**Cayenne** Skrevet 14. november 2013 #6851 Del Skrevet 14. november 2013 Å kjære Kjærepære, så fantastisk! Tenk to søte minipærer på en gang! Egentlig veldig praktisk for dere da, så slipper dere å gå gjennom denne prosedyren fullt så mange ganger! Setter forøvrig stor pris på å bli kalt sexy - vi synes også du er veldig sexy, men kanskje ikke fullt så sexy som du synes vi er... *hohoho* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/275/#findComment-145856834 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 14. november 2013 #6852 Del Skrevet 14. november 2013 Fie: Var fastlegen min som gjorde det, hadde bare en vanlig kontrolltime da hun spurte om vi skulle prøve å ta en liten strippings. Så jeg ville definitivt spurt! Ellers har du jo en veldig velfungerende kropp som holder på ungen helt til termin!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/275/#findComment-145856842 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpirenMin Skrevet 14. november 2013 #6853 Del Skrevet 14. november 2013 Kjærepære, så utrolig kjekt for dere! Er så glad på deres vegne! Slapp en liten tåre da jeg så bildet på fb Takk for oppbacking! Godt å se at dere reagerer, jeg føler meg liksom litt dum og naiv som blir skuffet, hvorfor hadde jeg forventa noe mer liksom? Men nå har jeg bestilt time til privat ul. Blir ikke før på tirsdag riktignok pga jobb og helg, men så lenge skal jeg klare å vente Fiemor, håper gutten kommer av seg selv i løpet av helga, unner deg vannfødselen Elibjo, så stas, nå er det innsett og deretter venting? God tur til Sveits, hønny! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/275/#findComment-145857014 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiemamma Skrevet 14. november 2013 #6854 Del Skrevet 14. november 2013 Igjen, grattis så mye med tvillingpærer Kjærepære!!!!! Woopa!!! Jøss, sier du det Cayennis??? Da skal jeg snakke med legen om det i morgen. Har bestilt øyeblikkelig-hjelp-time, så regner med de har litt rundere tidsbruk på de timene fremfor ordinære timer. Kanskje vi kan strippe hvis det ikke er tidkrevende. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/275/#findComment-145857040 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 14. november 2013 #6855 Del Skrevet 14. november 2013 Stripping tar ti sekunder! Iallfall hvis de kan det de gjør... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/275/#findComment-145857059 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 14. november 2013 #6856 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Jippi og Hurraaa for spirene dine, Kjærepære! Hadde det jammen på følelsen også og du skulle bare visst hvor SEXY jeg er her ligger og vralter på sofaen, ha ha ha! Anonymous poster hash: 5aaf6...dce Oj..dette var meg dere! Og heier og krysser fingre for deg, Fie. I løpet av helga skal du se du er i mål : D Endret 14. november 2013 av En til, please. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/275/#findComment-145857274 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 14. november 2013 #6857 Del Skrevet 14. november 2013 Oioioi, eitt egg i farta Elibjo!! Så fantastisk Og Kjærepære med dobbelt opp? Wiii!! Fie: Håpet er ikkje ute enno, du skal sjå han kjem ut til slutt!! God tur Hønny bunny, høyres deilig ut!! Eg lurer på å våga meg ut neste fredag på middag i byen, uten vesla mi!! Ho er då to dagar unna 6 mnd og det er kanskje på tide?? Men eg fullammar, og legging og soving har gått så fint så lenge at vi ikkje har villa utfordra det...men no har vi vore på farten hit og dit i ei veke og rutinene sviktar litt. Så kanskje vi skal prøva ut litt? Vi begynner med smaksprøvar på graut til helga, og håpar det vil hjelpa på...får sjå kva det endar med. I dag har ho lagt og tullehosta og gjort seg til lenge etter sengetid...så ho begynner å bli ein liten ramp, store lille babyen min. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/275/#findComment-145857507 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjøgress Skrevet 14. november 2013 #6858 Del Skrevet 14. november 2013 Så mange gode nyheter på en gang, da folkens! Hurra for deg og egget, Elibjo! Jeg skal tenke masse på deg i morgen, håper alt går som det skal, og du straks er gravid med en liten spire Kjære Kjærepære, så utrolig koselig med tvillinger!! Herlig, nå må du bare ruge ekstra mye, og kose deg maks med den voksende magen. Hvor langt på vei er du? Fine Fiemamma, spør om stripping! Jeg ble strippet 11 dager på overtid, helt uproblematisk og smertefritt, og det tok som Cayenne sa, cirka 10 sekunder. Og det aller beste: Fødselen startet samme dag! Den ville vel kanskje gjort det uansett på et eller annet tidspunkt så langt på overtid, hehe… Men jeg fikk i alle fall en fantastisk og uproblematisk fødsel, helt uten å bli igangsatt. Hønnybunny: Ååå, kos deg på ferie! Det hørtes fantastisk ut, nyt det! Grøne, så spennende med løsrivelsesprosess Jeg husker desverre ammingen som noe skikkelig slit, men samtidig er det jo så fint og koselig og flott også. Men jeg var så sliten og stresset da mine var små, og ble kvalm hver gang jeg ammet, så jeg greide rett og slett ikke å kose meg med spedbarnsperioden... Og nå når begge guttene mine har blitt store, ser jeg at jeg mistet så mye! Og håper jeg får en ny mulighet til å oppleve en spedbarns- og småbarnsperiode. Denne gangen skal det koses! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/275/#findComment-145857594 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 14. november 2013 #6859 Del Skrevet 14. november 2013 Kjære Kjærepære så utrolig gøy med to små weeeeeeeeee♡♡♡♡ Gratulerer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/275/#findComment-145857606 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjøgress Skrevet 14. november 2013 #6860 Del Skrevet 14. november 2013 Dossa, kjære gode deg! Takk for trøstens ord om fravær av trening! Kult at vi er så like i syklus, altså. Vi to kan heie på hverandre og oss selv samtidig, vi Hurra! Gode klemmer til deg!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/275/#findComment-145857610 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unilon Skrevet 14. november 2013 #6861 Del Skrevet 14. november 2013 Åh så gode nyheter her inne!!! Gratulerer kjempemasse med tvillinger Kjærepære!!!! Det var jammen lønn for strevet! Og det kommer til å bli så koselig og artig og hektisk og fantastisk! Gratulerer også til Elibjo som fikk et gullegg!! Håper det snart blir innsetting og graviditet hurra!! Så bra at du fikk el nå Vinterblomst! Krysser alt jeg har for at spira satt! HH80, har du vært å snakket med legen om sykemelding? Fiemamma, i natt skjer det nok! Tror du gjør det mer enn bra nok Grøne. Prioriteringene blir jo annerledes når man får barn Når blir du ferdig med studiene? Og babyen din høres forresten helt skjønn ut! Mi å dreiv å tullehosta i den alderen, så søtt og sært på samme tid Spirenmin, jeg synes det var en veldig rar beskjed fra legesekretæren! Da hadde de ikke trengt å måle hcg heller da. Da hadde de ikke trengt å ha noe kontroll på noe da, hvis det er så enkelt som at "Så lenge vi ikke kan forhindre noe, så trenger vi heller ikke følge med" Det var utrolig teit sagt av henne. Klem Mama Foodie, det var rart. Hvor mange tantebesøk har du hatt siden fødselen? Jeg har vel hatt 3-4 nå, husker ikke helt, men har ihvertfall vært veldig varierende lengde imellom, som nå sist med 39 dager, så det spørs om det tar litt tid før ting kommer skikkelig i gang. Kos deg i Sveits hønnybunny! Sensitiv, Tussemor, Sidney, Mamma&storebror, Lykkelig, En til please, hvordan går det med dere? Dossa, ja jeg trives som dagmamma. Jeg har aldri vært det før, så jeg må justere litt underveis når det gjelder rutiner og sånn, for de har så ulikt søvnmønster. Jeg prøvde først å få dem inn på samme spor, men det ble ikke bra for dem, særlig fordi dagmammajenta trenger søvn mye tidligere enn jenta mi. Derfor tar jeg nå heller to trilleturer med tvillingvogn, der den ene får sove og så stopper vi på en lekeplass så den andre får leke litt ute. Jeg jobber til vanlig som førskolelærer da, så jeg føler meg ikke heelt nybegynner heller, selv om jeg mest har hatt litt større barn Så spennende å være på dag 27 da! Har du 28 dagers sykluser eller lengre? Sjøgress, jeg tror det er veldig individuelt når man får symptomer, og dere som har vært iherdige aksjeleggere har jo god grunn til å holde håpet oppe Tror en sprek svømmer har funnet veien jeg, og at du bare kommer til å få et superlett svangerskap med få symptomer Første forsøk med fingermaling for småsnuppene i går. Dagbarnet tok en neve maling og stappet den rett i munnen, mens jenta mi pirket skeptisk borti malinga med en finger. Der har du dem i et nøtteskall. Etter litt overtalelse og veiledning fikk de klaska ned litt gult og oransj på papiret. Det skal jeg lime inn i april måned i lag-selv-kalenderen, altså påsketema. Jeg tenker de også skal få lime på et par fjær oppå maleriet sitt. I morgen skal de få male til måneden september, da med tema frukt, så jeg skal tegne en enkel trestamme med en tusj, og så skal de få rødmaling kun på fingertuppene og dytte på epler liksom på treet. Så får vi se hvordan det går. Jeg har begynt å bruke billigstrimlene, testet etter el iforigårs og i dag, negativt så langt. Men hva er el-slim og hvordan vet man at man har det? Er det sånn litt ekstra utflod på en måte? 34 år og fortsatt intetanende om slike kroppslige funksjoner hehe huff. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/275/#findComment-145857758 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 15. november 2013 #6862 Del Skrevet 15. november 2013 God morgen! Er så trøtt at jeg sliter med å holde kaffe'n rett, men må jo bare gratulere! Elibjo; jeg krysser fingre for at du har gullegget, og at kvalmen tar deg på nyåret! Kjærepære; gratulerer så veldig mye med to fantastisk sprer! Det var virkelig koselig nytt! Fiemamma; håper legen stripper deg skikkelig i dag, slik at du kommer i gang selv! Når det er sagt, så har jeg fått noe hjelp på 4 fødsler, så det er ikke noe nederlag med litt assistanse heller! Kan vel ikke noe for at vi er super-rugere.... lykke til med innspurten og super fødsel! Unilon; veldig koselig at du spør hvordan jeg har det! Er ikke så mange som gjør det faktisk! Kan melde om at jeg er dritsliten, gruer meg til julekjøret starter, men holder fasaden og har fire lykkelige troll! Så da får jeg bare leve med at jeg ikke har det helt bra... Der stoppet det opp.... skulle sikkert kommentert mer, sagt noe artig, eller dypt...men er bare så fantastisk trøtt! Nå må eldste vekkes, så hun ikke kommer for sent på skolen i dag også!Ønsker dere alle en fantastisk helg! Grøne; håper du får til en koselig tur ut! Jammen fortjener man en liten pause noen ganger. Ikke missforstå, jeg elsker mine solstråler (eller terrortroppen....)men noen ganger savner jeg "meg"... God helg til alle de herlige støttekontaktene!Det er utrolig koselig å følge dere! Håper virkelig at alle får det de ønsker seg til jul!!! Det tar på med prøving! Men premien er suveren, tross alt... Mange trøtte klemmer fra lett bustete, trøtt, firebarnsmamma i pysj full av gulp og melk! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/275/#findComment-145857978 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 15. november 2013 #6863 Del Skrevet 15. november 2013 Lykkelig 4 du er god! Fire småtroll som skal følges opp er en stor jobb. Håper du har mulighet til bare noen timer fri som du kan ha helt for deg selv snart! ☆♡☆☆☆ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/275/#findComment-145858247 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 15. november 2013 #6864 Del Skrevet 15. november 2013 Da er det endelig helg *johohohoho* Har to syke jenter hjemme hun eldste våkna med vondt i hodet og halsen og 39.9 i øret *usj* Så slapp og sliten og hadde ikke valg, måtte bli hjemme sjøl om hun ville gå på skolen. De øver til en stor forestilling og snuppa er redd for å gå glipp av øvinga og hvis de skulle lære nytt stoff pliktoppfyllende jenta mi Hun minste er potte tett og vondt i halsen. Blir en rolig og avslappende helg med masse inne kos med ungene!! Krysser bare fingra for at vi andre holder oss friske og ikke blir smitta! Er på dag 28 idag *spent* ikke noe spotting enn så lenge så håpet er jo tilstede så vidt det er Unilon du må være verdens beste dagmamma!!! Så flink du er til å finne på gøyale ting med barna Syklusen min ligger på 29-32 dager.....så mye kan ennå skje, men jeg tar en dag av gangen og bare håper på det aller beste. Og skulle tanta komme ja så får hun jo bare gjøre det før jeg kan jage henne på dør igjen Kan ikke la henne gjøre meg sinna *knis* Sjøgress du er virkelig ei herlig jente!!!! Hvordan er ståa med deg, har du noen symptomer ennå? Hadde vært så gøy om vi kan juble høyt sammen over hver vår positive test!!! Kroppen gir meg dumme signaler......plages litt av halsbrann.....små uggen.....trøtt og sliten....men jeg veit at kroppen ha kødda med meg før så stoler ikke på noen signaler før jeg sitter med en positiv test i hånda Fiemamma min søte venn jeg er så utrolig spent på dine vegne!!!! Du har litt av et maraton løp foran deg, med smerter fra helvete men alt er glemt vennen når du får gutten din på brystet ditt og du overfylles av en enorm kjærlighet du ikke trodde gikk an Tenker masse på deg!!!!! Lykkelig du er ei jente som må være verdens beste venninne!!! Litt av et rivjern du er som jeg veit betyr alt i familien din!!! Du er midtpunktet og limet som holder dem sammen God klem!!! Vinter blomst hvordan er det med deg? Sensitiv, Tussemor, En til vennen, Supersnusken måtte bare sende dere noen ikoner for dere er så herlige!!! Men vil jo ikke glemme dere andre heller så dette er til dere alle sammen mine herlige jenter som jeg digger alle sammen!!!! Skal sitte og jobbe litt på jobben før jeg snur snuta hjemover. Pliktoppfyllende vettu så skjønner jo hvor jenta mi har det fra *knis* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/275/#findComment-145859074 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 15. november 2013 #6865 Del Skrevet 15. november 2013 Minnimusa er spent!!! Hvordan går det med pusemamma'n din? Blir det snart fødsel på henne Gikk det bra på din egen kontroll? GOOOOOOOD KLEM!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/275/#findComment-145859393 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 15. november 2013 #6866 Del Skrevet 15. november 2013 Vinterblomst og Dossa; så søte og gode dere er... Trodde jeg skulle få noen minutter til å skrive nå, men Fie-baby surver! Jeg skal ha noen timer kvalitetstid den 5 desember. Da skal jeg for første gang på mange år gjøre noe ALENE skal på kurskveld og lage mine egne juledekorasjoner! Elsker slikt! Ville egentlig bli blomsterdekoratør, men av en eller annen grunn endte jeg som sykepleier Ha en deilig helg alle sammen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/275/#findComment-145859713 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 15. november 2013 #6867 Del Skrevet 15. november 2013 Så flott Lykkelig 4 da har du noe å glede deg til! !☆ Dossa jeg er så spent på dine vegne! Her er det kun 2 dpo!☆ så har mange dager foran meg :-D Formen er fin! Nå er det smågodt å sjokolade å the voice Glede ☆☆☆☆ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/275/#findComment-145859858 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjærepære Skrevet 15. november 2013 #6868 Del Skrevet 15. november 2013 Så mange gode nyheter på en gang, da folkens! Hurra for deg og egget, Elibjo! Jeg skal tenke masse på deg i morgen, håper alt går som det skal, og du straks er gravid med en liten spire Kjære Kjærepære, så utrolig koselig med tvillinger!! Herlig, nå må du bare ruge ekstra mye, og kose deg maks med den voksende magen. Hvor langt på vei er du? Fine Fiemamma, spør om stripping! Jeg ble strippet 11 dager på overtid, helt uproblematisk og smertefritt, og det tok som Cayenne sa, cirka 10 sekunder. Og det aller beste: Fødselen startet samme dag! Den ville vel kanskje gjort det uansett på et eller annet tidspunkt så langt på overtid, hehe… Men jeg fikk i alle fall en fantastisk og uproblematisk fødsel, helt uten å bli igangsatt. Hønnybunny: Ååå, kos deg på ferie! Det hørtes fantastisk ut, nyt det! Grøne, så spennende med løsrivelsesprosess Jeg husker desverre ammingen som noe skikkelig slit, men samtidig er det jo så fint og koselig og flott også. Men jeg var så sliten og stresset da mine var små, og ble kvalm hver gang jeg ammet, så jeg greide rett og slett ikke å kose meg med spedbarnsperioden... Og nå når begge guttene mine har blitt store, ser jeg at jeg mistet så mye! Og håper jeg får en ny mulighet til å oppleve en spedbarns- og småbarnsperiode. Denne gangen skal det koses! I går trodde jeg jeg var akkurat syv uker, men legen sa 6+6, så syv i dag, da. Ikke helt over den risky perioden kan man si, men til jul kan jeg senke skuldrene Termin 3. juli. Har alt lagt meg for kvelden, så sender nattaklemmer til hele gjengen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/275/#findComment-145859895 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 15. november 2013 #6869 Del Skrevet 15. november 2013 Da var helgen her, deilig deilig Nå er det spennende tider igjen, fineste Dossa Skal følge nøye med og heie. Også til deg Sjøgress. BADER dere i babystøv! Og gooood bedring til jentene dine, Dossa! Flere her som nærmer seg IKM forresten? Unilon, du høres ut som den herligste dagmamma! Så kreativ du er med barna og det virker som du evner å skape fine dager for dem. Lykke til med letingen etter EL. Tror EL-slimet skal være blankt? og lett å strekke i lange baner, he he. Kjære Lykkelig, Så deilig at du endelig skal få nyte litt sabla velfortjent egentid. Hørtes utrolig koselig ut. ELSKER selv alt som har med advent og jul å gjøre Godeste Tussemor. Jeg savner deg, og lurer på hvordan du har det . Sender deg min herligste klem. Må gratulere nok en gang med to skjønne minipærer( adopterer Cajennes betegnelse..det var så søtt, hehe), kjærepære. Hvordan er formen? Elibjo..er egget satt inn? Hvordan er det med deg? Veldig spent på dine vegne nå! Joiner deg i sjokoladehimmelen, Vinterblomst. Mannen snart hjemme med godsaker og jeg nyter peisvarme og gullrekka. og skyver tanken vekk på at det igjen er akademisk skriving som etter hvert må hentes fram. Men ikke denne helgen, nei! Så godt å bare kunne slappe heeeelt av i sofakroken og glede meg til kveldsparkeseansen fra lillertrille, som runder kiloet. Store, fine jenta der inne. Er så forelsket i babyen min Ønsker dere alt godt, alle mine finfine nettvenner Luv ja! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/275/#findComment-145859921 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 15. november 2013 #6870 Del Skrevet 15. november 2013 Måtte bare hente fram lista vår, så jeg kan se hvem som nærmer seg teste- og jubletider Og den som vil kan oppdatere Snart gravide:Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold.Cayenne (IKM 28. oktober, to barn, prøvd på nr tre i et par år...)ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb)Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang.Elibjo: pp22, Vestfold, gift, ingen barn fra før. Første forsøk med ivf. Uttak i uke 47 ca.LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo)Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn AkershusMamma&storebror (pp 18, SA september & November 2012 + 4 kjemisk) 35 år, 1 barnUnderfundig (72 modell, 1 datter 91, prøvd siden 2010, ivf, 2 sa, 1 forsøk igjen offentlig)Skogshuldra (31 år, en sønn født i 09) Tatt ut hormonspiralen 31 juli -13Klarforbarn75 38 år, ingen barn, IKM 10 nov 13ppDossa ( prøver på nr 4. EXU april 11 og 1SA aug 13) 41pp og IKM ca 17. NovemberSensitiv: har en etterlengtet sønn. Ønsker så inderlig et barn til. Prøvd over ett år. IKM ca 28/11-13.Apex (38 år, 1 prins fra før '95 modell. MA september '13. PP 4. IKM 22.11)Cambri (37 år, to barn på 19 mnd og snart 3 år)Vinterblomst (datter født november 2012 .ønsker 1-2 til :-) )[/font][/color]Unilon (34 år, en datter aug 2012) pp2, ikm i desember en gang.Sjøgress (33 år, to barn, ønsker en til ) pp3, IKM ca 18.nov.Babyglede2014 (34 år ingen barn) PP11 IKM 19 novMama foodie (32 år, ett barn, ønsker minst en til), PP6Corneliuss (38 år, to barn på 3 og 6 år, prøver på nr. tre) Krumelur (35 år, har et barn, 1. pp etter exu)1.trimester:Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)Katta82 (31år, ingen barn. Termin i begynnelsen av juni 2014)SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, termin slutten av juni 2014)Kjærepære (34 år, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, termin ca 5. juli -14)Sidney (32 år, termin ca 7.7-14)2.trimester:MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).Mrs Rose (30 år, ingen barn, termin 18.mars)3 trimester:Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.m1980 (termin 29. Aug) ?Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august)Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs)Supersnusken (termin 25.des)Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)HH80 (termin 4.januar)Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar, KS 20.januar)Født:Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. aprilBokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.maiTussemor5 (termin 16 mai )Født en guttGrøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jenteØnsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jenteHønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8Junimage (termin slutten av juni)Rime fikk to jenter 30. juni <3Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille SebastianLykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.septembernerdybirdy (termin 23 oktober), fødte en nydelig liten jente Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/275/#findComment-145859963 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma&storebror Skrevet 15. november 2013 #6871 Del Skrevet 15. november 2013 Hei alle mine favorittdamer! Her prøver jeg å mentalt forberede meg på tantebesøk IGJEN! Arrrgh...blendahvite tester i noen dager nå, så i morra er hun vel her Men blandt all elendighet så er det noe positivt, for om 2 uker har jeg fått time og skal starte utredning på fertilitetsklinikk. Endelig en positiv beskjed i prosjekt baby!!! Ellers så går det fort til ny EL, så det gir jo mor i heimen ei unnskyldning for å dra med seg far på litt sengehygge! Ikke så ille at det ikke er godt for noe da... God helg dere! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/275/#findComment-145860099 Del på andre sider Flere delingsvalg…
elibjo Skrevet 15. november 2013 #6872 Del Skrevet 15. november 2013 Elibjo..er egget satt inn? Hvordan er det med deg? Veldig spent på dine vegne nå! Egget er satt inn, ja Er helt utslått. Måtte sove et par timer på sofaen i stad, mens mannen var så god og lagde pizza han er flink til å ta vare på meg Denne prosessen har vært innmari tøff, faktisk. Veldig intens og slitsom. Håper jeg får godt betalt Håper alt er bra med deg, En til ! ♥ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/275/#findComment-145860112 Del på andre sider Flere delingsvalg…
elibjo Skrevet 15. november 2013 #6873 Del Skrevet 15. november 2013 Snart gravide: Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold. Cayenne (IKM 28. oktober, to barn, prøvd på nr tre i et par år...) ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb) Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang. Elibjo: pp22, Vestfold, gift, ingen barn fra før. Første forsøk med ivf. Testdato 29.11. LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo) Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn Akershus Mamma&storebror (pp 18, SA september & November 2012 + 4 kjemisk) 35 år, 1 barn Underfundig (72 modell, 1 datter 91, prøvd siden 2010, ivf, 2 sa, 1 forsøk igjen offentlig) Skogshuldra (31 år, en sønn født i 09) Tatt ut hormonspiralen 31 juli -13 Klarforbarn75 38 år, ingen barn, IKM 10 nov 13pp Dossa ( prøver på nr 4. EXU april 11 og 1SA aug 13) 41pp og IKM ca 17. November Sensitiv: har en etterlengtet sønn. Ønsker så inderlig et barn til. Prøvd over ett år. IKM ca 28/11-13. Apex (38 år, 1 prins fra før '95 modell. MA september '13. PP 4. IKM 22.11) Cambri (37 år, to barn på 19 mnd og snart 3 år) Vinterblomst (datter født november 2012 .ønsker 1-2 til :-) )[/font][/color] Unilon (34 år, en datter aug 2012) pp2, ikm i desember en gang. Sjøgress (33 år, to barn, ønsker en til ) pp3, IKM ca 18.nov. Babyglede2014 (34 år ingen barn) PP11 IKM 19 nov Mama foodie (32 år, ett barn, ønsker minst en til), PP6 Corneliuss (38 år, to barn på 3 og 6 år, prøver på nr. tre)[/color] Krumelur (35 år, har et barn, 1. pp etter exu) 1.trimester: Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai) Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai) Katta82 (31år, ingen barn. Termin i begynnelsen av juni 2014) SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, termin slutten av juni 2014) Kjærepære (34 år, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, termin ca 5. juli -14) Sidney (32 år, termin ca 7.7-14) 2.trimester: MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?)) En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014). Mrs Rose (30 år, ingen barn, termin 18.mars) 3 trimester: Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år. m1980 (termin 29. Aug) ? Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august) Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10 Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs) Supersnusken (termin 25.des) Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs) HH80 (termin 4.januar) Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar, KS 20.januar) Født: Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar 79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars. Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. april Bokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.mai Tussemor5 (termin 16 mai )Født en gutt Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jente Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jente Hønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06 Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8 Junimage (termin slutten av juni) Rime fikk to jenter 30. juni <3 Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille Sebastian Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland. (Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.) 