Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Her er noko på gang, har sive fostervatn i nokre timar no. Ingen rier eller vondtar, men ein kan vel ikkje gå i all evighet når såpass mykje vatn lekker ut?

Spent på kva som kjem!!

Oj, oj, oj!!!! Spennende! Gleder meg til oppdatering, og lykke til hva enn som skjer!

Fortsetter under...

Da hadde jeg skrevet et laaangt innlegg som forsvant, får ta det igjen i morgen.

Så leit med spiren din, Power puff :( Stor trøsteklem :wub:

Grøne: Spennende! :D Men burde du ikke kontakte føden når du har lekket en del vann?

Hodet er utslitt, så da ønsker jeg bare alle en god natt! :D

Det er noe rart det der med loven om opphopning. Dagen har vært så tung så tung. Startet med at jeg var så usigelig sliten før dagen tok til, og overhørte datteren min argumentere med faren om at hun slett ikke ville ha en bestemt truse på seg, for den skulle lillesøster, når hun flyttet inn i mammas mage, arve, første hjertesig. Fortsatte da jeg tok en kaffe på en kafe for å slå i hjel litt tid før første hjemmebesøk, der jeg ble vitne til en mor som sto og holdt på en ganske så fersk baby. Det virket som at verden nærmest var borte for henne, der hun henført boret nesen inn i det svarte håret til barnet og klappet og strøk over den lille kroppen igjen og igjen. Babyen lå med halv lukkede øyne og nøt så inderlig den uforbeholdne kjærligheten. Fortsatte med slitsom og heartsinking dag på jobb, med kriser, brannslukking og overtid. Rett fra dette og hjem til leggetid til mine skjønne små, der jeg med den samme rørte klumpen i halsen og triste tårer lurende bak øyelokkene leser 70tallsnostalgiske Jason og Gudrun, samtidig som jeg ikke helt klarer å fri meg fra en inderlig medfølelse for alle familiene som har det så vanskelig, jeg som er så flink til å legge jobben fra meg når jeg trår over dørstokken. Men ikke i dag! Og snufser meg deretter rørt gjennom en overbevisende "overraskelse" over å finne småtrollene mine flirende i sengen min, i stedet for i sine egne senger. "Ble du lurt nå mamma? Og sant vi var veldig søte lillebror og jeg? Du er heldig du som har oss altså!" Tror jeg kunne hulket meg gjennom hele dagen bare av emosjoner hvis jeg hadde hatt anledning. Sikkert bare tidenes premenstruelle et eller annet :(

Grein også når jeg leste at du hadde mistet spiren Power Puff og når du kom hjem igjen Tussemor og når du fortalte at du skulle bake til oss, egentlig av alle oppdateringene her, herregud hva skje?. Men lo hjertelig for første gang i dag da noen kommenterte at Grøne ikke måtte snike i fødekøen av redsel for Tussemors vrede, ho ho! Befriende :)

Kjære Power Puff, sender deg en god klem, og med alt babystøvet og svangerskapshormoner du nå har innabords skal du se det klaffer før du aner!

En god, god klem til hele nabolaget(huulk, på an igjen...kjære vene!)

Wow, spennende Grøne :) Spent på oppdatering i morgen.

Her har jeg lagt meg med blodtrykksapparatet og kjenner på svake voksemurringer. De kommer mer hyppig nå plutselig. Før hadde jeg ikke murring i det heletatt. Jeg er 14+2 :) Føltes som en litt tykk meitemark som bukta seg 10 cm under navlen, i loddrett bevegelse ned mot hønemor.. Hehe :) Har en del luft i systemet for tiden, men det er mye lengre opp i magen der tarmene ligger liksom. Var veldig rart. Fant hjertelyd sterkt samme sted like etter samt støy fra det folk sier er navlestrengen. Who knows!

Nå skal jeg og lilletass (kjælenavnet til babyen), pluss storebror vofsen sove under dyna. Heldigvis måler makkverket meg en gang i timen i natt så får forhåpentligvis sovet mellom strammingen. Den måler hver halvtime på dagtid.

Nattaklem til naboene :)

Dette høres jo bare lovende ut en til please :) nå blir det virkelig spennende ;) du høres ut akkurat som meg selv i dag :P hulket som en gal før ungene kom hjem, klarte å tøyle meg etter de braket inn dørene :P nå sitter jeg utslitt på sengekanten med en urolig kropp, urolig baby i magen stikkinger i rygg og mage og lurer på hvordan jeg skal få sove...sukk....sender over en stoooooor klem full av babystøv og ønske om en bedre dag i morgen :wub:

Annonse

God morgen fra et Gudbrandsdalen i flom! Her raser det ut jord og veier stenges etc. Smådramatisk! Siden været ikke er sagt å bli noe bedre i dag, så holder jeg alle tre skatter hjemme... Call me stupid, men noen dager er boller og kakao med krem foran tv'n å foretrekke! ;) alle troll sover enda, men vet at stemningen blir står når de våkner og skjønner at det er hjemmedag!

Kjære Powerpuff; det var skikkelig trist å lese at spiren din ikke satt. Jeg håper du fikk deg et digert glass vin, og at du blir gravid igjen superfort! Krysser alt for deg!

Nydelige Tussemor; Jeg som vraltet meg igjennom kjøpesenteret i går og tenkte på deg :) synes du er verdens snilleste pasient, som tar med snippesken og drar hjem igjen! Jeg er pasient fra helvete, og hadde krevd sjekk av modning, og evt stripping med påfølgende akupunktur for å komme i gang! :D Når det er sagt, så er det jo uten tvil best å komme i gang selv da... Håper inderlig at ting skjer snart! Ellers ELSKER jeg gjærbakst, svangerskapsdiabetes eller ikke! Tenk om vi kunne tatt en latte`med litt fersk bakst en gang du... Tørk tårene dine, pass på å hvile deg alt du kan! Dette er siste sjansen på lenge til å sove uten skriking på natta ;)

Når det gjelder lekking av fostervann, så er vel kanskje Grøne på føden? Pga infeksjonsfaren får du jo ikke lov til å gå slik! Så utrolig spennende! Masse lykke til med det som ligger foran deg! Håper du får en fin fødsel! :)

En til Please; noen dager er det lov til å gråte litt! Håper du har tørket tårene, og at ting ser lysere ut i dag. Vondt å ha det slik... men ikke ulovlig å vise følelser! Mannen min er raus med bamseklemmer når jeg har det slik :wub:

Husker ikke hvem som snakket om spekemat... men det er virkelig noe jeg savner å spise!!! Har lagt inn bestilling på masse spekemat, hjemmelaget potetsalat, eggerøre, hjemmebakt flatbrød fra nabo'n på 84, og ekte rømme. Det blir første måltid etter hjemkomst med Sofie! Tenker det skal virke motiverende under pressinga ja! Garantert ikke vakum denne gangen :huh:

På tide å starte dagen her! Håper sola skinner på noen ihvertfall! Selv om det er tungt med varmt vær, så gleder jeg meg til alt dette regnet blir borte igjen...

Mange klemmer til alle de nydelige støttekontaktene :wub:

Huff jeg har nå skikkelig dårlig samvittighet!! Sinnsykt trøtt i dag da jeg ikke var hjemme før kl 24 i natt pga styremøte. I tillegg kvalm og uvel når kl ringte. Gikk på badet og når jeg kom opp på rommet så gjorde jeg noe jeg aldri har gjort jeg la meg til å sove igjen og har nå skrevet mld til sjefen "OY forsov meg vist" så da blir jeg en time seinere på jobb i dag. Men gud hvor godt det var å duppe av i 45 min!!!

Men nå får jeg pakke ned litt kjeks jeg kan spise i bilen innover for å stille kvalmen litt *gjeeesp*

Så nydelig du er lykkelig!!!! Jeg er med på gjærbakst og latte altså!!!!!!! Bare å si hvor og når det ;) Vet du, jeg tror jeg bare var så redd og sjokkert i går at jeg gladelig tok med meg snippsekken. Dessuten argumenterte gyn og jm så bra at tom gubben forstod og var overbevist. Jeg kjenner jo at kynnerne begynner å bli noe vondere, understellet er nesten ikke til å leve med, det gjør så sinnsykt vondt!!!!! Ikke tror jeg de har akupunktur heller :P Men jeg er nok ikke den verste pasienten, så lenge jeg er enig og ting går som det skal....derimot skulle jeg være uenig i noe eller ha innvendinger, så skal jeg love at jeg gir lyd fra meg. Skal inn igjen på kontroll imorgen kl 0830, tar med meg bagen min da også, men tror jeg dropper gubben. Ikke noe nytte i at han sitter på utstilling :P

Minimusa: Dette er vel igrunnen tiden hvor du skal ta vare på deg selv og ikke slite deg ut, så jeg syntes det hørtes lurt ut med litt ekstra søvn!!!!!! Jeg sliter sånn med å sovne på kveldene og da hjelper det fint lite at ungene kommer joddlende ca 0700 og er klar for en ny dag :P

Nå er det snart barnehagetid, så skal jeg fortsette med julegaveproduksjonen før jeg skal til byen en tur + ha klubb i kveld!!!!!!!! Gubben skal få levere ungene i morgen, slik at jeg ikke trenger å stresse med den slags før kontrollen!!!!!!!!

Ønsker dere alle en strålende god dag!!!!!!!!!!

Lita oppdatering, eller mangel på? intet nytt under sola (og joda, vi vakna faktisk til sol i dag) Framleis siv det vatn, ringte føden i går kveld og fekk beskjed om å leggja meg som vanleg, (sjå for dykk scenarioet: Klippa opp svart plastsekk og la håndkle oppå...klamt og bråkete..har fått sova ein del timar likevel - men ser jo i ansiktet at eg treng nokre timar til..) Har vore oppe på do ein del gongar og kvar gong siv det meir vatn, elles har det ikkje kome ut utanom heldigvis. Skal på kontroll klokka eitt no i dag, spent på kva dei finn ut. Kjenner heldigvis at vesla baksar rundt inni der.

Godmorgen alle sammen

Power puff,så trist at det var over,men du virket jo forbredt,så da er det bare å kline til med vår patenterte rødvinsorgasme så er du snart like vraltende som resten av oss :P :P

Her er det 19 dager igjen,så jeg har beordret tur til Ikea i helgen for å kjøpe en kommode vi må ha til de store gutta være,for å få flyttet rundt på klærne til alle ungene så stellekomoden blir tom til reka. Bilsete,nan og maltekstrat+flasker skal og kjøpes. Pluss et sett med klær,for her er det ingenting... :wub:

Jeg gleder meg til å sove på magen,det er det første jeg gjør på barsel,snakket med gubben om det igår kveld at om 19 dager ligger du med reka på brystet og prøver å sove mens jeg ligger som en sjøstjerne på magen ved siden av og snorker :D hi-hi da er det hans tur,etter 9 mnd iherdig innsats fra meg.

Dessuten gleder jeg meg til rødvin og bamsemums :P

God formiddag kjære nabolag :wub:

En til, please :) *tørker vekk tårene dine* og knuseklemmer deg godt!!

Du skriver så levende og følte virkelig med deg snuppa. Det er lov til å være trist og lei og hulke. Alle har vi slike dager, og en liten trøst er jo at det kommer bedre dager også :wub:

Har en magefølelse av at du ikke trenger vente for lenge på en positiv test ;)

Lykkelig :) Regn og flom er ikke noe gøy *huff* Er dere blitt ramma?

Synes det høres deilig ut med en hjemme dag!!!

Boller og kakao med krem foran tv :D Tenker gullungene dine ble stor fornøyd da de fikk høre at det ble hjemmedag idag. Kos dere masse :wub:

Grøne :) Woho som jeg gleder meg til oppdatering fra deg etter kontrollen du skal på idag :D

Tussemor :) gjærbakst *yummi* det er jeg sååå glad i, så kommer løpende til deg :D

Må bare sette meg på flyet først kanskje *knis* :P

Kjekt å være tidlig ute med julegaver ^_^ flinka!!!!

Håper du klarer å få litt søvn mens ungene er i bhg, kan ikke være lett for deg når du ikke får den søvna du så sårt trenger.....og unger som kommer jodlene inn tidlig på morran.

Kan ikke akkurat be dem om å sove tre timer til :rolleyes: Våkne unger sover jaggu meg ikke mer enn de må gitt :P veit det av erfaring *knis*

Minnimusa :) Lytt til kroppen! Trenger du mer søvn så må man sove vettu ;)

God bedring!!!

Fiemamma :wub: ååååå så fantastisk at du har kjent den lille i magen :D

Blir så glad og rørt hver gang jeg tenker på at du er gravid vennen!!! Veit du har hatt det tungt og slitt masse med helsa di så dette unner jeg deg av hele mitt <3

Da er fritimene mine over og jeg får gjøre meg klar til å gå ned til klasserommet!

Ha en fin fin dag alle dere herlige damer i dette fantastsike nabolaget :wub:

Hei alle sammen :) Kjekt at dere deler oppturer og nedturer. Spennende å lese på og høre andres erfaringer :)

Jeg har IKM imorgen, og har som vanlig hatt en veldig god følelse, med masse symptomer... MEN.... I dag hadde tempen sunket ganske mye, så sammenlignet med forrige mnd temping så kommer mensen i dag :( Det er så utroooolig kjipt!!! :( :( :(

Jaja... Håper alle har en bra dag, lykke til alle som er rett rundt "fødehjørnet", alle med en liten spire i magen og trøsteklemmer til dere som ikke har det :wub:

Annonse

Oj, Grøne, dette hørtes spennende ut! Gleder meg til å høre oppdatering fra deg senere i dag, hvis du får tid da? Tipper du har vesla i armene innen uka er omme! :) Lykke lykke til!!!

Noen som nevnte gjærbakst??? Jeg er med altså! :) Som i tidligere graviditeter har jeg dilla på gjærbakst, hmmm. Kombinert m kvalme som utløses av sult ca hver time gjør dette at jeg raser opp i vekt allerede i 1trim....lovte meg selv at jeg skulle begrense meg denne gangen, men akk...umulig å stå i mot disse lystene altså.. ;) Så er jeg heller ikke kjent for å ha den sterkteste viljestyrken når det gjelder god mat da.. ;)

En til please: Håper det er graviditetshormoner som har skylda! Hvis ikke er jo disse evige syklusene med prøving nok til å utløse en del emosjoner da. Håper inderlig spira sitter snart for deg det fortjener du! Hva jobber du med forresten? Kanskje du har sagt det før men du vet, teflonhjerne...

Nærmer du deg EL Dossa, eller tar jeg helt feil? Jeg føler på meg at du snart må lykkes nå altså!

Ellers må det være nydelig å kjenne liv Fiemor, det gleder jeg meg også til! Men er nok lenge til enda.. Sist kjente jeg ikke før rundt uke 18-20 tror jeg. Er nå 9+0 så smører meg med tålmodighet.. ;)

Lykkelig4: Den flommen ser ille ut, håper ikke dere bor alt for utsatt til? Ellers høres jo boller og kakao herlig ut da....hmm ble inspirert her jeg nå!

Heier på deg også Tussmor, håper du kommer igang snart av deg selv! Og Minnimusa, jeg syntes den ekstra sovingen hørtes veldig fornuftig ut. Og håper tempingen din tar feil MissAlma! It ain´t over til it´s over vet du ;)

Ha en nydelig dag alle nabokoner!

Dere strikkeglade, jeg har ett lite spørsmål, sikkert dumt, men slik er det vel når man gjør ting man ikke helt kan :-P Jeg driver å strikker månetoppen votter og de skal det jo være snor i....også står det i oppskriften: Flett en snor av 12 tråder, men hvordan gjør jeg det og hvilket garn skal jeg bruke? Jeg strikker i vamsegarn (tilsvarende rødt månetoppengarn) og 12 tråder med vams må jo bli hinnsides tykt, spesielt etter toving????

Dossa, du er alltid hjertelig velkommen!!!!!!!!!! :wub: Det er forøvrig dere andre også!!!!!!!!! :wub:

Supersnusken :wub: jeg er på CD 9 idag og hver dag så kommer jeg nærmere EL *knis*

Har ikke sexa på to dager så ikveld skal gubben tas :P Ingen kan beskyløde meg for ikke å ha næringsvett *hahaha* Må jeg ha så bare må jeg ha gubben ;)

Håper magefølelsen din stemmer slik at jeg kan joine deg!!!!

Jeg er lik deg....gjærbakst er skikkelig nam nam!! Stor koser meg hvis jeg får noe nylaga gjærbakst :D

Tussemor :wub: Ha boller og kringler klar snuppa ;)

Bak en kake også da for å toppe det hele *knis*

Det råder fred og harmoni i heimen! Varm sjokolade med krem, mini-marshmellows, og sjokoladestrø er servert! Sammen med masse boller :) stjal en liiiten bit av minstemann. Klarer stort sett å styre sukkerinntaket, da jeg har lite lyst til å presse ut en 5 kilos! :o

Huset vi bor i har stått trygt i over 100 år. Men jordene rundt er flommet, og flere veier rundt oss er stengt. Et hus lenger ned i gata måtte evakueres i går ettermiddag. Er glad for at jeg ikke har vakt i ambulansen på dager som dette... Heldigvis har det ikke regnet noe de siste timene, og mine stakkars høner har faktisk våget seg ut! Gleder meg til sommer og grilling kjenner jeg! Den lille smaken vi hadde av sommer i pinsa, var helt herlig! Ble halv-ferdig med prosjekt hage. Er ikke ferdig med å plante ut, eller ordne kjøkkenhagen. Siden jeg ikke kan hvile med alle lykke-trollene hjemme, så skal jeg nå kose meg skikkelig med et lass stryketøy! :D

Dere strikkeglade, jeg har ett lite spørsmål, sikkert dumt, men slik er det vel når man gjør ting man ikke helt kan :-P Jeg driver å strikker månetoppen votter og de skal det jo være snor i....også står det i oppskriften: Flett en snor av 12 tråder, men hvordan gjør jeg det og hvilket garn skal jeg bruke? Jeg strikker i vamsegarn (tilsvarende rødt månetoppengarn) og 12 tråder med vams må jo bli hinnsides tykt, spesielt etter toving????

Dossa, du er alltid hjertelig velkommen!!!!!!!!!! :wub: Det er forøvrig dere andre også!!!!!!!!! :wub:

Må du tove snora også da? Hadde evt. flettet 4 tråder i hver "tråd", så tovet, og strekt den veldig godt etterpå... Blir vel kanskje litt rart å bruke et annet garn?

Synes du er flink som har overskudd til å strikke! Allerede nå er jeg meget selektiv på prosjekter!

Lykke til! :)

Det råder fred og harmoni i heimen! Varm sjokolade med krem, mini-marshmellows, og sjokoladestrø er servert! Sammen med masse boller :) stjal en liiiten bit av minstemann. Klarer stort sett å styre sukkerinntaket, da jeg har lite lyst til å presse ut en 5 kilos! :o

Huset vi bor i har stått trygt i over 100 år. Men jordene rundt er flommet, og flere veier rundt oss er stengt. Et hus lenger ned i gata måtte evakueres i går ettermiddag. Er glad for at jeg ikke har vakt i ambulansen på dager som dette... Heldigvis har det ikke regnet noe de siste timene, og mine stakkars høner har faktisk våget seg ut! Gleder meg til sommer og grilling kjenner jeg! Den lille smaken vi hadde av sommer i pinsa, var helt herlig! Ble halv-ferdig med prosjekt hage. Er ikke ferdig med å plante ut, eller ordne kjøkkenhagen. Siden jeg ikke kan hvile med alle lykke-trollene hjemme, så skal jeg nå kose meg skikkelig med et lass stryketøy! :D

Så herlig Lykkelig <3 at du og gulla dine koser dere!!!

Synes jeg kjenner den gode lukta av boller og varm kakao *yummi*

Får bare såååå lyst på dette jeg også :D

En 5 kilo baby :wacko: uff da, får virkelig håpe du presser ut noe mindre gitt :P

Hvor store har de andre vært ved fødsel?

Jeg vil også ha tilbake den deilige sommeren vi hadde i pinsen B)

Sitte ute seint og nyte sola og varmen, og ikke minst grille masse god mat *nam nam nam*

Wiiii alt perfekt og normalt med meg og baby i dag!! Nå kan jeg bruke sommeren på å nyte! Kvalmefri og hele pakka :) Lite egoinnlegg, men måtte bare få det ut!! :D

Klem

Wohohohoooooo så godt å høre snupps :wub:

Digg at kvalmen har gått over!!

Hvordan er det med bekkenet ditt da?

Nå kan du så absolutt nyte sommeren Fiemamma :D

Gleder meg til du skal på UL om en måneds tid ;) Spent på om det ligger ei lita jente i magen din ;)

Sååå herrlig, Fie! Er så glad for at alt går bra med deg nå og at det kommer en liten gullklump til dere etterhvert :wub:

En til: har du ikm snart, eller? Og er du ferdig med 'utredningen' din? Tipper spiren sitter snart for deg - er jo ikke lenge siden du klarte det! :)

Tussemor: Hang in there! Før du aner det har du baby og søvnløse netter ;)

Ønsker: håper formen er bedre. Hold ut du også! Dere får tenke på oss som gjerne skulle vært i deres sko :P

Ellers blir jeg gjerne med på gjærbakst og latte - hadde blitt årets kaffeslabberas! :D

Har tendenser til senebetennelse i høyre arm og orker ikke skrive så mye for tiden, i tillegg til at hverdagen er særdeles travel med to 'store' barn som skal på trening, fotballkamper, kor etc. og som har myyye lekser som de helst ikke vil gjøre...

Men el kom iallfall på mandag, litt før planlagt. Fikk ikke testet eller lagt inn aksjer på hytta i helga pga barn på rommet, men fikk nå hevet oss rundt og gjort det som gjøres skulle for at det skal bli baby i februar! ;) Så får vi se - kanskje det er hanky panky kun på el-dagen som gjelder når man har celler som holder på å gå ut på dato :P

Nei, mannen er borte og nå venter oppvasken og klesvasken!

Vet du Cayenne.. du har helt rett! Jeg skal ikke klage mer på formen min! Jeg tenker faktisk på at jeg er heldig hvor det klaffet for meg, det er bare det at noen ganger så glemmer jeg meg litt og klager. Er litt sliten og tålmodigheten min er totalt fraværende nå på slutten. Men jeg skjerpe meg! Nå er det straks bare 11 dager igjen til keisersnittet.. og det klarer jeg å holde ut!! :)

Tenk der var jeg over i 3 trimester :)

Liker definitivt den nye overskriften "snart gravide"!!!

Powerpuff: så lei på dine vegne!!!! Må være utrolig kipt å oppleve! Håper at du blir gravid raskt igjen!! Klem til deg ❤

Grøne: tenker på deg nå, og håper det snart blir baby på deg!

Tussemor: og deg!!!! Synes virkelig synd på deg som må gå over!! Det er såååå tungt på slutten!!!

En til please: jeg har slike dager jeg og!! Ikke så mye når jeg er gravid faktisk! Men humøret kan svinge ekstremt i forbindelse med menssyklusen. Kan være helt ute å kjøre en hel uke før mensen! Ikke så mye annet å gjøre enn å komme seg gjennom/ overleve dagen! Håper det er bedre i dag! Og håper spiren sitter snart! Klem!

Symbio: godt å høre at alt så greit ut på ul! Og bra du får oppfølging :) jeg skal på privat ul om ei uke, og er spent på hvor stor min er! Har fått på 3100 & 3600 før. Det har vært jenter, og nå kommer en gutt.

Nå husker jeg ikke mer... Ha en fin kveld alle Bim-venner :)

Snart gravide:

Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold.

**Cayenne** (IKM 7.6., to barn, prøver på nr tre i snart to år...)

En til, please. (14 pp, SA i oktober, IKM 29 mai).

ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb)

Sidney (prøvd siden juni, mistet i aug + jan, IKM 19.05)

Kjærepære ( 7 forsøk med ass. bef. )

Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang.

Elibjo (pp11, Vestfold, gift, ingen barn fra før)

Dossa: Prøver på nr 4. Exu april 2011. IKM ca 13. juni. 36pp

LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo)

Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn Akershus

Mamma&storebror (pp 11, SA september & November) 34 år, 1 barn

MissAlma (prøvd siden sommer 2012, SA januar 13), 31 år, ingen barn

SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, IKM 12.06)

1.tri:

Supersnusken (termin 28.des)

Minnimusa(31 år, Østfold, inseminering DK, termin 30.januar)

2.tri:

Rime (termin 18 Aug). Bærer tvillinger.

Lykketroll*morTil2? (Termin 29.Aug)

m1980 (termin 29. Aug) ?

GeekGirl81 (termin 31.aug.) 31 år, førstegangs, Storbritannia

Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10

nerdybirdy (termin 23 oktober)

Fiemamma (termin 21.november, førstegangs)

Vææææ (termin ca 21 november, førstegangs)

3 trimester:

Tussemor5 (termin 16 mai )

Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs

Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )

Bumblebeee (termin 26.6)

Hønny-bønny (Igangsettes rundt 10 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3

Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8Junimage (termin slutten av juni)

Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.

Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.

81-mamma❤❤ (termin 17. Aug). 31 år, mamma til to på 1&3. Rogaland

Født:

Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar

79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.

Viiii. April.

Bokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.mai

Vet du Cayenne.. du har helt rett! Jeg skal ikke klage mer på formen min! Jeg tenker faktisk på at jeg er heldig hvor det klaffet for meg, det er bare det at noen ganger så glemmer jeg meg litt og klager. Er litt sliten og tålmodigheten min er totalt fraværende nå på slutten. Men jeg skjerpe meg! Nå er det straks bare 11 dager igjen til keisersnittet.. og det klarer jeg å holde ut!! :)

Klart dere har lov til å klage, var selv ufattelig lei på slutten! Prøvde bare å muntre dere opp litt ;)

Nå forlanger ungene pannekaker til kveldsmat, så da er det bare å stille opp! Har i ti egg, så det blir vel heller omelett. Men så får de i seg litt egg, som de ikke er så glad i ellers.

Grøne: Er du på sykehuset, eller??! Lykke til med det forestående isåfall! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...