Katta82 Skrevet 6. november 2013 #6726 Del Skrevet 6. november 2013 Eg fatte og begripe ikkje koss dåke klare å holda øvesikt øve alle!! Når eg har skrolle forbi ein kommentar og lese neste så har eg mista oversikten alt :-P Blir vel sånn når ein ikkje kjenne til dei 300 første sidene på tråden.. Den tidlige (offentlige) ultralyden tok alt for lang tid før eg fekk, så den har eg utsett til 5.november og eg glede meg! Kvidde meg til den private eg hadde i går for eg var så redd det ikkje var liv!! Men etter 4 veker med blødningar og spotting så va da altså liv!! Blei sett tilbake tre dagar frå menstermin, men det trudde eg og si eggløysingstestane først vart negative 19dagar etterpå. Vanskelig å forklare, men kjenne først nå på at eg e gravid. Først nå tør eg å tenka på at det skal bli ein baby! Veit det fremdeles e mykje som kan gå gale. Og eg fekk beskjed om at det låg ein muskelknute like under morkaka som kunne hindre næringen til barnet, så ville vere i risiko vidare inn i 2.trimester. Men ein elle anna gong må ein begynne å tenke at dette skal gå bra! Og eg tenke at det må bli nå! 10+2 i dag. Fosteret hadde to armar og bein. Det var rett og slett ein baby der!! :-D Nå skal det pakkast for ein tur til varmen med kjæresten :-) Avreise i måro etter jobb. Må ha ein flott kveld alle flotte damer!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/270/#findComment-145834947 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 6. november 2013 #6727 Del Skrevet 6. november 2013 Å Katta...hurra! For en ubeskrivelig lettelse, og det er så sant som du sier...før eller siden må jo skuldrene senkes og gleden få komme skikkelig til overflaten. Gratulerer med det lille nurket ditt Og god tur til varmere strøk. Hjelpe meg som tiden flyr, Supersnusken. 4 uker til permisjon og nestemann ut på fødelista...jeg gleder meg stort til å følge deg i innspurten! Håper mannen friskner til og ikke slit deg ut, søta. Ja, vet det er lett å si, he he... Tror jeg entrer 3 Tri omtrent når du du er fødeklar, eller deromkring. Og fremdeles null hus, grumpf. Men kikker og kikker, og det er jo gøy bare det også da. Og Fie....hva skjer hos deg? Popping snart? Håper inderlig den siste tiden ikke er så alt for tung, og at du har gode dager mens du venter. Koselig å høre fra deg, Lykkelig. Hørtes deilig ut med lang te-seanse hos mamsen, vel unt! Og du, med tanke på biler så går jeg deg en høy gang i å ødelegge biler, om ikke mye, så bare noen hyppige kledelige skraper her og der og myke små bulker på passende steder. Hvis det kan være til trøst? God tur til London, kjære Sidney. Nyt at du er sprek, det er ikke alle som ender opp med å tilbe porselenet Wow, tenk at gullet er 5 måneder allerede, Hønny. Og for en supermor! Bøyer meg i støvet, her jeg somler gjennom dagene. Er litt misunnelig på hesten din da, innrømmer det. Ønsker meg også! Hva slags hadde du igjen? Håper dagen ble bra, mama smilte godt av morgenbeskrivelsen din, he he.... Knegger høylydt over siste "setningen" din, Kjærepære! Kjempemorsomme smileys!!! Hahaha...innlegget mitt ble sikkert dagens tørreste, jeg klarer ikke å få fram ikonene på ipaden, selv om jeg aktiverer dem til Dovre faller æsj...vil også ha morsomme høner som danser! Og verdens beste hug til verdens beste Dossa! Håper næringsvettet er på topp og at det høstes fra mannen, ha ha. Skjønneste Tussemor, hvordan er dagene dine? Tenker så mye på deg. Og Cajenne, håper innhøstingen er igang i heimen hos dere også. Husk, min yngstemann ble laget på første blødningsfrie dag. Just saying. Og har også knalltro på akupunktur. Min nærmeste venninne benyttet seg av det i begge sine svangerskap, måtte ha det for i det hele tatt få eggløsning og menstruasjonssyklus. Hun er selv lege, og har stor tro på metoden. Sensitiv og Unilon, hvordan går det med dere? Ellers alle våre prøvere..heia heia hvem er i dpo- land her? Alle fellow rugekasser og alle skjønne mammaer med babyene hos seg, en herlig høstklem, smask! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/270/#findComment-145835553 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #6728 Del Skrevet 6. november 2013 Hey snupper Rask oppdatering: er fortsatt gravid Åååååååh!!! Blir sprø av alt ubehaget/vondtene/lassevis med kynnere/stikk i symfysen, asså alt som kan plante et håp! Har vært sånn i flere døgn nå, og verst om natta (som om jeg ikke har nok å slite med oppi senga med ryggvondt og halsbrann). Alle føder untatt meg Ti dager til termin, det var lettere når det var ti måneder å gå gravid, enn ti dager til termin! Jeg kreperer! Dere er supersøte som tenker på egoFie Nå skal jeg dusje for å sjekke om de vonde mensmurringene kan ta seg en pause! Grrrrr, vil ha mer vondt enn dette maset.. Kos dere med nye smileys og støtt hverandre, jeg er med fra sidelinja Hihi Anonymous poster hash: f7706...453 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/270/#findComment-145835619 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiemamma Skrevet 6. november 2013 #6729 Del Skrevet 6. november 2013 Hey snupper Rask oppdatering: er fortsatt gravid Åååååååh!!! Blir sprø av alt ubehaget/vondtene/lassevis med kynnere/stikk i symfysen, asså alt som kan plante et håp! Har vært sånn i flere døgn nå, og verst om natta (som om jeg ikke har nok å slite med oppi senga med ryggvondt og halsbrann). Alle føder untatt meg Ti dager til termin, det var lettere når det var ti måneder å gå gravid, enn ti dager til termin! Jeg kreperer! Dere er supersøte som tenker på egoFie Nå skal jeg dusje for å sjekke om de vonde mensmurringene kan ta seg en pause! Grrrrr, vil ha mer vondt enn dette maset.. Kos dere med nye smileys og støtt hverandre, jeg er med fra sidelinja Hihi Anonymous poster hash: f7706...453 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/270/#findComment-145835621 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sensitiv Skrevet 6. november 2013 #6730 Del Skrevet 6. november 2013 Kjære tussemor, En til og Dossa: Takk for at dere spør! Det går greit her, men bare vært ekstra hektisk i det siste. Snart ny eggløsningsperiode. Vi fortsetter å prøve med godt mot! Men tenker også at jeg vil roe det ned litt, det vil si prøve iherdig som før, men ikke være helt desperat/stresset. Får vi det ikke til, så har jeg allerede fått verdens fineste gave; sønnen vår. Men det er jo love å prøve å få et barn til! Jeg har tatt pergotime noen ganger tidligere og denne prøveperioden gjør jeg også det. Men blir jeg ikke gravid denne gangen, så vet jeg ikke om jeg vil fortsette med pergotime. Maks tabletter 2 prøveperioder til før pergotimepause tror jeg. Og blir jeg ikke gravid denne prøveperioden, så kommer jeg til å unne meg litt kaffe latte selv om vi prøver Så herlig at at alt var bra i magen, Katta Og riktig god tur! Unilon: Ja, vi må støtte hverandre. Hvor er du i syklusen nå? Dossa: Og du er vel DPO land? Spennende Må gå nå. Nok å gjøre. I tillegg er samboer blitt syk, og da blir det jo litt ekstra på meg. God klem til alle dere Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/270/#findComment-145835677 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krumelur Skrevet 6. november 2013 #6731 Del Skrevet 6. november 2013 Hurra, Katta, så bra:-) Dere er så flinke her inne til å følge med på hverandre, jeg er inne og leser men klarer ikke å huske alt! Har så mye å tenke på om dagen i tillegg, med nytt ansvar på jobb og skole i tillegg. Har fått et vikariat 50 % som lærer, det er flott men mye å sette seg inn i.. Ser det er flere lærere her, hvilket trinn jobber dere på? Jeg jobber på ungdomstrinnet nå, det er en spennende og utfordrende alder! Mange her som venter på svar, jeg venter på å prøve igjen. . Trodde jeg var ferdig med graviditetshormonene etter å ha fått negativ el-test et par dager, men fikk fortsatt svakt utslag på g-test i dag tidlig. .. sukk, sååå klar for å prøve igjen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/270/#findComment-145835853 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ms.Pond Skrevet 6. november 2013 #6732 Del Skrevet 6. november 2013 Det er så herlig å komme innom tråden her, og se all positiviteten som stråler ut fra innleggene Jeg klarer ikke huske alt som skjer med alle, så jeg håper ikke noen blir fornærmet om jeg glemmer å nevne de. Håper alle har det bra, dagen ble da god her også, trass i en noe slitsom start Har vært på trening, sitter i sofaen i morgenkåpe etter en god dusj. Føler på alle symptomene som faktisk spretter opp. Øm i magen, struttemage (!), forferdelig oppblåst, ømme pupper, melk (!?), hyperhormonell, men bare negative tester. Sukk. Må vel smøre meg med tålmodighet. Kan hende jeg er innbilt gravid og Er det sånn at el-tester vil slå ut positivt om man er gravid? Jeg føler meg forvirra om dagen, og har opplevd før at jeg har innbilt meg symptomer. Men ikke så til de grader som nå. Hvis dette er lureri fra kroppens side, så blir jeg motvillig imponert. Frustrerende er det likevel. Og merkelig at det skulle komme så mange symptomer så tidlig. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/270/#findComment-145835872 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 7. november 2013 #6733 Del Skrevet 7. november 2013 God morgen!!!! Føler faktisk at det hjelper å høre om at andre har gjort tilsvarende Entil! Jeg har ikke hatt tid til å tenke så mye på det nå. For mannen er borte med jobben. Mine nydelige små har skjønt at mamma nok var sliten. Alle fire har sovet i hele natt! Det er faktisk lykke for en sliten mamma! Fiemamma; jeg venter så spent på fødselshistorien din!!! Til min store skrekk har jeg nå slippet gubben til flere ganger uten beskyttelse, så kanskje jeg følger etter igjen! Men det jeg skulle si er; forferdelig de-motiverende med vondter som ikke er effektive. De blir man utrolig sliten av! Masse lykke til! Mamaf; det kan godt skje at du er gravid! Krysser fingre for at du får det du ønsker deg til jul! I fjor orket jeg ikke noe julemat pga kvalmen, helt elendig! Sensitiv; ta deg en latte kjøre søte deg! Jeg har drukket litt kaffe i alle mine prøveperioder, og klarte da å lage fire! Tror du tenker helt riktig når du nå senker skuldrene litt! Jeg tenkte også at jeg hadde da ihvertfall barn! Siste prøveperiode nærmet seg (SKULLE føde før jeg ble 40!)da satt lille Fie-baby spiren der! Nå skal jeg vekke den lille terrortroppen til mamma! Vi får ta det pent! Kommer storesnupp 10 min for sent til skolen, så gjør hun det. Unnskyld til alle lærere!Men noen dager er det litt unntakstilstand. Er så viktig at dagen starter fint, med rolig frokost og smil. IKKE oppdatering fra hønsehuset i full fart; der har mine tupper nå gått i "vinterdvale". Jeg er litt rar kanskje... veggene er malt varmgule, de har innrammede bilder av karikaturer med høner på veggene. Gardiner i vinduet med tupper, vimpelrekke.... faktisk veldig koselig plass å være på! Nå har den ene silkehøna lagt seg til å ruge.... har ikke samvittighet til å ta eggene hennes! Men orker ikke en haug til med kyllinger heller. Dilemma!Vel, NÅ skal vi i gang! Wish me luck!Hugs&love til alle støttekontaktene Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/270/#findComment-145836095 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krumelur Skrevet 7. november 2013 #6734 Del Skrevet 7. november 2013 Har forstått det sånn at de eggløsningstestene slår ut på hcg også, og at det derfor ikke fungerer å bruke de før hormonene er ute av kroppen, Mama Foodie. Tok en el-test på fredag (tror jeg) og der var begge strekene like sterke. Stussa litt og googlet, og alle skreiv at de blir positive hvis du har hcg i kroppen. Så da den ble negativ over helga tenkte hjeg jess! Nå er jeg i rute. Men har jo tydeligvis ikke blitt kvitt alt enda. Legen sa jo at det kunbe ta litt tid, og at jeg hadde mye hormoner i kroppen til at det var en exu. Har vanskelig for å tro at testen før helga slo ut pga el. Sukk, er vel bare å smøre seg med tålmodighet. ... Ha en strålende dag alle sammen:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/270/#findComment-145836165 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ms.Pond Skrevet 7. november 2013 #6735 Del Skrevet 7. november 2013 Krumelur, hang in there Det kommer snart en dag med navnet ditt på! Og takk for svar, da prøver jeg heller el-tester på dager jeg ikke klarer å styre meg (det er jo alt for tidlig å teste enda), i stedet for å bruke opp alle gravitestene til jeg faktisk får bruk for dem Smart. Lykkelig, det høres ut som om du har lykkelige tupper :) De er heldige! Og så er du superflink som får fire barn opp og avgårde til rette plasser om morgenen, med en koselig og god frokost i magen. Her har dagen begynt med litt spotting. Så enten har jeg fullstendig tryna på syklusen min, eller så er det noe annet som skjer. Tør ikke håpe, så foreløping heller jeg mot det første alternativet. De neste dagene vil vise! Nå blir det frokost, en liten kaffekopp til, og så bærer det avsted til jobb. Ha en fortreffelig dag alle sammen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/270/#findComment-145836185 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 7. november 2013 #6736 Del Skrevet 7. november 2013 God morgen kjære gode nabolaget mitt Supersnusken min Wow tenk at du bare har 4 små uker att før du går i fødsel tida har jaggu gått fort for synes ikke det er lenge siden du jubla over en positiv test!! Gleder meg masse på dine vegne og ser frem til å lese din fødselhistorie!!!! Kjærepære vennen du må ikke slite deg ut på jobben. Lett å si, for jeg veit hvor mye som burde vært gjort men formen og helsa di kommer i første rekke snuppa og du bærer på noe veldig verdifullt :strix:Passe på deg sjøl og la kona få dulle skikkelig med deg!!! Håper du slipper unna den verste kvalmen, for det å være kvalm er noe dritt hahaha kult ikon *knis* Katta Så fantastisk at det gikk bra med deg på ul!!!!!! Håper du kan senke skuldra dine litt vennen og bare nyte den lille som spirer og gror i magen din God tur til varmen og kos deg masse med mannen og kanskje han håper på litt hihihihi En til vennen en stor bukett bare til min gode snupp!!!! Tusen takk for den gode klemmen *smask* Fiemamma min nå står jeg virkelig på side linja og heier på deg!!!! Snart har du gutten din på brystet ditt og gled deg til den stormende forelskelsen du vil føle når deres blikk møtes Blir rørt hver gang jeg tenker på at du klate ditt store mål babysis du skal bli mamma!!!!! *smelt* Sensitiv jeg er over i DPO land ja og har noen spennende dager foran meg. Håpet er alltid til stede så lenge tanta ikke viser seg, men om jeg er så heldig at det er min tur denne gangen.....ja det får vise på Håper pergo gir deg spiren som er så sterkt ønsket!!!! Klem Krumelur jeg er lærer på barnetrinnet og har i år 6. klasse. Jeg stor trives i klasserommet!! Ingen dag er lik og det er alltid nye utfordringer Gullegget ditt skal befruktes denne pp!!! Klem Lykkelig må bare knuseklemme deg!!!! Makan til ei dame du er ikke vær for streng med deg sjøl vennen, for jeg veit at du er ei flott jente, god og snill mamma og kone og familien er heldig som har deg *smelt* Digger å lese dine innlegg, lever meg inn og føler jeg sitter i stua med deg *knis* Klem!!! Hihi gjør ingenting å komme litt forseint en dag vettu vennen, det må du ikke tenke på og få dårlig samvittighet for. Er helt enig med deg, det er viktig å få til en god start på dagen Mama vi satser på at denne spottinga er tegn på noe bra!!! *håpe håpe* Spennende dager du har foran deg, og jeg er like spent som deg *knis* for vil jo at alle her inne skal få sitt store ønske om en spire oppfyllt Tussemor strekker ut armen og klemmer deg godt!!!!!! Flere som ikke er nevnt men dere er overhodet ikke glemt, alle har en plass i mitt Ha en super fin torsdag jenter!!!!!! Klem til alle som vil ha Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/270/#findComment-145836291 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 7. november 2013 #6737 Del Skrevet 7. november 2013 Da var min siste arbeidstime over for idag *digg* Har ikke de to siste timene, så da får jeg mulighet til å få unna litt jobbing, retting, og planlegging av timene for neste uke litt flink skal jeg klare å være *knis* På skolen vår har vi noe som heter den Store Forestillinga. Der hver klasse har et show som de viser til hele skolen, og til foreldrene på kvelden. De små klassene skal ha nå før jul mens vi store elevene skal ha forestilling uk før vinterferien. Min klasse skal fremføre Les Miserable Jeg er så glad i sangene og gleder meg vilt til vi skal begynne å øve *knis* Vi tar jo ikke hele musikalen men plukker ut noen sanger og scener, blir stas veit jeg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/270/#findComment-145836932 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiemamma Skrevet 7. november 2013 #6738 Del Skrevet 7. november 2013 Bare innom for å sende ut noen emotions til dere siden jeg ikke klarer å kommentere hos dere for tiden, pcn min brenner mot lårene, men måtte bare: Gleder meg til å få ut min nå . Tusen takk for de fine ordene bigsis Dossamine!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/270/#findComment-145837238 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjærepære Skrevet 7. november 2013 #6739 Del Skrevet 7. november 2013 Dossa, i dag har jeg vært flink og dratt tidlig hjem, skal gjøre syndig lite i ettermiddag og kveld Fikk droppe et møte vi hadde, så måtte bare skrive inn på arbeidsplan for neste uke osv. Krumelur: Jeg jobber på syvende trinn for tiden, bytter på sjette og syvende. Digger mellomtrinnet! Har jobbet i ungdomsskole også. Likte mange sider ved jobben, men det blir mye karakterpes ( hadde 300 elever i musikk feks), og jeg ser i ettertid at mye ble veldig teoretisk og tørt. Er jo mye teori hos oss også, men bruk av konkreter o.l. gjør at flere henger bedre med faglig. Har en herlig klasse, så det passer at det er i år jeg blir gravid Sånn bortsett fra at de skal ha en diiiger forestilling i juni og jeg er musikklærer og de andre lærerne kommer til å få panikk om jeg venter tvillinger eller blir mye dårlig Fie, forstår godt at du er klar som et egg nå!! Haha, forresten, vet dere hva jeg gjorde igår??? Jeg mener.. jeg er seks uker i dag, så dette er nok litt uvanlig.. men..altså... jeg bruker lite penger på klær = har to ordentlige bukser som passer. Nå er den ene litt for stram til å bruke på jobb, og den andre passer akkurat. Er ganske oppblåst, skjønner dere. Om jeg kjøper en bukse i en større størrelse så blir den kanskje passe akkurat i livet, men jeg kommer til å se ut som en tredjegenerasjons uteligger fra dåsa og ned. SÅ jeg har fått meg to mammabukser Gikk ned en størrelse og greier Hm... nå fikk jeg lyst på Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/270/#findComment-145837286 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 7. november 2013 #6740 Del Skrevet 7. november 2013 Her var det mange kule ikoner hehe må få meg ny pc snart! Tr var ca 3 dager så vi starter prøving fra nå hehe El er 12.!! Dette er måneden jenter! weeeeee Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/270/#findComment-145837361 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 7. november 2013 #6741 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Om jeg kjøper en bukse i en større størrelse så blir den kanskje passe akkurat i livet, men jeg kommer til å se ut som en tredjegenerasjons uteligger fra dåsa og ned. (quote Kjærepære) Hahahahhahaaaaaaa....ler på meg kynnere!! Endret 7. november 2013 av En til, please. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/270/#findComment-145837529 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 7. november 2013 #6742 Del Skrevet 7. november 2013 Hihi :-D Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/270/#findComment-145837675 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 7. november 2013 #6743 Del Skrevet 7. november 2013 Vinterblomst nå starter humpinga for deg og nå er det jaggu ditt egg som skal befruktes Happy happy humping!!! Kjærepære godt å lese at du tar det rolig og lytter til kroppen din Hihi mammaklær er jo bare stas vettu Merker fort at klea blir for trange En til snupp Fikk et nydelig bilde av deg nå *knis* Tipper du er vakker!!!! Er ikke noe som er mer vakkert og nydelig enn en gravid kvinne Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/270/#findComment-145837769 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 7. november 2013 #6744 Del Skrevet 7. november 2013 God kveld kjære nabolag!! Utrolig spennende med all humpingen, ventinger, testinger og nært forestående fødsler!! Følger spent med fra sidelinja her. Her har det skjedd en del siste uka. Starta med at lynet slo ned i tlf linja fredag forrige uke hvorpå da alle modem sa pang under senga mi(skal love dere jeg våkna med et brak), dvs jeg har enda ikke fått tilbake noe nett, bare finka nye modem og venter på at de skal få utbedret feilen. Så på mandag så tar min kjære gamle varmtvannsbereder kvelden :/ Fått fikset en ny bereder, men venter på installasjon forhåpentligvis i morgen tidlig. På tirsdag skulle heg olje gulvet på barnerommet, men var så svimmel at jeg måtte bare krabbe til sofaen, flaks hadde jeg en venn på besøk som fiksa gulvet, mens jeg kjørte tekopp karusell i sofaen. Ringte legen dagen etter og måtte inn en tur, men viste seg bare å være blodtrykksfall som jeg hadde mistanke om. I dag var jeg på 3D ul og gleda med veldig til å se min lille turbodemon, men hun hadde absolutt IKKE tenkt til å samarbeide og være fotomodell!! Hun en da vanligvis et lite turbotroll, men nå SKULLE hu bare sove og stappe tryne laaaangt inn i morkaka uansett hvor mye jeg, jordmor eller venninna mi dyttet og poket henne. Prøvde å hoppe og danse rundt på kontoret, stå på alle fire, ligge på sidene etc etc, men hjalp det!!! NOPE!! Fikk bare halve ansiktet som innimellom bare gliste ertende til oss hehe.. Fikk et par fine bilder med litt morkake forran, men må si at hun er jo verdens søteste lille udyr <3 <3 Som trodde så begynte hun å turne i det jeg satt meg i bilen igjen Ble også veldig glad for sms om at vogna jeg vant på Babyshop sine facebook sider i september nå endelig var kommet, så på vei hjem fikk jeg hentet den og nå står den så fint i stua her og glinser Resten av kvelden tilbringes nå i sofaen med pus på magen og flere puser rundt meg <3 Om en drøy uke håper jeg det er noen pipende små firebeinte bebiser her og Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/270/#findComment-145838345 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 7. november 2013 Forfatter #6745 Del Skrevet 7. november 2013 Hei, hei, nabodamer Jeg leser hvert eneste innlegg, og tenkte at jeg for en gangs skyld skulle oppdatere litt jeg også (rekker jo aldri annet enn å lese, slik som dere skravler ;-) ). Men fant ingen plass jeg kunne skrive?? Oppdaget til slutt at jeg faktisk ikke var innlogget lengre, haha. Skal tro når jeg falt ut, er jaggu lenge nok siden jeg skreiv sjøl *knis*. Men nå er jeg altså på nett igjen Måtte bla meg igjennom alle sidene, og må si det var med en liten klump i halsen jeg stoppet opp på 30. januar og alle gratulasjonene Tenk at det er over 9 mnd siden jentungen kom... Nesten så man blir litt babysyk igjen Enda godt at de snørte igjen inni der så man ikke blir fristet Ellers en liten oppsummering om meg: Begynte å jobbe litt igjen i august (og snuppa startet i bhg i en alder av 6 mnd... Fy meg!). Starter for fullt etter jul. For en mnd siden tok jeg min lenge etterlengtede mageoperasjon etter å ha sett kronisk gravid ut de siste 4 årene. 3 lag med magemuskler ble sydd sammen, så nå ser jeg faktisk tærne mine igjen. Oh, lykke! Lille Ida har etter hvert blitt ei meget bestemt lita frøken med masse personlighet, ikke tid til å sitte i ro (eller sove, for den saks skyld). Ikke store kroppen, kun 6850 g på 8-mnd.kontrollen, men frisk og fin Nå gledes det til jul Pakka 24 kalendergaver i dag (kun 24 igjen), vaska kjøkkenskap og serverte årets første ribbemåltid til stor jubel. Med noe avtagende trass og sjalusi hos storebror må jeg si livet er godt for tiden! Vel, nok om meg. Ikke sjans til å kommentere alle, men hjertelig velkommen til alle nye, koselige nabofruer, heier vilt på alle snart-gravide, stor klem til de med gravidplager og selvfølgelig de som har født. Dere er alle bare helt herlige <3 Skriver fra mobil, så har ikke tilgang på de kule nye figurene. Litt misunnelig der, altså Hmm, ble visst langt dette... Tenker på dere alle sammen! Og litt ekstra på Fie som snaaart er i mål ;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/270/#findComment-145838705 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma&storebror Skrevet 7. november 2013 #6746 Del Skrevet 7. november 2013 Ser ut til at jeg skal flytte inn til IKM uke 46 4 dpo idag og hatt noe murringer "down there", så dette er fryktelig spennende! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/270/#findComment-145838759 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ett barn til? Skrevet 7. november 2013 #6747 Del Skrevet 7. november 2013 Hei. Har fulgt dere en lang stund - uten selv å skrive noe. Jeg er 37 år - og har veldig lyst på en til.... Mannen er ikke helt der - så trenger tips for å overtale til å ta ut spiral. Har tre friske fantastiske unger - så skal ikke klage.... men.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/270/#findComment-145838891 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma&storebror Skrevet 8. november 2013 #6748 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Ser ut til at jeg skal flytte inn til IKM uke 46 4 dpo idag og hatt noe murringer "down there", så dette er fryktelig spennende! Ai ai... burde strengt tatt hatt ei kuleramme her Er visstnok 6 dpo! Ho hoj... Fryktelig spennende dette! Blir moro å se over helgen om det evt slår ut noe på en tissepinne... Ha ei fantastisk helg der ute til alle dere herlige kvinns... ingen nevnt, INGEN glemt! Endret 8. november 2013 av mamma&storebror Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/270/#findComment-145839326 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 8. november 2013 #6749 Del Skrevet 8. november 2013 God morgen kjære nabolag Det er så herlig å våkne opp om morran når 9 åringen kommer inn og sier god morgen og gir mamman sin et kyss på kinnet *smelt* Også kryper han opp i armkroken min og sier bare hvile litt da mamma *knis* Det tar ikke mange minuttene før jentene kommer også så da ligger vi og hviler oss alle sammen før vi starter dagen En seng full av masse kjærlighet, kan det bli bedre Ett barn til til dette fantastiske nabplaget!!!! Her vil du trives!! Håper du klarer å overtale mannen din, slik at dere kan starte med prøvinga Mamma&storebror åååå så spennende med murringer!!! Det bare må bety noe positivt, for det har jeg bestemt meg for XXXXXXXXXX for deg! Klem Tigerlise Så koselig å høre fra deg vennen!!! Er så glad på dine vegne at du fikk tatt operasjonen, du ser bare rålekker ut Ikke noe som heter fy deg fordi lille jenta di har begynt tidligere i bhg enn de fleste velger. Du skal gjøre det som er best for deg og din familie snuppa Fiemamma tenker på deg hver dag jeg fr nå kan du gå i fødsel når som helst og jeg gleder meg så masse!!!!!! *smask* Ringer snart inn til første time, så får gjøre meg litt klar Ha en fin fin dag alle gode jentene mine og en stooooor klem til dere alle sammen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/270/#findComment-145839333 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 8. november 2013 #6750 Del Skrevet 8. november 2013 Hei på dere, godjenter! Jeg ligger her, utslått av halsbetennelse og feber, så vil bare ønske dere GOD HELG! (Og heldigvis er det ca en uke til el her ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/270/#findComment-145839774 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå