Vinterblomst Skrevet 10. desember 2013 #7276 Del Skrevet 10. desember 2013 Kjærepære og spirenmin, trøttheten går over, men husker selv hvor trøttt jeg kunne bli idag er jeg også trøtt og tror det er pga gråværet, jeg er værsjuk, og funker best på lyse dager hehe.. Tussemor, ønsker deg all mulig fred i heimen til over nyttår og vel så det noen menn er enkelt å greit korttenkte, og ser ikke problemet slik vi ser det. håper inderlig dere løser det meste. kos til deg. her går det fint. testet el idag og ingen der gitt. tenker imåren så nå skal jeg dra med mannen på en tur i køya han har sittet og hintet en stund nå haha. Greit å få det gjort før jeg blir for trøtt god kveld damer i regnland, vinterland, katteland, juletreland og ellers (hehe..) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/292/#findComment-145931878 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 10. desember 2013 #7277 Del Skrevet 10. desember 2013 Apex, så godt å høyre at stemninga er betre heime Kjenner eg er litt misunneleg på at de skal få kvalp, har alltid vore eit ønske her, men det manglar kapasitet til å ta seg av han skikkeleg. Kanskje på sikt, håpar eg får vesla med på laget, naboen (som har ei jente på 8 mnd) henta sin kvalp for ei veke sidan, og når vi var og helste på den skrattlo vesla mi!! Og ho ler ikkje lett altså, som regel må vi kile og tulle masse for å få fram latteren - her kom det heilt spontant av denne kvalpen så eg vart varm heilt inn i sjela Tussemor, vi prøver oss fram med mat her. Litt ulike grautslag og frukt og grønt. Ho er ikkje veldig begeistra for å blanda smakar, så ho vil ikkje ha noko oppi grauten enno. I dag prøvde vi hirsegraut, det slo ikkje så godt an - den treng verkeleg noko smak oppi - fytti! Prøver igjen i morgon, då med hvetegraut med eple trur eg det stod? Det skal ho vel heller ikkje ha? Litt meir velvillig om eg pumpar oppi morsmjølk, så då gjer eg stort sett det, men i dag har vi hatt ein puppedag, lenge sidan sist. Så då var det ikkje noko til overs. Og no i kveld søv ho godt og!! Så då burde eg vel strengt tatt lese til eksamen og ikkje sitja her og fjasa - men det er så triveleg med gode naboar!! Syns og det er så triveleg å lesa når de nygraverte skriv om kva som skjer og kor langt de er, det er då eg skjønar kor fort tida eigentleg går!! Cayenne: Takk for tips! Ha ein fin kveld der ute Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/292/#findComment-145932109 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katta82 Skrevet 10. desember 2013 #7278 Del Skrevet 10. desember 2013 Kjærepære og SpirenMin. 2.trimester begynne på forskjellige plasser alt etter kor ein lese. Har lurt veldi på detta sjøl. Nåken plasse står det at ein er i 2.trimester når ein når veke 12, andre plasser etter veke 12, etter veke 13 og nåken seie at ein ikkje e i 2.trimester før ein når veke 16..altså 15+0.. Ingen hjelp eller klart svar å få me andre ord. Ette å ha vore ekstremt kvikk og våken første 14 vekene e eg nå konstant veldi trøtt! Håpe det snur kjapt!! Har ein eksamen som ska skrivast og eit arbeidsforhold som ska avsluttast Må ha ein finfin kveld alle sammen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/292/#findComment-145932157 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 10. desember 2013 #7279 Del Skrevet 10. desember 2013 Har lese litt i barnematboka mi, der står det at sammalt mel av havre, hvete, rug og bygg inneheldt gluten, hirse og mais ikkje. Vert litt forvirra eg, men ser at ho i allefall reagerer meir på havre enn på ris, men at det no går seg til. Prøve prøve prøve Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/292/#findComment-145932329 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 10. desember 2013 #7280 Del Skrevet 10. desember 2013 Har lese litt i barnematboka mi, der står det at sammalt mel av havre, hvete, rug og bygg inneheldt gluten, hirse og mais ikkje. Vert litt forvirra eg, men ser at ho i allefall reagerer meir på havre enn på ris, men at det no går seg til. Prøve prøve prøve Du kan bare Google havre og gluten, så ser du at det ikke inneholder det. Jeg tåler dårlig gluten og spiser havre så det står etter uten problemer! Har krasjet på sofan etter koselig juleavslutning med bål, kaker og kakao i skogen, og ser på fødeavdelingen mens jeg manner meg opp til å gjøre det nødvendigste av husarbeid... Ønsker alle en fin kveld og fredfull natt! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/292/#findComment-145932362 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 10. desember 2013 #7281 Del Skrevet 10. desember 2013 http://no.m.wikipedia.org/wiki/Gluten Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/292/#findComment-145932372 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krumelur Skrevet 10. desember 2013 #7282 Del Skrevet 10. desember 2013 Til dere som driver med introduksjon av mat til småttiser! Astma og alkergiforbundet har gått bort fra at man skal vente med å introdusere matvarer. Det beste er å introdusere litt og litt under "morsmelksparaply". H ete, rug og bygg inneholder gluten. Havre kan inneholde som rester fra produksjon, men da i svært små mengder. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/292/#findComment-145932410 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 10. desember 2013 #7283 Del Skrevet 10. desember 2013 Du herligste Tussemor! Knegget på meg kynnere av din utsøkte beskrivelse av meg og mannen i jula, ho ho ho! Ja da skal jeg forsøke å levere Ønsker så inderlig at du får en jul med mange gode dager og at mannebeinet virkelig forstår hvordan han skal operasjonalisere "happy wife, happy life"! Du fortjener det så inderlig! Å Apex,,har dere fått valp? Smelt. Kan du ikke legg ut et bilde av skjønnasen? Og håper også med hele meg at du må pakke bort spekematen i jula. Nå skal IKM bli IKM! Happy humping, Vinterblomst! Måtte det bli fruktbart og hyggelig Det gjelder deg også Cajenne! Hørtes utrolig koselig med den vrien på juleavslutningen. Tenk, nå er det ikke lenge igjen til høytid og ferie "lengte". Minnimusa, hvordan går det med deg? Og med småpusene? Lykke til med eksamen og energi, Katta. Føler ekte med deg der. Skulle egentlig skrevet selv...men sitter her inne med gromgjengen i stedet Nå er det straks godnatt og jeg skal legge meg i splitter ny seng! En varm klem til alle her inne. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/292/#findComment-145932466 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 11. desember 2013 #7284 Del Skrevet 11. desember 2013 Hello ladies Det er så herlig å komme inn her og lese alt dere har skrevet, stor koser meg!!! Dumme Dossa......tankene svirrer banker hjerte ennå.....disse tankene kommer bare rett og slett fordi jeg er i så god form Hadde noen dager hvor jeg var så kvalm men nå er jeg i topp form. Skulle nesten ønske at kvalmen kommer bankende på døra mi for det ville ha gjort meg mer rolig Men så lenge jeg ikke blør eller har magesmerter så må det vel bety at den lille spiren min har det bra Skal på sykehuset imorra for en sjekk og må jo si jeg er spent på om hjerte slår Ego innlegg, sorry jenter! Hvordan er det med dere andre søte jenter med en spire i magen? Våre kjære prøvere, hvordan er ståa hos dere? Krysser alt jeg har for at deres drøm nå blir oppfylt Kjære Tussemor og Lykkelig jeg håper det er bra med dere jenter *smask* Skulle så gjerne ønske å gi dere en varm klem!!!!! Dere er så gode og gjør det aller beste dere kan for familien og det håper jeg at mannfolka deres virkelig setter pris på!! Apex så gøy med en valp. Hva slags rase er det? Gjør så godt å lese at det er bedre i heimen hos dere Minnimusa hvordan er det med deg og dine søte små? Bildene du har på FB er nyyyydelige!!!! Varm og god klem til Sensitiv, En til vennen, Unilon, Sjøgress, Katta, Krumelur, Cayenne, Vinterblomst, Kjærepære og Spirenmin Det var de navna som er på denne siden, og til alle dere andre herlige jentene som ikke er nevnt er overhodet ikke glemt Mamma&storebror skulle du på UL idag? Gikk det bra vennen.....god klem til deg!!!! Vinterblomst EL hos deg så happy humping Har egentid på planen nå så tenkte å karre meg ned på biblioteket og få lagt inn noen nye bøker Får vel jobbe litt sjøl om jeg gjerne skulle ha sovet litt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/292/#findComment-145933734 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 11. desember 2013 #7285 Del Skrevet 11. desember 2013 Har lese litt i barnematboka mi, der står det at sammalt mel av havre, hvete, rug og bygg inneheldt gluten, hirse og mais ikkje. Vert litt forvirra eg, men ser at ho i allefall reagerer meir på havre enn på ris, men at det no går seg til. Prøve prøve prøve Du kan bare Google havre og gluten, så ser du at det ikke inneholder det. Jeg tåler dårlig gluten og spiser havre så det står etter uten problemer! Takk Hvetegraut er innkjøpt, men utsett til i morgon. I dag gjekk det meste av havregratuen ned No stusøv ho etter at vi hoppa over tolvsovinga og var på babysang i staden. Sliten lita jente, med mett mage. Håpar på nokre minutt til eg, for det blir ikkje ein tredje lur i dag!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/292/#findComment-145933844 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma&storebror Skrevet 11. desember 2013 #7286 Del Skrevet 11. desember 2013 Hello ladies Det er så herlig å komme inn her og lese alt dere har skrevet, stor koser meg!!! Dumme Dossa......tankene svirrer banker hjerte ennå.....disse tankene kommer bare rett og slett fordi jeg er i så god form Hadde noen dager hvor jeg var så kvalm men nå er jeg i topp form. Skulle nesten ønske at kvalmen kommer bankende på døra mi for det ville ha gjort meg mer rolig Men så lenge jeg ikke blør eller har magesmerter så må det vel bety at den lille spiren min har det bra Skal på sykehuset imorra for en sjekk og må jo si jeg er spent på om hjerte slår Ego innlegg, sorry jenter! Hvordan er det med dere andre søte jenter med en spire i magen? Våre kjære prøvere, hvordan er ståa hos dere? Krysser alt jeg har for at deres drøm nå blir oppfylt Kjære Tussemor og Lykkelig jeg håper det er bra med dere jenter *smask* Skulle så gjerne ønske å gi dere en varm klem!!!!! Dere er så gode og gjør det aller beste dere kan for familien og det håper jeg at mannfolka deres virkelig setter pris på!! Apex så gøy med en valp. Hva slags rase er det? Gjør så godt å lese at det er bedre i heimen hos dere Minnimusa hvordan er det med deg og dine søte små? Bildene du har på FB er nyyyydelige!!!! Varm og god klem til Sensitiv, En til vennen, Unilon, Sjøgress, Katta, Krumelur, Cayenne, Vinterblomst, Kjærepære og Spirenmin Det var de navna som er på denne siden, og til alle dere andre herlige jentene som ikke er nevnt er overhodet ikke glemt Mamma&storebror skulle du på UL idag? Gikk det bra vennen.....god klem til deg!!!! Vinterblomst EL hos deg så happy humping Har egentid på planen nå så tenkte å karre meg ned på biblioteket og få lagt inn noen nye bøker Får vel jobbe litt sjøl om jeg gjerne skulle ha sovet litt Heisann damer! En liten oppdatering fra meg... Vært på ny UL idag og vår lille peanøtt lever i beste velgående! Hjertet banker fint og den lille har doblet lengden sin og litt til på 6 dager! Vi er booket inn til ny kontroll neste torsdag! Dette er fantastisk! Mor derimot er konstant "fyllesyk".... ugh, men lykkelig! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/292/#findComment-145933867 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 11. desember 2013 #7287 Del Skrevet 11. desember 2013 Joa her går det fremover med pusebebiser og magen Følger med dere her inne, men dessverre så har jeg ikke vært såå aktiv på skrivingen. Har skjedd litt her siste tiden da det ramla inn en kar her og som viste seg å være en veldig trivelig fyr og har vært hos meg en del uker nå, som igjen da utviklet seg sakte men sikkert til et forhold Var egentlig ikke klar for noe mann i livet nå med lille Tiili såpass nærme ankomst, men når en så hyggelig fyr dukka opp på døra i midten/slutten av oktober og som da har hjulpet meg med å få ferdig barnerom, utstyr, massasje når ryggen og bekkenet har krangla og laget middag til meg hver dag han har vært her uten å kreve noe av meg, hverken et kyss en gang så blir man jo veldig glad Ga han tydelig beskjed om at jeg ikke ville stresse med noe og var veldig usikker i forhold til at jeg nå venter en bebis om ikke lenge, men han har vært sååå tålmodig med både hormonutbrudd og hver gang jeg har sliti mye med vondter så kommer han å masserer eller spør om det er noe han kan gjøre for meg. Kan jo ikke la være å la han krype inn i hjerterota da Pusebebisene vokser så det holder, de er nå 3 uker gamle og veier mellom 426-440g så noen skikkelige boller som nå begynner å ville utforske litt mer enn bare "fødekassa" så må vel sette opp "barnehagen" som jeg kaller den ganske snart så de får beveget seg på litt større område. Får legge ved bildene av bollene mine Rapunzel Maximus Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/292/#findComment-145934424 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 11. desember 2013 #7288 Del Skrevet 11. desember 2013 Minnimusa, din lurendreier hihi.. det hørtes utrolig koselig ut at du har en supergod mann ved din side pusebebisene dine er fantastisk fine smelt smelt :-) Dossa, forstår tankene dine. husker når jeg selv gikk de første ukene å kikka i trusa etter blod og venta på smerter som kunne bety sa og vet ikke hva men uroen forsvant og det var bare nytelse og våkne med magen min hver dag Ingen el å vise på staven idag heller hmmmmmmm ... jeg hadde endel el symptomer før helga hvor det var fuktig utflod og lysten var tilstede, så egentlig tror jeg el kan ha vært?? .. da har syklusen min begynt å tulle iallefall. eller kan det være at kroppen har prøvd å slippe egg før tiden denne måneden?? kanskje kroppen er forvirret stakkar jeg er jo 43 straks, og da kan jo mye skje på kort tid tenker jeg.. Good adventskveld Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/292/#findComment-145934505 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 11. desember 2013 #7289 Del Skrevet 11. desember 2013 Har skjedd litt her siste tiden da det ramla inn en kar her og som viste seg å være en veldig trivelig fyr og har vært hos meg en del uker nå, som igjen da utviklet seg sakte men sikkert til et forhold Var egentlig ikke klar for noe mann i livet nå med lille Tiili såpass nærme ankomst, men når en så hyggelig fyr dukka opp på døra i midten/slutten av oktober og som da har hjulpet meg med å få ferdig barnerom, utstyr, massasje når ryggen og bekkenet har krangla og laget middag til meg hver dag han har vært her uten å kreve noe av meg, hverken et kyss en gang så blir man jo veldig glad Ga han tydelig beskjed om at jeg ikke ville stresse med noe og var veldig usikker i forhold til at jeg nå venter en bebis om ikke lenge, men han har vært sååå tålmodig med både hormonutbrudd og hver gang jeg har sliti mye med vondter så kommer han å masserer eller spør om det er noe han kan gjøre for meg. Kan jo ikke la være å la han krype inn i hjerterota da Weeee, så spennande og så kjekt. Ein som blir verande oppi alt dette er verdt å ta vare på!! Gler meg til å høyra meir om dette etterkvart Ynskjer deg lukke til på ferda!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/292/#findComment-145934888 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viiii Skrevet 11. desember 2013 #7290 Del Skrevet 11. desember 2013 Flere tips om mat. Mi har spist hirsegrøt, men det har ikke vært favoritten. Men har blandet det med havremel. Da har det vært mer populært. Grøne: har du forsøkt aprikosmos i grøt? Her i huset har det blitt godt mottatt7. Jeg har også blandet eple i lag med avokado og banan. Det er skikkelig godt. Most mango er også digg. Vi spiser også skive, men må vel innføre ulike melsorter i grøten. Noen som har forsøkt med hjemmelaget? Snuppa har påvist melke allergi, så grøt lager vi fra grunnen. Ellers er det veldig kjekt å titte innom her innimellom. Veldig khrkt at lista vokser og at så mange har gått fra prøvere til gravide. Har lest 120 poster i kveld...så jeg husker ikke alle, men får kommentere Minnimusa - ddet var jo helt strålende nyheter om at du har en hyggelig kar på besøk. Ønsker deg riktig, riktig lykke til på ferden. Ellers stor klem til dere alle. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/292/#findComment-145935075 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 11. desember 2013 #7291 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Juhuuu Minnimusa, så herlig at du har funnet deg en kjernekar! Og for noen nuuusselige puser! Vinterblomst; bare stå på og legg inn aksjer, det kan godt hende kroppen bare tullet litt i helga! Jeg fikk jo ALLE tegn på el på dag 10 og 11 forrige pp, men det var jo alt for tidlig tydeligvis, da tr kom på dag 35 (lengste syklus siden vi startet å prøve). Egget klarte antakelig ikke å slippe så tidlig, nei. Men nå ble det alt for sent... Nattaklem til alle Endret 11. desember 2013 av **Cayenne** Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/292/#findComment-145935298 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 12. desember 2013 #7292 Del Skrevet 12. desember 2013 God morgen damer !! Siste arbeidsdag idag før permisjon og imorgen er det ul for å se om de skal sette meg igang eller ikke !! For mye spenning for min del : )) Minimusa: så koselig med en bra mann i hus da og for noen søte puser !! Vi koser oss veldig med våre to Main coons. De følger etter meg overalt så jeg får ikke gå på då alene en gang haha Mammaen storebror: så gøy med ul og alt bra !! Kos deg med lykkefølelsen ! Dossa : masse lykke til på ul idag !! Alt er nok i sin skjønneste orden, selv er jeg verdensmester i gravid bekymringer så jeg vet hvordan du har det. Spes siden dere har prøvd så lenge !! Men når du først har sett hjertet slå er oddsen i aller høyeste grad på deres side : ) men jeg er i uke 38 og bekymrer meg fortsatt så som sagt, full forståelse !! Jeg er f.eks så hysterisk at når jeg våkner på natten så får jeg ikke sve før jeg har kjent liv fra lillebror ; )) erre mulig Hehe stakkars unge må jo få sove ; )) gleder meg til å få han på utsiden !! Ang jordmor kontrollene i går så snakket jeg med jordmor om det med lavt fostervannsnivå og hun sa at dette ikke var uvanlig. Det så de spes etter at de hadde begynt med fast ul i uke 32 for alle gravide. Og legen hadde lavt terskel for å sette igang. Samtidig var det ikke helt enighet i fagmiljø om dette var nødvendig, men de gjorde det da for sikkerhets skyld. Symfysen målet mitt hadde ikke flatet ut noen av betydning så hadde det ikke vært for ul hadde de nok ikke oppdaget det hos meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/292/#findComment-145935408 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 12. desember 2013 #7293 Del Skrevet 12. desember 2013 Jeg har vært på sykehuset idag og tatt UL Lille reka mi på 1 cm var helt nyyyyydelig å se på *smelt* og hjerte banket for mamma'n sin! Var utrolig deilig å se den lille igjen Må innrømme at jeg grudde meg litt til UL for i de siste dagene har formen vært så fin, den lille kvalmen jeg hadde er borte.......dumme Dossa som ønsker seg dårlig form for da veit jeg at det er bra med den lille *knis* Men så lenge jeg ikke blør eller har smerter så er alt bra med reka mi!!! Skal inn på ny UL i uke 11 og en annen UL i uke 12 er deilig å bli fulgt opp!! Minnimusa for noen nyyyydelige pusekatter du har *smelt* Hvor lenge har du dem før de selges bort eller skal du beholde dem sjøl? Vinterblomst bare å legge inn aksjer titt og ofte og før du veit ordet av det så er gullegget ditt lagt varm klem!! HH80 tenk at snart så er han ute vettu så godt at du forstår mine bekymringer.....er ikke alltid like lett å skulle forholde seg rolig *knis* Klem! Skal på første svangerskapskontroll hos legen idag Jeg er så usikker på hvilket sykehus jeg skal velge.....AHus eller Kongsvinger......mine tre første var på Ahus......men jeg tenker at det er 15-20 min som skiller avstanden til de to sykehusene.....kortest til Ahus......og jeg har hatt 3 raske fødsler.....lengste var unna på 4.5 timer. Har lite lyst til å føde i bilen langs veien *hahaha* Sender over en varm og god klem til dere alle jentene mine Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/292/#findComment-145936141 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krumelur Skrevet 12. desember 2013 #7294 Del Skrevet 12. desember 2013 Hurra Dossa:-) måtte bare inn å sjekke hvordan det hadde gått med deg i dag! Gratulerer! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/292/#findComment-145936318 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 12. desember 2013 #7295 Del Skrevet 12. desember 2013 Hurra Dossa:-) måtte bare inn å sjekke hvordan det hadde gått med deg i dag! Gratulerer! Søte Krumelur tusen takk Helt vanvittig deilig følelse å se et ♥ som banker *awwweeiii* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/292/#findComment-145936334 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 12. desember 2013 #7296 Del Skrevet 12. desember 2013 Dossa: Må ha de til de er 12 uker før jeg får lov å levere, men siden jeg kastrerer kosekatter før de leveres så kan det hende jeg har noen til de er 14-16 uker. Blir at jeg beholder jenta regner jeg med, men at hun skal bo hos fôrvert. Gutten blir da solgt og håper jeg finner noen som er interessert i utstilling og/eller avl, men hvis ikke så er det viktigst at han får et godt hjem som kosekatt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/292/#findComment-145936368 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 12. desember 2013 #7297 Del Skrevet 12. desember 2013 Hurra for frisk reke, Dossa!!! Og hvis du har tid; 10.04.72 Lykke til på ul HH80! Hvordan er formen En til, funnet hus? Kanskje ikke tiden for det nå, men... Ny juleavslutning venter... Ha en herlig kveld, søtinger! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/292/#findComment-145936477 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apex Skrevet 12. desember 2013 #7298 Del Skrevet 12. desember 2013 Har vært slapp å oppdatere lista ser jeg, og når det var på tide å hente den frem så gjorde jeg likegodt det! Snart gravide:Apex: 1 gutt født i forrige århundre, PP 5, MA i september. IKM 22.12-13Sensitiv: har en etterlengtet sønn. Ønsker inderlig et barn til. Prøvd over ett år. IKM ca 28/11-13Cayenne har to herlige, halvstore troll, og håper det siste kommer i 2014.. PP 30. IKM 26.11..13ini: Har en nydelig fin gutt på 2. 1 PP etter exu okt.13. IKM ca. 8.12.13Sjøgress: 33 år, har to gull, ønsker veldig et tredje! 3 pp, IKM ca 16.12.13.Mama foodie: 32 år, har en gullgutt, ønsker seg veldig minst et søsken til han. PP 8, IKM ca 12.12.131.trimester:Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, termin slutten av juni 2014)Kjærepære (34 år, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, småpærene kommer nok før termin 3. juli -14)Sidney (32 år, termin ca 7.7-14)Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på¨plass Termin 29. juli!Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14)2.trimester:Mrs Rose (30 år, ingen barn, termin 18.mars)Katta82 (31år, ingen barn. Termin i begynnelsen av juni 2014)3 trimester:Supersnusken (termin 25.des)Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)HH80 (termin 4.januar)Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar, KS 20.januar)MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).Født:Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. aprilBokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.maiTussemor5 (termin 16 mai )Født en guttGrøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jenteØnsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jenteHønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8Junimage (termin slutten av juni)Rime fikk to jenter 30. juni <3Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille SebastianLykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.septembernerdybirdy (termin 23 oktober), fødte en nydelig liten jenteSymbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.m1980 (termin 29. Aug) ?Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august)Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10 Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/292/#findComment-145936585 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apex Skrevet 12. desember 2013 #7299 Del Skrevet 12. desember 2013 Fremdeles fantastisk å høre om hjertebank på UL, Dossa! Heier så inderlig på deg og spira. Deilig å slippe å være urven, nyt det du og husk at det står bra til der inne! Minnimusa: Nydeligste kattepusene.. Og så stas med en skikkelig frier på gården som vet å stelle pent med jenta si! Veldig koselig lesning!! Nok en dag med stress og dårlig med tid, henter valpen mandag, så da kommer det nok et bilde av den etter hvert. 8 Uker gammel søting, gleder meg!! Klem! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/292/#findComment-145936592 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 12. desember 2013 #7300 Del Skrevet 12. desember 2013 Hurra for frisk reke, Dossa!!! Og hvis du har tid; 10.04.72 Lykke til på ul HH80! Hvordan er formen En til, funnet hus? Kanskje ikke tiden for det nå, men... Ny juleavslutning venter... Ha en herlig kveld, søtinger! Beklager at jeg glemte deg! Prøvde men pendelen ga meg ikke svar så venta litt. Prøvde nå og våren neste år vil du juble vennen Mars-april-mai Og ser ut som du blir gravid med ei jente Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/292/#findComment-145936852 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå