Fiemamma Skrevet 12. november 2013 #6801 Del Skrevet 12. november 2013 Krumelur: termin på lørdag Blir rart å provosere kroppen til fødsel hvis vi må ta frem det kortet ja.. Håper jeg går i fødsel sjøøøøl! Virker så gjenstridig liksom. En igangsetting kan jo drøye ut i flere døgn. Jeg tenker festesmerter på deg Dossami Trodde jeg skulle dø av det selv i uke 5. Hvis det er i babymagen du hadde vondt og ikke i matmagen If that makes any sense Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/273/#findComment-145850707 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sensitiv Skrevet 12. november 2013 #6802 Del Skrevet 12. november 2013 Fiemamma: Så herlig at du snart kan holde sønnen din i armene Håper du får en fin fødselsopplevelse! Unilon: Lurt å stresse ned, ja. Så flink du er til å kommentere så mange Jeg rekker ikke alltid det. Håper vi sees i januar! Dossa: Håper du er bedre nå! Er ikm for deg i neste uke? Og: Takk for at du spør. Jeg har det fint Bare litt travelt, men det gjelder nok mange her. Fortsatt fin tirsdag til alle Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/273/#findComment-145850720 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 12. november 2013 #6803 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Ohoi, Fie! Jeg sier bare en (tre) ting: modningsaku, stripping og sex! Hørtes ikke helt bra ut det der, men det funket på meg! Begge kom rundt termin. Når det er sagt, så har jeg pressa ut to klumper på bortimot 4,5 kg, og man overlever det også Endret 12. november 2013 av **Cayenne** Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/273/#findComment-145850726 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krumelur Skrevet 12. november 2013 #6804 Del Skrevet 12. november 2013 Søstra mi ble satt i gang et par uker før termin, og det gikk bare noen timer. Så det trenger ikke å ta dagesvis:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/273/#findComment-145850745 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 12. november 2013 #6805 Del Skrevet 12. november 2013 Fiemamma ooooo jaaa hadde ikke vært meg imot om det kunne vært festesmerter Hør på Cayenne så er han ute på null komma niks Sensitiv 5 dager att til IKM.....ca for da er jeg på dag 30...hadde jeg hatt en test liggende så hadde jeg falt for fristelsen av å teste Like greit.....for det å få en negativ test gjør så vondt! Unilon lettere sagt enn gjort men det er lurt å stresse ned og ha fokus på helt andre ting. Den som er ment for deg fester seg når den er klar Klem Formen er litt bedre *puster letta ut* for det er ikke bare bare å være små pjusk når det er tre som vil ha min oppmerksomhet Får komme igang med middagen. Idag blir det medisterkake, poteter, grønnsaker og hjemmelaga brun saus *yummi* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/273/#findComment-145850777 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønny-bunny Skrevet 12. november 2013 #6806 Del Skrevet 12. november 2013 Lykke til Fiemor,jeg er igangsatt med alle 4 også førstemann,er du moden,tar de bare vannet og setter deg evt på drypp. Hvis ikke blir det stikkpiller først,men baby kommer jo keep us posted Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/273/#findComment-145850802 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiemamma Skrevet 12. november 2013 #6807 Del Skrevet 12. november 2013 Takk søtinger hønny: ja, blir sjekka først hvor modent det er, er det ikke modent blir det ballongkateter først, og vidre med stikkpiller og å ta vannet igjen etter der. Men alt avhenger jo av hvordan det står til der nede til enhver tid. Mulig jeg blir sendt hjem med ballong også. Vi førstegangs er visst litt gjenstridige ift de som har født før sa legen Blir uhyre spennende ihvertfall, håper forløpet blir tålbart. Spiser pepperkaker som en idiot nå, haha, kaneeeel Spørs om jeg må lure mannen igjen til litt "barmhjertighetsarbeid" igjen i kveld. I morgen skal jeg ut på en god gåtur igjen. Har hatt mensmurringer på og av siden 5 i morges, så jeg håper jo litt at det betyr noe.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/273/#findComment-145850879 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 12. november 2013 #6808 Del Skrevet 12. november 2013 HH80: Joa termin på lørdag/søndag her så da håper vi på bebiser her Ja de er herlige små duremaskiner!! Og elsker å være med på alt som skjer, får ikke gjøre mye alene her i huset, bare å gå på do alene er jo en utfordring hehe.. Ellers i dag så er jeg nå helt uten vann. Vannpumpa er nå heist opp fra brønnen og håper virkelig den nye kommer raskt, helst i morgen, så jeg får tilbake vannet mitt. Merker fort hvor avhengig man er når man ikke har noe vann!! Dette blir ikke noe billig fornøyelse så lurer på hvordan jeg skal få råd til dette og de tingene som mangler til bebisen. Var planlagt å kjøpe kommode, stellebord og stellematte + da alle sånne kluter, kremer, såper etc. nå før jul, men ser dårlig ut. Er glad jeg får penger til et par liter maling så jeg får ferdig barnerommet egentlig. Men men får vel bare spørre banken om noe mer penger og håpe jeg ikke må betale flesk med renter. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/273/#findComment-145850925 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 12. november 2013 #6809 Del Skrevet 12. november 2013 Hei hei:-) He he Cayenne, prøver å holde kjeft selv om eggløsning o den slags men han skjønner vel hva som er på gang... Nå har jeg testet etter den eggløsningen siden lørdag vel. Og skjønner ikke. Har hatt skikkelig el-smerter et par dager og vært sikker på at det var noe på gang. Men bare fått svak strek på testen. Og i går kveld var den helt super negativ! Kan jeg ha misset den lh-toppen? Noen som har erfaring med dette? Har også hatt slim, og nå virker det som om det har tørket helt opp. Hadde jeg ikke testet ville jeg ha tippet at el var i går. Skulle jo ta en runde i går kveld, men da våknet selvsagt lillesjefen og måtte komme inn til mamma og pappa;-) hvis el var i går får jeg sette min lit til svømmerne fra lørdags kveld, he he;-) Sitter og venter på T- banen som er super forsinka. Ha en fin dag flotte damer:-) Noen mnder har jeg ikke fått helt positiv test selv om jeg har merket el. Får heler aldri positivt to dager på rad, så antar jeg har kort LH-topp. Samme kan gjelde for deg, eller du kan ha hatt el f.eks søndag og begynt å teste for sent. Samme har muligens skjedd meg denne mnd - hadde el-murringer i går og forgårs, ingenting i dag, og har også tørket inn! Da kom isåfall el på cd 11, noe som er helt unormalt for meg. Men hvis ikke tr hadde blitt forsinket pga sannsynlig kjemisk/sa forrige mnd, så kom el på riktig om dere skjønner - altså ca 28 dager etter forrige el. Og heldigvis hadde jeg næringsvett selv om jeg lå nede for telling, slik at gullegget forhåpentlig har blitt erobret av en kjekk, liten svømmer! Fortsetter uansett med jevnlig innsending av mannens supergutter en god stund i tilfelle jeg tar feil, og for kosens skyld naturligvis! Hønny: høres deilig ut med jentetur, kos deg masse! HH80: Synes du kan kaste inn håndkleet med god samvittighet nå, ja! Håper legen er enig... Dossa: Snart er det din tur til å bli gravid, søta! Nei, mannen jobber i hele kveld, så nå må det vaskes opp, vaskes klær og lages avanserte matpakker! (Ja, dere hørte riktig - ingen vanlige brødskiver i matboksen til mine barn, så et snev av husmorgener har jeg også selv om hybelkaninene får leve noen dager her i gården!) Klemmerpåalle Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/273/#findComment-145850960 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpirenMin Skrevet 12. november 2013 #6810 Del Skrevet 12. november 2013 Hallo damer. Hjertesukk fra meg (igjen). Var jo inne og målte hcg i forrige uke, legen ringte i dag og sa at stigningen ikke var som forventet. Det var stigning, bare ikke så høy. Så hun ville ha meg inn igjen for en ny prøve. Jeg kom ikke på å spørre hva nivået var på, ble litt tatt på senga. Men når jeg nå googler, så finner jeg selvfølgelig både tråder hvor lav stigning var første tegn på mislykket svangerskap, og tråder hvor lav hcg var bekymringsverdig men det resulterte i frisk og fin baby. Så jeg er superforvirra. Prøver å holde meg rolig og ikke male fanden på veggen altså, men nå ble det enda vanskeligere. Er det noen av dere som har hatt lav stigning? Jeg har lest så mange steder at lav stigning kan være "normalt" for enkelte, og at det eneste som kan gi svar på om det står til liv, er ultralyd. Tror dere jeg kan ringe legen i morgen og be om henvisning, i stedet for å ta ny prøve og måtte vente enda lengre på svar (og muligens ikke da heller få et klart svar)? Jeg kan jo selvfølgelig ta privat UL, men jeg liker Ullevål og ble tatt godt i mot der i fjor da jeg mistet. Vil veldig gjerne tilbake dit. Haff, mistet det lille motet jeg hadde bygd opp nå. Var begynt å bli forsiktig optimist i løpet av helga.. Går ut med hunden jeg, og hører på Tusvik&Tønne!! (sorry egoinnlegg...) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/273/#findComment-145851029 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krumelur Skrevet 12. november 2013 #6811 Del Skrevet 12. november 2013 Hei hei:-) He he Cayenne, prøver å holde kjeft selv om eggløsning o den slags men han skjønner vel hva som er på gang... Nå har jeg testet etter den eggløsningen siden lørdag vel. Og skjønner ikke. Har hatt skikkelig el-smerter et par dager og vært sikker på at det var noe på gang. Men bare fått svak strek på testen. Og i går kveld var den helt super negativ! Kan jeg ha misset den lh-toppen? Noen som har erfaring med dette? Har også hatt slim, og nå virker det som om det har tørket helt opp. Hadde jeg ikke testet ville jeg ha tippet at el var i går. Skulle jo ta en runde i går kveld, men da våknet selvsagt lillesjefen og måtte komme inn til mamma og pappa;-) hvis el var i går får jeg sette min lit til svømmerne fra lørdags kveld, he he;-) Sitter og venter på T- banen som er super forsinka. Ha en fin dag flotte damer:-) Noen mnder har jeg ikke fått helt positiv test selv om jeg har merket el. Får heler aldri positivt to dager på rad, så antar jeg har kort LH-topp. Samme kan gjelde for deg, eller du kan ha hatt el f.eks søndag og begynt å teste for sent. Samme har muligens skjedd meg denne mnd - hadde el-murringer i går og forgårs, ingenting i dag, og har også tørket inn! Da kom isåfall el på cd 11, noe som er helt unormalt for meg. Men hvis ikke tr hadde blitt forsinket pga sannsynlig kjemisk/sa forrige mnd, så kom el på riktig om dere skjønner - altså ca 28 dager etter forrige el. Og heldigvis hadde jeg næringsvett selv om jeg lå nede for telling, slik at gullegget forhåpentlig har blitt erobret av en kjekk, liten svømmer! Fortsetter uansett med jevnlig innsending av mannens supergutter en god stund i tilfelle jeg tar feil, og for kosens skyld naturligvis! Hønny: høres deilig ut med jentetur, kos deg masse! HH80: Synes du kan kaste inn håndkleet med god samvittighet nå, ja! Håper legen er enig... Dossa: Snart er det din tur til å bli gravid, søta! Nei, mannen jobber i hele kveld, så nå må det vaskes opp, vaskes klær og lages avanserte matpakker! (Ja, dere hørte riktig - ingen vanlige brødskiver i matboksen til mine barn, så et snev av husmorgener har jeg også selv om hybelkaninene får leve noen dager her i gården!) Klemmerpåalle Tror det må være noe sånt. Tok en test nå, hadde til og med vært flink og holdt meg i tre timer, og den kunne ikke vært mer negativ. Dagene går litt i surr for meg her, men hadde jo to dager der streken var sterkere, kan jo være at den ville vært positiv hvis jeg hadde testet på et annet tidspunkt på dagen? I går var siste runde med slim, og i tillegg var det en svak strek på ettermiddagen og ingen på kvelden. Dvs at den ble negativ i går, da er det vel ganske sannsynlig at det var i går? Hmm i dag må vi bare få tatt en runde for å være helt sikker. Tror også jeg fortsetter å teste for å være helt sikker... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/273/#findComment-145851080 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ini Skrevet 12. november 2013 #6812 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Uff, SpirenMin! For en trasig telefon å få. Men ikke gi opp, det er ikke over før det er over! Få henvisning til UL fra legen din, det bør du få. Lurt å måle hcg videre likevel, da kan de få et klarere bilde. Men jeg tror hcg varierer kjempemye, så ikke gå i kjelleren ennå! Selv om det må være veldig vanskelig å la være. Jeg hadde en exu+ma for litt over en måned siden, men jeg hadde blødning, og hcg-nivået ble målt til 136-167-190 i uke fem og seks, så det var VELDIG lavt, og stigningen var altså kjempelav (to og fem dager mellom målingene). Så det var helt tydelig at noe var galt. Stå på og få time på Ullevål! Og husk at selv om min historie er fæl, så skjer det veldig sjelden. Jeg heier på deg, og håper dette er normal stigning for deg Krumelur: Wiii, kanskje du har hatt el allerede, og når positiv test før meg!!! Jeg hååååper dere traff Nå er TR på hell, så nå blir det noen morsomme uker fremover Klem til alle sammen Endret 12. november 2013 av ini Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/273/#findComment-145851176 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 12. november 2013 #6813 Del Skrevet 12. november 2013 Hei alle mine skjønne. Tusen takk for alle gode og oppmuntrende ord, de har jeg virkelg varmet meg på! Nå har plutselig vinden snudd og jeg har blitt overøst med positive kommentarer om min flotte, runde mage. Det er så koselig! Stakkars deg, SpirenMin. Det hørtes ikke kjekt ut. Lite informativt jeg kan si om hcg-stigning, men krysser absolutt alt jeg har for at alt er i skjønneste orden "klemme på". Hold oss oppdatert . Cajenne, godt du forsyner deg av supergutter, ha ha...nå SKAL det bli din tur altså! Lykke til til deg også, Krumelur måtte EL og humping treffes i skjønn forening. Så spennende at du endelig snart får gullet ditt, Fiemor! Masse lykke til. Og gleder meg til fødselshistorie. Å søteste Dossa, varmer meg på klemmen din...og sender min beste i retur Nettopp kommet hjem fra skole og middag med ungdommene på jobb .så nå er hodet fullt av Gregory Batesons kommunikasjonsteori, og magen full av taco. Har også fått time til glukosebelastningstest på tirsdag, fysjom. Noen som har tips til å klare kvalmen som tydeligvis følger med moroa? Ellers ønsker jeg alle sweeties, Tussemor, Sensitiv, Supersnusken, Minnimusa, Unilon og ALLE andre i nabolaget en deilig, deilig tirsdagkveld! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/273/#findComment-145851211 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krumelur Skrevet 12. november 2013 #6814 Del Skrevet 12. november 2013 Hallo damer. Hjertesukk fra meg (igjen). Var jo inne og målte hcg i forrige uke, legen ringte i dag og sa at stigningen ikke var som forventet. Det var stigning, bare ikke så høy. Så hun ville ha meg inn igjen for en ny prøve. Jeg kom ikke på å spørre hva nivået var på, ble litt tatt på senga. Men når jeg nå googler, så finner jeg selvfølgelig både tråder hvor lav stigning var første tegn på mislykket svangerskap, og tråder hvor lav hcg var bekymringsverdig men det resulterte i frisk og fin baby. Så jeg er superforvirra. Prøver å holde meg rolig og ikke male fanden på veggen altså, men nå ble det enda vanskeligere. Er det noen av dere som har hatt lav stigning? Jeg har lest så mange steder at lav stigning kan være "normalt" for enkelte, og at det eneste som kan gi svar på om det står til liv, er ultralyd. Tror dere jeg kan ringe legen i morgen og be om henvisning, i stedet for å ta ny prøve og måtte vente enda lengre på svar (og muligens ikke da heller få et klart svar)? Jeg kan jo selvfølgelig ta privat UL, men jeg liker Ullevål og ble tatt godt i mot der i fjor da jeg mistet. Vil veldig gjerne tilbake dit. Haff, mistet det lille motet jeg hadde bygd opp nå. Var begynt å bli forsiktig optimist i løpet av helga.. Går ut med hunden jeg, og hører på Tusvik&Tønne!! (sorry egoinnlegg...) Huff Spiren min, ikke noe særlig å gå sånn og lure. Ring legen i mårra og be om et tydeligere svar, og evt Ul! Klem til deg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/273/#findComment-145851692 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 12. november 2013 #6815 Del Skrevet 12. november 2013 Så søte damer! Mye som skjer El har ikke meldt seg !?! Hva skjera.... håper bare den er litt forsinket prøver igjen imorgen jeg og utover det så håper jeg at svømmere har funnet et av mine få egg ! ! ! Lykke til med fødsler! ..hvilket er fantastisk Lykke til i dpo land! ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ heier på dg ennå Dossa! Skulle kommentert mer men det er så tungt på mobil!! Ikke nevnt? Ikke glemt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/273/#findComment-145851703 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersnusken Skrevet 12. november 2013 #6816 Del Skrevet 12. november 2013 Hei jenter! En til: Aller først, jeg får også hele tiden høre at jeg er så stoor... Blir ganske lei meg, særlig fordi alt ikke akkurat sitter på magen. Har lagt på meg mye mye mer enn første gang og bekymrer meg litt for hvordan det skal blir etter fødsel.Alle sier jo at det bare renner av etter fødsel pga amming, men slik var det ikke akkurat for meg. Synes det er rart at så mange synes det er ok å omtrent rope ut Så feit du har blitt! når man er gravid.. Ja,ja. Har vært på glukosebelastningstest, og må si at den var litt oppskrytt! Blirt kvalm av å faste, og hadde grudd meg skikkelig, men det gikk overraskende greit! Var litt kvalm, men det var aller mest kjedelig, ta med lesestoff! SpirenMin: Håper virkelig det er falsk alarm! Hvor langt skal du være på vei nå, er du så langt at UL er nyttig? De vill ikke se meg før uke 7 på Ullevål i alle fall. Lykke lykke til! Fiemor: Hjelpes så spennende!! Håper du klarer å komme i gang før mandag, selvom jeg kjenner mange som har hatt gode fødselshistorier med igangsetting også. Lykke lykke til! HH80: ingenting å skamme seg over! Jeg har blitt delvis sykmeldt selv faktisk pga stigende blodtrykk og bekkenløsning. Prøver å ikke skamme meg selv, og lykkes delvis i alle fall.. Dossa: Spennende med magesmerter da! (pussig formum dette, hvor man jubler over slikt!). Håper inderlig det er et positivt tegn på at noe er i gjære! Som testoman de luxe er jeg så imponert over at du klarer å la være å teste! Håper inderlig det er din tur denne mnd! Stor klem! Ellers heier jeg på alle dere andre snart gravide og gravide medsøstere! Ha en god kveld! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/273/#findComment-145852009 Del på andre sider Flere delingsvalg…
elibjo Skrevet 12. november 2013 #6817 Del Skrevet 12. november 2013 Egguttak i morgen... Skummelt, spennende, er spent, litt nervøs, og litt likegyldig. .. har ikke særlig trua på at dette skal bli noe særlig. Men da unngår jeg forhåpentlig å gå i kjelleren om det ikke skal være noen egg der. Har ingen god følelse, men egentlig ingen dårlig følelse, heller. Meh.... :-/ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/273/#findComment-145852130 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 12. november 2013 #6818 Del Skrevet 12. november 2013 Supersnusken og Vinterblomst ♥ mega klem!!! Tusen takk for at dere heier på meg Vinterblomst hvilken dag er du på nå? Kan jo være at el bare er litt forsinket, hump i vei!!!! Supersnusken ♡ er formen bra og hvilke uke er du kommet til nå? Tenk at snart er din store dag her!! Dere som har behov for å sykmeldes, dere må ikke se på det som noe nederlag!! Det er viktig å lytte til kroppen jenter, ingen andre som tenker på helsa deres. Husk dere har en huleboer som betyr alt ♡ Spirenmin jeg ville ordna med privat ul for å få roen på nervene. Du gjør det som er kjempe viktig nemlig å holde fokus på det gode. Håper dine bekymringer går over og at du får gode nyheter på neste legetime. Klem En til ♡ tar imot den herlige klemmen fra deg Har ingen gode tips. Masse lykke til! Ini så herlig å lese at humpinga begynner for deg også!! XXXXXXX Gode og søte Cayenne nå skal gullegget ditt til pers!!! Vil høre deg juble over julemiddagen.....at kvalmen har tatt tak i deg Gi ikke opp, det er lys i enden av din tunnel også vennen Sensitiv goooood klem!!!!! Minnimusa spennende helg i møte Mange små søte kattunger *smelt* Senga roper på meg Natta alle vakringer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/273/#findComment-145852152 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 12. november 2013 #6819 Del Skrevet 12. november 2013 Elibjo ikke mist håpet og troa!!! Dette går den rette veien ♥ Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/273/#findComment-145852156 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 12. november 2013 #6820 Del Skrevet 12. november 2013 Lykke til i morgen, Elibjo - tipper det er noen fine egg der! Hold motet oppe, SpirenMin, hcg-stigning kan være veldig individuell. Det dummeste du kan gjøre nå er å bli helt stressa. Dette går nok bra! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/273/#findComment-145852175 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unilon Skrevet 12. november 2013 #6821 Del Skrevet 12. november 2013 Lykke til Elibjo! Det får gå som det går Og hvis de ikke finner egg, så skal du videre på en ny behandling ikke sant? Du får nok babyen du ønsker deg til slutt!! Krysser alt jeg har for deg!! Ja enig med Supersnusken om at den glukosetesten var først og fremst kjedelig. Var litt ekkel den glukosen, men, å sitte på en ventestol i evigheter uten å få lov til å røre seg noe særlig var verre. Bare å få det ned Åå Spirenmin, det var en lite hyggelig ting å få høre, håper at det bare er din normale stigning som er sånn! klem!! Så flink du har vært å trent fra første stund Hønny-bunny! Hvis jeg får en ny baby en gang så skal jeg sjekke ut om de har noe sånn trening med barnepass her i Molde, jeg har aldri hørt om at vi har Elixia her, men, kanskje noe tilsvarende. Så kjedelig med negativ test mamma&storebror! Jeg hadde også masse symptomer forrige mnd og fikk helt sjokk da testen var blendahvit Men hvis tanta faktisk kommer så er det straks en ny pp rundt hjørnet, og da sitter den nok som et skudd HH80, du gjør rett i å tenke på deg selv og på barnet i magen! Tror da at alle leger skjønner det! Eventuelt at du må få tilpasninger på jobben, det fikk jeg, men er ikke sikkert det er så lett i ditt yrke (var det sykepleier?) Synes du har vært kjempeflink å holdt ut så lenge! Håper fødselen kommer i gang i løpet av de nærmeste dagene Fiemamma! Men det går nok sikkert helt fint selv om du blir igangsatt også, en fødsel må man nesten bare ta som det kommer, og gjøre det som blir best for baby og mor Håper magesmertene var av det gode slaget Dossa! Det blir spennende å se om noen dager I dag har jeg og snuppeline vært på babysang og så har jeg kjøpt voksi urban pose. Hadde fri i dag, men i morra kommer dagmammabarnet mitt igjen Holder på å planlegge en sånn lag selv kalender som jeg tenkte at de to småjentene skal få lage hver sin, og så skal dagmammajenta få ha det som en hemmelig julegave til sine foreldre. Har kjøpt inn fingermaling, det blir nok mest det som egner seg. Er spent på om de i det hele tatt får til å male noe ned på papiret eller om de bare roter og spiser malingen hehe. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/273/#findComment-145852273 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjøgress Skrevet 12. november 2013 #6822 Del Skrevet 12. november 2013 Åh, så spennende, Elibjo! Hvordan gikk det med egguttak i dag?? Skjønner at du er spent, og at du vegrer deg for å glede deg for tidlig. Håper det gikk bra, og at du er i fin form og ved godt mot nå! Ikke mist håpet, i alle fall! Klemmer fra meg Så gøy det hadde vært å møtes i januar! Hvis du hiver deg med, Unilon, så skal jeg jammen også gjøre alt jeg kan for å få det med meg. Hvordan gikk det med juleverkstedet? Så god idé! Jeg hadde blitt kjempeglad hvis det var en av mine som hadde fått lage julekalender til meg! Sukk! Jeg har ikke noen særlig følelse denne måneden, egentlig.. Det skuffer meg litt, for vi hadde masse sengekos den uka jeg tror jeg hadde el… Så mye at det ville vært rart hvis vi ikke traff! Men så har jeg ingen symptomer… Vel, bortsett fra dårlig hud og humørsvigninger. Men det kan jo strengt tatt være bare mitt naturlige jeg, haha! Jeg stresser nok dessuten fortsatt for mye på jobben, så kan vel hende det motarbeider syklusen og kroppen litt.. Dere som har litt erfaring med venteperioden: Hvilke symptomer kan man egentlig forvente så tidlig, ca 8-10 dpo? Noe nytt om el i dag, Vinterblomst? Vet du helt sikkert at du ikke har hatt den? Beklager hvis det er dumt spørsmål, altså, men jeg har aldri fått til de der el-testene, så jeg vet liksom ikke hvordan det fungerer helt... SpirenMin, fikk du noe svar i dag? Minnimusa, så koselig å vente på kattunger!! Åh, det er jo bare det søteste som finnes... Lykke til med den store begivenheten! Kjære, snile Dossa! Du har jo virkelig alltid gode ord på lager til alle oss andre. Jeg blir så glad av deg! Håper du har fine dager, og at du er like snill mot deg selv som du er mot oss. Tusen takk for alle gode klemmer og trøstende, oppmuntrende ord! Shit, jeg har så dårlig samvittighet for at jeg ikke får trent noe som helst for tiden… Skulle så gjerne, for jeg vet at jeg blir glad av det, og føler at jeg får tenkt på noe annet enn mann, barn og jobb… Men det er så vanskelig å finne overskudd og tid! Skulle gjerne vært så flink som deg, hønny-bunny! Stor applaus, og mange klemmer! Beklager til dere jeg ikke har kommentert! Leser alt, og synes det er så superhyggelig å bli litt mer kjent med hver og en av dere for hver dag som går Ønsker alle en goood onsdag! Klemmer fra hjertet, til dere alle! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/273/#findComment-145852400 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 13. november 2013 #6823 Del Skrevet 13. november 2013 Hei god jentene mine digger den høna *knis* Har kun to undervisningstimer idag så nå er det to fri timer.....fri og fri fru blom....jeg bør nok jobbe med neste uke og prøve å få ting på stell Men utrolig godt å ha litt egentid....surfe på nettet....høre på god musikk og jobbe litt innimellom Formen er noe bedre idag, kjenner fortsatt at det er litt ømt i magen.....prøver å ikke ha for store forhåpninger....10 DPO idag, og hadde jeg hatt en test liggende så kanskje den hadde blitt brukt men jeg kjenner meg sjøl for godt....lar være å teste....for det er så vondt å få en negativ test. Unilon trives du som dagmamma? Ååååå for en herlig ting du gjør med ungene!!!! Rørende å få ting som ungene har laga sjøl Det må dere kose dere masse med!! Babysang er morsomt er så herlig å se at ungene stor koser seg og er helt med på leken Takk jeg håper jo at smertene gir resultater Sjøgress du er ei herlig jente!!!!! Dine ord varmer godt, så tusen takk vennen Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for at tida ikke strekker til når det gjelder treninga. Sjøl klarer jeg ikke å finne overskudd til det, så nøyer meg med lange skogsturer, det får bli min trening nå Virker som vi ligger likt i syklusen, spent på deg!!! XXXXX for deg og håper du får julegaven du sterkt ønsker deg Lykkelig søta hvordan går det med *knis* Det er deg og meg det Elibjo hvordan gikk det idag? Er så spent på å høre fra deg!!!! Frem med de gode tankene og hold på dem, for denne gangen er det din tur En ekstra god tanke til søte Fiemamma som har noen spennende dager foran seg Har mannen gjort sitt til å hjelpe til med startskuddet? Nå må jeg jobbe litt *ler* Kos dere jenter!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/273/#findComment-145852969 Del på andre sider Flere delingsvalg…
elibjo Skrevet 13. november 2013 #6824 Del Skrevet 13. november 2013 Da ligger jeg som et slakt på sofaen. ... Fikk faktisk full uttelling til slutt. To egg ut. Men det tok lang tid før de fant dem... Det var veldig fortvilende! Vsr jo så vondt, og når labteknikeren ropte ut gang på gang "ingen egg", så var det jo bare å gråte, da. Var nokså påvirket av den kraftige bedøvelsen, og det hjalp ikke akkurat på selvkontrollen. Nå er det ikke særlig vondt enda, men er helt utslått! Skal på akupunktur om en time. Får bare sove både i bilen og på benken. Så nå er det bare å vente på den berømte telefonen i morgen. .. De ringer rett etter tolv, sa de. Så håper det er minst ett befruktet egg der. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/273/#findComment-145853306 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 13. november 2013 #6825 Del Skrevet 13. november 2013 Så spennende elibjo! Satser på det er gullegg Unilon Så koselig å male med de små hehe Idag kom el'en min weeee! Håper på gooooode resultater om 14 dager!☆☆☆ Festesmerter! Det er det det er Dossa☆☆☆ Sjøgress det kan være mens symptomer eller ingen symptomer i det hele tatt! ! Akkurat det som er frustrerende i ventetiden Jeg SKAL IKKE teste før ikm denne perioden! Sånn er det hehe Koser meg med te, en sjokoladebar og James Morrison ☆ lille frøken våkner sikkert til halv3-3 .. God onsdag alle frøkner å fruer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/273/#findComment-145853354 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå