Apex Skrevet 11. oktober 2013 #6251 Del Skrevet 11. oktober 2013 En til, please: Lo høyt til lillefrøkna som mente seg lik Angela Merkel!! Høres ut som at du har et herlig genetisk avkom!! Festeblødningstanken har streifet meg også i det siste, men det må i såtilfelle være utrolig innsats og samarbeid fra gullegget mitt og hans olympiske svømmere for det har virkelig vært begredelig innsats på aksjefronten! For et deilig mirakel det ville ha vært å bli gravid så kjapt!! Jeg hadde enda en "rosa episode" på toalettpapiret i går kveld og venter jeg på den begredelige tanta så vi får gjort et ordentlig forsøk etter MA'en. Tenker det er greit å holde på tanken om kommende mens så jeg er mentalt forberedt når tanta kommer. Får heller teste om et par ukers tid om det fosser på med symptomer og hun uteblir.. Hvordan ser helga ut i for dere i nabolaget? Jeg skal bruke litt formiddagstid nå på å bake kake til ei lita frøken som skal feire bursdagen sin i morgen.. Min venninnes datter, hun er syk og lever på lånt tid - så dette er kanskje siste bursdagen hun kommer til å feire. Uendelig trist hele greia, men vi skal i allefall sørge for en finfin dag for vakkerjenta og lage gode minner.. Reiser på hytta i ettermiddag, men den er så nært at jeg pendler tilbake til byen for festen som er på dagtid lørdag før vi fortsetter hyttelivet igjen etterpå.. Kjenner jeg mannen rett, benytter han nok lørdagen til elgjakt siden jeg ikke er hjemme på ranchen likevel. Vinn-vinn! Prinsen har annonsert at han tar med seg kjæresten og kommer på hytta, blir koselig å tilbringe tid sammen med ungdommene selv om det er litt rart at han for første gang har med seg kjæreste.. Veldig flott jente han har funnet seg, så det er spennende å bli kjent med henne. Får sørge for å være så god ei svigermor som man kan, det hjelper jo på for kontakt med dem begge fremover!! Vel, dere får ha en fin dag og ei flott helg! Heier spent på dere alle og lover et høyt HURRA for førstedamen over i 1.trimester.. Ikke noe press altså! Dere andre skjønninger får stelle pent med dere selv, ruge så godt dere kan, og for all del huske å sende ut babystøv til oss litt mindre heldig stilte! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/251/#findComment-145757450 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 11. oktober 2013 #6252 Del Skrevet 11. oktober 2013 En liten morgenhilsen fra TRØTT.NO har en vag erindring om at det å sove igjennom en hel natt var ganske deilig! Etter et par dager med migrene, er formen oppadgående, og det er snart helg! Minnimusa; må si at samboeren din er helt skjønn! Selv jeg ser jo at det der ikke er en alminnelig stallkatt! håper du får til å drive litt egenomsorg, slik at bekkenplagene dine ikke blir verre! Grøne; jeg har brukt trille til alle mine på ferie, når de har vært så store. Er så deilig at man kan få den med helt ut til gate på flyplassen også. Så slipper man å bære rundt på ungene! De fleste flyselskap får man dem jo tilbake når man går ut igjen også! Har brukt forskjellige merker.... og har egentlig ikke noen favoritter. Men liker de som har lagringsplass under, og koppeholder til min kaffe! Jeg liker å shoppe litt på ferie Apex; koselig at mannen har fått tilbake lysten tror nok vi noen ganger undervurderer hvordan slik påvirker mennene våre. Jeg krysser fingre for at kvalmen tar deg før jul! Sensitiv; for ganske nøyaktig et år siden kjente jeg panikken begynte å komme. Vi hadde avtalt å prøve ut desember, og var i 7 pp. Jeg ville føde før jeg var 40, og begynte å se mørkt på ting! Ga nesten opp! Men med Bisolvon og rødvinsorgasmer, så satt plutselig frøet mener å huske at det var ca når nr.3 fylte 1 år, og nå blir han 2 år på lørdag! Ikke stress så voldsomt med testing. Tror det er like greit å stresse ned og bare kose seg litt jeg... Tussemor; har ingen planer om fjaseboka enda! tida mi strekker ikke til når det gjelder å oppdatere seg på nettet. Jeg må imidlertid si at jeg synes du OG mannen din gjør en fantastisk jobb med å redde kjærligheten! Som skilsmissebarn vet jeg at man ikke blir ødelagt om mamma og pappa skiller lag, men samtidig ønsker jeg faktisk fremdeles noen ganger at de hadde klart å holde sammen. Det er alltid en utfordring ved høytider, selskap, spesielle anledninger etc. Stå på! Men ikke vær redd for å si at nok er nok heller! Barn får med seg mye mer enn vi tror... Når det gjelder husmorgenet mitt, så kunne du fått det billig! skulle ønske jeg kunne overse ting... la det flyte litt noen ganger! Denne uka har jeg vasket husvask på stue og halve kjøkkenet. Føler jeg må ta igjen det jeg ikke klarte i vår. Nå MÅ jeg vaske til helga, fordi jeg ikke får følelsen av helg uten lukten av såpevann og synet av friske blomster på lysfatene mine etc. Men først skal jeg stryke klær, og merke årets ladning med ull/silke fra Nøstebarn. Burde vel egentlig undersøkes mentalt, som kjøper ulltøy til fire små som må håndvaskes Fie-baby smatter løs på "nubben", så her er det bare å kaste seg rundt! PS! En til please; bare å skravle løs videre! Er så koselig å lese slike innlegg når Fie-baby henger i puppen, og jeg trenger litt underholdning! God helg til dere alle sammen!Hugs&love PPS! Hva skjedde med Symbio? Er det noen som vet? Håper alt gikk bra... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/251/#findComment-145757475 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 11. oktober 2013 #6253 Del Skrevet 11. oktober 2013 ...og Signe dukker oftere opp. Har alltid synes at navnet er så nydelig, men har tenkt at det er litt for likt Sigrid. Men det betyr jo for så vidt ikke allverden. Og jammen er dette barnet en velsignelse Nei, dere, he he...nå skal jeg rulle inn snakketøyet. Signe er nydelig! Her stod valget mellom Signe og Sofie... Kjære Apex... må bare ønske deg lykke til med selskapet i helgen! Det er forferdelig vondt å høre om slik... Mange varme tanker for en uforglemmelig dag! Håper de får beholde den lille lenge, lenge... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/251/#findComment-145757485 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nerdybirdy Skrevet 11. oktober 2013 #6254 Del Skrevet 11. oktober 2013 God morgen jenter! Sitter å nyter morgenen med fantastisk utsikt over norges kystlandskap! Her er det høstferie, og jeg har våget meg ut på hyttetur på tross av termin om 11 dager Er bare to timer unna sykehus, så regner med det går bra selv om noe skulle starte nå (!). Ting begynner å ta form hjemme, mannen er i gang med vuggeoppussing, og det meste objekter er nå i hus, selv om de ikke er montert......Håper egentlig lille knert holder seg inne til ca termin, så jeg får strikket ferdig teppe, vasket babytøy og gjort alt ordentlig i stand hihi. Baggen er i det minste pakket. Apex og lykkelig: Signe er et så utrolig nydelig navn, men mannen synes det blir for "kristent" så det blir det ikke om vi får jente... Lykkelig: det høres ut som om formen din er bedre!!! Håper det, du har hatt nok å stri med gjennom og etter svangerskapet så synes du fortjener plage-fred nå tussemor: Herlig å høre at mannen har tatt seg på tak, håper dere klarer dere gjennom dette (les:du klarer å tilgi). Det er lett for å bli bitter når man ser at de faktisk kan disse mannfolka, men ikke har giddet...Sånn var det for min eks om meg desverre...Der kom endringen ETTER vi hadde gått fra hverandre Fiemamma: hvordan går det med deg????? Skummelt med sv.forgiftning, hadde visstnok en lett variant på slutten med førstemann, men var heldigvis ikke dårlig. Minnimusa: for en deilig "liten" pelsdott du har Grøne: så kjekt med en tur!!! hvor skal dere? Har superlyst å reise en uke selv i permisjonen, men det avhenger kanskje litt av personen som kommer ut?? Entilplease: GRATULERER med en liten jente i magen *smelt* Til alle prøvere: drikk noen ekstra munnfuller rødvin for meg i helgen, savner vin så masse at jeg vurderer alkoholfri, selv om jeg VET den ikke smaker like godt (les:grusomt) Det er jo uansett så lenge siden sist jeg smate vin, at sammenligningsgrunnlaget er fordunstet....Krysser fingre for at dere er på listen vår om noen ukers tid Lørdagsklemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/251/#findComment-145757577 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sensitiv Skrevet 11. oktober 2013 #6255 Del Skrevet 11. oktober 2013 Hei Ganske trett i dag. Blir for lite søvn om nettene. Men kommer nok i bedre form utover dagen Minnimusa: Ta godt vare på deg selv og barnet i magen tussemor og En til, please: Ja, kanskje jeg bør prøve fertilitetsmonitor. Får se hvordan det går fremover. Kanskje jeg blir gravid nå i disse tider og ikke trenger å kjøpe noen? Men uff, kjenner meg igjen i det du skriver, lykkelig. Jeg gir ikke opp ønsket om et barn til, men har iblant begynt å tvile litt på om jeg blir gravid igjen. Og det er ikke noe godt. Men jeg må bare stå på, dette skal vi få til !! En til, please: Signe er et fint navn Dossa: Nærmer det seg ikm? Går det bra med deg? Apex: Det var utrolig trist å høre om datteren til venninnen din! Godt at dere er der for hverandre. Håper legene har tatt feil... Nei, nå må jeg prøve å få gjort noe her. I helgen blir det vel teknisk museum med Koseklumpen og masse annet hyggelig, håper jeg Til dere alle fra meg: Ha en god helg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/251/#findComment-145757928 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 11. oktober 2013 #6256 Del Skrevet 11. oktober 2013 Minimusa !! Får en flott katt ! Vi ser for tiden etter en main Coon kattunge. Vil ha gutt med farge rød tabby : )) vet du om noen så bare si fra : )) flotte katter !! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/251/#findComment-145758092 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma&storebror Skrevet 11. oktober 2013 #6257 Del Skrevet 11. oktober 2013 Minimusa !! Får en flott katt ! Vi ser for tiden etter en main Coon kattunge. Vil ha gutt med farge rød tabby : )) vet du om noen så bare si fra : )) flotte katter !! Åååååå... jeg har en herlig rød tabby! Den er halvt maine coon, men han innehar ALLE særegenheter fra rasen! Perfekte katter! Vi vurderer en leikekompistil vår katt, men denne gangen blir det fullblods maine coon i tilfelle! De er fantastiske familiekatter! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/251/#findComment-145758233 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma&storebror Skrevet 11. oktober 2013 #6258 Del Skrevet 11. oktober 2013 Dossa og En til. Ja "lille" bebisen min er ca 8kg og burde egentlig legge på seg litt nå. Jeg har da tre maine cooner og ei huskatte, er gutta hos maine coon som har gjennomsnittsvekt på 6-9kg, men finnes de som er 10-12kg også Her er bilde av mammas lille bebis, ser ikke helt str hans her, men ordentlig koseklump Formen er bedre, men fortsatt fort sliten og nå har bekkenet begynt å krangle litt. Klarer ikke løfte tunge ting og innimellom så får jeg skikkelig lynene smerter nedover beina når jeg går, kun vært sånn noen få dager så håper jo det skal gå over Vakker pusekatt! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/251/#findComment-145758239 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 11. oktober 2013 #6259 Del Skrevet 11. oktober 2013 Ser ut til at jeg venter kattebebiser i november mellom Busa og Sjefen/Elliot som jeg la ut bilde av så da er de leveringsklare i februar Så dere får søke påå Noja's maine coon på facebook så blir det mer oppdatering der Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/251/#findComment-145758787 Del på andre sider Flere delingsvalg…
GeekGirl81 Skrevet 11. oktober 2013 #6260 Del Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Ohoy, her har det skjedd MYE i det siste! Først av alt: velkommen til alle nye (eller, mange av dere har sikkert surra rundt her inne i ett par uker / måneder allerede så kan vel strengt tatt ikke si at dere er nykommere lenger - heller jeg som har vært altfor, altfor lenge borte!) Siden sist så har jeg omsider kommet meg i mål, "lillegutt" ble født 8.september, 8 dager på overtid. Fødselen ble ikke som jeg hadde forventa i det hele tatt, det endte opp med å bli rene maratonløpet til slutt. Kan med hånden på hjertet si at jeg har aldri vært så fysisk utslitt før. Vannet gikk som en foss halv ni fredag morgen den 6.september og jeg merket fort at det definitivt var noe på gang. Ble vondere og vondere utover formiddagen og ettermiddagen og vi reiste til slutt sykehuset i 6-tida på kvelden. Hadde bare 2cm åpning og alt av rier stoppa selvsagt opp da jeg kom til sykehuset. Vi valgte å reise hjem igjen (bor bare 5 minutt unna sykehuset), men da tok det seg selvsagt opp til de grader igjen. Reiste tilbake til sykehuset i løpet av kvelden, men hadde fremdeles bare 2cm og sånn fortsatte det utover natta og lørdagen. Kasta opp hver eneste gang jeg hadde ei kraftig rie så endte opp med å bli skikkelig dehydrert. (Skikkelig nedtur med så vond og langvarig latensfase, var ikke forberedt på det i det hele tatt!) Lørdag ettermiddag begynte det endelig å gå litt fremover, ble satt på drypp og fikk tilført væske og fikk jobba meg til full åpning en gang på kvelden / natta. Etter 1 time og 45 minutt med pressrier kasta jeg inn håndkleet (jeg hadde rett og slett null krefter igjen) og en av legene som var på vakt den natta konstaterte at her var det ikke snakk om noe annet enn keisersnitt - hodet stod altfor høyt oppe. Klokka 05.13 søndag 8.september - etter nesten 45 timer (!) - ble endelig "mini" født og da var det litt lettere å skjønne hvorfor han hadde stått bom fast: 5200gr, 55cm, hode på 38cm og i tillegg stjernekikker. Selv om jeg var litt skuffa der og da over at det endte med keisersnitt priser jeg meg lykkelig i ettertid over at det endte på den måten. Snakka med jordmor som har fulgt meg gjennom svangerskapet ei uke senere og hun sa at han mest sannsynlig hadde endt opp med å stå fast. Dette høres sikkert ut som tidenes skrekkhistorie, men sitter ikke igjen med en følelse av at det var traumatisk i det hele tatt - jeg ble bare så forbanna, innihelvetes sliten og dehydrert det første døgnet og da er ikke riene noe særlig effektive heller. Mini hadde det som plommen i egget gjennom hele helga, tror aldri det var noe særlig avvik i hjerterytmen hans og han HYLSKREIK da han ble dratt ut. Jordmor som var med meg den natta mente han hadde ikke planer om å komme ut helt enda. Keisersnittet har heller ikke vært noe problem (utover at det tross alt er en operasjon og at det naturlig nok vil være ømt ei stund), to unge jenter som henta han ut - en turnuslege som assisterte og det som de kaller registrar her borte. Sistnevnte er kjempeflink, hun har undervist mannen da han hadde praksis på obs/gyn-avdelingen så han visste godt hvem hun var. Piuuuuh, ble langt dette! Håper det står bra til med dere alle! Endret 11. oktober 2013 av GeekGirl81 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/251/#findComment-145758863 Del på andre sider Flere delingsvalg…
GeekGirl81 Skrevet 11. oktober 2013 #6261 Del Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Snart gravide: Unilon (34 år, en datter aug 2012) tr 22.sep, deretter 1pp på barn nr to, ikm ca 24. okt Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold. Cayenne (IKM 28. oktober, to barn, prøvd på nr tre i et par år...) ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb) Sidney (prøvd siden juni, mistet i aug + jan, IKM 19.05) Kjærepære ( IVF nr. 4 ) Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang. Elibjo: pp17, Vestfold, gift, ingen barn fra før. Ikm 31. juli. 1. pp med Femar. LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo) Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn Akershus Mamma&storebror (pp 16, SA september & November + 4 kjemisk) 35 år, 1 barn SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, IKM 18.09) Underfundig (72 modell, 1 datter 91, prøvd siden 2010, ivf, 2 sa, 1 forsøk igjen offentlig) Skogshuldra (31 år, en sønn født i 09) Tatt ut hormonspiralen 31 juli -13 Klarforbarn75 38 år, ingen barn, IKM 17.okt 12pp Dossa ( prøver på nr 4. EXU april 11 og 1SA aug 13) 40pp og IKM ca 22. Oktober Sensitiv: har en etterlengtet sønn. Ønsker så inderlig et barn til. Prøvd hvertfall 1 år. Apex (38 år, 1 prins fra før '95 modell. MA september '13) Cambri (37 år, to barn på 19 mnd og snart 3 år) Vinterblomst (datter født november 2012 .ønsker 1-2 til :-) ) Sjøgress (33 år, to barn, ønsker en til ) pp2, IKM 17.okt. Babyglede2014 (34 år ingen barn) PP10 IKM 18 okt 1.trimester: Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai) Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai) 2.trimester: Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs) HH80 (termin 4.januar) Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar) MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?)) En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014). Mrs Rose (30 år, ingen barn, termin 18.mars)3 trimester:Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år. m1980 (termin 29. Aug) ? Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august) Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10 nerdybirdy (termin 23 oktober) Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs) Supersnusken (termin 25.des)Født:Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. aprilBokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.maiTussemor5 (termin 16 mai )Født en guttGrøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jenteØnsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jenteHønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8Junimage (termin slutten av juni)Rime fikk to jenter 30. juni <3Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille SebastianLykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4 GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.september. Endret 11. oktober 2013 av GeekGirl81 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/251/#findComment-145758878 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 11. oktober 2013 #6262 Del Skrevet 11. oktober 2013 Apex..det er ikke festeblødning da? Wohooo, det hadde vært storveis! Og ja, her deler vi alt Sensitiv, jeg sier som tussemor..hva med å prøve fertilitetsmonitor? Jeg skulle akkurat selv kjøpe meg en, men så ble jeg "befruktet" rett før innkjøpet . Tussemor, håper så inderlig at mannen holder forbedringen gående! Jeg ønsker dere av hele mitt hjerte at dere lykkes i samlivet etter den fabelaktige tålmodigheten du utviser- Sitter her med hengekjeft og tomt blikk etter en koselig med særdeles slitsom dag med podene. de er så herlige, men det er av og til så MYE av dem Begge er noen skravlebøtter av rang,og den eldste særdeles geskjeftig med masse prosjekter og minsten en supersøt krutt-tønne som elsker å sabotere eldstejentas planer fordi det eneste han vil er at hun skal leke med ham hele tiden, og selvfølgelig ender det hele med at begge blir illsinte...og med en snill og god far som de bare kjører fullstendig over og jeg som forsøker å ikke gå in i veilederrollen(som jeg jo daglig har i jobben), men bare hinter frampå "synes du dette er greit, at de gjør slik og sånn" osv osv. Og så trer MOR inn i rommet og gemyttene roer seg og manerene kommer på plass og vi samtaler om hvordan vi vil ha det med hverandre og hva jeg forventer av dem og bla bla bla. På en måte er det jo deilig å føle at man har tillit og respekt, men på en annen side hadde det vært herlig om mannen gjorde...ja...akkurat som MOI, ha ha ha! Ja, vet det er patetisk men av og til så gremmer det meg! Men han er en fantastisk omsorgsgiver som barna ikke betviler et sekund at han forguder dem...og vi skal jo være forskjellige. så lenge vi er enige om grenser og verdier..og det er vi, selv om jeg kanskje er litt mer preget av min "English upbringing" og i litt større grad etterstreber "høflige" barn som evner å ta hensyn til andre rundt seg. Nei, nå skrev jeg meg helt vekk, men tror sikkert mange kjenner seg igjen. Oppsumert, jeg har noen skjønne, snille, trygge og veldig sjarmerende småtroll, men som jeg tror tar knekken på omgivelsene sine innimellom. Og i dag var det meg, det bokstavelig talt suser i ørene mine. Men nå er sofaen inntatt og kveldstunden med lillemor i magen har startet. Hver kveld rundt disse tider kommer en liten seanse meg små myke dunk, og jeg blir like myk om hjertet hver gang. Får nyte freden mens den varer, for jeg er sikker på at det kommer nok en staut, geskjeftig og vennlig skravlebøtte ut. Jeg evner bare å produsere slike, heldigvis Min eldste så et bilde av Angela Merkel og utbryter begeistret Eg lignar på hon Mannen nevner forsiktig at for siste gang kanskje hans gener for en gang skyld kunne få spille en ørliten rolle, og gi oss et stille, forsiktig og fredelig avkom Og hver gang det går hett for seg av påståelige, temperamentsfulle og støyende barn, ber han meg stønnende og med bedende blikk om å ta ansvar for genene mine. Og så humrer vi sammen om det etterpå. En ekstra klem til humperne og venterne våre...jeg er så spent på hvem som dumper ned på 1tri snart, snart ,snart!! Good night, sweeties For eit herleg innlegg!! Smiler frå øyre til øyre her når eg ser for meg dei to små dine, med mannen i midten...og så høyres det så innmari koseleg ut med stompestund i magen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/251/#findComment-145759048 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 11. oktober 2013 #6263 Del Skrevet 11. oktober 2013 Grøne: så kjekt med en tur!!! hvor skal dere? Har superlyst å reise en uke selv i permisjonen, men det avhenger kanskje litt av personen som kommer ut?? Vi håpar å få til ein tur til ei Kanariøy midt i mars, før permisjonen min er ferdig - og i ein av hans friperiodar. Dette året har så langt vore så hektisk, med han som utdannar seg til los - med all oppsegling og eksamen det fører med seg, vesla som kom oppi det heile, og no eg som studerer på toppen. Så til våren tar vi oss ein pause frå det heile om alt går etter planen. Vi har ikkje bestilt, men lurer på ein bungalow enten på Lanzarote eller Tenerife. Eg var på Gran Canaria i desember i fjor, og det freistar ikkje veldig til gjentaking..men sol vil vi ha. I tillegg skal vi til Malta når skulen sluttar på familieferie med mannen sine foreldre og to søsken med familiar. Det blir nok kjekt, og intenst. Håpar på mest av det første, men vi har aldri vore i lag med dei meir enn eit par dagar, så det blir spennande å sjå... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/251/#findComment-145759073 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 11. oktober 2013 #6264 Del Skrevet 11. oktober 2013 Grøne; jeg har brukt trille til alle mine på ferie, når de har vært så store. Er så deilig at man kan få den med helt ut til gate på flyplassen også. Så slipper man å bære rundt på ungene! De fleste flyselskap får man dem jo tilbake når man går ut igjen også! Har brukt forskjellige merker.... og har egentlig ikke noen favoritter. Men liker de som har lagringsplass under, og koppeholder til min kaffe! Jeg liker å shoppe litt på ferie Har snike litt rundt på Finn, og har fått tilslaget på ei Baby jogger city mini til 1300, god som ny. Satsar på at det er ei god vogn. Om nokon har erfaringar håpar eg dei roper ut fort!! Vogna ser ut til å vera lett å slå saman og dra med seg, og har oppbevaring både under og bak i ryggen, lufting og er vindtett. Så om vi kjøper regntrekk og myggnetting trur eg vi har det vi treng. Mannen skular litt, sidan vi har sportsvogn, men godtar argumenta om lett å ha med både på shopping og ferie - og at vogna kan brukast så lenge vesla treng vogne. (Og til nestemann, om vi er så heldige å få ein liten til.) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/251/#findComment-145759095 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unilon Skrevet 11. oktober 2013 #6265 Del Skrevet 11. oktober 2013 Hei alle sammen! Uff det ble ikke helt den store prøvemåneden som vi håpet på. Jeg fikk en ny turn med veldig vond rygg og snuppa fikk kraftig halsbetennelse med oppsvulmede mandler, hun puster nesten ikke om natta- snorker som en gammel kall og våkner og styrer, og når hun ikke våkner, så må vi bare inn og sjekke om hun faktisk puster. Dessuten begynte jeg som dagmamma, har ikke vært det før, så var ganske spent, og måtte jo shine opp huset på forhånd, selv om ryggen var vond. Heldigvis har jeg en hjelpsom mann Men... kun to aksjer har vi lagt, akk ja. Aner ikke når jeg har eggløsning, men jeg tror uansett vi ikke traff, for først gjorde vi det rett etter tanta, og så for et par dager siden, som sikkert var for sent >.< Gratulerer så mye til Geekgirl! Jammen bra at det endte sånn, så ihvertfall gutten slapp å få en traumatisk opplevelse. Sjøgress, Sensitiv og alle dere andre - Hvordan går det? Skulle gjerne blitt med i oktoberfrøklubben, men men. Jeg har bestemt meg for å ta denne mislykkede prøvemåneden med godt humør, og heller skjerpe meg neste måned Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/251/#findComment-145759109 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 11. oktober 2013 #6266 Del Skrevet 11. oktober 2013 Hurra og gratulerer, GeekGirl. Fy søren for et løp du har kjørt, men så fantastisk at det endte så godt. 5200..wohaa Håper du koser deg riktig godt med pluggen din nå. Unilon, sistegull ble laget av en eneste hyrdestund dagen etter at blødningen stoppet. Just saying Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/251/#findComment-145759368 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unilon Skrevet 11. oktober 2013 #6267 Del Skrevet 11. oktober 2013 En til please: Det var oppmuntrende å høre! Pluss at jeg sjekka litt på nettet nå, og fant ut at siden jeg har så lange sykluser så er min el sannsynligvis i morra! Og jeg kjenner faktisk el-symptomer nå altså. Mann, kom og legg deg! Hihi! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/251/#findComment-145759408 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 11. oktober 2013 #6268 Del Skrevet 11. oktober 2013 En til please: Det var oppmuntrende å høre! Pluss at jeg sjekka litt på nettet nå, og fant ut at siden jeg har så lange sykluser så er min el sannsynligvis i morra! Og jeg kjenner faktisk el-symptomer nå altså. Mann, kom og legg deg! Hihi! Ho ho...happy humping! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/251/#findComment-145759474 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 11. oktober 2013 #6269 Del Skrevet 11. oktober 2013 Gratulerer med skikkelig godklump, GeekGirl! Men OMG for en fødsel!!! Var totalt utslitt og ødelagt etter sjutimers fødsel, jeg... Hun var 4.4 og satt også fast (helt til jordmora la seg oppå magen for å presse henne ut, say no moore...) så kan godt tenke med at han ikke hadde kommet ut for egen maskin, nei! Travle tider her, samt el på gang - kommer sterkere tilbake senere God helg, søte dere! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/251/#findComment-145759651 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 11. oktober 2013 #6270 Del Skrevet 11. oktober 2013 Deilig lesing her og god underholdning jeg må bare ta tilbake det meste jeg har sagt om forbedringer i heimen. Vi har hatt en HEL dag sammen og det har vært ett kjeftehelvette fra en annen verden...sukk...og nå sitter gubben å mener at jeg er ute etter å framheve meg selv og trå på han...ja,ja...konstruktiv tilbakemelding er vist ikke noen høydare er på tur i seng nå og dagen avsluttes med 5 skritt i revers Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/251/#findComment-145759658 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unilon Skrevet 12. oktober 2013 #6271 Del Skrevet 12. oktober 2013 Det var trasig å høre Tussemor, får håpe at det kun er en bølgedal før det tar seg opp igjen. Jeg kastet meg over mannen i går, men han var så trøtt etter mange våkenetter med snuppa Viljen var der, men etter litt happyhumping så måtte han kaste inn håndkleet Ingen nye svømmere innabords.. litt skuffa, men er jo så glad i ham også, så jeg sa jo at det ikke gjorde noe. Og det gjør ikke sååå mye heller da. Men håper det fortsatt er mulig at svømmerne for tre dager siden holder seg i live til eggbefruktning. Jeg kjente el-symptomer i går kveld, så jeg tror det ble bare to døgn for dem faktisk. Håpet lever ihvertfall hehe. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/251/#findComment-145759851 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønny-bunny Skrevet 12. oktober 2013 #6272 Del Skrevet 12. oktober 2013 Gratulerer Geekgirl,velkommen over i barselgjengen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/251/#findComment-145759859 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 12. oktober 2013 #6273 Del Skrevet 12. oktober 2013 Geekgirl; Gratulerer så mye med stor frisk baby! Det er ikke alltid lett å få dem ut, men jeg har ihvertfall funnet ut at det er verdt hele prosessen! Godt å lese at alt gikk bra med dere begge to til slutt! Tussemor; så trist å høre at du har hatt en vond dag. Kan skrive under på at livet ikke alltid er helt enkelt... Som jeg skrev i går, bare husk at barn får med seg mye mer enn vi tror! Jeg var 6 år den sommeren pappa dro. Mamma satt igjen med 4 stk mellom 2 og 10. Jeg visste at noe var galt, og trodde det var jeg som hadde gjort noe. Derfor var det faktisk en lettelse når jeg fikk vite hva som var årsaken til at det var dårlig stemning, og at jeg hadde sett mamma gråte. Stå på, kjære deg, god klem your way!!! Unilon; håper du fikk de svømmerene du trengte husker veldig godt hvor trist det var hver mnd det ikke gikk... God helg!!!! Hugs&love Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/251/#findComment-145759861 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 12. oktober 2013 #6274 Del Skrevet 12. oktober 2013 God morgen jenter Sender en liten hilsen fra Berlin. Er her på shopping tur med mammapusen min, hadde en vellykket fangst på babyklær i går på en full pose til 500 lappen bekkenet protesterer litt, men med litt pauser så går det bra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/251/#findComment-145759922 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiemamma Skrevet 12. oktober 2013 #6275 Del Skrevet 12. oktober 2013 Grattis Geekgirl Sitter med mobil med manglende script her så ser bare ramma til kommentarboksen. Flere som har det sånn? Umulig å få kommentert da hukommelsen har tatt ferie. Håper jeg blir tilgitt egotrip Jeg så at noen hadde spurt hvordan det går, takk Her går det greit vil jeg si. Begynte med Trandate på tirsdag, men ble så utrolig uvel av det Huff! Var på kontroll igjen i går. Da hadde bt gått ned til normalt/godkjent nivå, urin neg, ctg perfekt. Da spurte jeg legen om jeg kan få slippe bt-medisinen, og ut fra makstrykket jeg får gå med av nevrokirurgen på 160/110, lot hun meg på prøve seponering til førstkommende tirsdag. Da skal jeg måles på ny. Er blodtrykket økt og er høyere enn målingene før medisin må jeg på meds igjen. Alt avhenger mao av de neste dagene.. Jeg får kanskje vannfødsel hvis jeg slipper medisin nå, så jeg ber til høyere makter. Har også fått en maksfrist på trykketid som er kortere enn hos friske fødende. Klarer jeg ikke å trykke han ut innen tiden blir han forløst med vakuum eller tang. Aneurismet, meg og babyen har derfor litt å samarbeide om! Jeg får så utrolig god oppfølging på sykehuset, og jeg føler meg vedig trygg. Ellers har jeg skikkelig vondt i magen, føles som sting/hold på et område der han ligger med pesslompa si Lurer på om livmor har gnagsår der eller noe sånt, det er grusomt vondt ihvertfall! Kauker i smerte når han romstrerer under punktet der. Aaauu! Som om jeg er sår. Er susete i hodet og har dott i ene øret, så vet ikke helt hva som foregår, men tror det er bivirkningene av medisinene. Godt å slippe å ta dem i dag. God klem til alle Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/251/#findComment-145760334 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå