Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Hei på dere, godjenter! :D

Jeg ligger her, utslått av halsbetennelse og feber, så vil bare ønske dere GOD HELG! :D

(Og heldigvis er det ca en uke til el her ;) )

Fysj da :(  men jaggu bra at EL er neste uke!!

Masse god bedring snuppa :wub:

God helg og plei helsa di godt :sove:  trenger kroppen så lytt til kroppen din!

Fortsetter under...

Hei  :)

Helg igjen - så bra :) I helgen skal vi hvertfall på turer og feire farsdag og det er hyggelig.

God bedring, Cayenne  :) Nå må du samle krefter til aktiviteter rundt el om en uke :sengekos:

Takk for støttende ord, Lykkelig! Kan jeg spørre hvor mye koffein du drakk i prøverperiodene? Men det er sikkert individuelt hvordan det virker på en. Jeg blir hvertfall i bedre humør av koffein  :D Men det viktigste er å bli gravid!!! Men litt koffein håper jeg man kan unne seg.

Apex og Unilon: Hvordan går det med dere? Klem

Dossa: Den sengen full av kjærlighet hørtes flott ut. Her er det også masse kjærlighet i sengen når vi er der  :hjerter_rundt:

Ha en super helg alle sammen  :)

God helg til dere :) 
Her ser det ut til at tante er på frammasj.  :cry3: og  :kjefte:!  Jeg ser vel omtrent ut som smileyen her, og er omtrent like opplagt som denne karen  :natti: ...

Men det blir jobb att i morra og. SÅ er det helg. 

Har vært fysen og kvalm om hverandre i dag, kvalm når jeg er sulten, og kvalm når jeg har spist. Fysen når jeg ikke er kvalm. Murringer. Og hormonell som bare det. Hadde det ikke vært for økte spor av tr ville jeg vært overbevist om at jeg var gravid. Ja, også de negative testene selvsagt. Sukk. Blir bare verre og verre for hver måned disse symptomene, merkelig. 

Cayenne: God bedring til deg, håper formen kommer seg raskt, så du får utnyttet el til det maksimale! Husk, drikke masse varm og god te med honning, det er godt for halsen :kaffekopp: 

Dossa: En seng full av kjærlighet høres herlig ut :) Det er bare å nyte det mens barna enda er så små at de får plass i sengen alle sammen samtidig  :hjerte:

Dere andre, som venter på el, er i dpo-land, eller som meg, venter i spenning på om det virkelig er tr eller ikke, alt godt ønskes dere herfra!  

Jeg ligger her, utslått av halsbetennelse og feber, så vil bare ønske dere GOD HELG! :D

Godeste Cajenne...den beste bedring til deg. Pleie deg godt :troest:

Ønsker alle skjønne damer her en herlig helg. (Er helt gåen så fyldigere oppdatering kommer neste gang :sove: )

Godeste Cajenne...den beste bedring til deg. Pleie deg godt :troest:

Ønsker alle skjønne damer her en herlig helg. (Er helt gåen så fyldigere oppdatering kommer neste gang :sove: )

Tusen takk, søte dere :wub: Ligger under ullteppet med kniver i halsen og ovn i panna og fryser ræva av meg, venter bare på at noen skal bære meg i seng :P

Jaja, er bare glad det ikke er el på gang, men kjenner jeg gubben rett blir han dødssyk i neste uke :o

Hvor lang syklus har du forresten, når du klarer å bli gravid rett etter tr? Tror ikke det er mulig her, med syklus på minimum 28 dager?

Puh, slitsomt å taste... Heia alle prøvere og nattaklem til alle! :wub:

PS. Er du her fortsatt Fie? Tenker på deg, tenk at du skal få se mirakelet ditt i disse dager! :wub:

Annonse

Føler med deg Cayenne, verste jeg vet er å hangle så sykt som du gjør nå, huff :( Stor klem :wub:

Jeg er her vettu, med noe så inni granskauen vondt overalt. Sliter virkelig i kveld. Mannen koker vann til varmeflaska mi nå. Føles som jeg er påkjørt i rygg, symfyse, lysker og mage. Det er skikkelig vondt, men dessverre ikke vondt nok! Sykt å ønske seg selv vondere enn dette, men jeg vet jo hva jeg får i premie. Denne masingen og falske tegnene gjør meg bare frustrert og sint.

I morgen skal jeg støype herligheten i gips, det blir artig å se tilbake på hvor stor magen var :)

Riktig god bedring til deg snuppa :D

Hei  :)

Helg igjen - så bra :) I helgen skal vi hvertfall på turer og feire farsdag og det er hyggelig.

God bedring, Cayenne  :) Nå må du samle krefter til aktiviteter rundt el om en uke :sengekos:

Takk for støttende ord, Lykkelig! Kan jeg spørre hvor mye koffein du drakk i prøverperiodene? Men det er sikkert individuelt hvordan det virker på en. Jeg blir hvertfall i bedre humør av koffein  :D Men det viktigste er å bli gravid!!! Men litt koffein håper jeg man kan unne seg.

Apex og Unilon: Hvordan går det med dere? Klem

Dossa: Den sengen full av kjærlighet hørtes flott ut. Her er det også masse kjærlighet i sengen når vi er der  :hjerter_rundt:

Ha en super helg alle sammen  :)

God morgen Sensitiv!  :goodbye: Jeg har aldri vært hysterisk under prøving med noen av trollene. Alt med måte! Som du sier er vi alle forskjellige, så det kan virke annerledes inn på deg. Men jeg tillot meg 2-3 kopper kaffe per dag. Drikker da latte' macchiato... Kaffemaskin er vel nesten en Guds gave til en litt sliten småbarnsmamma? 

Det jeg har mest tro på ved "prøving", er å stresse ned. Det er IKKE bra! Vi er jo designet for overlevelse! Dersom man slanker seg og sulter kroppen, er stresset døgnet rundt, sover lite,  så tror jo den at det er harde tider! Ta feks da jeg jobbet med galopphester på stutteri i New Zealand i min ungdom! Hoppene gikk på beite i høyden, der det var kaldt, litt dårlig med mat etc. Så ble de fraktet ned til stutteriet, fikk kraftfor, varmere forhold, og ble med føll. Ble fortalt at de "fanget føll" mye lettere når de gjorde det på denne måten. Make sense? 

Vet det er mye lettere sagt enn gjort, men prøv å senke skuldrene... 

Stresser du ned med kaffe? Ta deg en kopp eller to! Nyt livet OG prøvingen! Det er tross alt den mest spennende sex man har i hele livet! :) God helg til deg og dine! 

Klem :hug:

Goood lørdagsmorgen, fine jenter! :strix:

Endelig kom TR i dag, har aldri vært så glad for å se henne før! Fire uker og to dager etter exu, jeg har vært heldig, tror jeg. Måtte hun holde seg borte for ei laaaang stund etter dette  :fnise: Satser på at venstre eggleder jobber overtid i november, som el skulle være på høyre side.

Hvordan er det med din syklus, Krumelur?

Å, det er så kos med lørdagsmorgen. Sove lenge, barne-TV-kos i sofaen med lillemannen på 2 og masse kaffe. 

Men er det slik at man ikke bør drikke kaffe under prøving? Det er i så fall fullstendig krise :huh: Tror jeg hører på deg, Lykkelig. Veldig interessant med de hestene, tror mye slikt gjelder for oss også. Knis, gleder meg til spennende sex, du har helt rett i at mer spenndende blir det ikke ;)

Stakkars deg, Cayenne. Håper det går raskt over, og at mannen slipper unna, slik at han er klar for uka! Trenger kreftene da!

Dossa, du er så flink å kommentere og passe på alle. Du virker som ei super dame! Håper denne perioden er din, heier på deg!

Det er litt gøy at det er så mange lærere her. Jeg er lektor i norsk, og har jobbet flere år på vgs, men nå gjør jeg noe helt annet. Men føler meg liksom som lærer likevel :)

Masse lykke til Fiemamma, håper din lille baby er av typen som liker å være tidlig ute.

Og masse lykke til og gode tanker til dere som er i EL, DPO og IKM-dager. Gleder meg som en unge til å joine dere! Og gooooood helg til alle :hug:

Svirrer rundt i DPO-land og har det fortreffelig! Murringer og stikninger av og til, mens tappen har gjemt seg...

Skal dette være mnd der det magiske skjer? Har nesten mistet tellinga på pp, men tror vi er på 18.

Kanskje du får rett Dossa :D

Hvordan går det med dere andre der ute i vårt vidunderlige nabolag? Ha ei fortsatt fantastisk helg!

*klemmerpå*

Hei alle flotte damer :)

Stakkar deg Cayenne, håper du blir frisk snart! Er grusomt å være så elendig!

Håper du ikke må vente altfor lenge Fiemamma, høres tungt ut for deg.

Ellers god lørdag! Har også hatt en rolig formiddag med lillemann, som egentlig er en morgenfugl men i dag sov til halv ni :smilorange: Vi har bare kosa oss, vært ute en tur med trehjulssykkel og etterpå har vi spist boller og drukket kakao. Mannen er på jobb, men har fri etter kl fire. 

Så bra at mensen har kommet, Ini :sol: Her er jeg strålende fornøyd med at jeg i dag endelig fikk negativ g-test :duskedame: . Så da regner jeg med at el ikke er langt unna. Tok en eltest også, den var negativ, men med to streker. For to dager siden var det bare en strek, vet ikke helt hvordan det funker, men tenker at det kanskje ikke er så langt unna? Har litt murringer i dag, akkurat som om mensen er på vei, tenker at det kanskje er el som nærmer seg? Burde vel vente en syklus men orker ikke! Tenker at vi starter i kveld med litt :kose: .... Ha ha, ganske morsomt med alle de tegnene :)

Ha en fortsatt strålende dag :hjerter:  :hjerter:

Hei alle flotte damer :)

Stakkar deg Cayenne, håper du blir frisk snart! Er grusomt å være så elendig!

Håper du ikke må vente altfor lenge Fiemamma, høres tungt ut for deg.

Ellers god lørdag! Har også hatt en rolig formiddag med lillemann, som egentlig er en morgenfugl men i dag sov til halv ni :smilorange: Vi har bare kosa oss, vært ute en tur med trehjulssykkel og etterpå har vi spist boller og drukket kakao. Mannen er på jobb, men har fri etter kl fire. 

Så bra at mensen har kommet, Ini :sol: Her er jeg strålende fornøyd med at jeg i dag endelig fikk negativ g-test :duskedame: . Så da regner jeg med at el ikke er langt unna. Tok en eltest også, den var negativ, men med to streker. For to dager siden var det bare en strek, vet ikke helt hvordan det funker, men tenker at det kanskje ikke er så langt unna? Har litt murringer i dag, akkurat som om mensen er på vei, tenker at det kanskje er el som nærmer seg? Burde vel vente en syklus men orker ikke! Tenker at vi starter i kveld med litt :kose: .... Ha ha, ganske morsomt med alle de tegnene :)

Ha en fortsatt strålende dag :hjerter:  :hjerter:

Happy humping!  :fnise:

Ini :) weeeheee så bra tr kom!! Da er det bare å begynne med humpinga :P Masse lykke til!!!

Tusen takk for søte ord som varmer :wub:

Krumelur :) veit hvilke planer du har de neste ukene ;) *knis* Gooood klem!!!

Kommer sterkere tilbake med kommentarer.

Vi får besøk av et vennepar nå.

Hjemmelaga lasagne står på menyen med salat og loff og til dessert blir det brownies og is *nam nam nam*

Sulten nå kjenner jeg :P

Knuseklemmekose dere alle sammen!!!!!! :wub:

Jeg er ca 6 DPO, spennende dager så kryss alt jenter :D

Annonse

Jeg ligger på sofaen og krysser alt for deg Dossa, til og med beina! (Mannen begynner å bli kraftig frustrert av denne sextørken - først bortreist, så tr og nå syk...) :P

Er utslitt etter å ha satt på en vaskemaskin, en tørketrommel og en oppvaskmaskin, og tenker at jammen er vi heldige som stort sett er friske! :D

Er for susete i hodet til å kommenterer stor skala, men hurra for mensen og negativ graviditetstest! :D

Og hvem er det som tester snart, da?

I dag kom mine 100 tester fra ebay, så da håper jeg virkelig at jeg har tester for resten av livet! ;)

Endret av **Cayenne**

God bedring til cajenne :)

Velkommen til enda nye damer :-D

Hipp hurra for tester som er kommet! :) da er det bare å teste i vei for de som skal det!

God helg til alle! Her er det prøving i dagene som kommer. Har vært litt murring eller noe nedentil og litt mer fuktig enn normalt så håper det er god-egg på gang :) har minimale egglager men satser på at det kommer et nå ;-) :)

Heia Dossa!!! ☆☆☆☆☆☆

Åh hurramegrundt, nå er jeg glad det er helg! 

8 timer med mas på jobb i dag, etter nok en natt med dårlig søvn. Mensmurringer fra veldig langt sør, så regner med tr kommer i morgen alt  :huh: Men det er egentlig bare godt å bli ferdig med, så får jeg snart en ny pp og en ny sjanse for å treffe blink under el ;) 

Uff Cayenne, det høres ut som om du har det skikkelig fælt. Masse sympati og varme klemmer sendes din vei! Håper formen snart er tilbake på topp og at det blir full fart i sengen neste uke  :sengekos:  Hehe, den stakkars humpesmileyen kommer til å bli utslitt her inne ;) 

Fiemamma, håper du snart får lettelse for plagene dine, og en nydelig liten bebis i armene! Prøv å tenke at hver dag som har gått nå er en dag nærmere til å møte din lille skatt. Det høres ikke godt ut sånn som du har det nå, men veldig bra at du har en mann som passer på deg og fyller varmeflasken din :) Har du forresten prøvd rispute? Klipp av et buksebein på en gammel bukse, knyt igjen i begge ender og fyll med ukokt ris (altså, knyt igjen i ene enden, fyll med ris og SÅ knyt igjen i andre enden :P ) Varmes i microen i et halvminutt ca, og gjør underverker for vondter av de fleste slag! Brukte den masse i korsryggen og på magen både under mensen og graviditet. Men nå har jeg ikke micro lenger... *savn*

Ini, gratulerer med mensen! Da regner jeg med det blir rett i seng når den er forbi ;) Lykke til!! 

Krumelur, håper mensen snart kommer til deg også, det høres jo lovende ut med negativ el-test :) 

Heier på dere!  :duskedame:  :duskedame:  :duskedame:

Dossa og mamma&storebror, krysser fingre og tær for dere! Spennende, spennende! Følger dere med stor iver :) :) 

Nå tror jeg bare mannen blir sjeleglad når mensen dukker opp, for jeg har vært et mareritt å leve sammen med de siste dagene. Vekslet mellom uprovosert sinne, gråt og usigelig trøtt. Vel, det siste er litt junior sin feil også, siden har insisterer på å våkne mellom halv fire og halv seks for å fortelle meg noe som tydeligvis er fryktelig viktig, for så å sovne igjen, mens jeg blir liggende våken fram til klokka ringer. Sukk. 

Håper alle har en deilig lørdag, og håper du kommer deg ovenpå snart Cajenne. Er det influensa du har fått?

Vi har kommet oss gjennom dagen med foreldrekompetansen i behold. Det har vært sutring og søskenkrangling fra morgen til kveld, men boller har blitt bakt, barna luftet i åpen idrettshall og lørdagspizza bakt og spist. Har virkelig måtte hente fram siste rest av tålmodighet for hanskes med usemje i barneheimen. Men endelig sovende barn og fyr på peisen og ser fram til å underholdes av siste runde i Stjernekamp. Heia Silya! Det begynner å haste med ferdigstrikk av julekjole til førsteklassingen...men er helt tiltaksløs etter jobbuka og denne "deilige" dagen. Orker ikke :(

Et lite spørsål til alle dere som har vært gravid, eller som ruger nå. Kommenterer folk hvor store dere har blitt? Jeg er nemlig overveldet over at alle skal påpeke hvor diger jeg er blitt. Vel, alle har jeg jo ikke møtt enda, men det er påfallende at folk ikke kan spørre meg eller kommentere graviditeten min uten å himle med øynene og utrope hvor stor jeg er. Kun en som har sagt et hyggelig "så flott du er med den magen". Ellers så går det i.hvaaaa er du bare litt over halveis??? Oj, er terminen ikke før i mars??? Er du sikker på det bare er EN??? Du er da veldig stoooooor!!! Eller..spør henne(altså meg)når hun har termin..Fnise fnise. Og så okking og latter når jeg sier det. Sist var Hjelpe meg du kommer til å få en monsterbaby! Min fine lille Signe som ligge på bakings. Jeg har aldri opplevd dette tidligere i så stor grad, og jeg begynte å gråte under personallunsjen sist uke(gjemte meg på do da) når jeg igjen var gjenstand for latter over min kroppsstørrelse. De mener overhodete ikke noe vondt, men plutselig er kroppen min blitt fritt vilt for alle til å kommentere. Jeg har aldri før følt meg så krenket. Av og til kan man jo oppleve en sleivete kommentar og ikke tatt meg nær av det tidligere, men i dette svangerskapet har det jo tatt helt av, og det svir. Sukk, andre som har lignende erfaring, og hvordan taklet dere det? Jeg som i utgangspunktet har et solid og godt forholdt til både klatrekroppen og rugekroppen min. Huff, dette ble litt langt men det tynget litt dette her.

Min varmeste klem til alle snart gravide, rugere og nybakte mammaer. Også selvsagt et Heia til Fie!

Rett ut: Det er IKKE greit! 

En til, hadde det vært meg, så full av hormoner som jeg var, så hadde jeg fort kunnet finne på å stikke nesa opp i ansiktet på vedkommende og spurt om hun/han synes det var en særlig hyggelig ting å si, og hvorfor de mener det skal være okay å kommentere størrelsen på en kvinnes mage så fort hun er gravid, og om de ville at jeg skulle begynne å kommentere diverse størrelser på dem. Men det er jo ikke en veldig hyggelig måte å gjøre det på.... 

Jeg hadde én episode jeg husker særlig godt, da var jeg fem måneder på vei, umåtelig stolt over gravidmagen min, og var i et familieselskap. En fjern slektning, som i tillegg var relativt høylydt, spurte meg hvor langt jeg var på vei, og jeg svarte da at ejg var fem måneder. Da utbrøt han med buldrende stemme: Fem måneder?! Hvor mange har du egentlig inni der? Du er jo diger! Og så lo han høyt. 

Det var like før det tiltet for meg, så kom mannen min tok og meg i armen. I neste øyeblikk sto jeg i gangen, og hadde heldigvis ikke rukket å svare på den kommentaren. Tror nok mannen så at ms Hyde var på vei ut, så han avverget krisen raskt og effektivt. Men fy søren, så forbannet jeg ble. Skjønner ikke hva som gjør at folk tror de har rett til å snakke på den måten så fort man er gravid. 

Jeg ville fortalt (på en saklig måte helst) hvor skapet står, og at sånne kommentarer ikke faller i god jord, tvert imot så sårer de. Av typen "Jeg vet du ikke mener noe vondt med det, men det er ikke noe koselig for meg å høre at du/dere kommenterer hvor stor dere synes jeg er. Jeg er stolt over magen min, og hvis dere skal si noe om den kan det heller være noe positivt! Ellers kan dere la være."

Jeg synes det burde være unødvendig å måtte forklare sånt, men det er tydelig at endel folk trenger opplæring i folkeskikk når det kommer til omgang med gravide.

Synes ikke det er greit nei, En til! Men sannsynligvis er det ikke så vondt ment. Det er likevel en uting at folk synes de kan si hva som helst så lenge det er snakk om graviditet.

Er litt nyskjerrig på hva du jobber med, Mama Foodie? Siden du jobber på en lørdag og tydeligvis er interessert i mat? Er selv kokk av yrke og vant til å jobbe til alle slags tider. Nå har jeg emigrert til skoleverket og har fri hver helg :jepp:  det er deilig. Men savner å ha fri midt i uka for å få ordna ting. De ukedagene blir jo bare borte! Og når jeg er ferdig på jobb vil jeg jo bare få henta gullet og komme meg hjem.

Ellers håper jeg jo egentlig at mensen ikke skal komme og at el er på vei;) Synes det er litt rart, tok en eltest tidligere på dagen som viste noe utslag, men fortsatt negativ. Tok en til senere på dagen fordi jeg synes jeg har så mye murringer, og den var mye svakere. Tenk hvis el har vært og jeg ville hatt utslag i går? Må nok ta en runde i dag for sikkerhets skyld  :lur: . Ellers får jeg bare fortsette å teste. Er nesten tre uker siden operasjonen nå og føler meg klar!

Her har vi også sett stjernekamp, og selv om jeg er utflytta nordlendig og tyr til tårene hver gang jeg hører "har du fyr" så synes jeg jo den beste vant!

Fortsatt god aften til dere flotte damer  :hjertesmil:

Endret av Krumelur

Kjære gode en til, drit i dem! Jeg er så enig i at det IKKE er greit at gravide kvinners kropp skal være fritt vilt. Det at så mange synker så lavt tenker jeg at ikke er verdt å bruke energi på...Jeg fikk slengt så mangekommentarer dette siste svangerskapet, men vet du, stoltheten over å få kunne bære fram det barnet (jeg da plutselig ikke hadde lyst på) var for sterk til å la slike ufyselige kommentarer feste seg...på slutten var jeg skjønt enig i at jeg var stor da :P men så var lillegull en aldri så liten kjempe ;) Hev deg over det, jeg er brennsikker på at du for tiden er den vakreste gravide rosen på mils omkrets!!!

Hunny, jeg skal svare på hvordan det går med kronidioten når jeg kommer meg på pc...men han ble kastet ut mer eller mindre rett etter fødsel ;)

God varm klem til alle

Snart gravide:
Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold.
Cayenne (IKM 28. oktober, to barn, prøvd på nr tre i et par år...)
ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb)
Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang.
Elibjo: pp22, Vestfold, gift, ingen barn fra før. Første forsøk med ivf. Uttak i uke 47 ca.
LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo)
Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn Akershus
Mamma&storebror (pp 16, SA september & November + 4 kjemisk) 35 år, 1 barn
Underfundig (72 modell, 1 datter 91, prøvd siden 2010, ivf, 2 sa, 1 forsøk igjen offentlig)
Skogshuldra (31 år, en sønn født i 09) Tatt ut hormonspiralen 31 juli -13
Klarforbarn75 38 år, ingen barn, IKM 10 nov 13pp
Dossa ( prøver på nr 4. EXU april 11 og 1SA aug 13) 41pp og IKM ca 17. November
Sensitiv: har en etterlengtet sønn. Ønsker så inderlig et barn til. Prøvd over ett år. IKM ca 28/11-13.
Apex (38 år, 1 prins fra før '95 modell. MA september '13. PP 4. IKM 22.11)
Cambri (37 år, to barn på 19 mnd og snart 3 år)
Vinterblomst (datter født november 2012 .ønsker 1-2 til :-) )[/font][/color]
Unilon (34 år, en datter aug 2012) pp2, ikm i desember en gang.
Sjøgress (33 år, to barn, ønsker en til ) pp3, IKM ca 18.nov.
Babyglede2014 (34 år ingen barn) PP11 IKM 19 nov
Mama foodie (32 år, ett barn, ønsker minst en til), PP6

Corneliuss (38 år, to barn på 3 og 6 år, prøver på nr. tre)
Krumelur (35 år, har et barn, 1. pp etter exu)

1.trimester:
Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)
Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)
Katta82 (31år, ingen barn. Termin i begynnelsen av juni 2014)
SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, termin slutten av juni 2014)
Kjærepære (34 år, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, termin ca 5. juli -14)
Sidney (32 år, termin ca 7.7-14)

2.trimester:
MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))
En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).
Mrs Rose (30 år, ingen barn, termin 18.mars)

3 trimester:
Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.
m1980 (termin 29. Aug) ?
Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august)
Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10
Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs)
Supersnusken (termin 25.des)
Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)
HH80 (termin 4.januar)

Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar, KS 20.januar)

Født:
Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar
79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.
Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. april
Bokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.mai
Tussemor5 (termin 16 mai )Født en gutt
Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jente
Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jente
Hønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06
Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8
Junimage (termin slutten av juni)
Rime fikk to jenter 30. juni <3
Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille Sebastian
Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.
(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)
81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4
GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.september
nerdybirdy (termin 23 oktober), fødte en nydelig liten jente 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...