Kjærepære Skrevet 12. oktober 2013 #6276 Del Skrevet 12. oktober 2013 Gratulerer, GeekGirl Tussemor: when is it gonna end? du får sende et pip om du føler for å deise steikepanna i hodet på ham, greit å ha noen å avreagere på Her er det to dager siden egguttak; 21 poser ble tømt, 14 egg funnet og 8 ble vellykket befruktet. Så langt....mange pleier å falle fra før innsett. Håper likevel inderlig på noen på frys denne gangen, at den nye medisinen funker bedre på meg. Har lenge drømt om Maine coon.. hvordan er de med hunder? Hadde med minste dachsen på tur oppå her en dag, og da kom en maine coon overlegent snikende. Må innrømme vi gikk litt fort derfra hehehe. Tror jeg må prøve å komme meg litt ut i sola i dag. Ha en super helg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/252/#findComment-145760390 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 12. oktober 2013 #6277 Del Skrevet 12. oktober 2013 Heisann damer !! Lenge siden jeg har skrevet her nå og mye å oppdatere seg på : )) gratulerer til de som bar født og alle nygravide ! Selv er jeg nå i 3. Trimester. Var på ul torsdag og alt bra. Lillebror er snaue 1200 gr. Var visst ganske gjennomsnittlig : )) Gleder meg over mye spark i magen, men er også mye bekymret og engstelig for at alt skal gå bra ... Helt uten grunn d a ; )) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/252/#findComment-145760510 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 12. oktober 2013 #6278 Del Skrevet 12. oktober 2013 Ååååå her var det masse herlig lesestoff Har stor kost meg med all lesinga men nå som jeg skal kommentere så husker jeg jo ikke alt da Geekgirl Satt med gledes tårer som rant nedover kinnet da jeg leste innlegget ditt!!! Du skriver så levende at jeg følte jeg var i rommet med deg Happy på dine vegne vennen, for at alt gikk bra Minnimusa ååååå skal du ha kattebebiser sikler veldig på en liten en hva tar du i pris søta? Håper du har en super fin bursdag vennen og koser deg på tur!!!!! Måtte bekkenet ditt ikke slå seg vrang! Klem Tussemor så leit å lese at det har vært en kjefterunde veit du hva du vil med fremtida søte vennen min? Er han den du vil tilbringe resten av livet ditt med? Du fortjener bare så mye bedre *smask på panna* HH80 wow tenk at du allerede er over i 3 trimester Snart i mål jo!! Fiesøs jeg håper av hele mitt <3 at du får en fødsel som står øverst på lista di!!! Krysser alt jeg har for deg de neste dagene og håper at kroppen din vil samarbeide med deg MAsse god bedring jenta mi Kjærepære wow det var steike gode nyheter!!!! Det SKAL bli din tur nå!!! Har en god magefølelse vennen og jeg gleder meg helt vilt til å høre deg juble over en positiv test Håper du får noen egg på frys slik at gullet ditt som kommer neste vår/sommer får et søsken Sender deg en gooood klem!!!! Sensitiv takk for at du spør! Det går bra med meg. Jeg befinner meg i DPO land og den store dagen nærmer seg med små skritt 10 dager att. Ååååå som jeg håper det kan bli min tur!! Men går det ikke så bretter jeg opp arma og går løs på neste pp med nytt friskt mot Enn så lenge så har jeg et håp Unilon det kan fortsatt være et håp for deg vennen Bare hold motet oppe og tenk positivt! Det skal snart bli din tur også!!! Cayenne snuppa happy humping for nå skal gullegget ditt befruktes!!!! Bare husk masse sex og rødvinsorgasmer det funker vettu *knis* Lykelig hvordan går det med deg vennen? Nerdy tenke at snart så popper du Ååååå som jeg gleder meg til å høre om din fødsel!!! MAsse lykke til når den store dagen kommer!! En til vennen strekker ut armene og knuseklemmer deg!! Jeg sitter på jobb *blææææ* Skal ha konferansetimer hele neste uke og det er masse som må forberedes. Skal bli så utrolig digg når neste helg banker på døra og alle samtaletimene er ferdige VAr i begravelsen igår til kona til en kollega. For en utrolig vakker seremoni! MAnnen holdt tale, det gjorde den ene datra også og hun andre sang en nydelig sang. Sterke personer som klarte det Var ute på kvelden med noen venninner og spiste og på kino. Vi så "About time", helt grei film kanskje litt langtekelig. Men så lenge man har en kveld for seg sjøl så nyter man det uansett om det er en god eller ikke så god film Jeg får jobbe litt til og være flink! HAr en samfunnsfag prøve som må rettes også. Nok å gjøre Ha en super fin lørdag alle dere herlige jenter!!!! En gooood klem til alle som ønsker en Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/252/#findComment-145760667 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unilon Skrevet 12. oktober 2013 #6279 Del Skrevet 12. oktober 2013 Hei damer Her er humøret på topp og håpet sterkt på tross av mindre innsats enn vi først hadde tenkt. Har nå kommet i dpo, og har ikm ca. 25. oktober, så jeg har kjøpt en graviditetstest som ligger og venter på meg, og har kjøpt den pakka med gravid kosttilskudd som jeg begynte å ta i dag, men fysj så stor den kalsiumtabletten er. Har stor respekt for dere her inne som er på diverse medisiner og tabletter og sprøyter, sterke damer som gjør alt for sine små spirer og framtidige spirer! Klemmer! Det hørtes ut som du gjorde en god fangst på storbyshopping Minnimusa Jeg har aldri vært i Berlin, fin by? Håper du får vannfødselen din Fiemamma! Det høres jo ganske lovende ut nå da! Håper formen blir fin disse dagene uten medisin Kjærepære, barnet ditt ligger i ett av disse eggene Og søsken også, jeg ønsker deg lykke til med innsettingen og den framtidige graviditeten Hei HH80, og gratulerer med 3. trimester! Snart i mål Syns du er kjempeflink til å kommentere jeg Dossa! Synes du virkelig bryr deg om oss her inne About time har jeg ikke sett, men på tirsdag skal jeg se Gåten Ragnarok sammen med diverse familiemedlemmer, min første kinotur på år og dag, så det gleder jeg meg til. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/252/#findComment-145761137 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 12. oktober 2013 #6280 Del Skrevet 12. oktober 2013 Deilig lesing her og god underholdning jeg må bare ta tilbake det meste jeg har sagt om forbedringer i heimen. Vi har hatt en HEL dag sammen og det har vært ett kjeftehelvette fra en annen verden...sukk...og nå sitter gubben å mener at jeg er ute etter å framheve meg selv og trå på han...ja,ja...konstruktiv tilbakemelding er vist ikke noen høydare er på tur i seng nå og dagen avsluttes med 5 skritt i revers jeg har ikke helt snøring på hva som gjør at dere sliter, men det høres ikke gøy ut håper virkelig du/dere finner ut hva som er best for familien deres, slik at dere kan være lykkelige.... noen ganger kan vi stå fast i ting som er enkle å løse, vi bare ser det ikke selv. etter mange (eller få ) års samliv tar noen hverandre for gitt og det er den verste giften i forholdet mellom to mennesker. å oppsøke hjelp og å tørre å si hva som gjør en vondt er beste medisin....en må bare tørre å åpne seg på ny. gode tanker Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/252/#findComment-145761218 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 12. oktober 2013 #6281 Del Skrevet 12. oktober 2013 Unilon åååå den filmen har jeg så lyst til å se. Må ta med mannen på en date film og noe godt til dessert etterpå *knis* Du er da så god og snill med dine ord Men du har helt rett for jeg er blitt så glad i alle jentene i denne tråden og ønsker bare det aller beste for alle sammen! Gir meg glede om jeg kan spre litt glede Vi ligger nesten likt i syklusen og hadde vært ekstra stas om vi begge to svir av en test som lyser positiv Xxxxxx fingra!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/252/#findComment-145761228 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arytai Skrevet 12. oktober 2013 #6282 Del Skrevet 12. oktober 2013 Skjønner ikke hvordan jeg skal klare lese meg opp her igjen haha så da forteller jeg likegodt litt om meg selv. Startet Ivf behandling forrige søndag. Da begynte jeg med nesespray. Skal ha langt regime. Mest sannsynlig uttak uke 45. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/252/#findComment-145761468 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unilon Skrevet 12. oktober 2013 #6283 Del Skrevet 12. oktober 2013 (endret) Jaaa Dossa, vi skal gå gravide samtidig, og møtes med små babyer neste høst!! :D Krysser fingre og tær!!! Hei Arytai! Lykke til med behandlingen! Gleder meg til å høre hvordan det går framover Endret 12. oktober 2013 av Unilon Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/252/#findComment-145761470 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjøgress Skrevet 12. oktober 2013 #6284 Del Skrevet 12. oktober 2013 Hei fine damer! Så utrolig hyggelig det er å komme inn her og lese om dere, og se hvordan alle tar vare på hverandre Det er så travelt med svigers på besøk, at jeg rekker ikke skrive til hver og en, men jeg leser alt og der er så kos! Unilon: HURRA, og kryssing av fingre! Jeg håper så veldig den sitter denne måneden. Lykke til! Geekgirl: For en historie! Du er jammen tøff. Så herlig at du har gullungen hos deg, og at alt gikk bra. Tussemor, jammen høres det tungt ut. Har dere hatt det vanskelig veldig lenge? Lykke til med å finne ut av det, håper du finner en løsning som er den beste for deg! Og alle dere andre: Tusen takk for latteren og gleden og kosen jeg får ved å kikke innom her og lese! Jeg kommer sterkere tilbake neste uke. Lørdagsklemmer fra meg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/252/#findComment-145761535 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 12. oktober 2013 #6285 Del Skrevet 12. oktober 2013 Liten tur innom igjen før jeg sover. Berlin har vært kjempefin by for shopping, har vel en hel koffert alene med babyklær og utstyr nå Storkosa meg med mammapusen min og i dag ble det fin middag i en sky-bar med god mat og noen veldig gode alkoholfrie drinker på meg for å feire at jeg må innse at jeg begynner å bli voksen hehe Maine coon går veldig bra med hund, solgte en i første kullet til en familie med tre Jack Russel hunder og to huskatter og Rufus gikk bare rett ut av buret med halen til værs og følte seg hjemme fra første sekund, mens de andre stod der å lurte på hva detta var for noe greier Jeg tar 8000,- for mine, men leverer de da fult vaksinert, id-chippet og kastrert så da har du ikke noe utgift før evt revaksine om ett år Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/252/#findComment-145761735 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 13. oktober 2013 #6286 Del Skrevet 13. oktober 2013 Ååå for en herlig søndag Har tatt med ungene inn til folketeateret og sett på Annie forestillinga! Utrolig bra så vi har alle sammen stor kost oss!!! Ble middag på Egon etterpå før vi tok toget hjem att Mamma og svigermor var også med. Så da vi kom hjem var det bare å sette seg ned i sofaen for mommo skulle lese for ungene fikk hun beskjed om! Nå er det snart Alt for Norge og etter det Farmen En avslappende avslutninge på en flott dag Håper dere alle har kost dere Har litt av ei uke foran meg med konferansetimer hver dag *phu* Gleder meg stort til uka er omme!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/252/#findComment-145763160 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 13. oktober 2013 #6287 Del Skrevet 13. oktober 2013 Lukke til med konferansane Dossa, akkurat det der saknar eg ikkje i permisjonen. Joda, kjekt å setja seg ned og tenkja gjennom korleis det går med kvar enkelt - og ikkje minst alt det positive som gjeld den. Men det er så mykje ekstra arbeid, og tar så masse tid, både førebuing og sjølve samatalane, så sjølv om det er kjekt og nyttig, så tappar det for krefter, Så igjen - lukke til!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/252/#findComment-145763755 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 14. oktober 2013 #6288 Del Skrevet 14. oktober 2013 Så koselig med teatertur Dossa : )) det er noe av det koseligere jeg vegne gjøre med barna på høst og vinteren spesielt ; ) Fie : hvordan går det med deg ?? Litt i overkant spennende innspurt på svangerskapet syns jeg !! Minimusa : idag skal vi se på main Coon kattunger !! Gleder med masse masse. : )) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/252/#findComment-145764434 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 14. oktober 2013 #6289 Del Skrevet 14. oktober 2013 Så koselig med teatertur Dossa : )) det er noe av det koseligere jeg vegne gjøre med barna på høst og vinteren spesielt ; ) Fie : hvordan går det med deg ?? Litt i overkant spennende innspurt på svangerskapet syns jeg !! Minimusa : idag skal vi se på main Coon kattunger !! Gleder med masse masse. : )) Ja helt enig!!! Det er noe av det beste jeg veit, å kose meg med ungene på teater I desember skal vi se på Nøtteknekkeren Og jeg gleder meg helt vilt!!!!! Mannen og jeg skal på konsert i desember og høre på Stille natt hellige natt Kommer alltid i julestemning etter en slik konsert! Grøne Tusen takk!! Ja konferansetimer tømmer meg virkelig for krefter. Så skal bli deilig å bli ferdig!! Veit jeg kommer hjem med hodepine hver dag denne uka, stress gir meg det og nakkesmerter *blæææ* Er jo nyttig med slike samtaler men fytti katta det er så utrolig mye jobb som ligger i forkant og i etterkant Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/252/#findComment-145764510 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 14. oktober 2013 #6290 Del Skrevet 14. oktober 2013 Å sukk, Nøtteknekkeren Da jeg bodde på Østlandet var det en årlig juletradisjon å ta med sønnen min i Operaen. Savner det sårt. Dere må kose dere masse, Dossa! Det eneste som foreløpig står på juleprogrammet for min del er Juleoratoriet, men vet at førjulsdagene fylles opp fortere enn svint. Elsker adventstiden Rart å tenke på at etter jule skal jeg bare jobbe en god måned før permisjonen. Og den siste tiden blir det jo overlapping med vikar, og av en eller annen grunn syns jeg det er superkoselig. Men nå er det travle tider med masse å gjøre på jobb, samt videreutdanning på toppen av det hele. Men håper å kunne stå løpet fullt ut til permisjonen. Det roer seg jo betydelig ned ved juletider etter at kvartalsrapporter er ferdigstilt og alt er lagt til rette for at julen skal gå sin trygge gang for familiene. i julen har jeg kun bakvaktsfunksjon, passer meg utmerket! Eller er det ikke så mye nytt å melde, men dere skal vite at jeg krysser alt jeg har for de kommende høstgraverte...og følger også litt ekstra spent med på kommende popping Nei, nå må lunsjen faktisk benyttes til å spise...varrrrrme rundstykker med litt for mye Nugatti på, akk min svake sjel! En god klem til dere skjønne! (Og takk for superDossaklem ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/252/#findComment-145764922 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #6291 Del Skrevet 14. oktober 2013 Så koselig med teatertur Dossa : )) det er noe av det koseligere jeg vegne gjøre med barna på høst og vinteren spesielt ; ) Fie : hvordan går det med deg ?? Litt i overkant spennende innspurt på svangerskapet syns jeg !! Minimusa : idag skal vi se på main Coon kattunger !! Gleder med masse masse. : )) Grattis med 3.tri søte Njæsj, jeg føler meg ikke så bra. Dette er tungt til kroppen min. Skal på sykehuset i morgen tidlig på nye undersøkelser. Dagen etter jeg begynte seponeringa av medisinen fikk jeg en dott i venstre øre. Øresus og delvis nedsatt hørsel. Minner om dottene man får når man blir forkjølt, bortsett fra at jeg ikke er forkjølt, og det er bare ene øret. Dum og nysgjerrig som jeg var i går - googla jeg dette. Søkte på øresus og blodtrykk. Fikk opp diverse som jeg får litt tanker av. Blodtrykksmedisin kan gi sånn bivirkning (men jeg er jo på prøveseponering..). Høyt bt kan gi øresus, men da må det være skikkelig høyt, mye høyere enn mitt.. Og så til det som ikke er så gøy å lese: nærliggende aneurisme kan gi øresus.. Mitt sitter på venstre hovedpulsåre og klemmer mot synsnerva på venstre øye, så jeg vet at den allerede toucher borti ting der inne. Har mye størrr pupill på venstre øye pga. det. Den styggingen er så stor :/ Jeg håper av hele mitt hjerte at den ikke er skylda i dette, og at det skyldes en ufarlig tilfeldighet. Mannen har tatt seg fri for å bli med i morgen i tilfelle jeg blir sendt på CT. Jeg er ikke så tøff med å være alene der nede hvis det oppstår ting med hodet. Bare litt rart at det ikke går bort. Fjerde dagen med sus nå, og høyre øre er helt normalt. Man blir lit ekstra tankefull, men er veldig åpen for at det kan ha uskyldig årsak, nekter å krisemaksimere. Er 36 uker i morgen, så nå er han straks ferdig bakt, godt å vite det og.. Hvordan er formen din? Anonymous poster hash: f7706...453 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/252/#findComment-145765250 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sensitiv Skrevet 14. oktober 2013 #6292 Del Skrevet 14. oktober 2013 Positiv eggløsningstest i dag!!! Ja!!!! Så nå håper jeg på mye sex i kveld/natt/morgen tidlig! Skulle ønske vi hadde hatt mer sex denne helgen. Det er ikke alltid så lett. Både samboer og jeg er nok ganske slitne - det er krevende dager og ofte blir det for lite søvn. Så i går kveld tror jeg ikke det ble noen sædceller på meg I tillegg kommer sønnen vår ofte inn om natten. Hmm... men nå må vi får det til! Unilon: Så hyggelig at du er tilbake. Jeg savnet deg! Håper datteren din er bedre! Ikke hyggelig når barn er syke. Sønnen vår har hatt falsk krupp og det var helt forferdelig. Håper han ikke får det flere ganger! Ja, de kalsiumtablettene er altfor store. Jeg tar ikke dem, men bare folat (vit.)- og trankapslene. Tror ikke jeg trenger den kalsiumtabletten heller. Tvi, tvi, håper dere fikk det til denne gangen tussemor: Så leit at dere fikk en dårlig periode igjen! Kanskje det da er lurt å trekke seg litt tilbake, ikke si så mye til uværet er over? Lettere sagt enn gjort ja. Men det hørtes jo så positivt ut med roser etc. Håper som sagt dere begge har viljen til å arbeide for at dere skal få det bedre i forholdet. Varm klem fra meg Dossa: Å, Nøtteknekkeren er nydelig. Gled dere! Jeg er veldig glad i opera/ballet, så tidligere var jeg en del i Operaen. Men etter at vi fikk Koseklumpen, så er det ikke så lett. Han er jo 3,5 år, så de sier han er for liten til å være med på forestillinger i Operaen i Oslo. Vi får ta han med dit når han blir større! Så spennende at du er i DPO-land Håper dere alle får en god dag! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/252/#findComment-145765292 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unilon Skrevet 14. oktober 2013 #6293 Del Skrevet 14. oktober 2013 I dag tidlig var jeg kvalm!!!!! Men tror jeg er bare 3 dpo. Jeg har rapet i hele dag også. Og sov en og halv time midt på dagen. Jeg har sikkert innbilt svangerskap xD Så lenge disse dagene fram til 25. blir. Tusen takk Sensitiv, så snill og god du er! Du skal se at cellene fra helga ligger og venter på egget ditt Skjønner følelsen da, for vi fikk gjort d 2,5 ganger denne pp hehehe. Sjøgress, har svigers dratt nå? Hvordan føler du deg, noen symptomer? En til please, takk for kryssing, jeg satser på å bli en av de høstgraverte hihi. Håper alt står bra til Fie, huff dette hørtes skummelt ut, men skummelt å google selv på ting også. Håper du får gehør for dine bekymringer, og det høres heldigvis ut som du får god oppfølging. Stor klem! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/252/#findComment-145765384 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 14. oktober 2013 #6294 Del Skrevet 14. oktober 2013 Dossa, så koselig med teater lykke til i dpo land ! jeg går å venter på positiv el test, mest sannsynlig imorgen hvis det er noe denne mnd.. synes jeg har tørket fullstendig opp og ser for meg at det ikke skjer noen el denne måneden jeg som har pest i meg denne grapefruktjuicen haha! men håpet er alltid lysegrønt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/252/#findComment-145765398 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 14. oktober 2013 #6295 Del Skrevet 14. oktober 2013 er det du Fie som var anonym over her ?? googling av symptomer er skummelt!! man bør helst la være, men jeg gjør det selv ; ) Lykke til på sykehus i morgen.. og bolla di er jo ferdigbakt ja : )) Helt trygt for han å komme ut nå : ) Formen min er grei! Uggen innimellom, halsbrann og dritt sliten! 100% turnusjobb på sykehus og tre andre unger tar på for å si det sånn : )) gleder meg sinnsykt til permisjon : )) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/252/#findComment-145765405 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 14. oktober 2013 #6296 Del Skrevet 14. oktober 2013 Sensitiv ååååå så spennende at du endelig fikk en positiv EL test Ikveld må du ta mannen *hihi* Gullegget ditt ligger bare klart og venter på godsakene fra mannen din Krysser det jeg har for deg!!!!! Måtte det bli din tur Hvis du veit at gutten din klarer å sitte rolig under en forestilling så kjør på sier nå jeg! De koser seg like mye som oss voksne! Tror han ville hatt stor glede av å bli med deg på en forestilling Fiesøs synes det er så skummelt med det du har i hodet ditt. Blir småredd jeg når du ikke føler deg bra. Vil jo bare ditt aller beste vettu vennen!! Håper morra dagen går bra, skal tenke masse på deg Ja tenk at nå er sønnen din ferdig bakt *knis* Skal bare ligge og godgjøre seg litt til Sender deg en gooood klem, og ikke google mer søta, for det er skummelt Vinterblomst håper du får en positiv EL test imorra!!! Få inn aksjer, for masse av mannens godsaker før EL er jo det aller beste Happy humping!!!! Unilon *knis* innbilt svangerskap er et kjent fenomen Hvem veit det kan være ting på gang vettu som gjør at du er små kvalm! Tenk positivt sjøl om disse dagene i DPO land går utrolig treigt KAnskje er det din tur til å juble!!!! En til søta Må bare sende over en knuse klem til vakre deg!!!! Nå har jeg gjort unna 3 konferansetimer og hodepinen melder seg kjenner jeg *au aua au* Blir en rolig kveld på sofaen idag og nyte litt tv titting Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/252/#findComment-145765485 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiemamma Skrevet 14. oktober 2013 #6297 Del Skrevet 14. oktober 2013 Søtinger Jada anonyme meg, ser ikke hvor jeg trykker for mangler script med mobilutgaven. Håper det er en lokal greie i øret, oppdaterer i morgen Føler med deg og blir imponert over hva dere flergangsfødende holder ut HH80, jeg trenger ikke å syte egentlig Takk Dossasøssa Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/252/#findComment-145765974 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 14. oktober 2013 #6298 Del Skrevet 14. oktober 2013 Lukke til Fiemamma Satsar på lokal øregreie!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/252/#findComment-145766664 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjøgress Skrevet 14. oktober 2013 #6299 Del Skrevet 14. oktober 2013 Lykke til, Fiemamma! Håper alt blir bra med deg, og at det er øret som suser helt av seg selv Høres slitsomt ut å ha så mange plager. Jeg synes du virker utrolig god til å holde humøret oppe! Krysser fingrene for deg! Klem Åh, jeg tror på at det er ekte symptomer, Unilon! Lykke til!! Hvordan går det med forkjølelsen til lillejenta og mannen? Jeg har absolutt ingen symptomer, og det tyder vel egentlig ikke særlig bra..? Tror vi traff med masse humping før og rundt el denne gangen, men siden jeg ikke har noen tegn på at deslo til, er jeg ikke så optimistisk.. Må vel bare krysse fingrene og håpe! Hvis jeg har riktig følelse med sykluslengde har jeg ikm torsdag denne uka.. Nå har svigers reist, og jeg har brukt kvelden til å bysse to gråtende barn i søvn. De savner besteforeldrene så veldig allerede, og jeg kunne ikke gjøre noe annet enn å trøste med at vi ser dem igjen om fire uker.. Ikke særlig trøst for barn - det er jo en evighet for dem, stakkars. Så FLINK du er Dossa! Slitsomme arbeidsuker er laaange når de står på, men så deilig som det er når helga endelig kommer... Tenker masse på deg, og sender energiske tanker En til, please: Åh, nå fikk du meg til å glede meg til jul! Sukk! Adventen er definitivt det koseligste med hele vinteren, synes jeg. Alt er lov, innekos, stearinlys, baking og juleverksted, og trøtte helger uten planer... Ja, vi er ikke så glade i høyintense helger og ettermiddager i vår familie, som dere sikkert skjønner Hvordan gikk det med el-aktiviteten, Sensitiv? Snart er vi der, alle prøverne! Hadde vært veldig gøy med babytreff om et års tid Æsj, i morgen har jeg vekkerklokka på 0415, skal på jobbreise og ta fly som går 0542... Ikke særlig hyggelig for folk som meg, som helst vil være våken så lenge som mulig om kveldene... Men nå må jeg legge meg! Natta, alle! Ha en herlig tirsdag! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/252/#findComment-145766884 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 15. oktober 2013 #6300 Del Skrevet 15. oktober 2013 Fiemamma; må rett og slett avbryte morgenammingen her for å ønske deg et stort LYKKE TIL! Synes ikke dette høres koselig ut! Nå bør de sette deg i gang! Det å gå med slike symptomer er stressende, og ikke godt for hverken deg eller huleboeren! Jeg krysser fingre for en snarlig fødselshistorie fra deg Happy day kjære! Stor klem! PS! Klemmer til alle andre også, men nå krever smultbollen mer frokost Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/252/#findComment-145767183 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå