Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Klarforbarn :) satser på at spira sitter!!!

38 år er ingen alder vettu ;) Husk at vi er i vår beste alder :rolleyes:

Dårlig gjort av dine venner og familie å påpeke det du akkurat veit så godt sjøl. Be dem holde kjeft dersom de ikke har noe fint å si :P

Fortsetter under...

Jaggu fikk jeg ikke en liten pause i dag...2t mindre på skolen!!!!! Jippiiiiiiiii!!!!!!!!! Ungene er hos svigers og jeg og lille gull kan kose oss her hjemme ;-) I går var det så travelt at jeg sovnet før jeg rakk gjennom de vanlige nettstedene (merker at jeg bruker mer tid nyheter nå etter drapet i Ålesund, kom litt vel nært...)

HH80, så utolig deilig at du kan slappe heeeeelt av nå ;) Når er det du har termin igjen? Koselig om du hiver deg på lista, om du ikke allerede har gjort det :P les: "ammetåketeflonhjerne" :P

Sensitiv: Så utrooooooooolig kjipt med tante besøk!!! Har aldri hørt om den klinikken du nevnte, MEN jeg synes den strategien din med mer sex og mindre stress hørtes super ut!!!!! :D Selvfølgelig skal du få den etterlengtede spiren!!!!!! Det viser seg bare at vi som drar litt på åra, skal testes mer på tålmodighet enn andre :P Det hadde vært strålende om du også skreiv deg på lista!!!! Det er merkelig hvor mye lettere det er å holde oversikt da ;) Stor, god, varm klem!!!!!!!!!!

Dossa: Dette er spennende, litt for spennende spør du meg...godt vi skal få fylle deg opp med babystøv og sædkopp drikking snart ;)

En til: Knis, jeg fikk ett slikt fortreffelig deilig bilde av deg i hodet, gjespende over kaffekoppen med øynene spreng åpne :P Jeg sliter så big time med å holde meg våken på forelesningene om dagen når lillegull sover...Trøtt er bare forbokstaven :P

Lykkelig: Hvordan har dagen din vært? Jeg tenker mye på deg for tiden!!!!!! Lengter litt etter å høre lykkeutbruddene dine som skulle komme i fleng, bare fødselen var over ;) Stor varm klem til deg vennen :wub:

Apex: Hvordan er formen?

Hunny: Hvordan går det med mannen? Fant de egentlig ut hva som hadde skjedd da han ble dårlig? Håper du slipper å få han hjem før han drikker selv ;) og får i seg smertestillende ;) Du har nå hatt litt å stri med siste året du også :P

Cayenne: Jeg venter speeeeeeeeent på oktober!!!!!! Fytti som det skal jubles når meldingen om positiv test tikker inn fra deg!!!! :wub:

Elibjo: Jeg synes det er koselig når du er innom å skriver litt!!!!

Vinterblomst: Kom tanta? Baby på 10 mnd ja, da er du jaggu meg sporty!!!!! :D Håper spira de sitter snart!!!!

Pokker, glemte å kopiere lista, så da blir det ikke kommentarer til alle, som nevnt tidligere har ammetåka slått inn for fult og kombinert med teflonhjerne, så kan det bare ikke gå bra :P

Siste nytt forresten...Dossa, bokormen og jeg skal på helgetur nå i september!!!!!! Gjett om det er ett par tre stykker som bare gleder seg pitte litte grann MYE!!!!!!!!! Gjett om Dossa ska få snuse inn babylukt så det holder :D

Eldstemann i huset her har titt og ofte begynt å etterlyse en baby til, slik at han og broren kan: "ha en hver å kose med..." Fantastisk...håper det er ett signal om at jeg en vakker dag blir bestemor til en hel skokk med unger :P

Ha en riktig god ettermiddag, nå skal jeg og lillegull pleie innsiden av øyelokkene :P

Super mamma Tussemor :wub: av med hatten for du er mega flink som studerer og har små unger som også skal ha sin bit av deg!!!!

Men du er strukturert og klarer dine mål så dette veit jeg du klarer med glans snuppa :D

Jaaaaa som jeg gleder meg til turen om ikke så lenge!!!!!!

Blir en magisk helg rett og slett :D

Du må ikke glemme sædkoppene Tussa ;) ;)

Minnimusa :) tusen takk for testene som kom i posten idag!!!!

Pm på face så overfører jeg penga vettu :)

Nå skal de to eldste spille kamp og Dossa skal stå på sidelinja og heie av full hals :P

4 dager til IKM i dag og klarte så klart ikke å la være å teste.. skikkelig hvit var den testen... kjenner jeg meg sjæl rett så blir det vel en test hver dag til tanta kommer rekende ;)

neste el-periode er gubben på jobb, pluss at jakta har startet så det kan bli noen måneder til neste gang det klaffer, hadde vært så stas med mai-baby :) men ikke ta sorgene på forskudd kanskje??

nyte det fine været og glede meg til fri-helg om 2 dager :)

Grattis med dagen som var, Lykkelig! Gjett om jeg gjerne ville kommet i selskap :)

Spot on, Tussemor! Godt beskrevet og jammen tror jeg jeg vet hvordan du har det med akademia og søvnbehov(hvor er gjespesmileyen når en trenger den). Og smelt, for noen skjønne barn du har, så søt kommentar :wub:

Dossa, lyserødt slim er superdupert. Betyr at du er skikkelig fruktbar, så hank inn mannen for litt hoppsasa! Heia heia! Bare det å være i selskap med bokormamma og Tussemor må jo også være lykkebringende. Dere blir det fineste trekløver, og håper og regner med dere får det kjempekoselig!!!

Krysser fingrene for deg Klarforbarn! Det trengs flere gode damer inn på 1trilisten vår. Jeger helt sikker på at det kommer en fin gjeng inn denne høsten :)

Krysser fingrene Løve! Måtte testen få de rette strekene før du aner.

MrsRose..hvordan går det med deg, spiren og formen?

Og sier som resten her til Anonym, det var utrolig leit at du føler det slik og klart det oppleves som litt ensomt å ikke få respons på innleggene sine. Men jeg er overbevist om at dette ikke har skjedd med hensikt, og at ønsket ligger dypt i alle her at dette skal være en inkluderende og støttende tråd, for alle. Kan vi få en sjanse til? Du kommer ikke til å angre. Tror også at det er lurt å skrive seg på lista, og holde den oppdatert slik at alle vet at man er aktiv her inne.  Det er flere som har navnene sine her, men som man ikke har hørt fra på lenge, lenge og som jeg titt og ofte sender enn tanke til og lurer på hvordan det går med.

Og jeg spør igjen jeg. Hvor er Symbio? Begynner å kjenne på en uro jeg, for at noe er galt :(

Og geekgirl..popping på gang? Spennende dette altså!

Ja, nå er lilletrille rundt 12 cm og kan høre!  Flinke lille knøtt :wub:  :wub:

Ha en fin kveld, verden beste nabolag!

Snart gravide:

Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold.
Cayenne (IKM 2.7., to barn, prøvd på nr tre i et par år...)
ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb)
Sidney (prøvd siden juni, mistet i aug + jan, IKM 19.05)
Kjærepære ( 8 forsøk med ass. bef. Testedag 14.juli )
Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang.
Elibjo: pp17, Vestfold, gift, ingen barn fra før. Ikm 31. juli. 1. pp med Femar.
LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo)
Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn Akershus
Mamma&storebror (pp 11, SA september & November) 34 år, 1 barn
SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, IKM 16.08)
Underfundig (72 modell, 1 datter 91, prøvd siden 2010, ivf, 2 sa, 1 forsøk igjen offentlig)
Skogshuldra (31 år, en sønn født i 09) Tatt ut hormonspiralen 31 juli -13

Klarforbarn75 (37 år, ingen barn fra før, IKM 18.sept 11pp, sluttet m p-piller 1.sept.2012

Dossa ( prøver på nr 4. EXU april 11 og 1SA aug 13) 39pp og IKM ca 18. september

Løve2012 (prøver på nr 2, 1 barn fra før.)

1.tri:

Apex (38 år, prins fra før født i '95. termin 26.03.13)
Mrs Rose (30 år, ingen barn, termin 18.mars)

2.tri:

Supersnusken (andregangs, termin 25.des)
Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)
HH80 (termin 4.januar)
Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar)

MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))

En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).

3 trimester:

Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.

m1980 (termin 29. Aug) ?
GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia
Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august)
Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10

nerdybirdy (termin 23 oktober)

Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs)

Født:

Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar
79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.
Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. april
Bokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.mai
Tussemor5 (termin 16 mai )Født en gutt
Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jente
Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jente
Hønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06
Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8
Junimage (termin slutten av juni)
Rime fikk to jenter 30. juni <3
Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille Sebastian
Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.
(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)

81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4

Annonse

Snart gravide:

Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold.

Cayenne (IKM 2.7., to barn, prøvd på nr tre i et par år...)

ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb)

Sidney (prøvd siden juni, mistet i aug + jan, IKM 19.05)

Kjærepære ( 8 forsøk med ass. bef. Testedag 14.juli )

Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang.

Elibjo: pp17, Vestfold, gift, ingen barn fra før. Ikm 31. juli. 1. pp med Femar.

LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo)

Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn Akershus

Mamma&storebror (pp 11, SA september & November) 34 år, 1 barn

SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, IKM 18.09)

Underfundig (72 modell, 1 datter 91, prøvd siden 2010, ivf, 2 sa, 1 forsøk igjen offentlig)

Skogshuldra (31 år, en sønn født i 09) Tatt ut hormonspiralen 31 juli -13

Klarforbarn75 (37 år, ingen barn fra før, IKM 18.sept 11pp, sluttet m p-piller 1.sept.2012

Dossa ( prøver på nr 4. EXU april 11 og 1SA aug 13) 39pp og IKM ca 18. september

Løve2012 (prøver på nr 2, 1 barn fra før.)

1.tri:

Apex (38 år, prins fra før født i '95. termin 26.03.13)

Mrs Rose (30 år, ingen barn, termin 18.mars)

2.tri:

Supersnusken (andregangs, termin 25.des)

Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)

HH80 (termin 4.januar)

Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar)

MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))

En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).

3 trimester:

Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.

m1980 (termin 29. Aug) ?

GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia

Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august)

Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10

nerdybirdy (termin 23 oktober)

Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs)

Født:

Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar

79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.

Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. april

Bokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.mai

Tussemor5 (termin 16 mai )Født en gutt

Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jente

Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jente

Hønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06

Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8

Junimage (termin slutten av juni)

Rime fikk to jenter 30. juni <3

Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille Sebastian

Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.

(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)

81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4

Sånn, oppdatert dato for IKM, dessverre ikke noe mer spennende enn det :P

Anonym: signerer det alle de andre har skrevet! Det er en super gjeng her inne, jeg er selv ganske ny men føler jeg ble tatt imot med åpne armer :) Velkommen til oss, hvis du vil gi oss en sjanse til :)

Jeg er litt underlig i humøret i dag, fikk vite at ei på jobben er gravid, på første forsøk selvfølgelig. Er superglad for henne og samtidig lei på mine egne vegne. Unner henne virkelig både lykke og graviditet, ikke misforstå meg. Jeg skulle bare så gjerne ønske at jeg kunne ha samme lykken. Når jeg en gang blir gravid, så kommer jeg til å leve i frykt i ni mnd, sikker på at en dag kommer jeg til å begynne å blø, siden det jo har skjedd før. Jeg vet at jeg kommer aldri til å være like ubekymret som jeg var første gangen jeg var gravid. Det var ikke en hjerneceller som brukte tid på å bekymre seg for at det skulle gå alt, før den dagen det gikk galt. Og det er så trist! Vil også være udelt lykkelig og glad! Men nå syter jeg. Jeg skal nyte hver bekymring når den tid kommer :)

Ja, ble et heftig egoinnlegg dette.. Sorry :P

Løve det er kjipt med en negativ test men ikke gi opp håpet!!

Så lenge trollkjærringa ikke dukker opp så er det lys i tunnelen :D

Krysser fingra for deg!!!!

En til snupp :) 12 cm åååååååå så herlig!!!!!!

Er så glad på dine vegne vennen :wub:

Håper å få joine deg i din lykkelige boble ;)

Hvordan er situasjonen når det gjelder prøvene du skal igjennom?

Lytt til ditt ♥ og vit at spiren din er en frisk baby som gleder seg til å møte sine herlige foreldre :)

Spiren min :) har du hatt el?

Vi ligger jo helt likt i løypa :) jeg tester ikke etter el men praktiserer sex annen hver dag ;)

Så ikveld har mannen fått pause fra Dossa :P men imorra må han til pers igjen......hahaha :P

Spent på om vi kan juble sammen!!!!

Kjære alle dere som har svart på mitt anonyme innlegg: Tusen takk! :) Det var utrolig fint å få så mye velmenende og varm respons! Ja, jeg er helt sikker på at dere er en fin gjeng.

Jeg skal skrive litt mer om meg selv så snart jeg får litt bedre tid. Takk igjen :)

Anonymous poster hash: 0adb7...6e1

Så fint at du fremdeles er her, Anonym. Gleder meg til å høre mer fra deg :)

SpirenMin og Dossa, syns det er en utmerket ide med synkronproduksjon. Gleder meg vilt til å juble for dere! Og SpirenMin...egoinnlegg er heeeelt lov og ingenting å beklage. Den følelsen du deler over andres svangerskap har vi kjent på sikkert alle her av og til. Man gleder seg med andre, samtidig som det sitter en vond klump av savn etter egen spire. Kjenner meg veldig igjen....men plutselig så sitter`n skal du se  :)

Dossa, jeg skal ta prøvene på mandag og takk for alle gode ord og optimisme på vegne av lilletrille. Det varmer virkelig! Har også en egen ro på at alt er vel, og det er deilig...selv om jeg sikkert kommer til å kjenne på nervøsiteten når jeg går og venter på testresultatet.

Godnattklem til alle som vil ha fra hotellrommet.

Endret av En til, please.

Annonse

Jeg vil ha godnattklem!

Sender en tilbake også :)

Sånn ca el i dag, så her ligger jeg med baken hevet og prøver å holde på dråpene ;)

Er kjempestøle etter treningsoppstart etter sommeren, så dette var kun etter 'doctors orders'. Tror ikke jeg hadde fått med mannen ellers. Ikke meg sjøl heller, for den saks skyld. Dette begynner virkelig å bli plikt og lite moro...

Gleder meg nesten til å komme igang med ivf, for da kan vi begynne å ha sex for moro skyld igjen!!!

Venter fortsatt i spenning på brev fra klinikken i Porsgrunn.

Gode tanker går til dere alle! Ingen nevnt; ingen glemt :)

Klem :wub:

O Hendelse! Hva ER i VEIEN med fenomenet "hotellunderholdning"...enslig mann bak et keyboard med innlagte rytmer og nasalt syngende på gamle sviskeslagere. Jeg tar min død av det!!!

Tusen takk for klemmen, snille Elibjo. Måtte brevet dumpe i postkassen i morgen den dag.

AAARG...nå er han i gang med revolusjonære sanger fra 70tallet...nasalt på keyboard! Raddishjertet mitt blør!

Vel, nok fra meg i dag, good night, sweeties :wub:

Tar en klem og returnerer en solid en tilbake! Akkurat nå har jeg bare lyst til å rømme fra verden. Her er så mye negativ og usikker energi at jeg tilter snart :(

Anonym, gleder meg til å høre mer fra deg ;)

Nattaklem fra frustrert tussemor

Hei. Er helt ny her, men jeg har ingen andre å spørre. Syns det var litt vanskelig å finne riktig sted å skrive dette, for jeg er litt redd for å støte noen ettersom det virker som alle prøver å bli gravid, mens jeg egentlig ikke har prøvd på det nå. Jeg ser jo at det virker som dere kan mye om temaet så jeg tar sjansen.  Jeg er 41 år og mor til voksne barn.  De gangene jeg har vært gravid har det skjedd på første forsøk uten noen tanke på eggløsning eller ikke.

Saken er den at jeg har hele mitt liv hatt regelmessig menstruasjon. Det lengste jeg har gått over tiden er to dager. Rett etter forrige mens kom spiralen ut, og jeg har ikke fått satt inn ny. Men kjæresten min har vært bortreist, så vi har bare rukket å hatt samleie to ganger, og det var 7 og 9 dager før forventet mens. Dette skal jo være en "sikker" periode. Så kom ikke menstruasjonen. Skulle hatt den for en uke siden. Har hatt mensmurringer hele uken, men ikke en dråpe har vist seg engang. Tok en test i går kveld, den var negativ, vet at jeg burde tatt den på morgenen, men jeg holdt meg i flere timer før jeg tok den.

Jeg er jo i en alder hvor det kan være vanskelig å bli gravid, og med en syklus som er veldig stabil. Jeg trodde virkelig at jeg kunne satse på sikker periode, selv om jeg aldri har gjort det før. Har hørt om forsinket eggløsning, men det er jo helt utrolig om det skulle skje akkurat denne gangen når jeg var ubeskyttet.

Er det noen som vet om det er fysisk mulig å bli gravid 7-9 dager før forventet mens? I teorien kan det jo ha skjedd enda nærmere mens ettersom sædcellene visstnok kan leve noen dager i kroppen. Og da vil det kanskje være for tidlig å se det på en test? I så fall, hvor lenge bør jeg vente før jeg tar en ny? Jeg holder på å bli sprø av å ikke vite, trodde jeg skulle slå meg til ro med den negative testen, men føler at det er noe som ikke stemmer.

Enda en trøtt morgenstund ved mjøsa's bredder...

Tilgi meg for at jeg ikke kommenterer dere alle! Men ville bare minne dere på at denne tråden har hatt mega resultater når det gjelder rødvinsorgasmer ^_^  snart er det helg...

Snutta; du kan selvfølgelig godt være gravid! Dette er suverent vanskelig å spå over internett. Den eneste som kan gi deg et sikkert svar er legen ;) Lykke til, håper du får det svaret du ønsker deg. 

Nydelige Tussemor; når du står med møkk til halsen, så nytter det ikke å henge med hodet! Chin up darling! Du kan klare alt :wub:

Ny søvnløs natt med de to minste, og mann som snorker. Men merkelig hva man klarer i gjennomføre på dagen allikevel. Prøver å overbevise meg selv om at søvn er veldig overvurdert!
Ha en deilig dag!!!

Hugs&love

Once upon a time, there was a non-conforming sparrow who decided not to fly south for the winter. 

However, soon the weather turned so cold that he reluctantly started to fly south. In a short time, ice began to form on his wings and he fell to earth in a barnyard, almost frozen. 

A cow passed by and crapped on the little sparrow. The sparrow thought it was the end. But, the manure warmed him and defrosted his wings. Warm and happy, able to breathe, he started to sing. Just then a large cat came by and, hearing the chirping, investigated the sounds. 
The cat cleared away the manure, found the chirping bird and promptly ate him. 

The moral of the story: 

1. Everyone who craps on you is not necessarily your enemy. 

2. Everyone who gets you out of the crap is not necessarily your friend. 

3. And, if you're warm and happy in a pile of crap, keep your mouth shut.

:) Happy day!!!

Takk for det Minnimusa og Dossa ;) Krysser alt jeg kan, utenom beina for at spiren skal sitte :P Får håpe at vi har gjort vårt med annenhver dag, min mann reiser bort i dag og tilbake i neste uke, så nå er det bare å vente  :rolleyes: Enig at vi er i vår beste alder :) Føler meg ikke gammel i det hele tatt, men utrolig kjipt å skulle bli påmint om at det "haster" Jeg er da klar over det... :P 

Føler med deg Tussemor,her og er det "super" stemmning,kjenner jeg virkelig må ta meg sammen når mannen er såååå syk etter mandel operasjon at han nesten ikke orker å løfte hodet fra puten,men piper det en mail inn på telefonen løper han som døden var i hæla...OMG :angry:

Vi må bare innse at vi er det sterke kjønn ha-ha :P

Gooood morgen kjære nabolag :wub:

Ny dag med nye muligheter og det er jo jaggu meg snart helg igjen :huh:

Hvor blir det av dagene, de bare flyr unna og før vi veit ordet av det så faller snøen ned fra himmelen og jula banker på døra :P

Vært på jobb siden halv åtte, har tre pc'r som ikke virker og da må jeg jo ringe for å få hjelp.

Men når den andre personen i enden av røret snakker blanding av svensk/finsk og dårlig norsk ja da er det jaggu ikke lett å skjønne hva vedkommende prøver å fortelle deg :o

Fikk ikke orden på dem igår så må ringe tilbake idag.

Kanskje jeg treffer på en som snakker tydeligere idag :P

Kjære gode Tussemor :wub: liker ikke når du sliter og har det tungt.

Skulle så gjerne holdt rundt deg og gitt deg en god og varm klem!!!!

Jeg får jo muligheten til det om ikke så lenge, og gjett om jeg gleder meg!!!!!!!! :wub:

Annonym :) så bra at du gir oss en ny mulighet *smiler*

Gleder meg til å høre mer fra deg!!

En til vennen :wub:  fantastisk hotellunderholdning :P hahaha

Du er i mine tanker på mandag vennen!!!

Jeg veit at du får de resultatene du ønsker snuppa ;)

Flinka som studerere og står på!!!!!!!

Digger at du heier på meg :rolleyes:

Velkommen til deg Snutta :D

Legen er den som kan gi deg det svaret du ønsker deg, så masse lykke til!

Forresten så vil du stor trives ilag med disse herlige jentene på denne tråden her :D

Elibjo :)  krysser alt jeg har for deg og håper at spira sitter nå!!!!

Gullegget skal befruktes av de edle dråpene ;)

Håper brevet popper ned i postkassa så fort som mulig!!

Søte Lykkelig :wub: du står på og klarer alt du setter deg som mål!!

Sove kan man gjøre når man blir pensjonist :P hihi.

Håper barna dine sover inatt slik at du våkner uthvilt imorra tidlig!

God klem til deg :)

Nå skal jeg jobbe litt, har fri den første timen!

Må du jobbe Dossa og ikke høre på musikk og surfe :P  :P

Hønny :) helt klart at vi er det sterke kjønn :P ingen som våger å tvile på det *knis*

Håper mannen din blir rask bedre!

Klarforbarn :) vi er 38 år ja men til sinns så er du og jeg kun 28 :D *hihihi*

Man er jo ikke eldre enn hva man føler seg!

XXXXX for spira nå!!

Hønny :) helt klart at vi er det sterke kjønn :P ingen som våger å tvile på det *knis*

XXXXX for spira nå!!

38 er ingen alder Dossa! Jeg fødte jo nummer 3 når jeg var 38, og nå nummer 4 ganske nøyaktig 6 uker før jeg ble 40! Ingen problem det! Flotteste fødselen med den siste! Så kroppen taklet ihvertfall den biten suverent :) brukte litt lenger tid på å bli gravid med den siste. Men da vi nærmet oss det som var siste planlagte pp, så senket jeg skuldrene, og tenkte at 3 friske flotte er også bra :wub: da satt Fie-babyen der...

XXXXX for spira nå!!

38 er ingen alder Dossa! Jeg fødte jo nummer 3 når jeg var 38, og nå nummer 4 ganske nøyaktig 6 uker før jeg ble 40! Ingen problem det! Flotteste fødselen med den siste! Så kroppen taklet ihvertfall den biten suverent :) brukte litt lenger tid på å bli gravid med den siste. Men da vi nærmet oss det som var siste planlagte pp, så senket jeg skuldrene, og tenkte at 3 friske flotte er også bra :wub: da satt Fie-babyen der...

Ja helt enig i at 38 er ingen alder :D

Skulle gjerne fått nr 4 for 3 år siden men ting tar visst tid og jeg stresser ikke med det.

Veit at det blir min tur en dag, og håper den dagen kommer i løpet av denne høsten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...