Dossa :) Skrevet 7. desember 2013 #7226 Del Skrevet 7. desember 2013 Sjøgress formen er bra!! Går egentlig og venter på at kvalmen skal sette inn støtet Veldig trøtt på kvelden og oppblåst max, men ellers er jeg i fin form Skal inn på sykehuset torsdag neste uke. Sto i brevet at jeg skulle inn på en samtale i følge henvisninga som legen har sendt......håper jo at det blir en UL også Er helt magisk å tenke på at jeg har en spire i magen med et hjerte som slår som bare det Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/290/#findComment-145923278 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma&storebror Skrevet 7. desember 2013 #7227 Del Skrevet 7. desember 2013 Sjøgress formen er bra!! Går egentlig og venter på at kvalmen skal sette inn støtet Veldig trøtt på kvelden og oppblåst max, men ellers er jeg i fin form Skal inn på sykehuset torsdag neste uke. Sto i brevet at jeg skulle inn på en samtale i følge henvisninga som legen har sendt......håper jo at det blir en UL også Er helt magisk å tenke på at jeg har en spire i magen med et hjerte som slår som bare det Oh... jeg har ny UL på onsdag! Skal på ukentlige UL frem til minimum uke 12! Jeg skulle jo egentlig på utredningstime på fertilitetsklinikken på sykehuset sist torsdag, men ble UL tidlig isteden for Men fikk vite at mine eggreserver er så lave at jeg mest sannsynlig ikke hadde fått IVF...!!! Så dette må virkelig være det berømte gullegget! Så ser ut som jeg har en kropp som holder på å komme i tidlig overgangsalder... så dette må bare gå bra! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/290/#findComment-145923492 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 7. desember 2013 #7228 Del Skrevet 7. desember 2013 Sjøgress formen er bra!! Går egentlig og venter på at kvalmen skal sette inn støtet Veldig trøtt på kvelden og oppblåst max, men ellers er jeg i fin form Skal inn på sykehuset torsdag neste uke. Sto i brevet at jeg skulle inn på en samtale i følge henvisninga som legen har sendt......håper jo at det blir en UL også Er helt magisk å tenke på at jeg har en spire i magen med et hjerte som slår som bare det Oh... jeg har ny UL på onsdag! Skal på ukentlige UL frem til minimum uke 12! Jeg skulle jo egentlig på utredningstime på fertilitetsklinikken på sykehuset sist torsdag, men ble UL tidlig isteden for Men fikk vite at mine eggreserver er så lave at jeg mest sannsynlig ikke hadde fått IVF...!!! Så dette må virkelig være det berømte gullegget! Så ser ut som jeg har en kropp som holder på å komme i tidlig overgangsalder... så dette må bare gå bra! Så utrolig bra at gullegget ditt ble befrukta Dette skal selvfølgelig gå bra!!! Hva slags prøve tok du for å få vite om eggreservene dine? Spennende med ny UL for oss begge to neste uke Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/290/#findComment-145923736 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjærepære Skrevet 7. desember 2013 #7229 Del Skrevet 7. desember 2013 Hvorfor sykehuset nå alt, Dossa? Fordi du har bedt om det? Jeg har første svangerskapskontroll eller hva det heter hos fastlege på tirsdag, da blir det litt blodprøver og diverse visstnok. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/290/#findComment-145923778 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 7. desember 2013 #7230 Del Skrevet 7. desember 2013 Hvorfor sykehuset nå alt, Dossa? Fordi du har bedt om det? Jeg har første svangerskapskontroll eller hva det heter hos fastlege på tirsdag, da blir det litt blodprøver og diverse visstnok. Timen på sykehuset er den henvisninga fastlegen har sendt Den UL jeg var på denne uka bestilte jeg sjøl hos min gyn. Har første kontroll hos legen torsdag neste uke, seinere på dagen så blir etter timen på sykehuset Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/290/#findComment-145923802 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønny-bunny Skrevet 7. desember 2013 #7231 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Her har hele familien vært på teater og sett juleforestilling, til og med minsten som blir 6 mnd om 4 dager,alle var så flinke og satt stille og fulgte med. Til og med minsten før han tok en dupp i pausen. Så var det på vår familie pizza resturant der vi alltid går når vi en sjelden gang kommer oss ut til byen. En herlig dag,så glad i familien min Endret 7. desember 2013 av hønny-bunny Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/290/#findComment-145923964 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma&storebror Skrevet 7. desember 2013 #7232 Del Skrevet 7. desember 2013 Sjøgress formen er bra!! Går egentlig og venter på at kvalmen skal sette inn støtet Veldig trøtt på kvelden og oppblåst max, men ellers er jeg i fin form Skal inn på sykehuset torsdag neste uke. Sto i brevet at jeg skulle inn på en samtale i følge henvisninga som legen har sendt......håper jo at det blir en UL også Er helt magisk å tenke på at jeg har en spire i magen med et hjerte som slår som bare det Oh... jeg har ny UL på onsdag! Skal på ukentlige UL frem til minimum uke 12! Jeg skulle jo egentlig på utredningstime på fertilitetsklinikken på sykehuset sist torsdag, men ble UL tidlig isteden for Men fikk vite at mine eggreserver er så lave at jeg mest sannsynlig ikke hadde fått IVF...!!! Så dette må virkelig være det berømte gullegget! Så ser ut som jeg har en kropp som holder på å komme i tidlig overgangsalder... så dette må bare gå bra! Så utrolig bra at gullegget ditt ble befrukta Dette skal selvfølgelig gå bra!!! Hva slags prøve tok du for å få vite om eggreservene dine? Spennende med ny UL for oss begge to neste uke Vet ikke helt, men var en blodprøve av MAAAANGE som ble tatt etter vi kom på listene til fertilitetsklinikken! Mine eggreserver er på 1,1... noe som visstnok er veldig magert! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/290/#findComment-145923986 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sensitiv Skrevet 7. desember 2013 #7233 Del Skrevet 7. desember 2013 Sjøgress formen er bra!! Går egentlig og venter på at kvalmen skal sette inn støtet Veldig trøtt på kvelden og oppblåst max, men ellers er jeg i fin form Skal inn på sykehuset torsdag neste uke. Sto i brevet at jeg skulle inn på en samtale i følge henvisninga som legen har sendt......håper jo at det blir en UL også Er helt magisk å tenke på at jeg har en spire i magen med et hjerte som slår som bare det Oh... jeg har ny UL på onsdag! Skal på ukentlige UL frem til minimum uke 12! Jeg skulle jo egentlig på utredningstime på fertilitetsklinikken på sykehuset sist torsdag, men ble UL tidlig isteden for Men fikk vite at mine eggreserver er så lave at jeg mest sannsynlig ikke hadde fått IVF...!!! Så dette må virkelig være det berømte gullegget! Så ser ut som jeg har en kropp som holder på å komme i tidlig overgangsalder... så dette må bare gå bra! mamma&storebror: Takk for at du delte dette med oss Takk for at du gav meg - og jeg er helt sikker på andre også - håp om vi også kan klare det Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/290/#findComment-145924182 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krumelur Skrevet 7. desember 2013 #7234 Del Skrevet 7. desember 2013 Krysser fingrene for deg, mamma & storebror:-) du har jo sett et hjerte som slår og da er jo oddsene veldig gode:-) Selv har jeg vært så heldig å bli utrolig lett gravid, men har jo også mistet tre ganger. Nå er jeg i den situasjonen at jeg ikke vet hvordan ståa er. En eggleder i manko, og det var sjanser for at den andre ikke hadde optimale forhold heller. Men satser på det, har jo klart å få en unge. Fikk beskjed om å søke ivf hvis jeg ikke var gravid igjen innen et år.. Har iallfall fått slengt inn en dose i kveld;-) tok det med en gang junior var i seng, for å være sikker på å ikke bli avbrutt:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/290/#findComment-145924322 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjøgress Skrevet 8. desember 2013 #7235 Del Skrevet 8. desember 2013 Dossa! Så herlig med Nøtteknekkeren med svigermor, mamma og barn! Kjente at jeg savnet mamman min da jeg leste innlegget ditt. Skulle ønske hun bodde nærmere, så vi kunne gjøre slike ting sammen.. Var det en fin forestilling? Her er det mørketid, og lyst bare noen få timer hver formiddag. Jeg blir veldig trøtt av det i ukedagene, men i helgene er det herlig, når vi kan sløve leeenge før vi går ut døra! I dag har jeg vært på julegavehandel i tre timer helt alene - det var kjempedeilig! Etterpå bakte vi pepperkaker hjemme, før vi dro til noen venner og spiste pinnekjøtt. Ungene var ute og lekte i to timer i iskalde 15 minus, og kom lykkelige og sultne inn til dessert. Åh, som jeg ELSKER adventen! Krumelur, jeg kjenner så godt igjen utfordringen med å finne tid til prøving! Håper dere traff i kveld! Riktig god søndag til dere alle, fine damer! Klemmer fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/290/#findComment-145924486 Del på andre sider Flere delingsvalg…
elibjo Skrevet 8. desember 2013 #7236 Del Skrevet 8. desember 2013 Dossa: det er en blodprøve som "heter" amh som måler eggreserven. Alle som skal utredes i forbindelse med ivf må ta den, iallfall. Min var visst på 9, men i min alder burde den ligget på 15-30, sa legen i Porsgrunn. Men det var ikke grunnen til at vi ikke hadde lykkes. Var bsre litt lavere enn optimalt. Ellers går det bra her, tror jeg (bank i bordet!). Ikke dårlig, bare trøtt. Prøver å få tida til å gå, for noe så nervepirrende har jeg aldri vært borti før! 5+4 idag søndag. Er ikke så lett å nyte advent eller få gjort noe fornuftig når jeg nærmest holder pusten av bare spenning Ha en nydelig søndag, damer! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/290/#findComment-145924526 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 8. desember 2013 #7237 Del Skrevet 8. desember 2013 Antimullerhormon. Amh. Samme som jeg har tatt og som var under 1 i 2012!!! Etter prøve ble jeg gravid Nå skal jeg måle fsh som viser kvalitet på de få som er igjen. Den var ok da, men bra å vite om sjansen er betydelig mindre, slik at vi ikke prøver å håper forgjeves Så koselig å se at dere koser dere i adventstiden! ♡ igår hadde vi masse snø og kaldt og idag er det plussgrader å regn Da økte jeg stemningen med pepperkakesteking ..altså ferdig deig knis... Humping er igang og el til uken men føles som jeg har hatt el disse dager :-D tenk om?! Good søndag gode damer ☆☆ ♧ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/290/#findComment-145925085 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 8. desember 2013 #7238 Del Skrevet 8. desember 2013 Sjøgress det var en kjempe fin forestilling. Masse god musikk og flinke dansere Jentene synes det var rart for de kunne jo se rompene til gutta hahahaha Vi stor koste oss alle sammen!!! Svigers er nærmeste nabo og mine foreldre bor kun 20 min unna, er bare positivt å ha dem alle så nære Høres ut som du hadde en kjempe fin dag igår Wow bare lyst noen timer, da hadde jeg slitt gitt *knis* Vinterblomst hump i vei snuppa for nå er det din tur!!!! Varm klem ♡ Elibjo hvordan trives du i din rosa boble? Det er en helt magisk følelse å vite at det vokser en baby i magen vår *smelt* Idag våkna vi opp til snø Unga og jeg har vært ute i formiddag og lekt i snøen Når vi kom inn var det godt med varm sjokolade *yummi* Har satt sammen peppekakehuset som vi skal pynte seinere idag, vi må bare se ferdig filmen "Mormor og de 8 ungene" Deilig med en lat og god søndag :D Ha en fin fin advent jenter ♡ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/290/#findComment-145925218 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpirenMin Skrevet 8. desember 2013 #7239 Del Skrevet 8. desember 2013 Tudelu damer! Våknet opp til snødekt Oslo i dag, det er så nydelig! Kjenner julestemningen siger på. Liten nedtur at isen skjuler seg under nysnøen, så det er risikosport å gå tur nå! Hadde et nesten-fall som virkelig kjentes i lysken, strakk musklene ganske godt. Ellers er hofta mi helt j**lig nå! spesielt i nedoverbakke. Går som en oldis. Må få ringt og sjekket ventelistene hos fysioterapeut, dette går jo ikke an. Jeg har fått innkalling til første time på Adipol på Rikshospitalet, spennende! Lurer på om jeg får ny UL da, tror det er tre ekstra UL når man får oppfølging der. Skal rett før juleferien, tenk om det da går an å se kjønn! Å himmel... Og dessuten stoppa hjertet mitt bittelitt når jeg innså at denne innkallingen betyr at jeg har fått fødeplass. Det ble liksom litt mer seriøst og virkelig nå! Kanskje jeg endelig skal få gledet meg litt også Krysser fingre for prøvene og sender avgårde gravidestøv (er det noe man sier???), syns det er fantastisk at så mange har testet positivt i høst det må jo være smittsomt, så dere andre kommer nok etter Klem fra Oslo!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/290/#findComment-145925289 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 8. desember 2013 #7240 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg var så tjukk i hue at jeg googlet lite fostervann istad !! Da kommer det opp masse greier om misdannelser i nyrer og urinveier og sånn men at det er mere aktuelt dersom det blir oppdaget før halvveis i svangerskapet. Jeg har jo vært på sikkert 10 ul hvor det har vært normale mengder fostervann og legen har sjekket blære med urin, nyrer og blodårene i nyrene flere ganger ... Kan det plutselig være noe galt med nyrene hans da ?? Legen på fredag sa ikke noe om nyrer, bare at det kunne være tegn på at morkaka begynte å fungere dårligere ... Jeg er verdensmester i gravidbekymringer !!! Var det ikke lykkelig her inne som hadde noe fostervannsproblemer ?? Men hun hadde kanskje for mye ?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/290/#findComment-145925381 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønny-bunny Skrevet 8. desember 2013 #7241 Del Skrevet 8. desember 2013 HH80,ikke stress,det er sånne målinger som en sier" å så lite"og sender deg videre til en annen som sier, ",å helt normalt". Meg stresset de jo både med defekt navlesnor SUA-baby og lite fostervann,fostervannet var fint og SUA babyen vår er frisk og sprek og 6 mnd om 4 dager Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/290/#findComment-145925883 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 8. desember 2013 #7242 Del Skrevet 8. desember 2013 Så deilig med godt nytt frå deg Hønny-bunny!! At heile familien er oppe og går sammen, og ikkje minst minsten som jo oppfører seg heilt eksemplarisk høyrest det ut som. HH80, hadde det vore fare på ferde hadde legen gitt deg beskjed og noko hadde blitt gjort der og då, i tillegg så produserer vi fostervatn heile tida I dag har vi vore og besøkt naboen som har fått ein bedårande kvalp, vesla fall pladask. Og skrattlo kvar gong hunden kom bort til ho eller sprang litt. Heilt herleg!! For ho ler ikkje så ofte utan at vi jobbar hardt for det, verdas beste lyd!! Ho har og blitt ein racer til å snu seg, no også i søvne - så no våknar ho av at ho ligg på magen med heva hovud og er heilt forvirra. Det er nok fordi ho pleier å liggja å stanga i meg for å få puppen, og då våknar eg jo, men når eg ikkje er der eller ligg nære nok går ho heilt rundt stakkar. Det vil og seia at det begynner å bli skummelt å ha ho i dobbelsenga, og prosjekt: få orden på leggjing og soving må skje ein månad før planen om ho held fram slik. Det er eg ikkje heilt klar for, men ho blir sju mnd på julafta så det er vel kanskje dags. Hrmf!! Elles har eg og ho vore aleine nesten heile tida sidan onsdag, og gler oss veldig til pappan forhåpentlegvis kjem heimom i morgon, då er han halvvegs i vakta si.Gulp, då er det og berre ei veke att til min eksamen, som eg burde lese til no i stadenfor å virra her inne - motivasjon? Jatakk!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/290/#findComment-145925987 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 8. desember 2013 #7243 Del Skrevet 8. desember 2013 Dossa, var det du som var på Nøtteknekkeren? Sukk, som jeg lengter. Da jeg bodde østpå med min eldste sønn var det fast tradisjon å se den i Operaen hver jul. Jeg har jo også selv danset klassisk ballett i noen år, så syns det var like herlig hver gang. HH80..jeg er helt som deg. Kaster meg over Google, selv om jeg banner på at jeg skal la være, leser til øyet er stort og vått og velter meg i bekymring i etterkant. Hør på vår kjære Hønny du, hun har jo all erfaring med dette. Kjekt å se deg igjen forresten, Hønny! Kjente merkbar nedgang i forstebevegelse hele fredagen, rett på nettet og søkte opp "Tell trivselen" der det ble påpekt at det skulle taes alvorlig og man skulle ringe føden for en sjekk, og at det var kjempeviktig at kvinnen ble tatt på alvor av helsepersonellet. Så jeg ringte opp sykehuset jeg og nærmest hørte gjennom telefonen hvordan de skriblet ned på skjema "jajaja..nok en hysterisk svanger kvinne". Og begynte å belære meg om barns endrede døgnrytme og at barn hadde oppstykkede faser gjennom dagen og natten og det måtte jeg bare være forberedt på og bla bla bla. Jeg er et dårlig belæringsemne, så jeg freste tilbake at jeg skulle føde mitt fjerde barn og visste utmerket godt hvordan barns døgnrytme kunne arte seg og belærte tilbake viktigheten av å kjenne liv og brukermedvirkning og bla bla bla! Og avsluttet med "Ta den du, di gamle røy av en jordmor"..riktig nok inni meg da, heldigvis Nå er det heldigvis mer kontakt med frøkna der inne. Ellers har helgen innebåret aking(se på), juleverksted(litt for ivrig), og julebuldrekonkurranse(Jadda, se på der også). Nå jenter, er jeg offisielt i siste trimester...jubalubaaa! Føles faktisk veldig rart! Og kjempestas! Får hente fram lista vår og fiksefakse Kos dere med kvelden, gromjenter! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/290/#findComment-145926209 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 8. desember 2013 #7244 Del Skrevet 8. desember 2013 Milde himmel...her måtte det letes med lupe Her er det bare å hive seg på med oppdateringer. Snart gravide: Apex: 1 gutt født i forrige århundre, PP 4, MA i september. IKM 22.11-13 Sensitiv: har en etterlengtet sønn. Ønsker inderlig et barn til. Prøvd over ett år. IKM ca 28/11-13 Cayenne har to herlige, halvstore troll, og håper det siste kommer i 2014.. PP 30. IKM 26.11..13 ini: Har en nydelig fin gutt på 2. 1 PP etter exu okt.13. IKM ca. 8.12.13 Sjøgress: 33 år, har to gull, ønsker veldig et tredje! 3 pp, IKM ca 16.12.13. Mama foodie: 32 år, har en gullgutt, ønsker seg veldig minst et søsken til han. PP 8, IKM ca 12.12.13 1.trimester:Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)Katta82 (31år, ingen barn. Termin i begynnelsen av juni 2014)SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, termin slutten av juni 2014)Kjærepære (34 år, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, småpærene kommer nok før termin 3. juli -14)Sidney (32 år, termin ca 7.7-14) Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på¨plass Termin 29. juli!Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14) 2.trimester:Mrs Rose (30 år, ingen barn, termin 18.mars)3 trimester:Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs)Supersnusken (termin 25.des)Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)HH80 (termin 4.januar)Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar, KS 20.januar)MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).Født:Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. aprilBokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.maiTussemor5 (termin 16 mai )Født en guttGrøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jenteØnsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jenteHønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8Junimage (termin slutten av juni)Rime fikk to jenter 30. juni <3Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille SebastianLykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.septembernerdybirdy (termin 23 oktober), fødte en nydelig liten jente Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.m1980 (termin 29. Aug) ?Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august)Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/290/#findComment-145926261 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 8. desember 2013 #7245 Del Skrevet 8. desember 2013 Hønny Bønny : takk for beroligende svar : )) En til please: da er vi like på det området ja! Mannen. Huset bare ler av meg og tar det med knusende ro.. Og det er ok mere riktig ja : ) jeg tenker også at det er jo ikke så mange som er på ul sånn sent i svangerskapet så kanskje dette er mere vanlig enn vi tror, men jeg begynner å få en følelse av at set blir desember baby på oss : )) Nå er det natta på denne sofagrisen !! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/290/#findComment-145926433 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katta82 Skrevet 8. desember 2013 #7246 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Snart gravide: Apex: 1 gutt født i forrige århundre, PP 4, MA i september. IKM 22.11-13 Sensitiv: har en etterlengtet sønn. Ønsker inderlig et barn til. Prøvd over ett år. IKM ca 28/11-13 Cayenne har to herlige, halvstore troll, og håper det siste kommer i 2014.. PP 30. IKM 26.11..13 ini: Har en nydelig fin gutt på 2. 1 PP etter exu okt.13. IKM ca. 8.12.13 Sjøgress: 33 år, har to gull, ønsker veldig et tredje! 3 pp, IKM ca 16.12.13. Mama foodie: 32 år, har en gullgutt, ønsker seg veldig minst et søsken til han. PP 8, IKM ca 12.12.13 1.trimester: Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai) Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai) SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, termin slutten av juni 2014) Kjærepære (34 år, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, småpærene kommer nok før termin 3. juli -14) Sidney (32 år, termin ca 7.7-14) Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på¨plass Termin 29. juli! Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14) 2.trimester: Mrs Rose (30 år, ingen barn, termin 18.mars) Katta82 (31år, ingen barn. Termin i begynnelsen av juni 2014) 3 trimester: Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs) Supersnusken (termin 25.des) Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs) HH80 (termin 4.januar) Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar, KS 20.januar) MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?)) En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014). Født: Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar 79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars. Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. april Bokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.mai Tussemor5 (termin 16 mai )Født en gutt Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jente Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jente Hønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06 Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8 Junimage (termin slutten av juni) Rime fikk to jenter 30. juni <3 Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille Sebastian Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland. (Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.) 81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4 GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.september nerdybirdy (termin 23 oktober), fødte en nydelig liten jente Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år. m1980 (termin 29. Aug) ? Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august) Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10 Endret 8. desember 2013 av Katta82 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/290/#findComment-145926481 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersnusken Skrevet 8. desember 2013 #7247 Del Skrevet 8. desember 2013 Måtte bare flytte Fiemamma ned på har født jeg, for å kunne se meg selv trone aller øverst på 3.trim! Litt uvirkelig, synes ikke det er lenge siden jeg holdt på sammen med de andre snart gravide... Plutselig synes jeg tiden har gått fort likevel! Får se hvem som slår til først, kan jo hende HH80 slår meg på målstreken! Snart gravide:Apex: 1 gutt født i forrige århundre, PP 4, MA i september. IKM 22.11-13Sensitiv: har en etterlengtet sønn. Ønsker inderlig et barn til. Prøvd over ett år. IKM ca 28/11-13Cayenne har to herlige, halvstore troll, og håper det siste kommer i 2014.. PP 30. IKM 26.11..13ini: Har en nydelig fin gutt på 2. 1 PP etter exu okt.13. IKM ca. 8.12.13Sjøgress: 33 år, har to gull, ønsker veldig et tredje! 3 pp, IKM ca 16.12.13.Mama foodie: 32 år, har en gullgutt, ønsker seg veldig minst et søsken til han. PP 8, IKM ca 12.12.131.trimester:Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, termin slutten av juni 2014)Kjærepære (34 år, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, småpærene kommer nok før termin 3. juli -14)Sidney (32 år, termin ca 7.7-14)Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på¨plass Termin 29. juli!Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14)2.trimester:Mrs Rose (30 år, ingen barn, termin 18.mars)Katta82 (31år, ingen barn. Termin i begynnelsen av juni 2014)3 trimester:Supersnusken (termin 25.des)Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)HH80 (termin 4.januar)Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar, KS 20.januar)MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).Født:Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. aprilBokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.maiTussemor5 (termin 16 mai )Født en guttGrøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jenteØnsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jenteHønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8Junimage (termin slutten av juni)Rime fikk to jenter 30. juni <3Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille SebastianLykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.septembernerdybirdy (termin 23 oktober), fødte en nydelig liten jenteSymbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.m1980 (termin 29. Aug) ?Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august)Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10 Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/290/#findComment-145926511 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ms.Pond Skrevet 9. desember 2013 #7248 Del Skrevet 9. desember 2013 Ohoi, her er det liv! Stikker bare snuten raskt innom før jobb, etter en ukes nedetid, nettmessig. Godt å lese at alt står bra til med mager og prøvere, håper dere har en fin adventstid! Har egentlig ikke hatt tid til å kjenne etter julestemninga enda, men det er vel på tide å lete den fram nå. Her er IKM på kommende torsdag, men tr har vel mer eller mindre annonsert at hun er på vei, har hatt delvise småblødninger siden sist torsdag, og alle tester er negative (klarer jo ikke la være å teste). Men hadde også litt stikninger torsdag og fredag, som jeg først tenkte kunne være festesmerter med festeblødninger. Men jeg har vel litt mistet håpet på det. Jaja, man får bare slenge seg på en ny periode, og i det minste nyte det, når den forhatte tanta har gjort jobben sin God mandag, alle sammen! Jeg kommer sterkere tilbake senere, nå må jeg på jobb! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/290/#findComment-145927050 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 9. desember 2013 #7249 Del Skrevet 9. desember 2013 Jeg var så tjukk i hue at jeg googlet lite fostervann istad !! Da kommer det opp masse greier om misdannelser i nyrer og urinveier og sånn men at det er mere aktuelt dersom det blir oppdaget før halvveis i svangerskapet. Jeg har jo vært på sikkert 10 ul hvor det har vært normale mengder fostervann og legen har sjekket blære med urin, nyrer og blodårene i nyrene flere ganger ... Kan det plutselig være noe galt med nyrene hans da ?? Legen på fredag sa ikke noe om nyrer, bare at det kunne være tegn på at morkaka begynte å fungere dårligere ... Jeg er verdensmester i gravidbekymringer !!! Var det ikke lykkelig her inne som hadde noe fostervannsproblemer ?? Men hun hadde kanskje for mye ?? Jeg hadde altfor mye ja.... De sjekket og sjekket for missdannelser i magen til Fie-babyen, til jeg etterhvert ble stresset! Men smultbollen til mamma er frisk som en fisk senk skuldrene kjære deg.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/290/#findComment-145927071 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 9. desember 2013 #7250 Del Skrevet 9. desember 2013 PS! Grøne; hva var det for noen gode tips du fikk til hjemmelaget fruktmos etc. her på tråden? Lille-Fie har begynt å våkne to ganger per natt for å spise igjen her. Må nok starte med litt fast føde... selv om jeg egentlig synes det er litt i tidligste laget! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/290/#findComment-145927093 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå