hønny-bunny Skrevet 25. oktober 2013 #6476 Skrevet 25. oktober 2013 Gratulerer Nerdy-birdy,så godt å være i mål,kos deg med vidunderet ditt,plutselig er den blitt 4,5 mnd og fått 2 små tenner som klumpen min har nå
Kjærepære Skrevet 25. oktober 2013 #6477 Skrevet 25. oktober 2013 Fantastisk, nerdybirdy, gratulerer så mye!! Kan tenke meg det var en veldig spesiell opplevelse å ta i mot selv. Og Selvsagt er hun perfekt Dossa, det var jo tomt for digitale tester, måtte kjøpe sånne vanlige hvor det bare kommer et kryss frem Uansett skal jeg bruke en sånn billigtest i morgen hehe... de to nye skal brukes søndag og mandag Godt planlagt Men må jo nesten ta en test på testedagen Gleder meg til å kunne ringe klinikken på mandag for å si at jeg trenger UL-time om tre uker (man får tidlig UL ved ivf).
Grøne Skrevet 25. oktober 2013 #6478 Skrevet 25. oktober 2013 Hei jenter Velkommen til alle nye Til kjærepære: GRATTIS SÅ MYE MED GRAVIDITET!!!!! Dette er virkelig fortjent Ellers, jeg har endelig født!!!!!!! Lille tulla vår kom til verden 18 oktober og er ca 3500 kg og 50 cm, så hun er så gjennomsnittlig som man kan få blitt på både vekt og lengde, men er selvsagt det mest perfekte barn som kan forestilles, helt objekttivt sett altså.... Fødselen startet kl 8 om morgenen, jeg hadde sovet godt gjennom hele natten, og fikk til og med spist frokost! Fikk regelmessige rier fra ca kl 9, og måtte kalle mannen hjem fra jobb, da det var ca 6 min mellom og 1 minutts varighet. Vi dro opp på sykehuset kl halv tolv, og kl tre kom hun til verden i badekar (!). Hadde i utgangspunktet tenkt meg en langt mer steril fødsel, med både epidural og fødestol, men det var rett og slett ikke plass til oss på fødeavdelingen... Tok i mot henne selv til og med Kan rett og slett ikke tenke meg en mer perfekt fødsel, til tross for at det var forj/&%/(&%)lig vondt, og jordmor brukte over en time på å sy sammen Laura. Nå er hun en uke gammel, og ammingen er på plass, så nå prøver jeg å slappe av mest mulig, begrense besøket, og begynne å fatte at jeg er tobarnsmor God helg alle sammen! Å så fantastisk nerdybirdy! Så fin fødsel Magisk kvar gong nokon fortel, og tenk no har du to å snuse på. God helg til deg og, håpar du får kvilt godt og nytt kvart minutt - mimrar om veldig deilig lukt som forsvinn så altfor fort!
Grøne Skrevet 25. oktober 2013 #6479 Skrevet 25. oktober 2013 Velkommen mama foodie Du er nok komen på rett stad!! Herleg gjeng.
En til, please. Skrevet 25. oktober 2013 #6480 Skrevet 25. oktober 2013 (endret) Å gratulerer så mye, Nerdy. Kos deg masse, masse med nurket ditt! En magisk tid. Det er bare så gøy at du endelig har klart det, Kjærepære!! Og lykke til på ul, tenk om det er som Dossa sier da...to stykker, he he. Spiren min, det er ikke bare velstandshistorier på denne tråden heller, desverre. Likevel syns jeg det er en styrke ved denne tråden, eller nabolag, å få lov til å ha et trygt sted der det er lov og takhøyde å vende seg til med både gleder og sorger, og det er makeløst hvor mye omsorg og støtte denne gjengen klarer å utvise. Hjalp meg veldig, veldig, veldig da min egen verden raste sammen. Men å se at en selv og andre kommer seg igjennom det, og at glede og håp igjen rommer innleggene og at damene her gleder seg med, er en kjempetrøst. Og klart det skal gå fint med spiren din! Og gjett om vi har haugevis av feelgoodhistorier, deriblant din :) Gleder meg allerede til å juble med deg , Unilon, når strekene danser! Aahh....endelig helg. Og jeg har i den kommende uken nådd den magiske grensen 23 uker Endret 25. oktober 2013 av En til, please.
En til, please. Skrevet 25. oktober 2013 #6481 Skrevet 25. oktober 2013 Og velkommen til oss, mamma foodie!
**Cayenne** Skrevet 25. oktober 2013 #6482 Skrevet 25. oktober 2013 Gratulerer så masse med perfekt jente, Nerdybirdy! Og det hørtes ut som en fantastisk fødsel Velkommen til Mama! Er vel 12 dpo i dag, har ikke testet siden jeg mistet motet da jeg fikk en blendahvit test på ettermiddagen 10 dpo Og akter heller ikke å utsette meg for flere slike med det første! Hvordan går det med testingen hos dere, Unilon og Vinterblomst??
Unilon Skrevet 25. oktober 2013 #6483 Skrevet 25. oktober 2013 Gratulerer med en perfekt datter Nerdybirdy!! Det er så fint å lese fødselshistorier, særlig der det går bra som hos deg, selv om du måtte sy en del. Håper det går bra med deg. Føler babystøvet, jeg håper jeg blir tobarnsmamma neste sommer Katta82, sier som de andre, at det er bedre å mase selv om det kan føles ekkelt. Ofte er det de som roper høyest som får mest hjelp dessverre. Håper det ordner seg snart! Vinterblomst, satser på at 50/50-sjansen bikker i rett favør!! Gleder meg til å høre i morgen! SpirenMin, skjønner litt bekymringen til mannen din, for man kan jo henge seg opp i skremmende ting på nettet, og det er nok både en positiv og en negativ måte å bruke forum på. Da jeg var gravid første gang så prøvde jeg å unngå fødselsprogram på tv, og var heller ikke med på forum, fordi selv om jeg tenkte at alt gikk bra, så var jeg jo uansett litt nervøs og ønsket ikke å få konkrete negative eksempler inn i hodet. Men denne gangen føler jeg meg klar for å være med på et forum, og fant verdens beste tråd, nemlig denne! Cayenne, det blir spennende ved ikm da! Håper tanta uteblir og at du dermed kan ta en ny og positiv test!! For en herlig tid det blir fremover Kjærepære, med ul og god oppfølging gjennom graviditeten Kos deg masse med rugingen!!! Her har ikm kommet og gått i dag uten noe tantebesøk! Er allerede så glad i det lille frøet som jeg håper/tror/ønsker ligger i magen! Mannen kjøpte ny test til meg, som jeg skal ta i morgen, skal nok heller tisse i et beger da og få det til skikkelig, sånn at det ikke blir ugyldig test som i dag.. Jeg kjenner at jeg ikke kommer til å få sove, er så spent.
Katta82 Skrevet 25. oktober 2013 #6484 Skrevet 25. oktober 2013 Gratulerer med en perfekt datter Nerdybirdy!! Det er så fint å lese fødselshistorier, særlig der det går bra som hos deg, selv om du måtte sy en del. Håper det går bra med deg. Føler babystøvet, jeg håper jeg blir tobarnsmamma neste sommer Katta82, sier som de andre, at det er bedre å mase selv om det kan føles ekkelt. Ofte er det de som roper høyest som får mest hjelp dessverre. Håper det ordner seg snart! Vinterblomst, satser på at 50/50-sjansen bikker i rett favør!! Gleder meg til å høre i morgen! SpirenMin, skjønner litt bekymringen til mannen din, for man kan jo henge seg opp i skremmende ting på nettet, og det er nok både en positiv og en negativ måte å bruke forum på. Da jeg var gravid første gang så prøvde jeg å unngå fødselsprogram på tv, og var heller ikke med på forum, fordi selv om jeg tenkte at alt gikk bra, så var jeg jo uansett litt nervøs og ønsket ikke å få konkrete negative eksempler inn i hodet. Men denne gangen føler jeg meg klar for å være med på et forum, og fant verdens beste tråd, nemlig denne! Cayenne, det blir spennende ved ikm da! Håper tanta uteblir og at du dermed kan ta en ny og positiv test!! For en herlig tid det blir fremover Kjærepære, med ul og god oppfølging gjennom graviditeten Kos deg masse med rugingen!!! Her har ikm kommet og gått i dag uten noe tantebesøk! Er allerede så glad i det lille frøet som jeg håper/tror/ønsker ligger i magen! Mannen kjøpte ny test til meg, som jeg skal ta i morgen, skal nok heller tisse i et beger da og få det til skikkelig, sånn at det ikke blir ugyldig test som i dag.. Jeg kjenner at jeg ikke kommer til å få sove, er så spent. Masse lykke til! Tørde visst ikkje ringe, men angra vetet av meg nå! Håpe motet e større på mandag! Då ringe eg!! E sjukepleiar sjøl så e klar øve at det hjelper å mase, men e mykje enklare når det gjeld andre enn meg sjøl!! Sydentur om 2 veker, og eg VIL vete om ting ser greit ut før avreise!! Blir nok hengande litt på sidelinja til eg blir litt kjent med "nabolaget". Forstår dåke kjenne kvarandre godt. Veldi godt Trenge tid på å bli trygg på dei nye naboane Kjekt å lesa at dåke støtte kvarandre sånn! Dette føle eg e den største fordelen me å bli voksen. Jentene blir mindre ondskapsfulle. Vi e flinkare til å sjå på kvarandre som støttespelarar og venninner, enn som utfordrarar.
Sjøgress Skrevet 25. oktober 2013 #6485 Skrevet 25. oktober 2013 Så mange gode nyheter her inne! Hurra for deg, Kjærepære! Og Nerdybirdy, for en fin historie om fødsel og deilige nurket. Massevis av lykketanker deres vei! Og velkommen til dere nye Unilon, nå mååå du oppdatere oss i morgen! Du må jo være gravid, hva? Guri, hvor spent jeg er på dine vegne. Krysser alt jeg har for deg, søta. Og Tussemor, som jeg tenker på deg! Håper det går bedre der hjemme. Klem! Jeg har hatt en forferdelig slitsom arbeidsuke, med lange dager, mye dårlig samvittighet og lite søvn. Ikke så gøy å ta helg når det er mye vanskelig og uferdig som venter på kontoret.. Men jeg håper det føles bedre å våkne til lørdag i morgen . Mange klemmer til dere alle! Dere er helt supre, alle sammen!
Unilon Skrevet 25. oktober 2013 #6486 Skrevet 25. oktober 2013 Katta82, skjønner godt at det er ekkelt å ringe, man blir jo sårbar og føler at man må bukke og be. Men egentlig så er det du som kan stille kravene, for her i Norge skal man ta gravide på alvor. Du finner vikingen i deg på mandag vet du, og ringer og stiller krav! Det blir koselig å bli kjent med deg, og jeg er ganske ny her inne selv. Kjenner ikke folk så godt på en måte, men prøvde bare å slenge meg utpå og kommentere og heie på alle her inne, og så blir man bedre kjent jo mer man deler med hverandre Sjøgress min kjære venn, håper du klarer å slappe av og nyte helga! Den samvittigheten som vi damer skal slite med altså.. huff. Som jeg bruker å si, så burde vi damer lære mer av karene som jobber med veiarbeid, for de står alltid rolig og peker og prater, har aldri sett noen veiarbeider som springer og styrer og holder på sånn som vi damene ofte gjør i våre jobber. (Er ikke meningen å henge ut en yrkesgruppe altså! Men hver gang jeg kjører forbi noen sånne karer, så står de alltid ved ei grøft og peker.) Ikke la jobben ta knekken på deg, du må ta vare på deg selv også! Særlig siden du snart er gravid! Klem
Unilon Skrevet 26. oktober 2013 #6487 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg klarte det igjen... den testen ble også feilmelding. Klarte ikke å sove, så gikk på do klokka tre og tok liksågodt testen. Skjønner ikke hva jeg gjør feil. To dyre tester rett i søpla. I morgen tidlig får jeg dra på butikken og kjøpe der, de er vel billigere. KLÆBB!! Visste ikke om jeg skulle le eller gråte, jeg vil jo bare vite om jeg er gravid
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 26. oktober 2013 #6488 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg klarte det igjen... den testen ble også feilmelding. Klarte ikke å sove, så gikk på do klokka tre og tok liksågodt testen. Skjønner ikke hva jeg gjør feil. To dyre tester rett i søpla. I morgen tidlig får jeg dra på butikken og kjøpe der, de er vel billigere. KLÆBB!! Visste ikke om jeg skulle le eller gråte, jeg vil jo bare vite om jeg er gravid Huff, kjenner jeg må le litt her jeg sitter. I pysj full av gulp og luktende av sur melk var da utrolig så vanskelig det var å få testet skikkelig! Kjøp deg et par billigtester du... Krysser fingre for at spiren sitter!
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 26. oktober 2013 #6489 Skrevet 26. oktober 2013 Tidlig morgen.. etter nok en søvnløs natt! Det tar på med alle små som er forkjølet, har astma etc. Må bare gratulere så masse til Nerdybirdy med fødselen! Det er så herlig å lese happy endings! Håper du nyter barselstiden, og at alt er bare velstand! Massevis av gratulasjoner til Kjærepære også! Så utrolig spennende! Skulle sikkert ha sagt mye mer! Forstår at Tussemor ikke har det helt godt, god klem til deg! Håper ting blir bedre! Her leses det under amming, og jeg klarer ikke helt holde meg oppdatert med alle for tiden. Men er da koselig å følge dere allikevel! Stadig vekk nye navn og se! Velkommen til alle! Her er det høyt under taket, og alltid lov til å være veldig egosentrisk! Ingen voldsomme nyheter fra det gamle tømmerhuset hvor hønene fremdeles tripper rundt i hagen. Snøen var innom en snarvisitt, men forsvant igjen. Er så sliten at jeg har problemer med å komme gjennom dagene. Føler ikke at alt er som det skal hjemme, og det gjør vondt. Stresser meg veldig... Klarer ikke helt sette fingeren på hva som er galt, og da er det ikke lett å løse det heller! Vel, en latte' til med Fie-baby, så krøller vi oss sammen under teppet i godstolen med pupp og "jordmoren" serien som jeg bestilte på amazoon. Noe må man da gjøre som er fornuftig en tidlig morgenstund! Happy day til alle i nabolaget!Hugs&love
**Cayenne** Skrevet 26. oktober 2013 #6490 Skrevet 26. oktober 2013 Kjære deg Lykkelig, det som er galt hjemme hos dere er kanskje at du har alt for mye å gjøre og er helt utslitt? Var det ikke du som stryker alle klær? Hadde tatt min død av det hvis jeg skylle holde på sånn - har aldri støket en ting og ungene ser faktisk rimelig ordentlige ut likevel! Og er du sikker på at du ikke har en liten fødselsdepresjon? Ville tatt en prat med helsesøster om alt sammen, hun har nok vært borti litt av hvert. Håper det ordner seg! Knusegruseklem!
Vinterblomst Skrevet 26. oktober 2013 #6491 Skrevet 26. oktober 2013 Teste imorges og den var negativ om ikke mens kommer tirsdag nlir det ny da. Ingen sure miner men jeg har vært veeeldig sikker... er vel ønsket som gjør utslag tenker jeg hihi Nerdybirdy Gratulerer så mye med skatten. Håper både du og Laura kommer seg raskt Lykkelig.. du kanskje har godt av å slippe "pliktene" du har overfor deg selv ? Goe tanker til deg.. istedetfor å gjøre for mye idag skal du sitte på rompa med en kopp kakao/te/kaffe så lenge du hadde brukt tid på stryking Ønsker dere fortsatt god lørdag
Unilon Skrevet 26. oktober 2013 #6492 Skrevet 26. oktober 2013 Tok en rfsu test, og den var negativ Nå ble jeg skuffa! Hadde så mange symptomer, og tanta har ikke kommet, men så var det altså bare en innbilt graviditet. Ønsket var vel for sterkt. Testen var kritthvit foruten c streken, så nå håper jeg at tanta kommer snart så vi får prøvd igjen.
Sjøgress Skrevet 26. oktober 2013 #6493 Skrevet 26. oktober 2013 Hei igjen, mine venner! Her har lørdagen kommet med sliten kropp og tunge tanker. Huff, jeg takler det så dårlig når jeg ikke presterer slik jeg ønsker på jobb! Det henger over meg både dag og natt. I natt har jeg drømt om jobben, sukk! Og stakkars ungene, våkner glade til lørdag, og så er mammaen bare sliten og klarer ikke henge med. I morrest kjeftet jeg på niåringen, og presterte å nekte han å gå halloween bare fordi han ikke ville stå opp kl 10. Herregud, for en kjip mor jeg er! Så nå må jeg nok ta en prat med han og si at jeg ikke mente det... Snufs... Så kjipt at ikke ting er helt på plass, søte Lykkelig. Hvis en er utslitt og mangler søvn er det ikke uvanlig at humøret dropper, så hvis du kjenner på det kan det kanskje hjelpe å prøve å ikke gruble så mye? Nå vet jo ikke jeg så mye om hva som kan ligge bak hos deg, men det pleier ihvertfall å hjelpe meg å bare prøve å være til stede i øyeblikket, og fokusere på å få tilbake kreftene i stedet for å lure på hva som er galt. Dine vakre barn er i alle fall heldige som har deg til mor! God klem til deg! Unilon, da! At det skulle være så vanskelig Haha, beklager at jeg måtte le litt. Men nå er jeg så spent! Gleder meg til å juble for to streker sammen med deg, om det blir denne måneden eller en gang veldig snart Nå må jeg vel komme meg i gang med dagen, sammen med mine nydelige gullunger. Ha en herlig lørdag, alle!
Sjøgress Skrevet 26. oktober 2013 #6494 Skrevet 26. oktober 2013 Klemmer til deg, Unilon! Vi får satse sammen for herlige sensommerbabyer )
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 26. oktober 2013 #6495 Skrevet 26. oktober 2013 Hva skulle man gjort uten verdens beste nabolag joda, jeg er sliten! Mannen har også gitt meg "skal bare" nekt i dag! (Strøk forresten alt tøyet i går Cayenne, *fnis*) når mannen er tilbake fra lørdagshandel skal jeg ta en powernap, så skal jeg finne strikketøyet, en stor pose twist, og neste DVD i "The midwife" Unilon; sympatiklem! Chin up! Kvalmen kan fremdeles komme i hus til jul! Sjøgress;du må ikke tro at jeg er supermamma! Noen ganger sprekker det her også! Tror bare ungene har godt av å se at også mammaer kan få nok! Som deg er jeg alltid påpasselig med unnskyldninger og forklaringer... Tror ikke det gjør oss til noen dårlige foreldre Cayenne; tror ikke jeg har noen fødselsdepresjon. Tror faktisk det er min forferdelige uvane med å ha et prikkfritt hjem, og full oversikt, når de to minste er tette og forkjølet. Jeg får aldri tatt meg inn igjen. Føler det har gått i ett i mange måneder nå. Rakk ikke hvile etter fødsel før det var operasjon etc. Nå forventer alle, inkludert meg selv, at det skal være hverdag igjen. Har snart vasket rundt i hele første etg. og halve 2 etg. Stønn! Hører jo selv at det er litt sykt! Kun 3 mnd siden jeg fødte! Men tusen takk for den herlige klemmen, den varmet supergodt! Er grått og trist ute, har tent alle "happy lights"ene mine... Fie-baby sover søtt! Jeg skal virkelig prøve å bli flinkere til å la humla suse og bare nyte øyeblikket. Så antydning av en hybelkanin under nattbordet mitt i dag, men den skal få leve til etter helga... trur eg Happy day!!!
**Cayenne** Skrevet 26. oktober 2013 #6496 Skrevet 26. oktober 2013 La hybelkaninene leve er mitt motto! Og du må nok velge, ja: Fire små barn eller et prikkfritt hjem Si til deg selv at hjemmet kan være prikkfritt om fem år, eller to hvis du synes det er litt lenge
Ella81 Skrevet 26. oktober 2013 #6497 Skrevet 26. oktober 2013 Enig med Cayenne! La hybelkaninane leve ei stund Lykkelig. Høyres ikkje bra ut å ta fortsette i eit sånt tempo som du gjer. Kroppen treng kvile og "åleinetid" også. Støttar twist- og midwife-planen din fullt ut. Nyt tida Drit litt i alle forventingane andre har til deg! Sjøgress: Stor sympatiklem til deg! Veit kor dritt det er å ha jobben hengande over seg. Lett å bli glefsete på dei rundt seg då. Trur nok niåringen din vil forstå om du bare seie unnskyld og forklarar han situasjonen. Håpar det blir ei fin helg i huset likevel Så kjedelig med negativ test når du var så sikker Unilon... Da er vi i samme båt iallefall. Kanskje vi blir gravide samtidig Eg fikk nemlig ENDELIG mensen i dag!! Har ikkje jubla så ofte for det før, men i dag blei eg hoppande glad. Ei veke forsinka. Bra eg slapp å gå lenger enn det. No ser eg framover, og det var liksom ein ting mindre å gruble over. Godt! I tillegg er oppussingsprosjektet vårt straks ferdig. Bare det elektriske og litt listemaling igjen. Har tenkt å begynne å vaske ned og flytte inn litt ting i dag, det skal bli herlig å få det rommet unnagjort. Føler at eg og min kjære, tålmodige mann er på randen til skilsmisse bare vi nærmar oss det helsikes rommet. Eg er surehurpa og han er sytepaven. Ikkje bra kombinasjon. Føler det er mange som er slitne og triste rundt meg for tida, både her og på jobb - inkluderte meg sjølv.. Har vel kanskje noko med den mørke årstida som legg si klamme hånd rundt oss å gjere? Stemmer for at fleire gjer som Lykkelig: slår på fine lys (og lyslenker) og nyter innetida litt. Klem til alle
Dossa :) Skrevet 26. oktober 2013 #6498 Skrevet 26. oktober 2013 Ååååå for en herlig lørdag Tidlig opp idag for skulle være på Gardemoen kl 08. Ei nettvenninne fra Trondheim kom fra ferie idag og hadde noen timer å slå ihjel på flyplassen, så da ville jeg møte henne! Vi har kjent hverandre i 3 år men ikke truffet hverandre før idag og det var super koselig Skravla masse og har rett og slett stooooor kost meg med henne Har vært ute og handla julegaver idag Ser snart enden på lista mi Har som mål å være tidlig ute og bare nyte desember lønninga på meg sjøl Gode Unilon ikke gi opp kjære deg! Jeg veit så altfor godt hvor vondt det er å få en negativ test men så lenge tanta ikke dukker opp så er det lys i tunnelen din Sender deg en gooood klem!!! Ella kjipt med tantebesøk men nå er du en dag nærmere en spire Det er viktig å holde motet oppe og tenke at denne pp var ikke ment for deg men kanskje den neste blir din Klemmer!!! Sjøgress gode deg huff det er ikke lett å skulle være blid og grei hele tida. Skjønner du ble lei deg når du kjefta på niåringen, men jeg veit nok at innerst inne så veit gullet ditt at mamma ikke mente det men bare er sliten for tida. Du må passe godt på deg sjøl og ikke slit deg ut på jobben! Er ingen som takker deg dersom du går på en smell. Ønsker deg en mega god helg knuseklemmerdeg!!! Lykkelig åååå som jeg kjenner meg igjen i deg. Er akkurat som deg, liker å ha det ryddig rundt meg og bruker tid på husstell også. Stryker gjør ikke jeg da hehehe Du gode venn, vi må av og til bare la husarbeidet ligge og nyte tida mer sammen med ungene Flink du som lar hybelkaninen få bli, jeg har nettopp støvsugd hele huset og rydda Håper du får en gooood helg ♥ Cayenne ♡ åååååå som jeg ønsker å høre et jubel hyl fra deg Xxxxxxxx!!!!! Katta du må ikke være redd for å slenge deg inn i nabolaget for du blir fort kjent med alle disse herlige jentend på denne tråden Jeg håper du ringer på mandag. Du skal ikke føle at du maser for det gjør du rett og slett ikke vennen min Stå på krava dine eller tar ting for lang tid. Må bare strekke ut armene og knuseklemme Tussemor, En til snupp, Kjærepære, Sensitiv, Supersnusken, Søte Fiemamma og alle dere andre gode jentene :wub: Jeg digger dere alle sammen!!!
En til, please. Skrevet 26. oktober 2013 #6499 Skrevet 26. oktober 2013 Smelt Dossa. Du er bare så goooood! Gjett om vi digger deg også, smask.
Vinterblomst Skrevet 26. oktober 2013 #6500 Skrevet 26. oktober 2013 Snart nattatid ☆ håper alle våkner lyst til sinns imorgen tidlig ☆ ingenting er så galt at det ikke kommer noe godt ut av det :les: en god kopp kaffe el hva... et øyeblikk med kjæresten eller barnet ditt. Et flott bilde fra spaserturen. En kompliment. Eller bare et øyeblikk av Lykke ☆ god natt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå