HH80 Skrevet 19. desember 2013 #7351 Del Skrevet 19. desember 2013 Hønny bønny : jeg er klar for fødsel når som helst : )) høres koselig ut med bursdag lille nyttårsaften !!! Men jeg tviler sterkt på at mn fødsel starter spontant før termin. Supersnusken : jeg vil ha 2. Januar : )) vi tar den dagen begge to ! Skal på kontroll på sykehuset imorgen og tenkte å høre hvilken dato de vil sette meg igang da. Tenkte faktisk å foreslå 2. Januar hehe.. Så får vi se om legen hører på meg : ) Hvordan går det med dere andre regelrett og prøvere og nybakte mødre. ?? Dossa: når er neste ul? Formen fortsatt bra ? Fiemamma: hvordan er formen din etter brystbetennelse ? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/295/#findComment-145954024 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 19. desember 2013 #7352 Del Skrevet 19. desember 2013 Bare en dag att så er det endelig juleferie *hurra* Idag har vi hatt julegrøt spising i gymsalen og alle elevene har stor kost seg og mange hadde på seg En herlig stemning.....det å se unger som koser seg, spiser og små prater er helt herlig!! Lyser av øyna på dem at de gleder seg til siste skoledag imorra. Det gjør både små og store HH80 heier på deg og gleder meg til å høre din fødselshistorie!! Jeg har ikke ny UL før på nyåret, skal ha en i uke 11 også vil jeg få en UL på Rikshospitalet samt blodprøver....det er i forhold til duo testen. Formen er bra den, og det små skremmer meg litt for skulle gjerne vært kvalm det hadde beroliga meg.....hahaha.....men jeg har jo sett hjerte banke på UL to ganger så da er det nok bare bra med spiren min Apex ååååå som jeg håper av hele mitt hjerte at du i løpet av de neste dagene får en positiv test!!! Det unner jeg deg vennen Godt å ha mamman sin i nærheten tenker jeg sjøl om han er stor. Masse god bedring og håper det ikke er noe alvorlig! Varm klem til gode deg Krumelur hvordan er ståa hos deg? Spent vettu for håper å få høre deg juble Sjøgress så bra at tanta er sparka ut!! Nå er det bare å forføre mannen for jeg veit at gullegget ditt ligger klart til å bli befrukta Har att en time før denne dagen er over, og da skal elevene faktisk ha matteprøve Tror jeg er den eneste læreren her som gir elevene full uke med lekser og prøver sjøl om det er siste skoledag Men imorra er det siste skoledag og da skal vi kose oss med å gå rundt juletreet ute, se på filmen "Reisen til julestjernen" og kose oss med litt snop VARM klem til alle dere gode jenter Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/295/#findComment-145954181 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krumelur Skrevet 19. desember 2013 #7353 Del Skrevet 19. desember 2013 Takk som spør, Dossa, men her kom nok tanta i dag, på slaget fire uker siden sist! Egentlig litt rart siden jeg er rimelig sikker på at el var et par dager senere enn forventet, men samme kan det være. Aksjene var lagt inn til begge tider, for å si det sånn;) Er jo selvsagt skuffa, men samtidig var ikke forventningene skyhøye denne mnd, siden jeg kjente el fra den siden jeg ikke har eggleder. Selv om det skal være mulig, så er vel sjansen ganske redusert. Dessuten er det jo positive sider også, som at jeg og min kjære kan kose oss litt ekstra i jula med vin og sånt. Satser på at det blir siste sjans på en stund Neste mnd bør jo el komme fra godsida, og da regner jeg med full klaff! Forventet el er 2. januar, så da er det bare å starte tørrtreninga i romjula Synes du bare skal nyte at du ikke er dårlig, kjære Dossa, du har jo sett at alt er i orden to ganger. Selv var jeg aldri kvalm da jeg gikk med gutten min (eller i noen av de andre svangerskapene som ikke har blitt noe av). Og selv om du har vært det før så kan det jo være forskjellig fra gang til gang. Tenk så deilig å slippe å være kvalm i jula! Hm, enda en positiv ting med at jeg ikke ble gravid nå, kunne jo ha vært at jeg ble kvalm denne gangen! He he, gjelder å se positivt på det Har også bestemt meg for å nyte ferien nå sammen med mine to kjære, uten å tenke så mye på det med å bli gravid. Er litt sliten av alt etter denne høsten her. Viktig å tenke på det man faktisk har også" Supersnusken og HH88, lykke til med innspurten av ruginga. For to år siden var jeg der dere er nå, hadde termin rett på andre sida av nyåret, og selv om jeg var lei så ba jeg om at han måtte holde seg inne til etter nyttår. 1. nyttårsdag gikk vannet! Og 2. januar ble han født Ellers er jeg hjemme fra jobb på andre dagen. Ble dårlig på tirsdag men kom meg gjennom dagen på jobb. Var helt utkjørt resten av dagen, kvalm og verking i kroppen. I dag er jeg nesten bra, det er bare en drepende hodepine igjen. Merkelig opplegg. Og passer utrolig dårlig, henger mildt sagt etter med julestria. Gaver er jeg ca ferdig med, men huset trenger en vask, og i mårra må jeg få dratt og kjøpt juletre. Mannen har masse å gjøre på jobb og jobber helt til 23., så det blir vel til at det stortsett faller på meg. Satser på å bli frisk til i mårra, vil jo gjerne være med på juleavslutning på jobben også. Heldigvis fikk jeg levert eksamen på tirsdags kveld. Apex, god klem til deg. Håper det ikke er noe alvorlig med gutten din! Alle dere andre, ikke nevnt men ikke glemt- god innspurt på førjulstida! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/295/#findComment-145954235 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma&storebror Skrevet 19. desember 2013 #7354 Del Skrevet 19. desember 2013 Heisann jenter! Ny UL idag og den lille peanøtta vår vokser i perfekt tempo! Idag vrikket den også på rumpa for mamman sin... Ellers er jeg redd for at jula kommer til å komme & gå med kvalme fra morgen til kveld 24/7. *baah* Men godt er det når det er lille bolle som gjør mamman sin uvel! I følge legen er jeg 8+6 idag og vi rykker stadig nærmere 2 trimester! Woop woop! Ny UL 30.desember! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/295/#findComment-145954466 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 19. desember 2013 #7355 Del Skrevet 19. desember 2013 Takk for lukkeønsking til eksamen, trur det gjekk greitt. Forventar ikkje det heilt store, men trur ikkje eg dumma meg ut heller. Så god kjensle midt oppi permisjonen, hjernen er ikkje heilt øydelagt No luktar huset jul, haha - vi har ikkje vaska, berre laga kjeks med nellik i! Godt triks Mannen kokkelerer på kjøkkenet og eg ligg rett ut i sofaen og nyt. Slett ikkje verst ein vanleg torsdag.. Kjekt å svinsa innom å lesa, men no trur eg jammen eg skal ta fram ei bok!! Lenge sidan sist eg las for moroskuld, saknar det. Heia alle spirer, og lukke til med graveringa de andre Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/295/#findComment-145955049 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 19. desember 2013 #7356 Del Skrevet 19. desember 2013 Så herlig å lese om kvalme svangerskap hihi... ..men dossa, det er jo deilig å ikke være dårlig!! du får bare nyte :-) Nå er det bare 5 dager til julaften gitt!! det blir koselig :-) selv om det ikke er snø her så skal nok stemningen komme! Har ikke spist julemat før tia, så gleder meg masse til herlig mat og mett mage! kjøtt som setter seg fast i gebisset er det verre med hihi regner med at ikm er til uken en gang, så venter fortsatt, men det er murringer der så regner med tr kommer. Men jeg har bestemt meg for å bli gravid i 2014 :-) .... så lykken er nær hehe. Jeg må sende forventningene litt lenger fram kjenner jeg, blir enklere å forholde seg da. Å det er jo ikke realistisk sånn statistisk sett, å bli gravid så raskt som jeg ble sist! så det så .. alt hva jeg gjør for å ikke minimere sjansene mine Goood kveld til alle som leser, nå skal jeg dykke ned i en boks sjokoladeis som har ligget litt lenge i fryseren Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/295/#findComment-145955067 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 20. desember 2013 #7357 Del Skrevet 20. desember 2013 Synd med tantebesøk, Krumelur og sykdom attpåtil Men som sagt, nå kan du nyte jula, kvalmefri og fin. Og vips over nyttår sitter spiren skal du se. Godt at formen er fin, Dossa! Fint også at du kan beroliges av et fint bankende hjerte. Nå Får du virkelig nyte juleferien, vel unt! Koselig å høre om spiren din mamma og storebror. Jammen blir man fort knyttet til disse bønnene! Woop woop, Apex...IKM rundt hjørnet. Håper så inderlig at du får etterlengtede streker. Håper også gutten din er frisk og fin igjen. Min eldste runder tjue, så vi har kanskje sønner i samme alder omtrent? Han kommer hjem i dag for julen, og det er så rart å se at det faktisk er en MANN på 1.90 som dumper inn på gutterommet. Høy, vakker og snill, min kjære førstefødte. Til kontrast er siste tilskuddet nå blitt beregnet å være 1505g på sist UL, store fine jenta! Hun virker å ha et svært så rolig vesen, så blir veldig spennende å se hvilken personlighet hun har når hun kommer ut. Gleder meg så veldig. Spennende med snarlig testetider, Vinterblomst. Du må holde oss nysgjerrige damer oppdatert Kjærepære, hvordan går det med småpærene dine? Og med deg? Tussemor, tenker masse på deg. Hvordan er førjulstiden i heimen? Nei, her må jeg ta til med eksamensarbeid...deilig å kunne bruke hele dagen! Det eneste er at uten kniven på strupen, er jeg en kløpper på utsettelse. som sagt, sitter her inne og tenker mer på hvilken te jeg skal lage meg enn sosialkonstruksjonisme. HA en deilig fredag, mine skjønne. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/295/#findComment-145956331 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 20. desember 2013 #7358 Del Skrevet 20. desember 2013 Heisann !! Da var nok en kontroll overstått . Alt bra med lillebror men jeg har muligens urinveisinfeksjon. De måtte sende den til dyrking så får ikke svar før om en uke, det kunne i verste fall sette igang fødsel hehe.. Ellers må jeg si at de vekstestimeringene er mere tull enn ever.. Sist fredag var han 3150.. Og idag 3000. Som legen da sa at det er 3000 + - 500 gr så da er han vel sikkert 3500.. Blir til at jeg settes igang 2 januar så da er det 12 dager igjen da : )) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/295/#findComment-145956899 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 20. desember 2013 #7359 Del Skrevet 20. desember 2013 Oj, er vestestimeringen virkelig så usikker? Og jeg som deklamerte vekten på grammet Så spennende med dato for popping da HH80! Og god bedring med UVI, fysjom, det er min store lidelse de gangene jeg har opplevd det. Ble oppringt fra legen min i dag med beskjed om å ta kontakt med føden. Var inne og fikk sjekket leververdiene, og det såheldigvis bra ut. Noe forhøyet var de, men det var visst helt normalt mot slutten. Men siden jeg klør slik inni hendene og under føttene skal jeg nå sjekke galleverdier. Så imorgen er dette møte fastende opp på sykehuset klokka ni. Greit at de sjekker det de kan, så slipper jeg å gå og lure. Men jeg kløøøør over hele meg, aaarghh! Har ikke hatt svangerskapskløe før(skritsj skratsj). Har fått klødempende, som ikke virker. Nei, klager egentlig ikke...for jeg er jo så heldig, så heldig :) Jah, tilbake til skrivingen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/295/#findComment-145956949 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 20. desember 2013 #7360 Del Skrevet 20. desember 2013 Kløe hørtes slitsomt ut !! God bedring ! Har ikke symptomer på uvi så plages ikke : )) Blir jo bare stressa av sånne vekstestimeringer, men det skal egentlig ikke gjøres så hyppig som hver uke. Skal være minst to uker mellom dersom det skal si noe.. Så i følge dagens estimering kan han jo være alt fra 2,5 til 3,5 haha Tipper han hvertfall er over 3 siden han ble beregnet til 3150 sist Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/295/#findComment-145956963 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersnusken Skrevet 20. desember 2013 #7361 Del Skrevet 20. desember 2013 HH80; vi får satse på parallell føding den 2 da! Håper inderlig jeg klarer å gå til da... I alle fall over julaften da, det er det viktigste! Jeg har også hørt at disse vekstestimeringene er meget usikre, men tror det blir verre jo mer man nærmer seg termin. Så tipper dine er litt mer eksakte En Til, men kanskje ikke på grammet da Håper de finner ut av det med kløe, det er bare fryktelig plagsomt! Ellers kjeder jeg meg litt jeg.... Har stresset fælt med å bli ferdig til jul, og vi har ikke laget avtaler så tett opp til termin da vi jo var sikre på å føde... Så pluselig har vi en hel åpen førjulshelg uten planer, og alle andre er jo supertravle... Hmm.. Har jo egentlig lyst til å treffe venner og familie NÅ, før fødsel, men de er jo opptatt m juileforberedelser osv.. Får vel bare nyte fred og ro som alle sier, men ikke så lett med storesøster i hus som er en skikkelig energibombe.. Ikke det største problemet i verden dette altså, klar over det! Det er så koselig å lese dine lykkelige oppdateringer Dossa! Er så glad for at det ble din tur, det finnes da tross alt litt rettferdighet her i verden! Nå står cayenne og alle dere andre for tur!! Håper på noen positive tester i julen! HIlsen hvalrossen, som nå unngår vekta (er nå 25+ ifht før graviditet, hvordan skal det ende...) Sliter forresten mye med sure oppstøt og halsbran, har funnet ut at beste medisin er is, så gjett hva jeg gafler i meg hver eneste kveld, etter at alle julekaker er "smakt" grundig på..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/295/#findComment-145957601 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 20. desember 2013 #7362 Del Skrevet 20. desember 2013 Paralellføding blir bra supersnusken : )) halsbrann er noe dritt,,,, sliter skikkelig med det samme . Gleder megler sykt til å bli ferdig å møte minstemann nå : )) Nå er det heldigvis bare rolige dager frem til han kommer, ikke noe stress og tidlig opp om morgene. Må bare shine litt opp her hjemme for nå er det bomba her : ) godt vi ikke skal ha folk her i jula !! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/295/#findComment-145957734 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 20. desember 2013 #7363 Del Skrevet 20. desember 2013 Og dessuten er det 25 kg pluss her også haha... Gidder ikke blir tjukkere nå ! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/295/#findComment-145957745 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katta82 Skrevet 21. desember 2013 #7364 Del Skrevet 21. desember 2013 Spennande å følga med på alle Til dåke straks fødande, og dåke andre som har barn frå før. Eg har termin i månedsskiftet mai-juni. Trur dåke eg har sjans til å gjennomføre 3vekers praksis fram til og med 23.mai? Helsesøsterpraksis altså Kjenne eg blir bekymra når eg høyre ko tungt mange har det på slutten!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/295/#findComment-145958811 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpirenMin Skrevet 21. desember 2013 #7365 Del Skrevet 21. desember 2013 Jeg var hos jordmor på torsdag, og fikk en liten overraskelse da hun spurte hvor mye folat jeg tar. Jeg har jo bare fulgt de vanlige rådene om en tablett om dagen, men damer med overvektsBMI (over 27 tror jeg det er) bør visst ta dobbel dose. Nå er jo jeg over de kritiske ukene så det får briste eller bære, men tenkte å nevne det her hvis det er flere i den kategorien som ikke har hørt om det før. Så vet dere det eventuelt gjelder det også Her er det full pakking, jeg reiser til mine foreldre i Nord-Norge i kveld og kjæresten får svigermor hit i jula. Så vi har vaska gulvet, og vi har pønta tre nå gjenstår det bare for meg å huske alt jeg trenger nordover (halve kofferten er full av julegaver, mine egne må bli liggende, får åpne dem når jeg kommer ned igjen) og skrive ned de siste instrukser om hva han må huske før ho mor kommer jeg har ikke strøket en eneste duk, og ikke bakt en kake, så da bør det i det minste være rent her til ho kommer. Det er hennes første barnebarn som tapper meg for krefter, så jeg regner med tilgivelse for at juleforberedelsene har blitt litt nedprioritert i år Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/295/#findComment-145958856 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apex Skrevet 21. desember 2013 #7366 Del Skrevet 21. desember 2013 En til, please; Min førstefødte ble født i '95, så de er ca like voksne våre avleggere.. Tida går så alt for fort, men mammahjertet er bristeferdig av stolthet over hvor flott og empatisk han er.. Har funnet seg ei kjempesøt og veldig trivelig jente som jeg virkelig håper han beholder i mange år fremover! Godt å ha han ute fra sykehuset igjen, håper det ikke blir mere tull mdd den kroppen nå! Stas å lese om flotte opplevelser på UL, det gledes over hver lille spire som vokser seg stor og sterk enten de fører med seg kvalme eller ikke! Innom bare sånn kjapt og egoistisk - igjen - for å fortelle at spenninga øker før IKM.. Kvalm nok, lettrørt (julesanger er nok til å dra meg igang - men kan vel også være pms) og ikke minst litt trøttere enn normalt. Det var tungt å holde seg våken på jobb i natt! Mannen er på retur fra juletreskogen, han og valpen hadde vært på tur og koset seg kjempemasse i hverandres selskap. Får stå opp og vaske gulv før dennlille terroristen kommer hjem og henger seg fast i moppen!! Klem til dere alle!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/295/#findComment-145959138 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 21. desember 2013 #7367 Del Skrevet 21. desember 2013 Mamma og storebror: gøy med gode nyheter på ul ! Nå kan du nyte juleferien : )) Dossa: når du har sett bankende hjerte på,ul ville jeg ikke stresset over fravær av kvalme ! Nyt det istedenfor : )) En til please : hvordan gikk det på sykehuset idag ?? Apex : lykke til med testing : ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/295/#findComment-145959244 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 21. desember 2013 #7368 Del Skrevet 21. desember 2013 Krumelur så dritt at du fikk besøk av tanta men vennen du nærmer deg en spire for hver dag som går Kos deg masse i jula med noe godt å drikke og selvfølgelig mannen Du veit at rødvinsorgasmer gir spire vettu ♥ Varm klem Apex ♡ gleder meg til du skal teste for jeg skjønner ikke annet enn at du er gravid Så godt at du har fått gutten din hjem att! Boxer er såååå søte *smelt* Flinka som vasker gulva!! Det gjør jeg på mandag. Spirenmin håper du får en super fin julefeiring kooooos deg!!!! HH80 & Supersnusken ♡ er så spent på deres vegne!! Hvem popper først Ønsker dere god jul Vinterblomst håper tanta holder seg laaaangt unna deg!!!! XXXXalt jeg har for deg En til ♡ slenger arma rundt deg og gir deg en varm klem Sensitiv hvordan går det med deg vennen? Varm klem Lykkelig &Tussemor håper god jentene mine har en fin førjulstid og håper av hele mitt ♡ at dere får en fredfull og fin julefeiring! Varm knuseklem!! Vi har vært i Sverige idag og handla litt. Hadde med oss jentene og gjort avtale på forhånd om ikke noe masing og de var sååå flinke Fikk velge seg litt i godisbutikken *knis* Mannen har salta og pepra ribba så på lillejulaften skal den i ovnen. Føler jeg er i rute.....er att å pynte juletreet og vaske over gulva og det blir gjort på mandag. Så nå har jule roen senket seg her i heimen ♥ 9 uker idag *wow* Er helt rart at det utrolig nok ble min tur Har en liten synlig mage allerede......kan bli vanskelig å skjule for folk i jula Har ingen planer om å si noe før på nyåret til familien, ønsker å vente tim de magiske 12 ukene Er så stille i huset for jentene er hos nabojentene, mannen sitt oppe og spiller ps3 og gutten er på rommet sitt og leker. Tror jeg skal benytte stillheten til å duppe litt Varm varm og god klem til dere alle sammen jenter!!! Love u girls Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/295/#findComment-145959264 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 21. desember 2013 #7369 Del Skrevet 21. desember 2013 Mamma&storebror så herlig å høre at det gikk bra på UL. Er skikkelig gøy at vi ligger likt i løypa Spent på hva ordinær UL sier ang termin ♥ HH80 takk jeg nyter dagene uten kvalme! Noe kommer sikkert kastende på meg hehe Katta det kan gå vettu men med et svangerskap så veit en jo aldri. Krysse fingra for at det lar seg gjennomføre!! Hvordan er formen din? Grøne jeg veit at du gjorde det bra på eksamen Ønsker deg en gooood jul vennen ♡ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/295/#findComment-145959281 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 21. desember 2013 #7370 Del Skrevet 21. desember 2013 Dossa : god jul til deg også !!! Kan bli close race mellom supersnusken og meg men jeg tipper hun vinner . Hun har jo termin 9 dager før meg : )) Har vært i byen idag og handla litt til lillebror, stellebord, stellematte, kluter, smukker og pose til bilstolen. Jeg har vel alltid ment at en sånn pose er bortkastet, men plutselig måtte vi bare ha en sånn ; )) Sengen hans er båret opp på rommet vårt og redd opp, klærne ligger i kommoden så nå kan han bare komme : )) herregud så spent jeg er !! Spent på når han kommer, hvordan fødselen blir, hvor stor han er, om alt er bra med han, åssen han ser ut osv osv. Navnet er bestemt og han skal hete Lucas Emil... Med trykk på i'en i Emil.. Altså ikke som Emil i lønneberget.. : )) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/295/#findComment-145959331 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 21. desember 2013 #7371 Del Skrevet 21. desember 2013 Tusen takk Dossa hadde vært fint med spire istedet ja !! Apex, krysser fingre for deg! HH80 det er så koselig å gjøre istand og å glede seg til første møte smelt.. Katta82, det kan gå kjempebra! men en vet jo aldri hvordan formen blir, så du må vel se an til da. Stå på En god helg til alle Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/295/#findComment-145959922 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 21. desember 2013 #7372 Del Skrevet 21. desember 2013 Her er prøver tatt og alt ser vel ut. Så nå legger jeg alle bekymringer godt og grundig på hylla! Ble litt ståhei da jeg var inne på observasjonsposten da ingen av jordmødrene klarte å finne hjertelyd. Det var helt stille, og de lette og lette. Men snart beveget hun seg, så det sto jo til liv, men fremdeles ingen hjertelyd å finne. Så da ble det nok en UL og sparketest og heldigvis alt i orden. Hun sitter fremdeles godt på rumpa. Nå står bare julevask, julehandel og julepynting igjen på planen...så egentlig bare kos igjen(særlig siden julevask og julehandel faller på mannen) da jeg får etterlengtet tid på mandag til å sitte på jobben å skrive noen kloke ord i eksamensoppgaven min. For en luksus å komme hjem til rent hus, ALLE barna mine og og den årlige nissegrøtseansen med mandel og marsipangris. Det er innbitt konkurranse om mandelen, og den som får den må prøve å gjemme den så lenge som mulig...mannen min som ellers er superskjønn, vennlig og snill viser her et overraskende konkurranseinnstinkt Høres så koselig ut at alt er på plass HH80, så rart det må være at du snart har gutten din hos deg! Gleder meg selv til alt står klart og jeg bare kan strikke, vente og glede meg Nå er jeg spent på om det popping rett rundt hjørnet for deg, Supersnusken. Termin på onsdag, sant? Håper du har fått hvilt godt ut, Dossa..og varmer meg godt på klemmen din! Krysser fingre, Apex! Kjempespennende! Ellers er goooood klem til alle her inne. Håper lørdagskvelden er rolig, deilig, varm og nær. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/295/#findComment-145959956 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 22. desember 2013 #7373 Del Skrevet 22. desember 2013 God søndag jenter ! Ja det er rimelig uvirkelig at han snart er her. Det som er mest slitsomt nå på slutten er at jeg ikke klarer slappe av å tenke at alt går bra før han er ute, Helt dustete for jeg får jo ul en gang i uka hvor alt sjekkes , men det er sikkert sånn alle tenker ; ) Helt greit om han kommer i natt for min del ; )) er ikke så viktig med januar lenger hehe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/295/#findComment-145961601 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 22. desember 2013 #7374 Del Skrevet 22. desember 2013 Spennande å følga med på alle Til dåke straks fødande, og dåke andre som har barn frå før. Eg har termin i månedsskiftet mai-juni. Trur dåke eg har sjans til å gjennomføre 3vekers praksis fram til og med 23.mai? Helsesøsterpraksis altså Kjenne eg blir bekymra når eg høyre ko tungt mange har det på slutten!! Det blir nok tøft, men om formen din er god er det overkommeleg om du er innstilt på det og bekkenet heng godt saman. Eg var på fjellet nesten kvar dag, siste dag dagen før vatnet gjekk - så det spørs på helsa di og formen din, ikkje lett å vita på førehand. Men om det er viktig for deg er det verdt eit forsøk!! Lukke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/295/#findComment-145962451 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krumelur Skrevet 22. desember 2013 #7375 Del Skrevet 22. desember 2013 Jeg hadde aldri klart det, Katta, hadde ryggproblemer i svangerskapet. Men hvis du er frisk og rask kan det gå, du vil nok få tilrettelegging. Er bare å ha innstillingen at du skal klare det, og ikke ha altfor høy terskel for å innse hvis det ikke går:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/295/#findComment-145962838 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå