spy:  :babysmokk:

Ellers må jeg si at dette er det mest depressive været jeg noen gang har opplevd i jula, høljregner og side vind som har tatt med seg noen trær ved skauen her og har nå store innsjøer rundt huset.Vil ha sånne i stedet  :kalle:

Hei jenter!

Her er jeg storfornøyd med å komme meg gjennom julaften uten fødsel! Ble en slitsom men hyggelig dag, er veldig fornøyd!

I dag (termindagen!) har jeg hatt mye gult ganske "hardt" slim, lurer på om det kan være den berømte slimproppen? Ikke noe blod da, det hadde jeg sist.. Ellers begynte faslegen og bli usikker på leie på sist kontroll, så nå er jeg litt engstelig her, har ikke lyst på setefødsel altså! Ble ikke henvist til noen videre us, det synes jeg er litt rart..

Håper alle har hatt en finfin jul! Og at noen har fått en dobbeltstrek i presang kanskje....?

Nyt julen videre alle sammen! Her håper jeg fremdeles på 2014....1 uke igjen!

God jul til dere alle! 

En liten forsinket hilsen fra stresserella som endelig kan ta seg juleferie. Sukk, for en førjulstid det har vært! Sluknet på sofaen i sta og sov noen gode timer, har ikke fått med meg verken lek, barne-tv eller noe av det som har foregått rundt meg. 

Nå er endelig alt julerelatert som jeg skal arrangere ferdig, og jeg kan nyte fri og fred fram til lørdag. 

Håper dere har det kos alle sammen, med store og små, nære og kjære, mager og prøvinger :) Stor klem :)

Good morning ladies! :)

Endelig er tanta på vei ut døra og nok en gang håpes det på at hun ikke kommer tilbake.. Er ferdig med jobbinga for denne runden også, så jeg håper det feires med en tidlig kveld når den tid kommer, har ikke sovet sammen med sambo på ei uke nå!! ;)

Kjempemasse lykke til, Supersnusken - tenk at nå er det snart på tide å få hilse på og holde spiren din i armene!!! :)

Klem til dere alle - NÅ begynner julekos del 2 for meg!!

God julemorgenklem til nabolaget! 

Her nytes morgenen med kaffekopp og en gutt som koser seg med nye leker. Vi har bestemt oss (eller rettere sagt jeg har bestemt meg) for å ikke stresse med prøving denne perioden. Det er nok av annet som skjer, og jeg vil ha fokus på å ha en koselig jul sammen med familien uten å stresse med testing, prøving, masse tanker og undringer, og bekymring for hva jeg kan gjøre og ikke. Så vi tar prøveferie fram til starten av 2014, og senker skuldrene i noen uker. Det er egentlig litt godt, og sex er plutselig kun for kosens skyld, uten en eneste tanke om at det "skal" bli barn av det. 

Lykke til Supersnusken og HH80! Nå er det jammen ikke lenge igjen! Det er spennende å følge med, og se hvem som blir førstemann ut :) 

Dossa, da kom kvalmen omsider -  godt du har funnet noen triks til å overleve den allerede. Håper det blir kortvarig ;) 

Minnimusa, håper formen er stigende hos alle i huset, det høres ikke ut som noe som helst moro med magesjuke i tillegg til å være gravid.

Hoi, krise på gulvet, nå må jeg løpe! Skrive mer senere :) 

Snart gravide:

Apex: 1 gutt født i forrige århundre, PP 5, MA i september. IKM 22.12-13
Sensitiv har en etterlengtet sønn. Ønsker inderlig et barn til.  
Cayenne har to herlige, halvstore troll, og håper det siste kommer i 2014.. PP 30. IKM 26.11..13
Sjøgress: 33 år, har to gull, ønsker veldig et tredje! 3 pp, IKM ca 16.12.13.
Mama foodie: 32 år, har en gullgutt, ønsker seg veldig minst et søsken til han. PP 10, IKM ca 11.01.14

Vinterblomst 43 år har ett barn, ønsker oss fler :-)

1.trimester:
Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)
Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)
SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, termin slutten av juni 2014)
Sidney (32 år, termin ca 7.7-14)
Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på¨plass Termin 29. juli!
Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14)
ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14      :) )

2.trimester:
Mrs Rose (30 år, ingen barn, termin 18.mars)
Katta82 (31år, ingen barn. Termin i begynnelsen av juni 2014)

Kjærepære (34 år, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, småpærene kommer nok før termin 3. juli -14)

3 trimester:
Supersnusken (termin 25.des)
HH80 (termin 4.januar)
Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar, KS 20.januar)
MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))
En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).

Født:
Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar
79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.
Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. april
Bokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.mai
Tussemor5 (termin 16 mai )Født en gutt
Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jente
Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jente
Hønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06
Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8
Junimage (termin slutten av juni)
Rime fikk to jenter 30. juni <3
Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille Sebastian
Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.
(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)
81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4
GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.september
nerdybirdy (termin 23 oktober), fødte en nydelig liten jente

Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.
m1980 (termin 29. Aug) ?
Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august)
Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10 

Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs)

Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)

Snart gravide:

Apex: 1 gutt født i forrige århundre, PP 5, MA i september. IKM 22.12-13

Sensitiv har en etterlengtet sønn. Ønsker inderlig et barn til.

Cayenne har to herlige, halvstore troll, og håper det siste kommer i 2014.. PP 30. IKM 26.11..13

Sjøgress: 33 år, har to gull, ønsker veldig et tredje! 3 pp, IKM ca 16.12.13.

Mama foodie: 32 år, har en gullgutt, ønsker seg veldig minst et søsken til han. PP 10, IKM ca 11.01.14

Vinterblomst 43 år har ett barn, ønsker oss fler :-)

1.trimester:

Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)

Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)

Sidney (32 år, termin ca 7.7-14)

Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på¨plass Termin 29. juli!

Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14)

ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14 )

2.trimester:

Mrs Rose (30 år, ingen barn, termin 18.mars)

Katta82 (31år, ingen barn. Termin i begynnelsen av juni 2014)

SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, termin 24. juni 2014)

Kjærepære (34 år, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, småpærene kommer nok før termin 3. juli -14)

3 trimester:

Supersnusken (termin 25.des)

HH80 (termin 4.januar)

Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar, KS 20.januar)

MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))

En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).

Født:

Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar

79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.

Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. april

Bokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.mai

Tussemor5 (termin 16 mai )Født en gutt

Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jente

Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jente

Hønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06

Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8

Junimage (termin slutten av juni)

Rime fikk to jenter 30. juni <3

Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille Sebastian

Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.

(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)

81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4

GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.september

nerdybirdy (termin 23 oktober), fødte en nydelig liten jente

Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.

m1980 (termin 29. Aug) ?

Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august)

Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10

Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs)

Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...