81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4 GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.september nerdybirdy (termin 23 oktober), fødte en nydelig liten jente Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/275/#findComment-145860129 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 15. november 2013 #6874 Del Skrevet 15. november 2013 Mamma&storebror kjipt hvis du får tante besøk *grrr* Men gi ikke opp før hun dukker opp! Flotte nyheter at dere begynner med utredninga Du skal se at spiren sitter før dere kommer igang Sengehygge er alltid digg *knis* Lykkelig så koselig at du har en kveld du gleder deg til Høres kjempe gøy!! Å få hjemmelaga ting er rørende og utrolig spennende!! Håper du har en fin kveld! En til snupp elsker dine levende beskrivelser! Kos deg med sjokoladen og bevegelsene fra jenta di Vinterblomst heier på gullegget ditt!!!! Og takk for at du heier på meg synes jeg hører deg vennen Tussemor savner deg!!!! Elibjo tenk at om to uker så jubler du *wohohoho* Gleder meg!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/275/#findComment-145860146 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersnusken Skrevet 15. november 2013 #6875 Del Skrevet 15. november 2013 Hadde så lyst å se meg selv nest øverst i 3 trimester, så jeg flyttet de som jo må ha født allerede men som ikke er på forumet lenger (?) ned til fødtlista jeg... Det må vel være lov..? Vi kunne sikkert redigert litt i Snart gravide også, er vel mange der som ikke er her lenger. Snart gravide:Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold.Cayenne (IKM 28. oktober, to barn, prøvd på nr tre i et par år...)ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb)Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang.Elibjo: pp22, Vestfold, gift, ingen barn fra før. Første forsøk med ivf. Uttak i uke 47 ca.LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo)Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn AkershusMamma&storebror (pp 18, SA september & November 2012 + 4 kjemisk) 35 år, 1 barnUnderfundig (72 modell, 1 datter 91, prøvd siden 2010, ivf, 2 sa, 1 forsøk igjen offentlig)Skogshuldra (31 år, en sønn født i 09) Tatt ut hormonspiralen 31 juli -13Klarforbarn75 38 år, ingen barn, IKM 10 nov 13ppDossa ( prøver på nr 4. EXU april 11 og 1SA aug 13) 41pp og IKM ca 17. NovemberSensitiv: har en etterlengtet sønn. Ønsker så inderlig et barn til. Prøvd over ett år. IKM ca 28/11-13.Apex (38 år, 1 prins fra før '95 modell. MA september '13. PP 4. IKM 22.11)Cambri (37 år, to barn på 19 mnd og snart 3 år)Vinterblomst (datter født november 2012 .ønsker 1-2 til :-) )[/font][/color]Unilon (34 år, en datter aug 2012) pp2, ikm i desember en gang.Sjøgress (33 år, to barn, ønsker en til ) pp3, IKM ca 18.nov.Babyglede2014 (34 år ingen barn) PP11 IKM 19 novMama foodie (32 år, ett barn, ønsker minst en til), PP6Corneliuss (38 år, to barn på 3 og 6 år, prøver på nr. tre) Krumelur (35 år, har et barn, 1. pp etter exu)1.trimester:Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)Katta82 (31år, ingen barn. Termin i begynnelsen av juni 2014)SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, termin slutten av juni 2014)Kjærepære (34 år, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, termin ca 5. juli -14)Sidney (32 år, termin ca 7.7-14)2.trimester:MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).Mrs Rose (30 år, ingen barn, termin 18.mars)3 trimester:Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs)Supersnusken (termin 25.des)Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)HH80 (termin 4.januar)Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar, KS 20.januar)Født:Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. aprilBokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.maiTussemor5 (termin 16 mai )Født en guttGrøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jenteØnsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jenteHønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8Junimage (termin slutten av juni)Rime fikk to jenter 30. juni <3Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille SebastianLykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.septembernerdybirdy (termin 23 oktober), fødte en nydelig liten jente Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.m1980 (termin 29. Aug) ?Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august)Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/275/#findComment-145860151 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå