Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lykkelig så herlig,godt at du er ferdig og så glad at det gikk bra med både deg og Sofie :wub:

Jeg følger med fra sidelinjen,og har endelig "landet" hjemme etter 6 uker nesten konstant på farten. Litt rar følse at alt jeg måtte få gjort før og rett etter fødselen er endelig gjennomført og nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre ha-ha :P ha barselperm kanskje?? :D nå begynner det å hjelpe med gravid kiloene,bare 3 igjen til startvekt,så håper jeg at jeg klarer 5 kg til så er jeg fornøyd ;)

Har ordnet det meste til dåpen,det blir i sept,gleder meg :)

Pjokken er en snill tass som spiser flaskene sine,sover og kun gråter når han er sulten eller har full bleie,tenk å være så heldig å få 4 sånn barn :wub:

Det var en liten oppdatering fra meg,klem til alle som trenger og ønsker det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

81mamma og Cayenne.. Veit ikke i forhold til Doula, ekstremt skeptisk til det! Kjenner at i en sånn situasjon så MÅ jeg kjenne personen godt og den meg. Og veit ikke om det er så stort utvalg av de her nede heller, og ekstremt panikk for at jeg kan få en veldig alternativ person for da kan jeg risikere å kline til personen under fødsel hehe.. For hvis jeg reagerer på smerte under fødsel som jeg gjør ellers når jeg har sterke smerter så reagerer meg med å slå til det nærmeste jeg finner  :wacko:  Derfor jeg trenger noen som kjenner meg GODT! 

Høres nesten litt skummel ut når jeg leser nå, men jeg er normalt sett en veldig anti vold person! Bare at jeg veit når jeg får smerte så kan jeg bli veldig sint. Våkna en gang etter en kollaps av at en lege prøvde å sette en kanyl og ta en blodprøve, noe han klarte dårlig, og da måtte venninna mi roe meg ned. (Telte btw 16 stikk etter prøvingen hans dagen etter, deilig!!).

Skrevet

Cayenne snuppa :D Det er håp så lenge tanta ikke dukker opp!!!

Så ikke mist troa sjøl om den testen ble negativ.

Kan være at du tester seint på hcg ;)

Xxxxxx alt jeg har for deg!!!!

Hønny, du er den raketten jo :) alt du får gjort unna er imponerende!

Men nå må du huske å nyte tida også med gulla dine ;)

Minnimusa, greit å kjenne vedkommende som blir med deg på føden :)

Kjipt å kline til noen....hehe....men det er ikke alle følelser man har kontroll over så henda kan fort svinge rundt og plutselig treffe noen :P

Supersnusken, desember baby blir bare kos dersom det blir tilfelle :)

Bare tenke positivt også kan det jo være tilfelle at den lille venter til 2014 ;)

Gratulerer med ei prinsesse :) jenter er herlige!!

Skrevet

Kjære gode, herlige Linda ;) så ufattelig utrolig deilig å kjenne på hvor lykkelig du nå er!!!!!!!!!! Det er så inderlig vel fortjent :wub: Vel blåst!!!!!!!!! Og GRATULERER med en fantastisk fødselsopplevelse!!!!! Gratulerer så mye med ei frisk og skjønn lita jente, jeg er så uendelig glad og lykkelig på dine vegne ;) Jeg synes virkelig du har hatt din porsjon med tunge stunder nå, så håper at de kan få has på den gallesteinen din, slik at du  kan nyte lille Sofie og resten av familien som gjør deg så uendelig lykkelig!!!! Jeg kjente på det i dag, at jeg er veldig glad for at du vil stikke innom...jeg vil komme til å savne deg ALT for mye om du forsvinner!!!! Ferieuka på Lillehammer ble i stor grad tildelt deg ;) Du må ha masse lykke til i morgen, min kjære, gode lykkelig!!!! Sender atter en gang mine beste, varmeste tanker og klemmer din vei!!!!!!!! Du er imponerende sterk!!!!

Minimusa: Jeg kan bli med deg jeg!!!!!! Har vært med å tatt i mot baby før med noen jeg ikke kjente så godt, for å si det slik er jeg den dag i dag glad for at jeg fremdeles har hårmanke og at wiplashn uteble ;) Jeg fikk nemlig en omgang som ikke lignet grisen under den ene ria...uheldigvis (for meg) fikk den fødende tak i hårmanken min :P Så bare skrik ut ;)

Cayenne: Jeg heier stort på deg og har stor tro på at du lykkes snart!!!!!!!!! DET fortjener du!!!!!!!!! :wub:

En til please: Hvordan går det med deg? Hvordan har ferien vært?

Hunny: Signerer Dossa, imponerende tempo...også klar til dåp i september....jeg tar av meg hatten...vi skal ha i august og alt er IKKE på stell her, men så skal jeg ordne det aller meste selv da :P

Dossa: Hvor mange dager er det igjen til du tester positivt? For denne gangen bare MÅ det være din tur også!!! Virkelig!!!!!!! God varm klem :wub:

Hjertelig velkommen til dere nye. Håper dere tilgir at jeg ikke husker nickene, hodet mitt er bare så utrolig fullt :(

Elibjo: Jeg blir stum...sender deg min varmeste, beste og største klem og håper virkelig, virkelig, virkelig at DU får som fortjent nå!!!!!!!! Jeg unner deg en spire av hele mitt hjerte!!!!!!!!!!

Når det gjelder Rime, så går det bra med jentene, men det er travelt. De er vist på sykehuset enda, men håper på å komme hjem snart ;)

Bokormamma: Jeg tar av meg hatten for hvordan du har håndtert den siste perioden i livet ditt!!!! Håper ikke du er helt utslitt!!!!! Jeg ser fremdeles fram til ett barseltreff med mannen din, kona til kjærepære, kronidioten, alle ungene i full lek, voksenopplæring og mye deilig jenteprat og mat ;)

Til dere som ikke er nevnt nå, jeg håper å komme sterkere tilbake etter at kronidioten er ferdig med ferien sin og jeg får litt luft under vingene igjen!!!!!!!!

Jeg skal fortelle mer etter hvert, men jeg kan si så mye at jeg er helt utslitt etter 2,5 uker med han!!!!! Han prøver stakkars, men klarer det overhodet ikke. Jeg er så lei, så lei, så lei...har bare lyst til å gråte døgnet rundt...Nå skal vi få dåpen overstått, så skal vi ta ett oppgjør etter det, så begynner skolen igjen for min del og da regner jeg med det blir hurra meg rundt ;) Dog, jeg føler likevel at jeg har det godt med ungene, det hjelper på!!!!! Minstemann er ett vidunder, jeg fatter ikke hva jeg har gjort for å fortjene han!!!!!!!!! Noe tid går også med til å sørge over at dette nok var siste gang og jeg klarte ikke å nyte svangerskapet, fødsel eller disse første 9 ukene på en skikkelig måte :(

Nå må det soves, regner med det er en som vil på puppen om ikke mange timene. Sender over det jeg har av babystøv og håper på gode resultater den neste mnd ;) God varm klem til hver og en av dere!!!!!!

Skrevet

Så morsomt med en så aktiv tråd! Må nok lese meg litt opp på hvem dere alle er :)

Da har jeg forøvrig vært hos legen og tatt ut spiralen, så nå er det bare å komme i gang og håpe det ikke tar for lang tid ;) Men er litt innstilt på at det kan ta tid da det tok 10 mnd før førstemann satt... Men jeg har ikke dårlig tid ;)

Ha en fin dag alle sammen!!

Skrevet

Hehe Herlig du Tussemor!! Men spørs om du rekker ned hit da når fødselen setter i gang? :P

Skrevet

Da har jeg "skreket" meg til at svigermor henter den nye bilen på østlandet... :s

Har ikke hatt mye hornonelle svingninger i dette svangerskapet, men tanken på at mannen skal dra fra meg nå takler jeg bare ikke! Blir helt irrasjonell og begynner bare å grine. Så nå blir han hjemme :)

Føler meg litt dum... Men jeg ber omtrent aldri om hjelp, så får bare svelge unna den følelsen og være takknemlig :)

Skrevet

Hei,

Slenger meg på her, i alder skulle det passe.

Vi har vært prøvere siden oktober 2012 og har vært veldig alene om dette. Vi bestemte oss for ikke fortelle til noen at vi skulle prøve. For alle mener det nok godt, men spørsmål hver måned om vi har fått det til er ikke noe gøy :P Vi har allerede fått spørsmål i noen år om vi ikke skal få barn snart, siden jeg begynte bli så "gammel". Føler meg ikke gammel :D 

Har gått på p-piller i 16 år og sluttet med disse i september. Alt kom tilbake utrolig punktlig, tr kommer skrekkelig punktlig hver måned.

Og siden ingen spire har klort seg fast ennå, fortsetter vi med stort pågangsmot :D 

Vi har ingen barn, så vi er førstegansprøvere, jeg er 37 og min mann 35.

Gratulerer til dere som allerede har fått noen søte små, til dere der spiren har festet seg og til oss andre, ønsker at alle skal få en spire som klorer seg fast i 2013

Skrevet

Velkommen til dere nye :D

Her vil dere stoooor trives uten tvil!!!!! :)

Måtte dere alle søte prøvere slippe og vente for lenge på spiren.

Sjøl har jeg venta i over 3 år, lenge, men gir ikke opp for en dag må det da bli min tur :)

Tussemor :wub: du er bare sååååååå herlig!!!!!!!!

Jeg digger deg!!!! :D

Er over i DPO land og IKM ca 10 august, så kan vel egentlig begynne å teste den 6-7 men kommer ikke til å gjøre det.

Det er rett og slett helt jævlig å få en negativ test!

Verre det enn om tanta dukker opp. Sikkert en rar ting men slik er jeg :P

Har et håp om at spiren sitter i løpet av 2013 ;)

Og kanskje blir det tvillinger....hehe.....med min alder tatt i betraktning så kan det jo skje :P

Cayennesnupp!!! Herregud hvordan er det med deg??

Jeg er så spent at jeg nesten sprekker :P

Har du testa snuppa?

Krysser absolutt alt jeg har for deg!!!!!! Måtte spire sitte!!! :D

Skrevet

Heisann jenter, jeg er fortsatt på ferie, titter innom fra en øde øy hvor vi dessverre bor altfor tett på 4 venner, ellers hadde vi vært midt i aksjelegging hver dag nå. EL er denne uken, muligens i morgen, så vi får kaste oss i halmen straks vi kommer hjem i morgen og håp at vi ikke er for sent ute.

Velkommen til dere nye :)

Elibjo: Det var da lite hensyn da gitt, jeg er enig med de andre at søsteren din godt kunne ha dempet seg littegranne for din skyld.. Det er jo vondt å ikke få det til når man så veldig gjerne vil :(

Lykkelig: så fint at det ble en bra fødsel, at du klarte alt selv uten både drypp og epidural. Fantastisk at Sofie er frisk og fin, skulle ønske at du visste det gjennom svangerskapet, så hadde du sluppet å engste deg sånn!

Tussemor: jeg synes det er beundringsverdig at du finner så mye energi å bruke på mannen, siden det sliter deg sånn ut! Jeg har alltid tenkt at før man skiller lag bør man gi forholdet litt tid til å kanskje komme over den eventuell kneika, men du har da vitterlig gjort mye mer enn det. Du har pågangsmot, det er sikkert!

Nå begynner hyttefolket å våkne etter siestaen, så da får jeg melde meg inn i samværet igjen. Ønsker dere flotte damer en fin uke :)

Skrevet

Tusen takk for støtten, jenter! Var utrolig godt å kunne få ut litt fortvilelse her, og få høre akkurat de støttende ordene jeg trengte:)

Humøret er mye bedre, ikke mer menssmerter, og søsteren min har faktisk dempet seg litt. Lurer på om mamma har tatt en prat med henne.

Uansett; nå koser jeg meg med sol og varme og luksus! Prøver å nullstille meg for ny pp. Ny runde med femar starter om to dager. Og nå må jo sjansen være større enn noensinne; spylte eggledere, "gjødsla" egg og en uke nesten total avslapning med null stress!

Nok om meg:)

Velkommen til dere nye!

Lykkelige Linda ;-) Herlig å høre historien om Sofie, og så fantastisk at det ikke var noe alvorlig galt! !

Cayenne: lykke til med testing eller ikke testing; )

Dossa: du renner bare over av positive kommentarer til alle, du!

Tussemor: hold ut!! Snart kommer det til en slags løsning iallfall. Litt met normale tilstander når sommerferien er over, og man kan begynne å lage seg nye rutiner:) Dette klarer du! Det vet alle som kjenner deg:)

Gode tanker og lykkeønskninger til alle dere andre også!

:)

Skrevet

Hehehehe spiren min, imponerende eller idioti, vet ikke helt. Jeg har dog sagt at ingenting skal være uprøvd før en evt skilsmisse....dette nærmer seg, desverre. Jeg tok valget med å gifte meg å få barn med denne mannen, det må jeg ta konsekvensene av, MEN det skal ikke gå på bekostning av hverken meg eller ungene...Elibjo, tusen takk!!! Jeg klarer "alt" hvis jeg vil, men akkurat nå er jeg rimelig tom og surrer rundt i kjelleren...kommer snart kravlende opp, håper jeg. Godt å høre at du er ved friskt mot og at søstra de har roet seg litt ;)

Skrevet

Søte dere som tenker på meg :wub: Men her kom nok tanta som hun pleier. Eneste trøsten er at vi bommet på el :P Denne gangen SKAL vi kjøre på i tre uker! :P

Er utslitt av familiebesøk i over en uke, så sier natta! Klem til alle :wub:

Skrevet

Snart gravide:

Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold.
Cayenne (IKM 2.7., to barn, prøvd på nr tre i et par år...)
ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb)
Sidney (prøvd siden juni, mistet i aug + jan, IKM 19.05)
Kjærepære ( 8 forsøk med ass. bef. Testedag 14.juli )
Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang.
Elibjo: pp17, Vestfold, gift, ingen barn fra før. Ikm 31. juli. 1. pp med Femar.
Dossa: Prøver på nr 4. Exu april 2011. IKM ca 12. juli. 37pp
LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo)
Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn Akershus
Mamma&storebror (pp 11, SA september & November) 34 år, 1 barn
SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, IKM 12.06)
Underfundig (72 modell, 1 datter 91, prøvd siden 2010, ivf, 2 sa, 1 forsøk igjen offentlig)

1.tri:

En til,please. (Foreløpig termin ca 15. mars).
MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))

Apex (38 år, prins fra før født i '95. termin 26.03.13)
Mrs Rose (30 år, ingen barn, termin 18.mars)

2.tri:

Supersnusken, termin 28.des
m1980 (termin 29. Aug) ?

nerdybirdy (termin 23 oktober)
Fiemamma (termin 16.november, førstegangs)
Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)

HH80 (termin 4.januar)

Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar)

3 trimester:

Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.
81-mamma❤❤ (termin 17. Aug). 31 år, mamma til to på 1&3. Rogaland
GeekGirl81 (termin 31.aug.) 31 år, førstegangs, Storbritannia
Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august) 

Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10

Født:

Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar
79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.
Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. april  :)
Bokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.mai
Tussemor5 (termin 16 mai )Født en gutt
Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jente
Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jente
Hønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06 

Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8

Junimage (termin slutten av juni)

Rime fikk to jenter 30. juni <3

Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille Sebastian

Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.

(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)

Skrevet

Hello ladies! ^_^

Velkommen til dere nyankomne - håper dere finner dere vel til rette her sammen med oss.

Takk for gode ord og tanker siden sist - har vært innom og lest, smilt og hyttet med knyttneven på deres vegne der det har vært behov, men ikke kommentert fra min nattevåkertilværelse på jobb.. Irriterende den tanta som parkerer uinvitert på diverse tun rundt omkring - måtte hun snart gi dere andre også fred!!

I min lille boble er det ganske så ålreit for tida. Har fortalt den blivende storebroren nyheten, og hans far har "mange" fra før så han tok det med fatning - men gratulerte oss. :) Min mor ble helt sjokkert, og veldig, veldig glad over å skulle bli bestemor igjen - hun sa hun hadde gitt opp håpet om det for en tid siden og var ikke klar for noe oldebarn!  :D

Har vært innom legesenteret og det var en merkelig opplevelse. Legen (ikke fastlegen pga ferietid, men jeg kjenner han her fra før) sa at så lenge mens var uteblitt, og CB Digital positiv så testet dem ikke noe "mer" for svangerskap eller ikke. ?! jaja, jeg protesterte ikke på det så lenge han tror det ikke bare er innbilt svangerskap da!! Henvisning til duotest ble sendt så da får man vel en litt mer virkelighetsfølelse over det hele når vi kommer til UL og får se et bankende hjerte. Fikk startet på papirarbeidet og når blodtrykket ble målt, viser det seg at jeg har forhøyet undertrykk.. Velger å tro at det er fordi jeg bare hadde sovet 3t siden formiddagen før pga jobb - men det er en bekymringsfaktor for meg siden jeg hadde svangerskapsforgiftning forrige gang. Termin ble satt til 26. mars, så da er vi allerede 6 uker avgårde allerede.. Tar kontakt med jobb i neste uke for å informere ledelsen om graviditeten og at vi sammen må finne på noe alternativt å gjøre på dagtid for meg.. Kan ikke fortsette å sove 3-4 timer mellom nattevaktene, når jeg i tillegg har undertrykket å tenke på -og å være sykemeldt er uaktuelt! Spennende tider i vente, kanskje jeg blir kontordame som kan gå på jobb i skjørt nå?! ;)

Vel - her får man forsøke å sove litt - klem til dere alle! :)

Skrevet

Snart gravide:

Elibjo: pp17, Vestfold, gift, ingen barn fra før. Ikm 31. juli. 1. pp med Femar.

SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, IKM 16.08)

Underfundig (72 modell, 1 datter 91, prøvd siden 2010, ivf, 2 sa, 1 forsøk igjen offentlig)

1.tri:

Apex (38 år, prins fra før født i '95. termin 26.03.13)

2.tri:

m1980 (termin 29. Aug) ?

HH80 (termin 4.januar)

3 trimester:

Født:

Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. april

Hønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06

Skrevet

Snart gravide:

Skogshuldra (31 år, en sønn født i 09) Tatt ut hormonspiralen 31 juli -13

1.tri:

2.tri:

m1980 (termin 29. Aug) ?
HH80 (termin 4.januar)

3 trimester:

Født:

Skrevet

så kom nå en mørkhåret skjønnhet med hår til sløyfe  :wub:

Dere skal få alle vonde, morsomme og ekle detaljer i en historie i løpet av de neste dagene. Kom hjem fra sykehuset først i dag, da jeg fremdeles har problemer med lever og galleblære  :o nå skal det hviles, og det nydelige nurket skal vennes til oss, og vi til henne! 

Kjære dere, all is well! Jeg er virkelig LYKKELIG!!!!

Varm klemngen som var planlagt ble utsatt pga akutt betennelse i galleblæren og flere kraftige gallestens-anfall. Snakk om smerter! Derfor ble vi ikke satt i gang før mandag 22...

Kl. 13.38 tirsdag den 23 kom Sofie til verden! 4080 gram og 52 lang! Etter tre barn som var tilnærmet skallet ved fødselen, kun litt rødblonde fjoner,

Det var godt å høyre, har tenkt så mykje på deg!! No kom det jammen nokre gledestårer her :) Over at vesla var i orden altså, ikkje galleblæra..god betring!!

Skrevet

Av gammel vane må jeg klikke innom og se hvordan det går med dere :) ser på lista over alle sammen, og fryder meg over at jeg er på "født" delen *fnis* barnslig glede!

Ble skrevet ut av sykehuset i dag, etter MR og bedre blodprøver. Skal prøve å utsette operasjonen noen uker, slik at kroppen min rekker å komme seg litt etter fødselen. Jeg er elendig pasient, og skulle virkelig ønske jeg slapp. Men er så sinnsykt vondt med gallesteinsanfall, at jeg kan ikke la være heller. Er ihvertfall en utmerket slankekur etter fødsel! Kiloene raser av :D

Skjønnheten ligger nybadet i pysjen sin og sover :wub: de tre andre har også funnet roen for natten. Dette er vel hverdagslykke... Nå skal vi forhåpentligvis nyte noen dager uten sykehus, og finne roen her hjemme....

Skrevet

Snart gravide:

1.tri:

2.tri:

Supersnusken (andregangs, termin 25.des)
m1980 (termin 29. Aug) ?
HH80 (termin 4.januar)

3 trimester:

Født:

Skrevet

ikm på mandag-ish... synes tida går så sakte! men må bare si at det står respekt av dere som har prøvd lenge og allikevel deler det med oss andre som ikke har det! det er fint å ha kontakt med noen med erfaring og det er ålreit å ha folk å dele "prøve-tida" med! for vi har ikke sagt til noen at vi prøver igjen, nettopp av den grunn som flere skriver her, for å slippe de evige, velmenende spørsmåla hver måned :)

tok en test i dag, den var skikkelig negativ. tenkte at jeg skulle vente med å teste, men det greide jeg altså ikke... utålmodig ;)

uansett... god helg til alle sammen :)

Skrevet

Snart gravide:

1.tri:

2.tri:

Supersnusken (andregangs, termin 25.des)
m1980 (termin 29. Aug) ?
HH80 (termin 4.januar)

3 trimester:

Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs)

Født:

Skrevet

Tenk at du er kommet til 3. Trimester allerede, fiemamma! Gratulerer!!! :) :)

Skrevet

Weeee, ja det er helt utrolig! Det står at jeg er i 3. tri i svangerskapsboka mi og på en app på tlf, så da er jeg vel det da, de regner litt forskjellig fra hvilken uke det skjer, men trimestere er ikke like mye "brukt" som begrep i dag som før i tiden leste jeg, det snakkes mer om uker nå :D Boka regner 3 tri. fra da fosteret begynner å få god sjans til å overleve dersom det blir prematurt, (fra uke 26). Uansett helt sykt å se 3 tallet! Han er en kilo og sparker seg snart ut av magen, for en ubeskrivelig herlig følelse!

Er litt utavmæsjæl for tiden for tida går så fort! Begynner å bli superstressa med det siste av utstyr, oppussing av rommet hans, og søking av jobb. Burde ha jobbet et par mnd til før permisjonen sånn at jeg får rett på permisjonslønn. Sånn som det er nå er det bare engangsstønad jeg har rett på, synd at timingen er sååå dårlig ift økonomien min. Ingen vil ansette ei meg 6 mnd gravidmage :/ Håpa på et kortvarig vikariat et sted, men finner ingen stillingsannonser for det. Har vel bedre sjans til å få et ja på et vikariat over et par mnd, fremfor ei fast 100% stilling nå...

Jaja, det får bli som det blir. Det er jo helt sykt at jeg ble gravid i det heletatt, så da får det bare ordne seg på et vis :)

Klem

Skrevet (endret)

Hei damer!

Velkommen til nye, Her er det koselig å være!

Lykkelig: Så vakkert å høre fødselshistorien din. Kjente jeg ble skikkelig rørt!

Cayenne: Æsj, noe så dritt at den drittanta ankom da. Men imponert over pågangsmotet ditt, og krysser fingrene for neste gang :)

Elibjo: Flott å høre at søsteren din har dempet seg. Er så utrolig frustrerende å høre på når man sliter selv. Vi har ikke slitt, men jeg hadde en venninne som snakket konstant om diverse plager i hennes graviditet rett etter vi selv hadde mistet i uke 15. Hun var da i 3.trimester. Kjente jeg ble skikkelig iriirtert på henne, og eksploderte selvfølgelig til slutt, og sa at jeg skulle gitt alt for å ha litt vondter her og der bare jeg hadde sluppet og mistet. Hun ble helt satt ut stakkar, og sa at hun ikke selv skjønte hvor mye man snakker om det. Tror man er i en egen boble, og det kan jeg jo kjenne på meg selv nå som jeg er gravid igjen. Så hvis hun fortsetter råder jeg bare til å si i fra, for hun er nok ikke bare klar over det selv :)

Fiemamma: Alt ordner seg for snille jenter, så dette kommer til å gå veldig bra :)

Ellers er formen min bra. Jeg er i dag 7+5. Er veldig trøtt etter jobb, men det er jo veldig vanlig. Har legetime på tirsdag, og første UL på onsdag. Kjenner jeg gruer meg, og håper så inderlig de finner et bankende hjerte.

Ha en riktig god helg :D

Endret av MrsRose

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...